آسان انتخاب کنید

توضیحات

اجاره آپارتمان مبله سالانه در شیشلی استانبول یک خوابه در رزیدانس فول امکانات و مبله اجاره 19500 لیر که  شامل تمام قبوض و آیدات بدون نیاز به نام زدن قبض ها

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

 طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که کوزا پارک در باهچه شهیر متعلق به منطقه اسنیورت است و برای سال اولی ها مشکل اقامت دارد.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

همه  واحدها  حداقل 2 دپوزیت(پول پیش) نیاز دارند

آیدات(شارژ) بستگی نوع آپارتمان از 50(نرمال آپارتمان) تا 2000(رزیدانس های لوکس) لیر مینواند باشد میانگین بین 400 تا 800 لیر است که ماهیانه میباشد.

به صورت میانگین 600 لیر برای قبوض(آب و برق و گازو اینترت و شارژ سیم کارت) در نظر داشته باشید

کمیسیون 12 درصد است 12 درصد از مجموع اجاره یکسال خانه در استانبول است.

با یک قرارداد اجاره  سالیانه تمام اعضای خانواده میتوانند اقامت یک ساله توریستی دریافت کنند ولی اگر خانواده نیستید فقط 3 نفر میتوانند.

اجاره 19500 لیر که  شامل تمام قبوض و آیدات بدون نیاز به نام زدنن قبض ها

منطقه شیشلی در قلب استانبول واقع شده است با دسترسی عالی به مناطقی مانند بشیکتاش نیشانتاشی تکسیم ماسلاک و غیره دارای دسترسی خوب به متروبوس اتوبوس و مترو می باشد منطقه قدیمی اما به روز شده در استانبول برای زندگی و کار

در منطقه شیشلی شما می توانید ترکیبی از زندگی سنتی و مدرن را به وضوح مشاهده کنید.

این رزیدانس در یک مرحله بسیار عالی واقع شده است لوازم آن هنوز استفاده نشده و شرکت ترک گشت دارای بیش از ۸ واحد در طبقات مختلف برای اجاره سالیانه و کوتاه مدت است

این رزیدانس بسیار شیک و زیبا با امکاناتی مانند استخر سونا سالن بدنسازی حمام ترک نگهبانی ۲۴ ساعته و سالن اجتماعات می باشد و از طرفی دسترسی بسیار عالی به مراکز خریدی مانند زورلو و جواهر و خیابان استقلال اقامت در این مجتمع را برای شما بسیار لذت بخش می کند

نحوه­ی اجاره مبله سالیانه آپارتمان در استانبول

آپارتمان­های استیجاری بسیاری در ترکیه به اجاره داده می شوند که اجاره نامه های طولانی مدت عمدتا برای یک یا دو سال می باشد. بسیاری از مردم به ویژه آن دسته از افرادی که در استانبول مشغول کار و فعالیت هستند یا در حال استارت زدن تجارت هایی می باشند، اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول برای این افرادبهترین گزینه خواهد بود.

شما می توانید با اجاره ی خانه در استانبول یک سفر امن و آسوده به این شهر را تجربه کنید. اجاره آپارتمان در استانبول به دو صورت انجام می پذیرد: اجاره روزانه و یا سالانه. افراد با توجه به مدت زمانی که قرار است در این شهر زندگی کنند، می توانند یکی از این دو مورد را انتخاب کرده و جهت اجاره اقدام نمایند.

نحوه­ی اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول
نحوه­ی اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول

این شهر ۳۹ محله دارد که به دو دسته آسیایی و اروپایی طبقه بندی می شوند برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول نیازی به ارائه پول پیش نیست. اما با توجه به اینکه قیمت­ها در هر محله متفاوت است، می بایست ۳ برابر اجاره را به عنوان دیپوزیت یا بیعانه پرداخت نمایید.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول پیش از تحویل خانه بایستی کنتورهای گاز، آب و برق به اسم مستاجر شود. پس از اتمام قرارداد نیز تمامی کنتور ها مجدد به نام صاحب خانه برگردانده می­شود. برای اینکه کنتورها به نام شخص مستاجر زده شود، ارائه کارت اقامت الزامی می باشد. افزون بر موارد ذکر شده، در کرایه واحد مسکونی در برج ها، شارژ ساختمان (آیدات) نیز گرفته می شود.

نکات اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول

توصیه میکنیم هنگام اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول ، دسترسی به مترو و اتوبوس را در اولویت قرار دهید. پس از آن نزدیک بودن به مراکز خرید، بیمارستان و درمانگاه، باشگاه و یا سینما را هم در نظر داشته باشید.

نکته دیگر اینکه قیمت اجاره آپارتمان مبله در استانبول نیز نسبت به محله ها، نوع آپارتمان و مجتمع، تعداد خواب های منزل و امکانات آن متغیر است و واحدهای رو به ساحل قیمت بالاتری نسبت به سایر جاها دارند. لذا پیشنهاد می شود با توجه به بودجه ای که برای اجاره آپارتمان در استانبول در نظر گرفته اید، توجه ویژه ای در انتخاب محله آن داشته باشید.

نکات اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول

مثلا اگر نوساز بودن آپارتمان برای شما در اولویت است و مبلغ نسبتا پایینی برای اجاره دارید می توانید از محله های اطراف استانبول مثل ساری یر، بیلک دوزو و … برای اجاره خانه استفاده کنید. همچنین قیمت اجاره آپارتمان در اسپارتای ترکیه که شهری توریستی محسوب می­شود هم بسیار مناسب است.

بهترین مناطق برای اجاره سالیانه آپارتمان مبله در استانبول

شایان ذکر است که در این در شهر زیبا، اصطلاحات بالا شهر و پایین شهر مفهومی ندارد و ممکن است در یک محله، آپارتمان های گران قیمتی را ببینید و در کوچه پایین­تر و یا نزدیک آن، شاهد واحد های ارزان قیمت تری باشید. ارزانترین واحدهای مسکونی این شهر هم در ایلچه‌های آرناووت کوی و اسنیورت قرار دارند، که در این ایلچه‌ها عمدتا آپارتمان­ها نوساز بوده و در کل مناطقی با بافت جدید شهری محسوب می­شوند. عمده دلیل پایین بودن نرخ اجاره ها در این مناطق نیز دوری از مرکز شهر می باشد. گران قیمت ترین آپارتمان‌های اجاره ای این شهر زیبا و پر طرفدار هم در محله های بشیکتاش، باکرکوی ، شیشلی، اسکودار و ساریر واقع شده اند.

اخذ اقامت با اجاره ملک در ترکیه
اخذ اقامت با اجاره ملک در ترکیه

چنانچه قصد اخذ اقامت از طریق اجاره ملک در این کشور را دارید، حتما باید اجاره نامه شما از نوع محضری باشد. در واقع ضروری است که خودتان شخصا از آژانس املاک و یا صاحب خانه، اجاره نامه محضری بخواهید، به این علت که عمدتا بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها بدون ارائه اجاره نامه محضری، کرایه داده می­شوند.

اخذ اقامت با اجاره ملک در ترکیه

همچنین باید دقت داشته باشید آدرسی که جهت تکمیل نمودن فرم راندوو در ترکیه وارد می کنید، باید آدرس تایید شده توسط شهرداری منطقه باشد. یعنی دقیقا همان آدرسی که در اجاره نامه رسمی آورده شده است و شما در آدرسی که اعلام کرده اید، باید حضور داشته باشید. زیرا احتمال دارد که از اداره پلیس برای بررسی حضور شما به این آدرس مراجعه کنند و اقامت شما بایستی توسط پلیس آن ناحیه تایید شود. حضور نداشتن شما در آدرس مذکور و گزارش پلیس مبنی بر عدم سکونت شما در آن منزل، موجب باطل شدن اقامت شما خواهد شد. البته لازم به ذکر است که شما با استفاده از اجاره نامه خود تنها به مدت یک سال می توانید در این کشور بمانید و پس از یک سال اقامت شما با اجاره نامه تمدید نخواهد شد و بایستی برای تمدید اقامت خود از روش های دیگری مثل خرید ملک در ترکیه و… استفاده کنید. امیدواریم مطالب گفته شده در مورد اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول مفید و کارآمد واقع شده باشد.

4.5/5 - (19 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • محله اروپایی, شیشلی, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در دسامبر 6, 2022 در 4:04 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 19,500لیر
  • متراژ ملک: 60 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • اتاق ها: 2
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, تک خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht