آسان انتخاب کنید

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله

  • اجاره 16,000لیر
  • 100لیر/آیدات
شیشلی بومونتی
با اشیاء تک خواب با لوازم مرکز نرمال آپارتمان
اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
شیشلی بومونتی
  • اجاره 16,000لیر
  • 100لیر/آیدات

توضیحات

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله نرمال آپارتمان

قرارداد اجاره سالیانه کرایه 16000 لیر دپوزیت 32000 لیر آیدات 100 لیر و 12 درصد کیمسیون املاک

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

لطفاً در نظر داشته باشید طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

این آپارتمان تک خوابه در قسمت بومونتی بهترین و گرانترین منطقه شیشلی واقع شده است است در اینجا شما بسیار نزدیک به مترو و مراکز خرید بزرگی مثل جواهر مال و ترامپ و زورلو هستید.

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله معمولاً مناسب افرادی است که هدف خاصی از مسافرت و یا اقامت یکساله در کشور ترکیه و شهر استانبول دارند است که این منطقه بسیار قدیمی و زیباست و هنوز در برخی از خیابان‌های آن شما گاریچی ها را می‌بینید که از این مناطق رد می شوند و یا در خیابان‌های مجاور و باریک آن به مدل سنتی شهر استانبول میز ها کافه ها رستوران ها قرار دارند.

دسترسی منطقه شیشلی به تکسیم ساریر بشیکتاش لونت و ایستگاه مترو بورس مجیدی کوی و همینطور ایستگاه مترو شیشلی و عثمان بی بسیار عالی است.

این آپارتمان مبله بسیار شیک و تمیز تمام لوازم آن به روز شده و کاملاً بهداشتی هستند و برای اقامت یکساله بسیار مناسب و قابل قبول است پست منطقه شیشلی دوستداران بسیاری این آپارتمان دارای یخچال ماشین ظرفشویی ماشین لباسشویی خشک کن آشپزخانه مدل آمریکایی با گاز و فر برقی می باشد لوازم آشپزخانه آن پول و برای ۴ نفر کافی و مناسب است در دکوراسیون داخلی آن برای اینکه فضا بزرگتر نشان داده شود از رنگ سفید و دکوراسیون سفید استفاده شده و در کنار آن بعضی از المان های رنگی به عنوان مکمل قرار گرفته است.

در نظر داشته باشید برای اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله شما باید ماهی آن 16 هزار لیر اجاره و ۱۰۰ لیر آیدات پرداخت کنید پول پیشین ساختمان یا دپوزیت آن دو کرایه و کمیسیون بنگاه ای آن ۱۲ درصد از اجاره یک سال است.

وضعیت آگهی: اجاره آپارتمان تک خواب مبله در شیشلی استانبول

نوع مسکن: نرمال آپارتمان

تعداد اتاق + سالن: 1+1

ناخالص / خالص: مترمربع 80/70

طبقه: 2

تعداد طبقات: 5

عمر ساختمان: 13 سال

نوع گرمایش: ترکیبی

لوازم منزل: فول لوازم

تعداد حمام ها: 1

نوع ساختمان: بینا (نرمال آپارتمان)

وضعیت ساختمان: بسیار عالی

وضعیت استفاده: تخلیه

در داخل سایت: خیر

نوع سوخت: گاز و برق

برای اطلاعات تماس بگیرید.

بخش آسیایی و اروپایی استانبول چه تفاوتی دارند؟

10 کاری که باید در شیشلی ، استانبول انجام دهید و ببینید

در حالی که شیشلی اغلب به عنوان یکی از مناطق مجلل در استانبول شناخته می شود ، چیزهای زیادی بیش از هتل های 5 ستاره و مراکز خرید وجود دارد. برای چشیدن فرهنگ ترکیه ، می توانید موزه ها ، کلیساها و مساجد چشمگیر در اطراف این منطقه مجلل پیدا کنید. رفتن به شیشلی واقعاً تجربه زندگی معاصر ترکیه است. لیست زیر را با 10 کار انجام شده بخوانید و برای شروع ماجراجویی خود در شیشلی ببینید.

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
جواهرمال استانبول

جواهرمال استانبول

جواهرمال استانبول ، که در سال 2005 افتتاح شد ، بزرگترین مرکز خرید در اروپا و دومین مرکز بزرگ در جهان است. جواهرمال استانبول بیش از 300 مغازه و چندین رستوران در شش طبقه چشمگیر دارد. از مارک های بین المللی گرفته تا مارک های محلی ، از غرفه های فست فود گرفته تا رستوران های غذاخوری معمولی ، دیگر هیچ وقت از این مرکز خرید خسته نمی شوید. نگاهی به دومین ساعت بزرگ جهان در پشت بام بیندازید یا از بین 12 سینمای بازار یکی از آنها را برای تماشای یک نمایش انتخاب کنید. شما همیشه برای انتخاب در جواهرمال استانبول خراب هستید.

Address: Cevahir Avm Büyükdere Cad. No: 22 Mağaza No: 136 Şişli, 34100, Turkey +90 212 368 6900

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
موزه آتاتورک (Atatürk Müzesi)

موزه آتاتورک (Atatürk Müzesi)

موزه آتاتورک که در خیابان هالاسکارگازی واقع شده است ، یک خانه موزه سه طبقه است که با رنگ صورتی رنگ آمیزی شده است. آتاتورک ، بنیانگذار و اولین رئیس جمهور جمهوری ترکیه ، ابتدا از این خانه برای نگهداری و اقامت استفاده کرد ، اما بعداً برای نمایش برخی از وسایل شخصی آتاتورک و به تصویر کشیدن زندگی وی از طریق اسناد و مدارک و عکس های تاریخی ، به موزه تغییر یافت. . از آنجا که آتاتورک در طول وقایع مهم تاریخی مانند جنگ استقلال و حمله به استانبول واقعاً در خانه زندگی و کار می کرده است ، هنگام بازدید از موزه ، تجربه واقعی زندگی آتاتورک و تاریخ ترکیه را خواهید داشت.

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
کاخ ایهلامور (ایهلامور کسری)

کاخ ایهلامور (ایهلامور کسری)

احاطه شده توسط درختان لیندن، کاخ ایهلامور کاخ عثمانی امپراتوری سابق و در حال حاضر به عنوان یک موزه عموم آزاد است. دو عمارت وجود دارد – Merasim Köşkü و Maiyet Köşk. طراحی داخلی عمارت ها تحت تأثیر سبک های غربی است ، اما ویژگی های معماری ترکی قرن نوزدهم را حفظ کرده است. در حالی که کاخ ایهلامور به شما معرفی کاملی از تاریخ و معماری در دوره سلطان عبدالمجید اول می دهد ، خود را آرام کنید و از فضای سبز در کافه و باغ لذت ببرید نیز یک درمان خوب است.

Address: Ihlamurdere Cd., Turkey +90 212-259-5086

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
مسجد تشویکیه

مسجد تشویکیه

مسجد تشویکیه، واقع در تشویکیه، در زمان سلطان عبدوالمجید اول ساخته شده است. این مسجد با ساختار نو باروک خود شناخته شده است ، دارای عناصر معماری اروپایی است و یکی از نقاط تاریخی اطراف منطقه است. ستون های سنگی سفید در ورودی مسجد منحصر به تشویکیه است. تزئینات داخل نما یادآور خانواده سلطنتی است که زمانی در آنجا زندگی می کردند.

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
موزه نظامی استانبول (Askerî Müze)

موزه نظامی استانبول (Askerî Müze)

موزه نظامی استانبول به عنوان یکی از مشهورترین موزه های نظامی در جهان در منطقه هاربیه واقع شده است که زمانی آکادمی نظامی شاهنشاهی عثمانی در آن واقع شده بود. این موزه با مجموعه ای از سلاح ها ، اسلحه ها ، توپ ها و سایر ابزارهای نظامی ، یک هزار سال از تاریخ ارتش ترکیه را ثبت می کند. بیش از نه هزار اثر از دوران عثمانی تا جنگ جهانی اول در موزه نگهداری می شود. بعد از ظهر ، سعی کنید نمایش موسیقی زنده قدیمی ترین گروه نظامی در جهان را ببینید و در مورد نقشی که نوازندگان در انجام موفقیت آمیز مبارزات نظامی در دوره عثمانی بازی می کنند ، بیاموزید.

Address: Valikonagi Caddesi, Harbiye, 34298 Istanbul, Turkey +90 212-233-2720

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
کلیسای جامع سنت اسپریت (کلیسای جامع روح القدس)

کلیسای جامع سنت اسپریت (کلیسای جامع روح القدس)

کلیسای جامع سنت اسپریت در سال 1846 در شیشلی ساخته شده است ، دومین کلیسای بزرگ کاتولیک روم در استانبول است. این کلیسا که به سبک باروک نفیس ساخته شده است ، گردشگران زیادی را به خود جلب می کند و یکی از پر بازدیدترین کلیساهای پاپ ها است. مراسم عظیم آخر هفته به زبان های فرانسه و انگلیسی است. یک شمع روشن کنید و به خطبه ای که توسط کشیش ایراد شده گوش دهید. این مکان مطمئناً مکانی آرام و آرام برای مراقبه و تأمل یا تحسین هنر و معماری دیدنی آن دوره است.

Address: Harbiye, Cumhuriyet Cad. 127/A, Şişli/İstanbul – Avrupa, Turkey +90 212-248-0910

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
گالری هنر مدرن ماچکا

گالری هنر مدرن ماچکا

با اصل ایجاد رویکردی نوآورانه در مجموعه کارهای هنری ، گالری هنر مدرن ماچکا از رشته های مختلف هنری استقبال می کند و آثار هنری مدرن و معاصر هنرمندان مشهور ترکیه را به نمایش می گذارد. گالری اطمینان حاصل می کند که این هنرمندان برجسته نه تنها در سطح محلی شناخته شده اند بلکه به آنها کمک می کند تا از طریق نمایشگاه منظم و کانال های تبلیغاتی مختلف به رسمیت شناختن بین المللی دست یابند. گالری با یک رستوران محبوب در داخل ، در ساختمانی متعلق به قرن نوزدهم در تشویکییه ، نزدیک به پارک ماچکا واقع شده است.

Address: Tesvikiye Mah. Macka Cad. No:24 D:1 Tesvikiye, Sisli, Istanbul, Turkey +90 212-259-4513

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
پارک ماچکا

پارک ماچکا

اگر قصد سفر به شیشلی را دارید ، باید به پارک ماچکا بروید و از تله کابین ماچکا (Maçka-Taşkışla Teleferiği) استفاده کنید. این یک تله کابین هوایی در شیشلی است که ماچکا و میدان تکسیم را به هم متصل می کند. ماچکا گوندولا نه تنها به عنوان ابزار حمل و نقل شما عمل می کند ، بلکه به شما این فرصت را می دهد تا از مناظر زیبای پارک ماچکا و دره سرسبز لذت ببرید. اگر در محله های مدرن و ثروتمند تشویکییه و نیشانتاشی غرق شوید ، پارک ماچکا قطعاً آخرین تعطیلات سبز شما است.

Address: Harbiye, Kadırgalar Cad., 34367 Şişli/İstanbul

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
مرکز خرید کانیون (Kanyon Alışveriş Merkezi)

مرکز خرید کانیون (Kanyon Alışveriş Merkezi)

کوچکتر و دلهره آورتر از برادر بزرگ خود جواهرمال، با این وجود مرکز خرید کانیون طیف گسترده ای از فروشگاه ها را از مارک های معتبر جهانی تا مارک های برتر محلی و از رستوران های عالی تا کافه های کوچک فراهم می کند. اما با معماری خنک و مدرن خود ، خرید در اینجا را در بسیاری از سطوح لذت بخش می کند. مرکز خرید کانیون با کنار هم قرار دادن عناصر طبیعت از طریق باغ ها و تراس ها و ویژگی های مدرن از طریق ساختار داخلی ، تجربه خرید و استراحت بی نظیری را در آخر هفته برای شما فراهم می کند.

اجاره خانه در استانبول منطقه شیشلی تک خواب مبله
هتل و آبگرم پارک هایات

هتل و آبگرم پارک هایات

اگر احساس کردید که پس از تماشای مکان ها و خرید ، کمی خسته شده اید ، سفر خود را با یک سفر انتخابی از پارک ویات پایان دهید. استخر تراس آنها مکان مناسب برای شنای تفریحی با منظره بسفر است . آبگرم هایات دارای بهترین امکانات ، از جمله سونا ، اتاق بخار ، حمام آب درمانی و حتی آب میوه برای تکمیل این تجربه نهایی پاکسازی است! بعد از آن همه پاکسازی احساس کمی گناه می کنید؟ سپس خود را با یک لیوان بهترین شراب در شراب بار آنها ، یا شاید یک شام زیبا در رستوران فرانسوی و مدیترانه ای آنها La Petite Maison پذیرایی کنید.

5/5 - (5 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, شیشلی, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در دسامبر 6, 2022 در 1:56 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 16,000لیر
  • متراژ ملک: 55 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • اتاق ها: 2
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, تک خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht