آسان انتخاب کنید

اجاره هفتگی آپارتمان در میدان تکسیم استانبول

  • روزانه 2,500لیر
  • 0لیر/ماهیانه
تکسیم
اجاره 1+1
اجاره هفتگی آپارتمان در میدان تکسیم استانبول
تکسیم
  • روزانه 2,500لیر
  • 0لیر/ماهیانه

توضیحات

اجاره روزانه هفتگی و ماهیانه آپارتمان در میدان تکسیم استانبول قیمت اجاره روزانه 2500 لیر اجاره هفتگی تماس لیر و ماهیانه تماس لیر ترکیه

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ترک گشت لازم است چند نکته را در مورد اجاره کوتاه مدت ملک در استانبول به خدمت شما برسانیم:

  1. قیمت ها برای اجاره کوتاه مدت به صورت حدودای ذکر شده است لذا برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس گرفته و ضمن بیان تاریخ دقیق، مدت اقامت و تعداد نفرات قیمت دقیق واحدها را برای اجاره کوتاه مدت از ما دریافت کنید.
  2. مجموعه ترک گشت دارای خانه های کوتاه مدت بسیار زیادی است که در سایت ذکر نشده است لطفاً جهت دریافت فایل های بیشتر و متنوع تر با ما در ارتباط باشید.
  3. توجه داشته باشید که موجودی خانه ها و در دسترس بودن آنها وابسته به تاریخ مورد نظر شما می باشد و ممکن است در آن تاریخ هیچ کدام از این خانه ها موجود نباشد و خانه های دیگری برای اجاره کوتاه مدت شما در استانبول موجود باشد.
  4. برای اجاره کوتاه مدت در استانبول چه برای ویلا و چه برای خانه‌های آپارتمانی لطفاً از یک ماه قبل از آن با ما در ارتباط باشید برای اینکه قیمت و موجودی خانه ها از چند ماه قبل مشخص نمی باشد
  5. توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملک به استانبول تشریف می آورید مجموعه ترک گشت طرف قرارداد بسیاری از شرکت های بزرگ ساختمانی در استانبول می باشد و بدون دریافت کمیسیون و هزینه‌های جانبی تیم وکلا و کارشناسان ما خرید شما را از پروژه های معتبر انجام خواهند داد. برای خرید ملک دست دوم در استانبول هم شرکت ما دارای بهترین آپارتمان ها با کمترین قیمت است.
  6. امور اقامتی و شهروندی شما را تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و خانواده محترمان  توسط وکلای ترک ما انجام خواهد شد.
  7. خرید ملک در استانبول از طریق ترک گشت دارای گارانتی اجاره بلند مدت ملک و تضمین ارزش افزوده بالای ملک شما را به همراه دارد.
  8. اگر جهت تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنید مجموعه ما برگزارکننده تورهای متفاوت و ارزان قیمت در استانبول برای شما می باشد.

اجاره کوتاه مدت این آپارتمان کاملاً بازسازی شده 1 خوابه در یک ساختمان تاریخی واقع در خیابانی آرام در استانبول که در چند قدمی مرکز فعالیت و گردشگری واقع شده است. سه پنجره بزرگ فضای اتاق نشیمن را پر از نور می کند و مبل مقطعی بزرگتر شما را به آرامش فرا می خواند. و اگر شما نیاز به کار دارید ، یک میز کوچک و صندلی راحتی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. دوش شیشه ای بزرگ حمام و دکوراسیون از سنگ مرمر سفید باعث می شود احساس کنید تازه وارد آبگرم شده اید. در مورد خواب ، به لطف تشک کاملاً راحت ، سایز بزرگ و مناسب برای … یک پادشاه ، این کار آسان خواهد بود.

محل اجاره هفتگی آپارتمان در میدان تکسیم استانبول:

اجاره روزانه و هفتگی این آپارتمان در خیابانی آرام در جهانگیر استانبول – یکی از محله های شیک استانبول واقع شده است. کافه های دنج ، رستوران های شگفت انگیز ، فروشگاه های محلی و بارهای مرسوم ، هر کجا که در این محله بگردید ، می تواند دلیل این امر باشد که چرا بسیاری از روشنفکران ، مهاجران و هنرمندان این خانه را خانه خود می نامند. با مترو و تراموا کمتر از 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد که دسترسی به شهر قدیمی و هرجای دیگری را که می خواهید بروید آسان می کند. با ارائه چیزهای زیاد ، به راحتی می توان فهمید که چرا گاردین انگلیس جهانگیر را به عنوان یکی از پنج مکان برتر زندگی در جهان معرفی کرده است.

3/5 - (4 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بی اوغلو, تکسیم, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در اکتبر 21, 2022 در 10:29 ق.ظ
  • قیمت: روزانه 2,500لیر
  • متراژ ملک: 60 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht