آسان انتخاب کنید

اجاره روزانه و هفتگی خانه در خیابان استقلال استانبول

  • روزانه 5,000لیر
  • 0لیر/هفتگی
استقلال
با اشیاء سه خواب
اجاره روزانه و هفتگی خانه در خیابان استقلال استانبول
استقلال
  • روزانه 5,000لیر
  • 0لیر/هفتگی

توضیحات

اجاره روزانه و هفتگی خانه 3 خوابه در خیابان استقلال استانبول روبروی گالاتا تاور اجاره روزانه 5000 لیر اجاره هفتگی تماس لیر ظرفیت 6 نفر

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ترک گشت لازم است چند نکته را در مورد اجاره کوتاه مدت ملک در استانبول به خدمت شما برسانیم:

  1. قیمت ها برای اجاره کوتاه مدت به صورت حدودای ذکر شده است لذا برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس گرفته و ضمن بیان تاریخ دقیق، مدت اقامت و تعداد نفرات قیمت دقیق واحدها را برای اجاره کوتاه مدت از ما دریافت کنید.
  2. مجموعه ترک گشت دارای خانه های کوتاه مدت بسیار زیادی است که در سایت ذکر نشده است لطفاً جهت دریافت فایل های بیشتر و متنوع تر با ما در ارتباط باشید.
  3. توجه داشته باشید که موجودی خانه ها و در دسترس بودن آنها وابسته به تاریخ مورد نظر شما می باشد و ممکن است در آن تاریخ هیچ کدام از این خانه ها موجود نباشد و خانه های دیگری برای اجاره کوتاه مدت شما در استانبول موجود باشد.
  4. برای اجاره کوتاه مدت در استانبول چه برای ویلا و چه برای خانه‌های آپارتمانی لطفاً از یک ماه قبل از آن با ما در ارتباط باشید برای اینکه قیمت و موجودی خانه ها از چند ماه قبل مشخص نمی باشد
  5. توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملک به استانبول تشریف می آورید مجموعه ترک گشت طرف قرارداد بسیاری از شرکت های بزرگ ساختمانی در استانبول می باشد و بدون دریافت کمیسیون و هزینه‌های جانبی تیم وکلا و کارشناسان ما خرید شما را از پروژه های معتبر انجام خواهند داد. برای خرید ملک دست دوم در استانبول هم شرکت ما دارای بهترین آپارتمان ها با کمترین قیمت است.
  6. امور اقامتی و شهروندی شما را تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و خانواده محترمان  توسط وکلای ترک ما انجام خواهد شد.
  7. خرید ملک در استانبول از طریق ترک گشت دارای گارانتی اجاره بلند مدت ملک و تضمین ارزش افزوده بالای ملک شما را به همراه دارد.
  8. اگر جهت تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنید مجموعه ما برگزارکننده تورهای متفاوت و ارزان قیمت در استانبول برای شما می باشد.

درباره اجاره روزانه و هفتگی خانه در خیابان استقلال استانبول

این خانه درست جلوی برج گالاتا واقع شده است ، که درست در مرکز خیابان استقلال در استانبول قرار دارد. شما می توانید یک چشم انداز بدون مانع از برج نه تنها از یک اتاق بلکه از چند اتاق داشته باشید. آن را از اتاق نشیمن خواهید دید ، که با صندلی های طراح مختلف و یک مبل بزرگ مجهز شده است. همچنین از یکی از سه اتاق خواب منظره ای خواهید داشت. (ممکن است بخواهید همین حالا ادعای آن اتاق را داشته باشید.) در مورد دو اتاق خواب دیگر ، یکی با یک تخت کینگ اندازه و دیگری دارای دو تخت دو طبقه است. از بین دو حمام ، یکی دارای دوش/وان بزرگ سنگ مرمر و دیگری دارای دوش است. آشپزخانه از لوازم فولادی ضد زنگ درجه یک با کف و کابینت های چوبی برای احساس مدرن و در عین حال گرم ترکیب شده است. این آپارتمان ایده آل و موقعیت ایده آلی است که می توانید از تمام استانبول در آن لذت ببرید.

محل اجاره روزانه و هفتگی خانه در خیابان استقلال استانبول

در استانبول ، آپارتمان ها ایده آل تر از این نمی شوند. پیاده روی 100 متری شمال را انجام دهید و در انتهای جنوبی خیابان استقلال- منطقه سرگرمی و خرید محبوب ، به طول یک مایل ، خواهید بود. پیاده روی در استقلال شما را به میدان تکسیم می رساند. پیاده روی 100 متری را در جهت مخالف ادامه دهید و خود را در شاخ طلایی و پل گالاتا خواهید دید ، جایی که می توانید با تراموا به منطقه تاریخی سلطان احمد بروید. در آنجا مسجد آبی ، ایاصوفیه و توپکاپی را خواهید یافت.

4/5 - (35 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, استقلال, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در ژانویه 1, 2024 در 1:07 ب.ظ
  • قیمت: روزانه 5,000لیر
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht