آسان انتخاب کنید

اجاره روزانه آپارتمان فول مبله در مجتمع آس ماسلاک استانبول

ماسلاک

توضیحات

اجاره روزانه آپارتمان فول مبله در مجتمع آس ماسلاک استانبول

در آپارتمان های ترک گشت آرامش بیابید، آرام شوید و کار کنید و یا از سفر خود نهایت لذت را ببرید. یک آپارتمان یک خوابه دلپذیر را در محله مدرن ماسلاک، منطقه معتبر در مرکز استانبول تجربه کنید. هتل آپارتمان مناسب اجاره کوتاه مدت شیک ترکیبی از راحتی و استایل است که محلی ایده‌آل برای کاوش استانبول شما فراهم می‌کند. با طراحی مدرن، سقف‌های بلند و آشپزخانه تجهیز شده، شما آرامش و راحتی را پیدا خواهید کرد. با اتصال به اینترنت پرسرعت وای فای با ریلکس شدن روی مبل در حالی که فیلم‌های Netflix را روی تلویزیون هوشمند تماشا می‌کنید، ارتباط تان را با جهان حفظ کنید.

درباره آپارتمان روزانه ما در مجتمع آس ماسلاک

در محله محبوب ماسلاک قرار گرفته، این آپارتمان زیبا قطعاً بهترین نقطه برای اقامت شما در استانبول خواهد بود. نکات برجسته این آپارتمان شامل یک آشپزخانه کاملاً مجهز با ظروف، کتری برقی، مایکروویو و فر، یک اتاق نشیمن فضایی با یک مبل L-shaped، یک میز ناهار خوری برای میهمانان ناهار خوری و کار از خانه(فریلنسری)، اتصال وای فای فیبر نوری با سرعت بالا، تلویزیون هوشمند با کانال‌های ترکیه‌ای، اپلیکیشن‌های Netflix و YouTube، و غیره، کیفیت تخت خوش خواب است.

این منزل شامل 1 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن با تهویه مطبوع، 1 آشپزخانه کاملاً مجهز و 1 حمام است.

اتاق خواب

این اتاق دارای یک تخت بزرگ و راحت از ابعاد کامل (160×200 سانتی‌متر)، یک کمد برای لباس‌ها، 2 شمعدان و پنجره‌های بزرگ است.

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن دارای یک تلویزیون هوشمند LED 4K بزرگ با امکانات Netflix، تلویزیون کابلی ترکیه‌ای، YouTube و غیره است. دارای یک مبل L-shaped راحت که برای 4 نفر مناسب است و می‌تواند به تخت برای مهمانان اضافی تبدیل شود. یک میز ناهار خوری برای 4 نفر برای ناهار خوری.

آشپزخانه

آشپزخانه کاملاً مجهز با مایکروویو، فر، قوری برقی، اجاق گاز، یخچال و فریزر بزرگ و ماشین ظرفشویی.

حمام

این حمام مدرن دارای آینه‌ی زیبا، حمام، و سینک است. آب گرم مداوم و فشار آب بالا موجود است. صندلی توالت دارای بیدت است. یک ماشین لباسشویی هم در حمام قرار داده شده است و می‌توان با فقط یک لمسه دکمه از آن استفاده کرد.

تمام ملحفه‌ها و حوله‌های پریمیوم ترکی ارائه شده و هر تخت دارای بالشت‌های اضافی از نرم تا سفت می‌باشد.

توجه

لطفاً توجه داشته باشید که ما بیش از 11 آپارتمان در AS Maslak Residence داریم، همه آن‌ها آپارتمان‌های یک خوابه با بالکن هستند. این یک آپارتمان یک خوابه است. ما عکس‌های بیشتری از بیشتر آپارتمان‌ها در این لیست آپلود کرده‌ایم. عکس‌های لیست نمای کلی را نشان می‌دهند؛ با این حال، طراحی داخلی، رنگ‌های مبلمان، انواع تلویزیون و سایه‌های دیوار ممکن است متفاوت باشند. اطمینان حاصل کنید، مشخصات در هر دسته‌بندی ثابت باقی می‌ماند. هنگامی که با ما رزرو می‌کنید، به شما یک آپارتمان یک خوابه اختصاص داده می‌شود که ممکن است در دسترس باشد.

دسترسی مهمان

با ترک گشت، کل آپارتمان برای شما برای لذت بردن است! شما دستورالعمل‌های خودتان را برای چک کردن دستی دریافت خواهید کرد. در طول اقامت خود، شما به تیم تجربه مهمان از طریق گفتگوی ترک گشت دسترسی خواهید داشت

نکات دیگر

اجازه دهید ارتباط باز در مورد زمان ورود و خروج شما باشد، ما بهترین تلاش خود را خواهیم کرد تا شما را میزبانی کنیم و اقامت شما را به یادماندنی و آسان بسازیم. ما در گفتگوی ترک گشت ۲۴/۷ در دسترس هستیم و پاسخگوی سریعی هستیم.

در طول اقامت شما، اگر نیاز به نظافت اضافی یا تخت‌ها و حوله‌های تمیز جدید دارید:

– نظافت اضافی می‌تواند در طول اقامت شما برای ۵۰ یورو با توجه به دسترسی به نظافتچیان ترتیب داده شود.

– مجموعه تخت و حوله تمیز می‌تواند در طول اقامت شما برای ۲۰ یورو تنظیم شود.

توجه: صندلی نوزاد و تخت نوزاد باید قبل از ورود درخواست شود تا ارائه شود.

توجه: در واحدهای ترک گشت در ترکیه، برای خوش‌آمدگویی مهمانان خود به آپارتمان‌هایمان، باید هویت معتبر مهمانان خود را ارائه دهیم که یک الزامی است به منظور تطابق با مقررات و ضوابط قانونی ترکیه که توسط مقررات قانونی ترکیه به تاریخ ۲۶/۰۶/۱۹۷۳ تایید و گزارش شده‌اند. مهمانان ما باید پیش از ورود به واحد ترک گشت خود اطلاعات مربوطه را به ما ارسال کنند. از درک شما متشکریم.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر, ماسلاک, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در آوریل 15, 2024 در 10:10 ق.ظ
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, تک خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht