آسان انتخاب کنید

فروش آپارتمان  3 خوابه دوبلکس دست دوم در نیشانتاشی استانبول

نیشانتاشی

توضیحات

فروش آپارتمان 3 خوابه دوبلکس دست دوم در نیشانتاشی استانبول

آپارتمان سنتی برای فروش در مرکز شهر استانبول. در فاصله پیاده روی تا میدان تکسیم و مرکز خرید نیشانتاشی. سرمایه گذاری ایده آل در املاک استانبول.

جزئیات آپارتمان ما در نیشانتاشی

ترک گشت بسیار خرسند است که این آپارتمان سنتی در استانبول را، که در قلب مرکز شهر در منطقه لوکس نیشانتاشی و در فاصله بسیار کوتاهی از میدان معروف تکسیم و پارک Gezi قرار دارد، برای فروش ارائه می دهد.

استانبول شهری وسیع و پر جنب و جوش در شمال غربی ترکیه است. پایتخت سابق آن، معروف به Constantinople، امروزه یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان با بازدیدکنندگان از سراسر جهان است.

از زمان افتتاح فرودگاه جدید IGA، سومین فرودگاه در شهر، تعداد گردشگران به طور چشمگیری افزایش یافته است و استانبول را قابل دسترس تر از همیشه کرده است. با افتتاح ترمینال های بیشتر، این فرودگاه یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان خواهد بود.

از آنجایی که سال‌ها پیش این شهر به عنوان Constantinople شناخته می‌شد، این شهر تغییرات گسترده‌ای را در چند سال گذشته شاهد بوده است. با این حال، مرکز استانبول و تمام جاذبه‌های معروف آن همچنان مانند همیشه محبوب هستند. بسیاری از این مناطق جدید از طریق سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی، شبکه جاده‌ای اصلی، پل‌های Bosphorus، تونل‌های زیرزمینی و خدمات کشتی‌رانی به سمت آسیایی شهر، پیوندهای عالی به مرکز ارائه می‌کنند.

مکان و جزئیات مجتمع مسکونی

فرض کنید به دنبال خانه ای در استانبول هستید که نزدیک به تمام جاذبه های اصلی در مرکز شهر باشد. در این صورت، این آپارتمان سنتی دوبلکس و 3 خوابه برای شما مناسب است، زیرا در فاصله کوتاهی از میدان پرجنب‌وجوش تکسیم و پارک Gezi قرار دارد، سواحل Bosphorus خیره‌کننده در فاصله 1 کیلومتری و مرکز خرید بسیار محبوب نیشانتاشی در 400 متری آن می باشد.

از آنجایی که این مکان بسیار مرکزی و نسبتا معتبر است، امکانات محلی آن بسیار گسترده است: مراکز خری، سوپرمارکت‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و زندگی شبانه پر جنب و جوش تکسیم، همراه با ملزومات روزمره، مدارس، بیمارستان‌ها و غیره، یعنی همه چیزهایی که می‌توانید برای تعطیلات منظم شهری یا زندگی در تمام طول سال در استانبول نیاز داشته باشید.

ایستگاه‌های مترو و تراموا تنها با ۲ دقیقه پیاده روی در دسترس هستند و 2 بیمارستان هم در نزدیکی آن وجود دارد.

طراحی آپارتمان

این آپارتمان دوبلکس و 3 خوابه بزرگ از یک راهرو مشترک و از طریق یک درب امنیتی فولادی وارد می شود.

این آپارتمان دارای 3 اتاق خواب، 3 حمام و 3 آشپزخانه است که آن را برای یک خانه خانوادگی در تمام طول سال عالی می کند.

این آپارتمان دارای ترکیبی از کفپوش های چوبی سخت و لمینت با رنگ سرد است. دکور آن تمیز و با رنگ خنثی است. فضاهای نشیمن روشن هستند و پنجره ها نور طبیعی زیادی دارند. سالن آن بزرگ است و دارای یک دیوار آجری است که حس کامل سنتی به شما می دهد.

منطقه ناهارخوری دارای یک طاق نما دوست داشتنی است که دوباره احساس سنتی به خانه می دهد. آشپزخانه ها با کابینت های فراوان و قسمت های میز کار مجهز شده اند.

اتاق خواب ها همه اندازه مناسبی دارند و به راحتی می توانند تخت های دو نفره و انباری را در خود جای دهند. اتاق خواب ها دارای کفپوش لمینت و دکوراسیون سرد هستند. این اتاق خواب ها می توانند یک دفتر کار یا اتاق بازی عالی باشند.

در طبقه بالا یک تراس بالکن دوست‌داشتنی وجود دارد که فضایی برای نشستن در سایه است. این آپارتمان بدون مبله و بدون وسایل آشپزخانه ارائه می شود.

فروش آپارتمان 3 خوابه دوبلکس دست دوم در نیشانتاشی استانبول

در مجموع، این خانه دوست داشتنی تمام گزینه‌های مناسب را برای خانه های تعطیلات خانوادگی، بازدیدهای منظم از شهر، زندگی در تمام طول سال یا یک انتخاب عالی برای یک سرمایه گذاری املاک با اجاره سالانه بسیار بالا فراهم می‌کند، زیرا آدرسی معتبر دارد، و امکانات محلی و دسترسی آسان به فرودگاه ها و تمام مناطق شهر را ارائه می‌دهد.

برای خرید آپارتمان 3 خوابه دوبلکس دست دوم در نیشانتاشی استانبول لطفا با ترک گشت تماس بگیرید تا در هنگام تجهیز خانه جدید خود در استانبول به شما کمک کنند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بشیکتاش, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در آوریل 15, 2024 در 10:58 ق.ظ
  • متراژ ملک: 160 مترمربع
  • سال ساخت: 2000
  • نوع ملک: دست دوم, آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht