آسان انتخاب کنید

اجاره سوئیت مبله کوتاه مدت در استانبول میدان تکسیم

  • روزانه 1,900لیر
  • 0لیر/ماهیانه
میدان تکسیم

توضیحات

اجاره سوئیت مبله کوتاه مدت در استانبول میدان تکسیم بسیار شیک و تمیز

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ترک گشت لازم است چند نکته را در مورد اجاره کوتاه مدت ملک در استانبول به خدمت شما برسانیم:

  1. قیمت ها برای اجاره کوتاه مدت به صورت حدودای ذکر شده است لذا برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس گرفته و ضمن بیان تاریخ دقیق، مدت اقامت و تعداد نفرات قیمت دقیق واحدها را برای اجاره کوتاه مدت از ما دریافت کنید.
  2. مجموعه ترک گشت دارای خانه های کوتاه مدت بسیار زیادی است که در سایت ذکر نشده است لطفاً جهت دریافت فایل های بیشتر و متنوع تر با ما در ارتباط باشید.
  3. توجه داشته باشید که موجودی خانه ها و در دسترس بودن آنها وابسته به تاریخ مورد نظر شما می باشد و ممکن است در آن تاریخ هیچ کدام از این خانه ها موجود نباشد و خانه های دیگری برای اجاره کوتاه مدت شما در استانبول موجود باشد.
  4. برای اجاره کوتاه مدت در استانبول چه برای ویلا و چه برای خانه‌های آپارتمانی لطفاً از یک ماه قبل از آن با ما در ارتباط باشید برای اینکه قیمت و موجودی خانه ها از چند ماه قبل مشخص نمی باشد
  5. توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملک به استانبول تشریف می آورید مجموعه ترک گشت طرف قرارداد بسیاری از شرکت های بزرگ ساختمانی در استانبول می باشد و بدون دریافت کمیسیون و هزینه‌های جانبی تیم وکلا و کارشناسان ما خرید شما را از پروژه های معتبر انجام خواهند داد. برای خرید ملک دست دوم در استانبول هم شرکت ما دارای بهترین آپارتمان ها با کمترین قیمت است.
  6. امور اقامتی و شهروندی شما را تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و خانواده محترمان  توسط وکلای ترک ما انجام خواهد شد.
  7. خرید ملک در استانبول از طریق ترک گشت دارای گارانتی اجاره بلند مدت ملک و تضمین ارزش افزوده بالای ملک شما را به همراه دارد.
  8. اگر جهت تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنید مجموعه ما برگزارکننده تورهای متفاوت و ارزان قیمت در استانبول برای شما می باشد.

اجاره روزانه 1900 لیر اجاره ماهیانه: تماس لیر ظرفیت 2 نفر

این آپارتمان یک استودیوی زیبا با طراحی است که همه چیز را برای اقامت کوتاه مدت به شما ارائه می دهد. این استودیو یک حمام اختصاصی با دوش ، آشپزخانه کوچک مجهز ، فضای نشیمن ، یک تلویزیون سایز بزرگ ، وای فای رایگان ، A.C و گرمایش مرکزی ارائه می دهد.

همچنین ، سرویس روزانه اتاق و 24 ساعت کاری باعث راحتی و امنیت بیشتر اقامت شما می شود. همچنین می توانید در ساعت  18 از قهوه خود لذت ببرید.

با گشتی در خیابان استقلال و میدان تکسیم با انبوهی از کاغذهایی که روی دیوار به اسم اجاره سوئیت مبله روزانه در استانبول چسبیده شده رو به رو خواهید شد. ولی یادتان باشد بیشترین واحدها بی کیفیت ترین و در بدترین مناطق خیابان استقلال و منطقه تکسیم واقع شده‌اند صرف اینکه به اسم استقلال و یا تکسیم بر روی آگهی خورده شده است دلیل بر این نمی شود که شما در جای خوبی اقامت داشته باشید

بعضاً بعضی از مسافران که به شکل هفتگی و یا ماهیانه سوئیتی را رزرو می‌کنند بعد از چند روز پشیمان می شوند اما متاسفانه چاره ایی ندارند پس قبل از انتخاب و پرداخت هزینه کمی فکر کنید که در کجا می‌خواهید اقامت کنید و چقدر در محل زندگی شما برای شما ارزش دارد.

اجاره سوئیت مبله کوتاه مدت در استانبول میدان تکسیم کار آسانی است به شرطی که نیازهای خود را بدانید.  این واحد که جهت اجاره سوئیت مبله روزانه در استانبول در نظر گرفته شده است جدیدا بازسازی شده و در مجتمعی قرار دارد که پنج طبقه و ۱۰ واحد در آن وجود دارد. بیشتر ساکنان این آپارتمان ها اشخاصی هستند که از کشورهای دیگر مانند آلمان فرانسه و لهستان و روسیه به اینجا می‌آیند و قصد اقامت مناسبی را دارند پس با انتخاب یک سوئیت مناسب خود را در یک موقعیت خوب قرار دهید.

این سوئیت دارای 30 متر مربع و تمام لوازم کامل آشپزخانه و زندگی می باشد دارای کولر اسپلیت است که در فصل تابستان بسیار حیاتی است اینترنت پرسرعت ای دارد و لوازمی که در آن استفاده شده و دکوراسیونی که دارد کاملاً مدرن و به روز شده است

این مجتمع دارای نگهبانی و دوربین‌های امنیتی است پس با خیال راحت به گشت و گذار و تفریح خود برسید و از اقامت در این سوئیت و استانبول لذت ببرید.

4.7/5 - (32 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, استقلال, بی اوغلو, تکسیم, مرکز شهر

جزئیات

Updated on اکتبر 21, 2022 at 10:37 ق.ظ
  • قیمت: روزانه 1,900لیر
  • متراژ ملک: 30 مترمربع
  • اتاق خواب: 0
  • اتاق: 1
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: اجاره روزانه, سوئیت
  • وضعیت ملک: با اشیاء, سوئیت

املاک مشابه

Compare listings

Compare
Turkgasht
  • Turkgasht
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!