آسان انتخاب کنید

توضیحات


خرید آپارتمان لوکس دست دوم 2 خوابه در ساریر استانبول مناسب اخذ شهروندی ترکیه در محله امیرگان ساریر 145 متری قیمت فروش 5.000.0000 لیر

ویژگی های اصلی خرید آپارتمان در ساریر استانبول

  • تهویۀ هوا
  • زنگ خطر
  • کافه
  • مهد کودک
  • پنجرۀ دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخانۀ مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح کاری مرمری

توضیحات خانه در ساریر استانبول

ترک گشت مفتخر است که آپارتمان های مدرن و لاکچری را در شهر استانبول به فروش برساند. این آپارتمان ها در منطقۀ اعیانی ساریر در نزدیکی ساحل بسفروس و پارک زیبای امیرگان قرار دارند.

منطقۀ ساریر در شمال مرکز شهر قرار دارد و شامل چند محلۀ دیگر است که در میان شهروندان برجستۀ استانبول بسیار مورد توجه است. بسیاری از خانه ها از جنوب پل فتیح سلطان محمد تا سواحل دریای سیاه، در امتداد ساحل بسفروس قرار دارند و محلی خارج از شهر و درون جنگل به حساب می آید.

امیرگان یکی از نواحی کنار ساحل است و در میان محله های ثروتمند نشین ببک و ایستینیه قرار دارد. معروفیت این محل به دلیل نزدیک بودن به شهر، پلی که از روی بسفروس عبور می کند و ویوی طبیعت زیبای آن است. ویوی زیبای بسفروس به همراه طبیعت سرسبز پارک امیرگان بسیار جذاب است.

املاک این ناحیه از استانبول در میان برترین ها قرار دارد و بسیاری از املاک آن در مناطق تاریخی محافظت شده قرار دارند تا از تاریخ  و پیشینۀ طولانی ترکیه محافظت شود، اما این خانه ها برای سرمایه گذاری بسیار عالی هستد، زیرا اجارۀ آنها جزء بالاترین اجاره ها در استانبول به حساب می آید.

جزئیات خرید آپارتمان در ساریر استانبول

این خانه های باغچه دار هوشمند در امیرگان در 600 متری ورودی پارک زیبا و سرسبز امیرگان قرار دارد و تا سواحل بسفروس 1 کیلومتر فاصله دارد و می توانید در نزدیکی آب آثاری از معماری عثمانی را در آنجا ملاحظه نمایید.

مرکز تجاری مسلک از این مجموعه 3 کیلومتر و تا مرکز خرید پارک ایستینیه  و تفرجگاه ایستینیه 2 کیلومتر فاصله دارد. در این محله فروشگاه، سوپرمارکت، داروخانه، مدرسه، کافه، بار و رستوران های بسیاری وجود دارد که تا مجموعه فاصلۀ زیادی ندارند. با یک رانندگی کوتاه می توانید به مراکز خرید، بیمارستان های دولتی و خصوصی و دانشگاه های دیگر برسید.

در جنوب این محل، میدان معروف تکسیم قرار دارد.با خرید آپارتمان در ساریر استانبول شما می توانید ظرف 15 دقیقه به بزرگراه E-5 و خط متروباس برسید و یا به پل فتیح سلطان دسترسی پیدا کنید و از آنجا به از روی پل بسفروس به قسمت آسیایی استانبول بروید. بزرگراه TEM نیز 10 دقیقه با شما فاصله دارد و یک ایستگاه مترو نیز با یک پیاده روی کوتاه در دسترس است. بنابراین رفتن به سایر مناطق استانبول برای سواره ها و پیاده ها بسیار آسان است.

اطلاعات بیشتر درباره آپارتمان ها در ساریر استانبول

این پروژه قسمتی از یک مجموعه است که به تازگی به اتمام رسیده است و در زمینی به مساحت 1967 مترمربع و توسط یکی از سازندگان مطرح استانبول ساخته شده است. این مجموعه شامل یک بلوک آپارتمان 8 طبقه است که 53 آپارتمان و پنت هاوس با متراژ مختلف دارد. همچنین چندین واحد تجاری نیز برای راحتی ساکنین به غذاخوری و فروشگاه اختصاص داده شده است.

دور این مجموعه دیوارکشی شده و گیت ورودی نیز دارد. ساکنین و خریداران خانه در ساریر استانبول در این مجموعه و مهمانان از امکانات زیر برخوردار خواهند بود:

  • استخر سرپوشیدۀ چهارفصل
  • یک باشگاه مجهز
  • آسانسور به تمام طبقات
  • پذیرش 24 ساعته با خدمات مختلف
  • پارکینگ گاراژ امن
  • خدمات کارواش و سرویس فنی ماشین
  • ژنراتور
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • کافۀ داخل حیاط مخصوص ساکنین

برای آرامش خاطر شما عزیزان تمامی این فضاها با دوربین های مداربسته و خدمات امنیتی به صورت 24 ساعته حفاظت می شود.

طراحی آپارتمان در ساریر استانبول

در اینجا ما قصد داریم یک آپارتمان 2 خوابه و برزگ باغچه دار را در طبقۀ هم کف به شما پیشنهاد دهیم. دسترسی به آپارتمان از طریق لابی مشترک انجام می شود و آسانسور و راه پله برای طبقات بالاتر وجود دارد. این آپارتمان درب فولادی دارد و با آیفون تصویری به درب لابی وصل می شود.

هنگامی که درب آپارتمان را باز می کنید یک راهروی بزرگ می بینید که کف آن با سرامیک پوشیده شده است و درهای اتاق های مختلف درآن باز می شود و در انتهای این راهرو به فضای باز نشیمن می رسید.

آشپزخانه به صورت ال شکل است و با وسایل مدرن و سفید، سطوح کاری گرانیت سفید، دیوارهای با رنگ خنثی و نورافکن تجهیز شده است و بار کوچک صبحانه فضای آشپزخانه را از نشیمن جدا می کند.

با خرید این خانه در ساریر استانبول کف فضای نشیمن و ناهارخوری با لمینیت گرم پوشیده شده و سقف آن مدرن است و ارتفاع بیشتر از حد معمول دارد و با بتن اکسپوز ساخته شده است. یک کتابخانۀ سرتاسری ساخته شده، سه درب پاسیو دارد که فضا را با نور طبیعی روشن می کند، دو تا از این درها به بالکن های فرانسوی باز می شود و دیگری در گوشۀ آشپزخانه قرار دارد و به تراس شخصی باغچه دار باز می شود که به باغ همگانی نیز راه دارد و ویوی آن فضای محلی و درخت های پارک نزدیک مجموعه است.

هر دو اتاق خواب داخل راهرو هستند، یکی از آنها مستر بوده و دوبرابر یک اتاق معمولی است و به بالکن فرانسوی راه دارد و همچنین یک حمام لوکس با تمام امکانات در آن وجود دارد.

قسمت های دیگر آپارتمان در ساریر

اتاق دوم کوچکتر است و هم اکنون کاربرد اتاق مطالعه/دفتر کار دارد. این اتاق هم به بالکن فرانسوی راه دارد و از حمام بزرگ خانواده که داخل راهرو قرار دارد استفاده می کند.

درب آخر درون راهرو نیز به انباری باز می شود.

این آپارتمان در ساریر به صورت مبله نشده به فروش می رسد، اما قیمت آن شامل تمام لوازم توکار زیمنس، گرمایش از کف، تهویۀ مرکزی در نشیمن، واحدهای تهویۀ هوا در هر دو اتاق، کرکرۀ برقی برای پنجره ها و درب های پاسیو، دزدگیر و سیستم هوشمند خانگی نیز می شود.

این آپارتمان های لوکس در محله ای بسیار خوب در ساریر استانبول تمامی انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. برای سفرهای کاری و تفریحی و زندگی دائمی با خانواده عالی هستند و انتخابی منحصربه فرد برای سرمایه گذاری در استانبول محسوب می شوند. زیرا اجاره بهای بسیار بالایی دارند، در محله ای متمایز و دارای دسترسی به امکانات رفاهی قرار دارد، فاصلۀ کوتاهی با ساحل بسفروس و مرکز شهر دارد، امکانات محلی آن بسیار زیاد است، ویوی طبیعت دارد و دسترسی خوبی نیز به شهر دارد.

برای خرید آپارتمان در ساریر استانبول و کسب جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم و میزان اجاره بها را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند و در خرید لوازم منزل جدیدتان نیز به شما کمک می کنند.

7 حقیقت در مورد سرمایه گذاری در املاک منطقۀ ساریر استانبول

  • ساریر سومین منطقۀ لاکچری و گران قیمت در ترکیه به شمار می رود
  • ساریر از نظر وقوع زلزله امن ترین منطقه در استانبول است
  • ساریر یکی از مناطق اصلی سرمایه گذاری و مرکز تجاری و مالی در استانبول است
  • ساریر مقصدی مهم و معروف در استانبول به شمار می رود
  • ساریر شهر املاک لوکس و قصرهای تاریخی است
  • ساریر بهترین منظره را به تنگه و پل بسفروس دارد
  • محل قایق رانی لوکس ساریر

زیباترین مکان های توریستی در ساریر

منطقۀ لوکس ساریر جاذبه های تاریخی و توریستی فراوانی دارد که آن را به مقصدی دلخواه برای توریست هایی تبدیل کرده است که از سراسر دنیا برای گشت و گذار و تفریح به آنجا می آیند.

در ادامه می توانید با بهترین مکان های توریستی ساریر آشنا شوید:

منطقۀ امیرگان

این محل بهترین و زیباترین مکان در ساریر به شمار می رود. در زمان قدیم این پارک برای ملکه ها و امپراطور عثمانی در دسترس بوده تا بتوانند در میان چمنزارهای سرسبز آن قدم بزنند و از زیبایی گل های پارک امیرگان که در زمینی به مساحت 117 هکتار قرار دارد، لذت ببرند. در وسط این پارک نیز درخت هایی بلند قرار دارند که بر زمین سایه افکنده اند.

پارک امیرگان باغ های بسیار داشته و بیش از 120 نوع گل رز را در خود جای داده که در میان آنها گل لاله نیز قرار دارد و اروپایی ها را مجذوب خود کرده است. این گل سمبل پیروزی های امپراطوری عثمانی و دوران طلایی آنهاست.

قابل ذکر است که نام پارک امیرگان برگرفته از نام فرماندار عثمانی، امیریس است.

این پارک همچنین درختان کمیاب، درخت چدار، درخت کاج و کافور را در خود جای داده است و مسیرهای بسیاری برای پیاده روی و محل بازی کودکان نیز دارد. موزۀ ثاقب سابانجی نیز در این محل قرار داشته و طرفداران آثار و نقاشی های هنری از آن بازدید می کنند.

منطقۀ رشید پاشا

این منطقه یکی از شلوغ ترین مناطق در ساریر است که در آن توریست ها می توانند ویلاهایی لوکس با ویوی شگفت انگیز را اجاره کنند. علاوه بر این، معروف ترین دانشگاه های استانبول و بازار لوکس ایستینیه پارک نیز در آن قرار داشته و هر روزه هزاران نفر از آن بازدید می کنند.

بندر ایستینیه

بندر ایستینیه متعلق به ساریر بوده و دارای اسکله هایی بسیار بزرگ برای کشتی سازی و ماهیگیری است. همچنین در این محل باغ های چای وجود دارند که ویوی آنها مستقیماً رو به دریاست و مناظر حیرت انگیزی از طلوع و غروب خورشید دارد.

به دلیل تمایز این محل از سایر نقاط استانبول و جذابیت ویژۀ آن، ایالات متحدۀ آمریکا این ناحیۀ بندری را برای ساخت کنسولگری خود انتخاب کرده است.

ینی کوی

ینیکوی یا محلۀ خانه ها و ویلاهای تاریخی بر روی تپه ای قرار دارد که مشرف به دریا است و چندین کلیسای ارتودکس، کافه و نانوایی با معماری اصیل در آن قرار دارد.

تارابیا

در تارابیا یا محلۀ آرامش و درمان، توریست ها می توانند به دور از هیاهو و شلوغی استانبول در یکی از هتل های لوکس این محل استراحت کرده و از غذاهای دریایی رستوران های دریایی آن لذت ببرند.

بویوک دره

این محله، محلۀ گلف است و رستوران های آن مشرف به بسفروس هستند. توریست ها برای نوشیدن چای در یکی از بی نظیرترین مناظر استانبول، به این محل می آیند.

باغچه کوی

جنگل بلگراد و یکی از شمالی ترین ویلاهای منطقۀ ساریر در باغچه کوی قرار دارد. این محل مخصوصاً در تعطیلات آخر هفته مقصد محبوب پیک نیک و کمپینگ برای ترک ها و خارجی هاست.

همچنین گلخانه ای به نام مؤسس جمهوری ترک، مصطفی کمال آتاتورک، در این محل وجود دارد که در آن زیباترین گل ها، درختان و بذرهای کشاورزی به فروش می رسد.

کیلیوس

شهر کلوب ها که مشرف به دریا است و ساحل هایی دراز و سنگی دارد که منظرۀ زیبایی از تنگۀ بسفروس دارند. اما از قرن نوزدهم به بعد کافه ها، بارها و کلوب های بسیاری در آن افتتاح شد و به همین دلیل محلۀ کلوب ها نام گرفته است.

در سال های اخیر خرید ملک در منطقۀ ساریر استانبول رونق بسیاری پیدا کرده است، زیرا تجربیات تاجران ترک، عرب و خارجی که در این محل املاکی را خریداری کرده اند نشان می دهد بهترین محل برای زندگی سرشار از آرامش بوده و سرمایه گذاری در آن بسیار موفق است.

جاذبه های تاریخی و توریستی در ساریر

ساریر بناهای تاریخی و موزه های بسیاری دارد:

  • قلعۀ روملی حصار که بزرگترین قلع در بسفروس است
  • موزۀ ثاقب سابانجی
  • موزۀ هنرهای زیبا
  • موزۀ سدبرک حانیم
  • خانه های چوبی عثمانی
  • پل تاریخی پارک بلگراد
  • ایستینیه پارک و بازار ایستینیه پارک
  • ساختمان بورس استانبول
  • مرکز تجاری مسلک

املاکی که ممکن است در محلۀ ساریر برای شما مناسب باشد

شرکت املاک ترک گشت در ترکیه، پروژۀ وادی استانبول را به شما پیشنهاد می دهد که در محلۀ آیازاگا در منطقۀ ساریر واقع شده و یکی از معروف ترین و سرسبزترین نواحی شهر محسوب می شود.

با وجود بازار، کافه ها و رستوران ها، مدرسه و همچنین هتلی که در داخل مجموعه قرار دارد، تمام نیازهای شما در محل برآورده می شود.

این پروژه تنها 10 دقیقه تا دانشگاه بیلگی فاصله دارد و ویوی بسیار زیبایی از جنگل دارد.

این مجموعه همچنین به مراکز تجاری شهر همچون سیسلی و مسلک نزدیک است و ایستگاه مترو نیز در نزدیکی آن قرار دارد که به خط مترو مسیدیکوی متصل می شود.

در اطراف پروژه چندین بیمارستان قرار دارد، مانند بیمارستان اتیکا لونت، و با بزرگراه TEM تنها 7 دقیقه فاصله دارد.

اگر به دنبال یک زندگی لوکس و سرمایه گذاری مطمئن هستید، به منطقۀ ساریر بیایید و یا مستقیماً با کارشناسان املاک شرکت ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما اطلاعات کاملی را از پروژه های املاک در محلۀ ساریر در اختیار شما قرار داده و علاوه بر آن، شما را به محل پروژه راهنمایی می کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر

جزئیات

به روز شده در نوامبر 23, 2021 در 10:15 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 5لیر
  • متراژ ملک: 145 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2
  • سرویس ها: 2
  • سال ساخت: 2017
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: بدون اشیاء, دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht