آسان انتخاب کنید

محله فلوریا | Florya

محله فلوریا یکی از مجلل ترین و باکلاس ترین محله های شهر استانبول است ; که در حاشیه دریای مرمره قرار گرفته دارد; ساحل زیبا، تمیز و شنی فلوریا مکانی جذاب و دوست داشتنی برای گذران ساعاتی دلپذیر در کنار دریاست; جالب است بدانید که ساحل فلوریا از جمله جاهایی است که آتاتورک به آن علاقه داشت و برای استراحت به آن جا می رفت ; امروزه اقامتگاه ساحلی آتاتورک در این ساحل به موزه بدل شده و می توانید در بازدید خود سری هم به آن بزنید.

ساحل فلوریا | Florya Beach

از مزایای ساحل فلوریا ; قرار داشتنش درون شهر استانبول است و در صورتی که زمان ندارید تا به سواحل اطراف این شهر بروید ; فلوریا جایگزین خیلی خوبی برای شماست.

اگر میخواهید در یکی از شیک ترین سواحل استانبول گردش کنید ، ساحل فلوریا را انتخاب کنید . این ساحل در محله فلوریا که یکی از باکلاس ترین محله های شهر استانبول در حاشیه دریای مرمره می باشد ، قرار گرفته است . ساحل فلوریا ، ساحل مورد علاقه آتاتورک بود و به همین دلیل عمارت فلوریا را در آنجا بنا کرد . در حال حاضر عمارت فلوریا به یک موزه تبدیل شده است و یکی از دیدنی های استانبول است .

امکانات ساحل فلوریا

ساحل زیبا ، تمیز و شنی فلوریا مکانی مناسب برای لذت بردن از هوای پاک و دریا می باشد . در این ساحل امکان شنا و دوچرخه سواری ، گرفتن حمام آفتاب و استفاده از تخت های ساحلی وجود دارد . مساحت ساحل فلوریا ۸۰۰ متر مربع می باشد . این ساحل دارای ۱۵۰۰ تخت ، ۱۵۰۰ چتر سایه بان ، ۴۲ توالت ، ۴۸ دوش برای استحمام  و ۲۳۴ اتاق برای اسکان است . نگران خوراکی هم نباشید در این ساحل دو بوفه مجهز هم قرار دارد و انتظامات برای حفظ امنیت در ساحل ، حضور دارند .

چطور به ساحل فلوریا برویم ؟

ساحل فلوریا ، دسترسی راحتی دارد . این ساحل در نزدیکی فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است . اگر میخواهید از میدان تکسیم به این ساحل بروید باید خط مترو ینی کاپی را سوار شده و در آخرین ایستگاه (ینی کاپی) پیاده شده و با استفاده از اتوبوس های BN1 و یا BN2  که در پایانه اتوبوس محوطه ایستگاه مترو قرار دارند به ایستگاه Atış Poligonu بروید . وقتی از اتوبوس پیاده می شوید ، پارک فلوریا روبروی شما قرار دارد . از کنار پارک و عمارت فلوریا دسترسی به ساحل وجود دارد .

اطلاعات ساحل شنی فلوریا استانبول :

هزینه ورودی ساحل فلوریا : برای بزرگسالان ۲۰ لیره ترک و برای کودکان زیر ۷ سال رایگان می باشد .

آدرس ساحل فلوریا استانبول : Şenlikköy Mahallesi, Florya Sahil Parkı, ۳۴۱۵۳ Bakırköy/İstanbul, Turkey

Compare listings

Compare
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!