آسان انتخاب کنید

خرید مغازه روبروی برج گالاتا در استانبول مناسب شهروندی ترکیه

  • قیمت 6,000,000لیر
بی اوغلو
آماده شروع کار میباشد سند آماده تحویل فروش فقط نقدی مناسب شهروندی
خرید مغازه روبروی برج گالاتا در استانبول مناسب شهروندی ترکیه
بی اوغلو
  • قیمت 6,000,000لیر

توضیحات

بررسی اجمالی

در قلب استانبول ، فقط چند متر دورتر از یکی از مشهورترین بناهای دیدنی در کل شهر ، این فروشگاه خارق العاده برای فروش در منطقه گالاتا در بی اوغلو قرار دارد و یک فرصت سرمایه گذاری خارق العاده برای شخصی است که به دنبال درآمد مطمئن اجاره برای سالهای آینده است. – این یکی است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

ویژگی های ملک

  • نوع ملک: تجاری
  • مکان: استانبول – بی اوغلو
  • متر مربع فضای زندگی: 120

چرا این ملک را خریداری کنید

  • فروشگاه فوق العاده ای برای خرید در مقابل برج گالاتا
  • مکان شگفت انگیز در خیابان توریستی بسیار محبوب
  • فروشگاه ساخته شده در دو طبقه – 60 مترمربع برای هر طبقه
  • مستاجر طولانی مدت در محل به عنوان فروشگاه بوتیک
  • درآمد بالای اجاره با امکان افزایش

امکانات و مکان

این ملک که در یک خیابان معروف پر از فروشگاه ها و فروشگاه های تجاری دیگر واقع شده است ، برای تماشای آن بسیار توصیه می شود و در فاصله کمی از برج گالاتا و میدان مقابل قرار دارد.

درباره خرید مغازه

این فروشگاه در یک خیابان شلوغ روبروی میدان برج گالاتا واقع شده و در دو طبقه ساخته شده است. ابعاد طبقه همکف 60 مترمربع است ، در حالی که طبقه آخر نیز 60 متر مربع است. این فروشگاه در حال حاضر به عنوان فروشگاه بوتیک فعالیت می کند و سالهای زیادی است که این کار را انجام داده است و به عنوان یک مورد علاقه در میان گردشگران و افراد محلی ساکن در منطقه شناخته شده است. این ملک در شرایط عالی و بخوبی نگهداری می شود.

درآمد اجاره

این مغازه در حال حاضر به صورت طولانی مدت توسط مستاجر اجاره داده می شود که ماهیانه 20،000 TL می پردازد. مطابق با قوانین ترکیه ، اجاره بها با تورم سالانه قابل افزایش است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پتانسیل اجاره ، لطفا با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید تا با متخصصان ما در استانبول که از پاسخگویی به هر گونه سوال خوشحال هستند صحبت کنید.

مکان در استانبول

این فروشگاه که در یک خیابان بسیار محبوب واقع شده است ، روزانه توسط هزاران گردشگر و محلی عبور می کند و ثروت مشتریان بالقوه و دید بالا را تضمین می کند. این مکان اطمینان می دهد که فروشگاه همیشه اجاره داده خواهد شد زیرا برج نمادین گالاتا در چند متری آن به همراه میدان پر از کافی شاپ ، رستوران و بوتیک واقع شده است. خیابان استقلال در چند قدمی پیاده روی قرار دارد ، در حالی که با 15 دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم می رسید.

مغازه های دیگر برای فروش

در ترک گشت ، ما در حال حاضر چندین مغازه در سراسر شهر استانبول برای فروش داریم. اگر در وب سایت ما نمی توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید ، با بودجه و شرایط خود استعلام کنید تا تیم ما در زمین بتواند چیزی متناسب با نیازهای شما پیدا کند – اطمینان داریم که می توانیم به شما کمک کنیم.

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید آپارتمان در استانبول ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند. … * خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول آپارتمان بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه آپارتمان در ترکیه بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق
مرحله 2 – نماینده مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه بسیار ارزان است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خانه در ترکیه چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 399 برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 3،8 درصد کاهش مشاهده شده است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, استقلال, بی اوغلو, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در ژوئن 18, 2021 در 8:48 ب.ظ
  • قیمت: قیمت 6,000,000لیر
  • متراژ ملک: 120 مترمربع
  • نوع ملک: تجاری, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht