آسان انتخاب کنید

اجاره روزانه و ماهیانه آپارتمان در میدان تکسیم استانبول

  • روزانه 3,000لیر
  • 0لیر/ماهیانه
تکسیم

توضیحات

اجاره روزانه و ماهیانه آپارتمان لوکس در استانبول ظرفیت 3 نفر اجاره روزانه 3000 لیر اجاره هفتگی 18000 لیر اجاره ماهیانه: تماس لیر

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ترک گشت لازم است چند نکته را در مورد اجاره کوتاه مدت ملک در استانبول به خدمت شما برسانیم:

  1. قیمت ها برای اجاره کوتاه مدت به صورت حدودای ذکر شده است لذا برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس گرفته و ضمن بیان تاریخ دقیق، مدت اقامت و تعداد نفرات قیمت دقیق واحدها را برای اجاره کوتاه مدت از ما دریافت کنید.
  2. مجموعه ترک گشت دارای خانه های کوتاه مدت بسیار زیادی است که در سایت ذکر نشده است لطفاً جهت دریافت فایل های بیشتر و متنوع تر با ما در ارتباط باشید.
  3. توجه داشته باشید که موجودی خانه ها و در دسترس بودن آنها وابسته به تاریخ مورد نظر شما می باشد و ممکن است در آن تاریخ هیچ کدام از این خانه ها موجود نباشد و خانه های دیگری برای اجاره کوتاه مدت شما در استانبول موجود باشد.
  4. برای اجاره کوتاه مدت در استانبول چه برای ویلا و چه برای خانه‌های آپارتمانی لطفاً از یک ماه قبل از آن با ما در ارتباط باشید برای اینکه قیمت و موجودی خانه ها از چند ماه قبل مشخص نمی باشد
  5. توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملک به استانبول تشریف می آورید مجموعه ترک گشت طرف قرارداد بسیاری از شرکت های بزرگ ساختمانی در استانبول می باشد و بدون دریافت کمیسیون و هزینه‌های جانبی تیم وکلا و کارشناسان ما خرید شما را از پروژه های معتبر انجام خواهند داد. برای خرید ملک دست دوم در استانبول هم شرکت ما دارای بهترین آپارتمان ها با کمترین قیمت است.
  6. امور اقامتی و شهروندی شما را تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و خانواده محترمان  توسط وکلای ترک ما انجام خواهد شد.
  7. خرید ملک در استانبول از طریق ترک گشت دارای گارانتی اجاره بلند مدت ملک و تضمین ارزش افزوده بالای ملک شما را به همراه دارد.
  8. اگر جهت تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنید مجموعه ما برگزارکننده تورهای متفاوت و ارزان قیمت در استانبول برای شما می باشد.

اجاره روزانه و ماهیانه آپارتمان در استانبول طبقه اول – یک پله – از یک ساختمان قرن نوزدهم مشرف به یک خیابان کوچک شلوغ با فروشگاه نانوایی ، بارها ، کافه ها ، رستوران ها و چند کلوپ شبانه است. خیابان معروف استقلال1 دقیقه و مترو تکسیم 7 دقیقه پیاده فاصله دارند. تراموا زیبا و دیدنی بسیار نزدیک بالای خیابان متوقف می شود.

اتاق خواب دونفره شیک است ، دارای یک سرتخت مخملی شیک ، پارچه های سفید ترد ، نقاشی های دیواری و منبت کاری طلاکاری شده با کیفیت عالی. اتاق ناهارخوری نشیمن با یک مبل پر از صندلی و صندلی راحتی در اطراف شومینه به علاوه یک میز ناهار خوری عتیقه با صندلی های طراح راحت است. اتاق دوش مدرن ، همراه با دوش باران و آشپزخانه گلی ، شخصیت تزئین شده یک شومینه مرمر اصلی و سقف شگفت انگیز تراشیده و طلاکاری شده را متعادل می کند.

اجاره روزانه، هفتگی و ماهیانه آپارتمان در استانبول در کل 50 مترمربع و دارای چیدمان مناسب ، دارای پنجره های بسیار بزرگ ، سقف های بلند شگفت انگیز و نقاشی های دیواری است. تخته کف های در معرض همه اصلی هستند و دو درب بزرگ روکش دار بلوط اصلی تیره هستند. اتاق خواب به راحتی دو نفر را در خود جای می دهد.

اجاره روزانه، هفتگی و ماهیانه آپارتمان در استانبول برای زوجی که می خواهند تجربه ای به یادماندنی و معتبر از استانبول را در مرکز فرهنگ ، تاریخ و زندگی شبانه ، با فضای مهمانی منحصر به فرد در آستان ، تجربه کنند ، عالی است. اگرچه کرکره های پنجره ضد صدا را در اتاق خواب نصب کرده ایم ، اما موسیقی از خیابان هنوز به آپارتمان می آید. بنابراین اگر روح زندگی شبانه اطراف را بپذیرید ، مناسب ترین حالت است.

“اگر فقط یک شب برای گذراندن وقت خود در استانبول دارید ، آن را صرف نوازیک سوکاک کنید”. از این آپارتمان می توانید هر تعداد که دوست دارید هزینه کنید: فقط 50 متر با نوازیک سوکاک فاصله خواهید داشت.

مهمانان اجاره روزانه، هفتگی و ماهیانه آپارتمان در استانبول از حریم کامل کل آپارتمان برخوردار خواهند بود. چهار طبقه بالاتر یک تراس بام مشترک با چشم انداز از دیگر ساختمانهای جذاب در این محله وجود دارد. این مورد برای استفاده دقیق شما در هر زمان موجود است.

امکانات

  • اینترنت وای فای رایگان
  • تلویزیون کابلی (LCD)
  • گرمایش مرکزی و آب گرم
  • تهویه مطبوع
  • یخچال
  • ماشین لباسشویی
  • اجاق گاز
  • تخت نوزاد (لطفاً از قبل درخواست کنید)
  • توستر ، کتری ، آهن
  • سشوار

نظرات مشتریان ما

یک آپارتمان خانوادگی زیبا ، خوش مکان و دوستانه
برای ما دشوار بود که تصمیم بگیریم که برای سفر در استانبول در هتل یا آپارتمان اقامت داشته باشیم ، اما بسیار خوشحالیم که به دنبال گزینه آپارتمان رفتیم و به خصوص خوشحالیم که این گزینه را انتخاب کردیم. صاحبان آنها همیشه سریع به سوالات پاسخ می دادند ، صمیمی و مفید بودند و استقبال بسیار گرمی از ما داشتند. ما همیشه احساس می کردیم که اگر اتفاقی بیفتد فقط یک تماس تلفنی داریم.
این آپارتمان در گوشه ای از دو خیابان بهترین رستوران و بار در استانبول قرار دارد – بسیار سرزنده و پر از زندگی. واقعاً احساس می کردیم در مرکز شهر هستیم ، با یک محیط کاملاً زنده. سر و صدا از بارها ، باشگاه ها و رستوران ها بسیار زیاد است ، اما ضد صدا بودن آپارتمان عالی بود و ما کوچکترین مشکلی در خواب نداشتیم.
دکوراسیون بسیار دلنواز با تاریخ و سبک آپارتمان است – سقف های عالی فوق العاده با گچ بری های اصلی و نقاشی هایی که به زیبایی بازیابی شده اند. مبلمان مدرن واقعاً خوب کار می کنند و به این معنی است که ما هرگز احساس نمی کنیم در یک موزه هستیم ، جایی که قدم می گذاریم یا آنچه را لمس کرده ایم ، هستیم. من کاملاً این آپارتمان را به هر کسی که بخواهد از استانبول بازدید کند و احساس کند در مرکز شهر است ، فقط یک قدم با همه چیز توصیه می کند!
به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بی اوغلو, تکسیم, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در اکتبر 21, 2022 در 10:33 ق.ظ
  • قیمت: روزانه 3,000لیر
  • مساحت ملک: 50 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, تک خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht