آسان انتخاب کنید

اجاره خانه در منطقه شیشلی استانبول فول مبله

  • اجاره 13,000لیر
  • 1,400لیر/آیدات
شیشلی بومونتی

توضیحات

اجاره خانه در منطقه شیشلی استانبول فول مبله در بهترین منطقه شیشلی در برج دیوان فول امکانات با دسترسی عالی به مترو و اتوبوس اجاره 13000 لیر آیدات 1400 لیر 26000 دپوزیت

این واحد برای اجاره در شیشلی دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

لطفاً در نظر داشته باشید طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

برای اجاره سالیانه آپارتمان درشیشلی استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در شیشلی استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه درشیشلی استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

رزیدانس دیوان در قلب استانبول احداث گردیده است این پروژه در منطقه  شیشلی بومونتی نزدیک به محله شیشلی استانبول واقع شده است 

چشم انداز بی نظیر واحدهای این پروژه از مناطق تاریخی استانبول و همین طور تنگه بوسفروس از اولین نکاتی می باشد که به محض وارد شدن به این پروژه نظر شما را جلب می کند 

این پروژه در زمینی به مساحت  هزار متر مربع احداث گردیده است که متشکل از 49 طبقه ، 296 واحد مسکونی و همین طور فضایی بیش از 8 هزار متر مربع فضای سبز می باشد 

پارکینگ این پروژه ظرفیت گنجایش بیش از 300 اتوموبیل سواری را دارد 

امکاناتی نظیر 

سالن مخصوص ماساژ

استخرهای اختصاصی شنا سرباز و سرپوشیده 

سالن های بدن سازی

زمین های تنیس 

سالن های شام و نهار

سالن بیلیارد و غیره تنها بخشی از امکانات و شرایط استثنایی این پروژه به شمار می رود 

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید 

نکات مفید: یافتن آپارتمان در استانبول

جستجو ، پیدا کردن و استقرار

پس از ده ها جستجوی گوگل ، مرور صدها وب سایت و پس از چندین بحث با دوستان ترک خود – آیا هنوز گزینه ها روشن نیستند؟ تو تنها نیستی. برای مهاجران و زندگی در استانبول ، یافتن خانه شما در استانبول به دلیل موانع زبان ، وسعت زیاد شهر و تفاوتهای بین انجام کارها ، هرگز آسان نبوده است.
برخلاف سایر شهرهای اروپا ، اشتراک آپارتمان و اجاره یا خرید آپارتمان در استانبول به تعداد کمی وب سایت محدود می شود ، زیرا گزینه های جستجوی آنلاین زیادی در استانبول وجود ندارد. لیست آپارتمانهای اجاره ای در استانبول را فقط می توان در تعداد معدودی از وب سایتها یافت که تبلیغات توسط آژانسهای املاک و مستغلات (emlakçı) ذکر شده است که 95٪ از آنها با آنها روبرو هستید قادر به صحبت به زبان دیگری غیر از ترکی نیستند. واقعاً قادر به درک نیازهای شما نخواهد بود و قادر به پاسخگویی به سوالات شما نخواهد بود و شما را در طی مراحل صاف راهنمایی می کند. به همین دلیل ما برای کمک به اینجا هستیم.

• Airbnb مخصوصاً اگر برای مدت کوتاهی به استانبول سفر می کنید ، Airbnb رهبر بازار جهانی اولین انتخابی است که به ذهن ما خطور می کند. Airbnb چه به دنبال اجاره اتاق در یک آپارتمان در استانبول یا کل آپارتمان در استانبول باشید ، مفید خواهد بود.

• درگاه های املاک و مستغلات اگر به دنبال آپارتمان هستید ، درگاه های املاک ممکن است برای شما مفید باشند. اینها به عنوان Hurriyet Emlak و Sahibinden نامگذاری شده اند ، جایی که شما می توانید آپارتمانهای اجاره ای یا املاک فروشی در استانبول را در سراسر شهر پیدا کنید. با این حال ، در این پورتال های وب ، یک آپارتمان خاص می تواند توسط نمایندگان مختلف با نرخ های مختلف ذکر شود – این درگاه ها وب سایت های سراسری هستند و هنوز هم می توانند مفید باشند.

• بنگاه های معاملات ملکی در استانبول ممکن است برخی از ملکی محلی اما غیرحرفه ای و همچنین دفاتر کوچک املاک و مستغلات را پیدا کنید. آپارتمانهای ذکر شده توسط این موسسات کوچک ممکن است به تعداد بسیار کمی از املاک اطراف محدود شود.

قراردادهای اجاره: شرایط قانونی


مدت زمان قرارداد اجاره در ترکیه حداکثر می تواند سالانه باشد. قراردادهای اجاره ای که بیش از یک سال باشد ، از نظر قوانین ترکیه مناسب نیست و معنایی بیش از “توافق نامه ” ندارد.

از طرف دیگر ، قرارداد اجاره لزوماً نباید یک ساله باشد. بسته به توافق با صاحبخانه ، اجاره ملک در ترکیه برای کمتر از یک سال نیز امکان پذیر است.

بنابراین ، قراردادهای اجاره بیشتر برای حداقل یک سال انجام می شود. اکثر آپارتمان ها در استانبول مبله نیستند و اگر مبله باشند حداقل 30 درصد گرانتر هستند.

هزینه های مرتبط با اجاره آپارتمان در استانبول

• اجاره ماه اول

• سپرده وثیقه (مبلغ توسط موجر تعیین می شود)

• کمیسیون آژانس (12٪ از جمع سالانه کل نرخ)

اشتراک قبوض


درخواست اشتراک گاز

اسناد لازم برای امکان درخواست:
• گذرنامه و کپی صفحه اول
• شناسه ترکی “ikamet”
• قرارداد اجاره
• شماره تجهیزات (تعیین شده توسط BEDAS برای ساختمان و آپارتمان)

درخواست برق

اسناد لازم برای امکان درخواست:
• گذرنامه و کپی صفحه اول
• قرارداد اجاره
• شماره تجهیزات (تعیین شده توسط IGDAS برای ساختمان و آپارتمان)

درخواست آب

اسناد لازم برای امکان درخواست:
• گذرنامه و کپی صفحه اول
• شناسه ترکی “ikamet”
• قرارداد اجاره
• شماره تجهیزات (تعیین شده توسط ISKI برای ساختمان و آپارتمان)

سوالات متداول درباره اجاره آپارتمان در استانبول

هزینه اجاره آپارتمان در استانبول چقدر است؟

متوسط قیمت اجاره آپارتمان برای کل استانبول حدود 18-20 لیر برای هر متر مربع است ، به این معنی که 100m2 قیمت اجاره مسطح بین 3000-4000لیر است. قیمت اجاره آپارتمان برای مناطق ارزان و محله ها بین 20-30 لیر در متر مربع است ، به این معنی که 100m2 قیمت اجاره متوسط بین 4000-6000لیر است.

آیا خارجی ها می توانند در ترکیه آپارتمان اجاره کنند؟

اجاره آپارتمان در یک سرزمین خارجی اغلب می تواند ترسناک و استرس زا باشد ، به خصوص برای مهاجران و خارجی ها. … افرادی که اجازه اقامت ترکیه را دریافت کرده اند مستحق اجاره آپارتمان در ترکیه هستند.

هزینه اجاره آپارتمان در استانبول به تومان چقدر است؟

متوسط اجاره در استانبول برای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر تقریباً 10میلیون تومان در ماه است و هزینه آیدات و قبوض حدود 1 میلیون تومان در ماه است. هزینه های دیگر حدود 10میلیون تومان شامل بازارها ، حمل و نقل ، رستوران ها ، و ورزش و اوقات فراغت برای یک نفر است.

برای زندگی راحت در ترکیه چقدر پول لازم دارید؟

خانواده ای که مجبور به پرداخت اجاره یا رهن نیست می تواند تقریباً با ماهیانه 8000 لیر سبک زندگی خوبی داشته باشد. با این حال ، در سواحل اژه و مدیترانه ، هزینه های زندگی به طور چشمگیری کاهش می یابد. در مقایسه با مقصد محبوب مهاجران مانند فتحیه ، زندگی در استانبول تقریباً 20٪ گران تر است.

دپوزیت چیست؟

دپوزیت در واقع همان پول پیش است که در ترکیه معادل یک یا دو اجاره است

آیدات چیست؟

آیدات همان پول شارژ ساختمان است که شامل هزینه های نگهبانی مدیریت نظافت مجتمع به استفاده از خدمات رفاهی میباشد و هیچ ارتباطی به قبوض و سایر موارد ندارد

برای عقد قرارداد در استانبول چه مواردی لازم است؟

برای بستن قرارداد در استانبول نیاز به ورود قانونی به ترکیه و همچنین حضور شخص و مبالغ مربوط به قرارداد می باشد که شامل یک اجاره به عنوان اجاره ماه اول و و ۲اجاره به عنوان پول پیش و ۱۲ درصد کمیسیون بنگاه می باشد

اسم چند نفر را می‌توان در یک قرارداد نوشت؟

اگر مستأجرین اعضای خانواده باشند تمام آنها را می‌توان در قرار دادن نوشت در غیر این صورت فقط نام سه نفر را می توان در قرارداد نوشت

آیا با اجاره خانه میتوان در ترکیه اقامت گرفت؟

با توجه به قوانین جدید سال 2022 به جز مناطق اسنیورت و فاتح درباقی مناطق می توان با قرارداد خانه اجاره اقامت سالیانه توریستی گرفت

4.8/5 - (13 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • محله اروپایی, شیشلی, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در مارس 7, 2022 در 10:16 ق.ظ
  • قیمت: اجاره 13,000لیر
  • متراژ ملک: 100 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • اتاق ها: 2
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, تک خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht