آسان انتخاب کنید

اجاره آپارتمان ارزان در اسنیورت استانبول برای یک سال

  • اجاره 6,000لیر
  • 200لیر/آیدات
اسنیورت

توضیحات

اجاره آپارتمان ارزان در اسنیورت استانبول برای یک سال فول مبله نرمال آپارتمان قرارداد سالیانه اجاره 6000 لیر دپوزیت: 12000آیدات 200 لیر

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht

لطفاً در نظر داشته باشید طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید

این آپارتمان یک خوابه در مرکز اسنیورت قرار گرفته است پارک بزرگ شهری در در کنار آن است چند فروشگاه بزرگ در نقاط مختلف آن و در کل منطقه زنده و زیبایی است فاصله شما تا متروبوس پیاده ۱۵ دقیقه است اما اگر عجله داشته باشید می توانید با استفاده از دلموش خود را زودتر به اتوبوس برسانید و همچنین از  این منطقه اتوبوس‌های عبور می کنند که شما را تا منطقه آوجیلار می رساند.

نوع این آپارتمان آن از نوع نرمال آپارتمان می باشد یعنی دارای امکاناتی مثل باشگاه استخر سونا و جکوزی و نگهبانی نیست به همین دلیل میزان آیدات آن تقریباً ۵۰ لیر است که نسبت به رزیدانس و سیته  بسیار پایین تر است برای اجاره آپارتمان که مبلغ اجاره آن 2000 لیر است باید 4000 لیر به عنوان دپوزیت و ۱۲ درصد از اجاره یک سال را به عنوان کمیسیون به بنگاه پرداخت کنید. همچنین این باید قبض آب و برق و اینترنت را به نام خودتان بزنید.

اجاره نرمال آپارتمان یک خوابه با لوازم در استانبول در منطقه است اسنیورت کار آسانی است است نگران قرارداد و خانه خود نباشید آن را به شرکت ترک گشت بسپارید. همچنین آپارتمان دارای مساحت خوبی است نسبت به سایر آپارتمان های یک خوابه فضای بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد.

وضعیت آگهی: اجاره خانه ارزان در اسنیورت استانبول برای یک سال

نوع مسکن: آپارتمان

تعداد اتاق + سالن: 1+1

ناخالص / خالص: مترمربع 90/75

طبقه: 4

تعداد طبقات: 5

عمر ساختمان: 6 سال

نوع گرمایش: ترکیبی

لوازم منزل: کامل

تعداد حمام ها: 1

نوع ساختمان: بتنی

وضعیت ساختمان: بسیار خوب

وضعیت استفاده:

در داخل سایت: خیر نرمال آپارتمان است

نوع سوخت: برق و گاز

صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول

اگر به دنبال اجاره خانه مبله در استانبول به صورت موقتی هستید پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید. استانبول یکی از شهرهای جذاب و توریست پذیر است که همه ساله میلیونها مسافر و جهانگرد از سراسر دنیا به آنجا سفر می­کنند. از این رو آپارتمانهای اجاره ای فراوانی در این شهر برای مسافران در نظر گرفته شده اند که به صورت کاملا مبله در اختیار توریست ها قرار می­گیرند و با توجه به قیمت های نجومی هتل ها و نیز محدودیت های رفت و آمد و …، آپارتمان های مبله طرفداران بیشتری دارند.

کسانی که به این شهر سفر می کنند، به دلایل مختلفی اقدام به اجاره خانه مبله در استانبول می­کنند، برخی از آنها ممکن است به دنبال دریافت اقامت باشند و برخی دیگر برای کار و تحصیل به این شهر سفر کرده باشند. لذا تقاضاهای فراوانی برای اجاره آپارتمان های کوچک و بزرگ در مناطق مختلف استانبول وجود دارد.

صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول
صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول

دلایل مختلف اجاره خانه مبله در استانبول توسط گردشگران

استانبول از جمله شهرهای فوق العاده زیبا و دیدنی ترکیه است که خیلی از افراد با سفر به این شهر ترجیح می دهند برای ادامه زندگی و کار به آنجا مهاجرت کنند، چرا که هم موقعیت تجاری مطلوبی در جهان دارد و هم از جاذبه های طبیعی و توریستی فوق العاده ای برخوردار است.

اگر می خواهید این شهر را برای کار و زندگی انتخاب کنید، بهتر است پیش از هر چیزی، تحقیق و تفحصی جهت کسب اطلاعات کافی راجب هزینه اجاره ملک مبله در استانبول و سایر هزینه های این شهر به دست آورید. به طور کلی استقبال چشمگیر افرادی که مایل هستند اقامت این کشور را داشته باشند، موجب شده تا بازار خرید و فروش و اجاره هر نوع ملکی از خانه و ویلا گرفته تا آپارتمان مبله و سوئیت های تک نفره، در استانبول و سایر شهرهای این کشور در سال های اخیر بسیار پر رونق گردد.

قیمت اجاره آپارتمان مبله در استانبول

هزینه اجاره ملک مبله در استانبول در سال 2022 که تک خوابه هم باشد، تقریبا از 3000 لیر در ماه شروع شده و با توجه به منطقه ای که در آن واقع است متغیر می باشد. البته گفتنی است که هزینه های زندگی در این شهر لوکس و زیبا، تنها هزینه های مربوط به اجاره یا خرید آپارتمان و خانه نیست، بلکه خورد و خوراک، حمل و نقل و … نیز وجود دارد، اما با یک حساب سرانگشتی می توان متوجه شد که هزینه اجاره آپارتمان و سایر هزینه ها در این شهر نسبت به تهران خودمان بسیار پایینتر است.

قیمت اجاره آپارتمان مبله در استانبول

قیمت اجاره خانه مبله در استانبول در سال 2022 بر اساس متراژ، محله، نزدیکی به سرویس ها و خدمات شهری و برخی فاکتورهای دیگر متغیر می باشد. ارزانترین خانه های این شهر در محله های آرناووت کوی و اسنیورت اجاره داده میشوند که از حدود 3500 لیر برای آپارتمان تک خوابه شروع میشود. در این مناطق عمدتا بناهای مسکونی نوساز بوده و در کل بافت جدید شهری به شمار می روند. اصلی ترین دلیل پایین بودن اجاره ها در این مناطق هم دوری از مرکز شهر می باشد. گران قیمت ترین و لوکس ترین آپارتمان های این شهر زیبا و پر طرفدار هم در محله های بشیکتاش، باکرکوی ، شیشلی، اسکودار و ساریر قرار گرفته است. اجاره آپارتمان در این  مناطق مرکزی مانند شیشلی و ماسلاک عمدتا ماهانه به بیش از 15000 لیر می‌رسد و معمولا اجاره یکسال را بصورت پیش دریافت میکنند حداقل 2 اجاره برای دپوزیت برای اجاره سالیانه ملک در استانبول دریافت میشود.

مزایای اجاره آپارتمان مبله در استانبول در سال 2022

  1. عدم جستجو برای خرید لوازم
  2. بسیار سریع آماده سکونت و شروع زندگی در ترکیه هستند
  3. در زمان تخلیه آپارتمان نیازی به جابجایی و یا فروش لوازم به زیر قیمت نیست
  4. بسیار مناسب برای ایرانی هایی که قصد نهایتا اقامت یکساله یا کمتر در ترکیه هستند

امروزه بسیاری از کسانی که به دنبال رونق کسب و کار و تجارت در ترکیه هستند، شهر استانبول را برای این کار انتخاب می کنند. چرا که شهری فوق العاده زیبا، مدرن، و اقتصادی برای کار و زندگی در ترکیه محسوب می شود. این شهر در سال های اخیر  مقصد اکثر ایرانیان برای گردش و تفریح و نیز شروع کار و تجارت بوده است. در این کلان شهر با جمعیتی غالب بر ۲۰ میلیون نفر و میزان گردشگر بالا که بیشتر آن ها هم قشر جوان هستند، همواره میزان تقاضا برای اجاره و خرید هر گونه ملک بالاست. بسیاری از این گردشگران با حضور موقت در استانبول به بررسی شرایط کار و زندگی در آن می پردازند تا اگر مطابق نظرشان بود برای اقامت دائمی در این شهر اقدام کنند و در این تایم موقتی اجاره خانه مبله در استانبول بهترین گزینه است.

قیمت اجاره آپارتمان مبله در استانبول

بهتر است اینگونه بیان کنیم که چنانچه ترکیه به بدن انسان تشبیه شود، استانبول قلب تپنده آن است. این شهر بزرگترین و مدرن ترین شهر ترکیه است که بسیاری از سرمایه گذاران و بازرگانان مشهور و به نام دنیا در آن کسب و کار خود را راه اندازی و رونق بخشیده اند و همه نوع امکاناتی از جمله شعب تمامی برندهای معروف دنیا مثل برندهای مشهور پوشاک و لوازم خانگی، شکلات، خودرو و … در آن حضور فعال دارند. از این رو استانبول به یکی از بکر ترین و بروز ترین شهرهای جهان تبدیل شده است که افراد بسیاری خواهان سفر به آنجا و حتی کار کردن و گذران زندگی در این شهر لوکس و زیبا هستند.

سوالات متداول درباره اجاره آپارتمان در استانبول

هزینه اجاره آپارتمان در استانبول چقدر است؟

متوسط قیمت اجاره آپارتمان برای کل استانبول حدود 18-20 لیر برای هر متر مربع است ، به این معنی که 100m2 قیمت اجاره مسطح بین 3000-4000لیر است. قیمت اجاره آپارتمان برای مناطق ارزان و محله ها بین 20-30 لیر در متر مربع است ، به این معنی که 100m2 قیمت اجاره متوسط بین 4000-6000لیر است.

آیا خارجی ها می توانند در ترکیه آپارتمان اجاره کنند؟

اجاره آپارتمان در یک سرزمین خارجی اغلب می تواند ترسناک و استرس زا باشد ، به خصوص برای مهاجران و خارجی ها. … افرادی که اجازه اقامت ترکیه را دریافت کرده اند مستحق اجاره آپارتمان در ترکیه هستند.

هزینه اجاره آپارتمان در استانبول به تومان چقدر است؟

متوسط اجاره در استانبول برای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر تقریباً 10میلیون تومان در ماه است و هزینه آیدات و قبوض حدود 1 میلیون تومان در ماه است. هزینه های دیگر حدود 10میلیون تومان شامل بازارها ، حمل و نقل ، رستوران ها ، و ورزش و اوقات فراغت برای یک نفر است.

برای زندگی راحت در ترکیه چقدر پول لازم دارید؟

خانواده ای که مجبور به پرداخت اجاره یا رهن نیست می تواند تقریباً با ماهیانه 8000 لیر سبک زندگی خوبی داشته باشد. با این حال ، در سواحل اژه و مدیترانه ، هزینه های زندگی به طور چشمگیری کاهش می یابد. در مقایسه با مقصد محبوب مهاجران مانند فتحیه ، زندگی در استانبول تقریباً 20٪ گران تر است.

دپوزیت چیست؟

دپوزیت در واقع همان پول پیش است که در ترکیه معادل یک یا دو اجاره است

آیدات چیست؟

آیدات همان پول شارژ ساختمان است که شامل هزینه های نگهبانی مدیریت نظافت مجتمع به استفاده از خدمات رفاهی میباشد و هیچ ارتباطی به قبوض و سایر موارد ندارد

برای عقد قرارداد در استانبول چه مواردی لازم است؟

برای بستن قرارداد در استانبول نیاز به ورود قانونی به ترکیه و همچنین حضور شخص و مبالغ مربوط به قرارداد می باشد که شامل یک اجاره به عنوان اجاره ماه اول و و ۲اجاره به عنوان پول پیش و ۱۲ درصد کمیسیون بنگاه می باشد

اسم چند نفر را می‌توان در یک قرارداد نوشت؟

اگر مستأجرین اعضای خانواده باشند تمام آنها را می‌توان در قرار دادن نوشت در غیر این صورت فقط نام سه نفر را می توان در قرارداد نوشت

آیا با اجاره خانه میتوان در ترکیه اقامت گرفت؟

با توجه به قوانین جدید سال 2022 به جز مناطق اسنیورت و فاتح درباقی مناطق می توان با قرارداد خانه اجاره اقامت سالیانه توریستی گرفت

4.2/5 - (22 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, اسنیورت

جزئیات

Updated on دسامبر 6, 2022 at 2:20 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 6,000لیر
  • متراژ ملک: 90 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • اتاق ها: 2
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, تک خواب

Compare listings

Compare
Turkgasht
  • Turkgasht
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!