آسان انتخاب کنید

اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول کوچوک چکمجه

  • اجاره 15,000لیر
  • 950لیر/آیدات
کوچوک چکمجه

توضیحات

اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول کوچوک چکمجه

در رزیدانس بسیار شیک و فول امکانات با دسترسی عالی

قرارداد سالیانه اجاره 15000 لیر دپوزیت 30000 لیر و آیدات 950 لیر

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

 طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که کوزا پارک در باهچه شهیر متعلق به منطقه اسنیورت است و برای سال اولی ها مشکل اقامت دارد.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

همه  واحدها  حداقل 2 دپوزیت(پول پیش) نیاز دارند

آیدات(شارژ) بستگی نوع آپارتمان از 50(نرمال آپارتمان) تا 2000(رزیدانس های لوکس) لیر مینواند باشد میانگین بین 400 تا 800 لیر است که ماهیانه میباشد.

به صورت میانگین 600 لیر برای قبوض(آب و برق و گازو اینترت و شارژ سیم کارت) در نظر داشته باشید

کمیسیون 12 درصد است 12 درصد از مجموع اجاره یکسال خانه در استانبول است.

با یک قرارداد اجاره  سالیانه تمام اعضای خانواده میتوانند اقامت یک ساله توریستی دریافت کنند ولی اگر خانواده نیستید فقط 3 نفر میتوانند.

در منطقه اروپایی قسمت های هستند به غیر از تنگه بسفر که منظره دریایی فوق‌العاده‌ای دارند مثل بویوک چکمجه و کوچوک چکمجه یا همان کوچک چکمجه البته در منطقه بیکنت و گورپینار بیلیک دوزو هم نیز مناظر دریا وجود دارد ولی کوچوک چکمجه مثل یک جزیره بسیار زیبا و دوست داشتنی است است شاید در منطقه اروپایی بتوان گفت که زیباترین و دوست داشتنی ترین منطقه همین منطقه کوچوک چکمجه است.

این منطقه از نظر دسترسی نیز بسیار منطقه مناسبی است چون در کنار مارمارای، مترو و متروبوس قرار گرفته است پس شما به تمامی مناطق استانبول به راحتی دسترسی خواهید داشت.

پیدا کردن اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول کوچوک چکمجه ل معمولاً برای ایرانی ها سخت است چون به غیر از اینکه اجاره این منطقه بالاست معمولا به خارجی ها و یا حداقل کشورهایی مثل ایران اجاره داده نمی شود و یا در صورت اجاره دادن شرایط سختی در نظر می گیرند.

آپارتمان دو خوابه زیبا در یک رزیدانس بسیار مدرن و شیک و نوساز واقع شده است متراژ آن تقریباً ۱۲۰ متر و به صورت خالص ۹۵ متر است در طبقه پانزدهم قرار گرفته و لوازم آن بسیار شیک و به روز و مدرن هستند مطمئناً با منظره بسیار زیبایی که این آپارتمان دارد می تواند برای افراد سخت پسند و مشکل پسند گزینه بسیار عالی باشد.

این منطقه دارای پارک های بزرگ ساحلی است پس می‌توانید در روزهایی که هوا خوب است به راحتی قدم بزنید و از منظره دریا و قدم زدن در پارک ساحلی لذت ببرید کوچوک چکمجه واقعاً بهشت منطقه اروپایی است

با اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول کوچوک چکمجه می توانید از یک زندگی فوق العاده زیبا و آرام در شهر دوست داشتنی استانبول به لذت ببرید در ضمن نگران گرانی منطقه نباشید تمام برندهای قیمت مناسب و ارزان در این منطقه وجود دارد و شما می توانید مایحتاج خود را به قیمت معقول و ارزان تهیه کنید.

وضعیت آگهی: اجاره آپارتمان دو خوابه سالیانه با لوازم درکوچوک چکمجه استانبول

نوع مسکن: آپارتمان

تعداد اتاق + سالن: 2+1

ناخالص / خالص: مترمربع 120/95

طبقه: 15

تعداد طبقات: 19

عمر ساختمان: 2 سال

نوع گرمایش: مرکزی

لوازم منزل: کامل دارد

تعداد حمام ها: 1

نوع ساختمان: بتنی

وضعیت ساختمان: بسیار تمیز

وضعیت استفاده: آزاد

در داخل سایت: رزیدانس

نوع سوخت: برق

برای اطلاعات تماس بگیرید.

بهترین 5 منطقه برای خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول؟

توصیه میکنیم هنگام اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول ، دسترسی به مترو و اتوبوس، مراکز خرید، بیمارستان و درمانگاه، باشگاه و یا سینما را در اولویت قرار دهید. قیمت اجاره آپارتمان در استانبول نیز نسبت به محله ها، نوع آپارتمان و مجتمع، تعداد خواب های منزل و امکانات آن متغیر است و واحدهای رو به ساحل قیمت بالاتری نسبت به سایر جاها دارند

استانبول یک شهر توریستی است که امروزه افراد بسیار زیادی از کشور ما ایران و همچنین از کشورهای دیگر به آن سفر می‌کنند. این شهر به دلیل این‌ که توریستی می باشد هنگام اجاره خانه در آن برای شما مشکلاتی ایجاد نمی‌شود اما اگر می‌خواید به این شهر سفر کنید با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با اجاره خانه در استانبول صحبت کنیم.

اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول
اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول

ترکیه یک کشور فوق توریستی است که از کشور ما ایران افراد بسیار زیادی به این کشور سفر می‌کنند. تمام کسانی که تجربه سفر های خارج از کشور را در تعداد بسیار بالا دارند حتماً یک‌ بار به این شهر سفر کرده‌اند و از سکونت در آن لذت برده‌اند. این شهر یکی از شهر های بسیار محبوب و مهم در کشور ترکیه است که در مرز میان آسیا و اروپا قرار دارد. این شهر آب‌ و هوای مدیترانه‌ای و گرم و مرطوب دارد و زمستان‌ های این شهر بسیار سرد می باشد. به دلیل این‌ که هزینه سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول بسیار پایین می باشد هر ساله افراد زیادی تمایل دارند که به این کشور شهر سفر نمایند و از سکونت در آن‌جا لذت ببرند. همچنین هزینه اجاره خانه در استانبول بسیار پایین می‌باشد و هر شخصی به‌ راحتی می‌تواند با کمترین هزینه یک جای خواب مناسب برای خود و خانواده‌اش در این شهر اجاره نماید. در فصل ‌های بهار و تابستان که میزان سفر ها به این شهر بیشتر می‌شود، خانه‌ ها به‌صورت کوتاه ‌مدت توسط صاحبانشان اجاره داده می‌شود. اگر شما قصد دارید که برای مدت طولانی در این شهر بمانید بهتر است که به جای هتل‌ ها از خانه ‌های اجاره‌ای استفاده نمایید. همچنین شما باید توجه نمایید که اگر قصد سفر به این شهر را دارید باید حتماً قبل از این‌ که به مقصد خود برسید اقدام به اجاره خانه در استانبول نمایید تا خیال شما از این بابت راحت باشد.

اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول
اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول

اجاره خانه در استانبول از طریق آژانس ‌های املاک

این راه یکی از راه ‌های قابل ‌اعتماد و در دسترس است که شما می‌توانید از آن برای اجاره خانه در استانبول استفاده نمایید. اجاره آپارتمان در استانبول از طریق آژانس ‌های املاک اسناد این آژانس‌ ها تعداد خانه ‌های بسیاری را زیر نظر دارند و می‌توانند به شما در پیدا کردن خانه مورد نظرتان کمک نمایند. اگر شما قصد دارید که یک مکان مشخصی را اجاره نماید باید سعی کنید املاکی که برنامه‌ ریزی اجاره آن خانه به آن املاک سپرده شده است را پیدا نمایید که این کار کمی برای شما وقت ‌گیر خواهد بود. همچنین شما می‌توانید شرایط ملک مورد نظر خود را به این املاک ها بگویید تا آن‌ها هنگامی‌که یک خانه با مشخصات پیدا نمودند برای اجاره خانه در استانبول با شما ارتباط برقرار کند و در نهایت شما خانه را اجاره نماید. توجه نمایید که شما باید در ابتدا دو برابر مبلغ اجاره ماهانه آن خانه را به حساب به صاحب خانه به لیر ترکیه واریز نمایید. پس از این ‌که شما خواستید از آن خانه خارج شوید ر صاحب خانه اگر که شما آسیبی به وسایل خانه نزده باشید اجاره خانه را از مبلغ کم می کند و باقی آن را به شما بازمی‌گرداند‌‌. اگر اما اگر شما قصد داشته باشید که سه ماه یا بیشتر در آن خانه بمانید نیازی به پرداخت این مبلغ نخواهید داشت.

اجاره خانه در استانبول از طریق آژانس ‌های املاک
اجاره خانه در استانبول از طریق آژانس ‌های املاک

اقدامات لازم برای اجاره خانه در استانبول

 برای این ‌که شما بتوانید به هدف خود که اجاره خانه در استانبول است برسید باید دارای پاسپورت، کارت اقامت، و همچنین کپی مجوز اقامت باشید. همچنین توجه نمایید بسته به هزینه‌ای که می‌خواهید پرداخت نمایید خانه شما اجاره می‌کنید می‌تواند امکانات و شرایط مختلف و متنوعی داشته باشد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم بیشتر امکانات مختلفی مانند استخر و سالن ‌های بدن‌سازی، و اتاق‌های بازی استفاده نمایید. حتماً سعی نمایید قبل از اجاره خانه در استانبول از افرادی که در این زمینه حرفه‌ای هستند مشورت بگیرید. توجه نمایید که برای سفر به این شهر تمام اقدامات مورد نیاز را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید و از سفر زیبای خود لذت ببرید.

4.6/5 - (11 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کوچوک چکمجه

جزئیات

Updated on دسامبر 6, 2022 at 1:04 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 15,000لیر
  • متراژ ملک: 120 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2
  • اتاق ها: 3
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, دو خواب

Compare listings

Compare
Turkgasht
  • Turkgasht
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!