آسان انتخاب کنید

ترک گشت مرجع اجاره و خرید آپارتمان و ویلا در استانبول

خرید از تمام پروژهای استانبول بدون کمیسیون

خونه خودت رو پیدا کن!

با ترک گشت خونه آسون پیدا میشه...

بهترین قیمت ها و شرایط

ما رهبران صنعت با شبکه ای گسترده از ارتباطات و روابط طولانی مدت با سازندگان املاک در استانبول هستیم که بهترین قیمت ها و شرایط را تضمین می کنند.

امتحان شده و مورد اعتماد

به مجموعه بیش از 1000 مشتری ما در سراسر جهان بپیوندید که از سال 2017 با موفقیت خانه های خود را برای فروش در ترکیه خریداری کرده اند یا از مجموعه ما ملک خود را اجاره کرده اند.

گسترده ترین نمونه کارها

ما با بیش از 3،000 خانه برای خرید و اجاره در مناطق مطلوب استانبول ، گسترده ترین طیف وسیعی از املاک در استانبول را برای فروش و اجاره در وب داریم.

بخش اجاره روزانه و کوتاه مدت

اجاره کوتاه مدت آپارتمان در استانبول

تضمین ارزانترین قیمت اجاره کوتاه مدت روزانه و ماهیانه در استانبول

بخش فروشی دست دوم

بهترین نرمال آپارتمان ها و رزیدانس های استانبول

تضمین ارزانترین قیمت آپارتمان های دست دوم فروشی در استانبول

بخش اجاره سالیانه

اجاره آپارتمان سالیانه در استانبول

تنوع بی شمار آپارتمان در مناطق مختلف استانبول با لوازم و بدون لوازم برای اجاره سالیانه در استانبول

“برای همه سلیقه ها و بودجه ها خانه داریم”

بخش فروش پروژه‌ها

فروش بدون واسطه بهترین پروژه‌های استانبول

خرید مستقیم از پروژه ها بدون واسطه  بدون پرداخت کمیسیون و کارمزد برای خرید از پروژه ها با کمترین بودجه و تحویل سند در کمتر از یک هفته به نام شما فقط با ترک گشت

مقالات مهم و خواندی

اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه از ۷۵ هزار دلار به ۲۰۰ هزار دلار افزایش یافت

قوانین اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه از ۷۵ هزار دلار...
Continue reading
خرید ملک در ترکیه در سال 2023

قیمت خرید ملک در ترکیه به تومان در سال 2024 و قوانین جامع و قیمت مناطق استانبول

راهنمای قیمت خرید و فروش ملک در ترکیه به تومان و لیردر شهرهای مهم و فروش اقساطی ملک و بررسی نکات اساسی خرید ملک در استانبول در سال 2024
Continue reading

دانستنی های بیمه داسک برای ملک

بیمه داسک در ترکیه یک بیمه نامه زلزله است که در صورت وقوع زلزله خانه داران را تحت پوشش قرار می دهد. موارد پوشش بیمه داسک و سایر اطلاعات مهم
Continue reading

سیستم بهداشت و درمان در ترکیه

تشکیلات خدمات بهداشتی و درمانی در ترکیه اساسا زیر مجموعه ی از وزارت سلامت این کشور است که توسط سازمان تامین اجتماعی ، دانشگاه ها، وزارت دفاع، پزشکان خصوصی، دندان پزشکان و دارو سازان اداره میشود. نظام بیمه ترکیه با کمک بیمه های ملی و بیمه های خصوصی برای تامین رفاه مردم تلاش میکنند. و جالب اینجاست که دولت رقمی بیش از 80 درصد هزینه های دارویی مردم را متقبل میشود. موضوعی پر اهمیت که در رضایت عمومی مردم از نظام خدمات درمانی این کشور تاثیر بسزایی دارد.
Continue reading

شهروندی ترکیه

از طریق سرمایه گذاری

هنگامی که حداقل 250،000 دلار در املاک مسکونی یا تجاری در ترکیه سرمایه گذاری کنید ، می توانید برای تابعیت ترکیه درخواست سرمایه گذاری کنید. همسر و فرزندان زیر 18 سال شما نیز دارای تابعیت ترکیه خواهند بود. لطفاً برای جزئیات بیشتر ، مشاوره حقوقی و انتخاب املاک در ترکیه که از نظر برنامه سرمایه گذاری از قبل برای تابعیت تایید شده اند ، با ما تماس بگیرید.

ترک گشت

برای سبک زندگی و سرمایه گذاری

از سال 2017 ، به مشتریان ایرانی خود از سراسر جهان در خرید و اجاره در تمام مناطق استانبول کمک کرده است. برای خریداران خاص که مایل به پیدا کردن فرصت سرمایه گذاری با خرید ملک در ترکیه هستند ، طیف وسیعی از ویلاهای لوکس ، آپارتمان های پنت هاوس با دید دریا و رزیدانس های منحصر به فرد برای فروش ، طیف وسیعی از سبک زندگی و فرصت های سرمایه گذاری را متناسب با هر شرایطی تضمین می کند.

Compare listings

Compare
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!