آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی های اصلی خرید آپارتمان در اسپارتاکوله باغچه شهیر

  • بالکن
  • زمین بسکتبال
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • پنجرۀ دوجداره
  • آشپزخانۀ مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح کاری مرمری
  • ماهواره

توضیحات خرید ملک در اسپارتاکوله باغچه شهیر

تیم ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های دارای ویوی طبیعت را در استانبول پیش فروش نماید. این آپارتمان ها در منطقۀ سرسبز باغچه شهیر و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد که معمولاً به آن « باغچه شهر» گفته می شود.

باغچه شهیر یکی از محله های خارج از شهر با طراحی بی نظیر در استانبول است که اخیراً تغییرات بسیاری در آن صورت گرفته و مجموعه های مسکونی بزرگ و مدرن در آن ساخته شده که امکانات تفریحی و اجتماعی زیادی دارند. بسیاری از این مجموعه ها در مجاورت پارک بزرگ مرکزی و در قلب استانبول جدید قرار دارند. این پارک نیز امکانات اجتماعی، ورزشی و تفریحی بسیاری را در خود جای داده و در آن آلاچیق هایی برای تابستان ها، کافه هایی در فضای باغ، مینی گلف و غیره وجود دارند که همگی در فضای زیبای باغ قرار دارند تا بتوانید به راحتی از شلوغی شهر به آن پناه ببرید.

باغچه شهیر با تمام این تغییرات مثبت به ناحیه ای پرطرفدار برای خانواده ها و کارمندان در استانبول تبدیل شده است، زیرا این منطقه دسترسی خوبی به فرودگاه جدید استانبول در شمال دارد و از طریق بزرگراه می توان به مرکز شهر رسید و همین امر آن را برای توریست ها و تاجران ایده آل می کند. به همین دلیل این محل فرصت خوبی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال درآمد سالیانه از از طریق اجارۀ کوتاه و بلندمدت هستند.

محل پروژه و جزئیات آپارتمان ها در اسپارتاکوله باغچه شهیر

با خرید ملک در اسپارتاکوله باغچه شهیر توجه داشته باشید این آپارتمان ها در باغچه شهیر 5 دقیقه تا شمال بزرگراه TEM و10 دقیقه تا شمال دریاچۀ کوچوک چکمجه فاصله دارد. این دریاچه بخشی از کانال جدید شهر خواهد بود. با استفاده از بزرگراه TEM می توان ظرف 35 دقیقه به فرودگاه جدید و ظرف 30 دقیقه به مرکز شهر و تمام جاذبه های معروف آن رسید.

این مجموعه در محلۀ اسپارتاکوله قرار داشته و امکانات فراوانی درد که با پای پیاده می توان به آن رسید از جمله فروشگاه، سوپرمارکت، بانک، مدرسه، داروخانه، کافه، رستوران و غیره. همچنین شما می توانید با ماشین شخصی یا استفاده از انواع وسایل نقلیۀ محلی ظرف چند دقیقه به مرکز خرید، دانشگاه، بیمارستان، برکه ای زیبا در پارک باغچه شهیر و استادیوم المپیک آتاتورک برسید. همچنین ظرف 20 دقیقه می توانید به مرکز تجاری جدید در جادۀ باسین اکسپرس و یا طی همین زمان می توانید به سواحل مرمره بروید.

ساخت این مجموعه در دو فاز انجام شده و زندگی در فاز اول آن هم اکنون آغاز شده است. فاز دوم در زمینی به مساحت 10400 مترمربع و توسط یکی از سازندگان خوش نام و مورد اعتماد استانبول در حال انجام است و در ژانویۀ 2022 پایان می یابد. این مجموعه بر طبق قوانین دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی طراحی می شود.

در فاز دوم ساخت و ساز در چندین بلوک 6 تا 16 طبقه انجام می شود که 140 خانه با و پیوی طبیعت را در بر خواهد داشت. هر یک از خانه ها از 2 تا 5 اتاق خواب داشته و اطراف مجموعه باغچه هایی سرسبز وجود دارد که آب نماهایی زیبا در آن قرار دارد. با خرید ملک در اسپارتاکوله باغچه شهیر این مجموعه امکانات بسیاری برای خانواده ها دارد:

  • استخر روباز
  • استخر کودکان
  • تراس بزرگ آفتاب گیر
  • محل بازی کودکان
  • یک باشگاه مجهز
  • زمین های تنیس و بسکتبال
  • زمین مینی فوتبال
  • مسیر پیاده روی/دوی تند
  • سونا
  • حمام ترکی
  • محل نشستن در باغچه
  • فروشگاه
  • گاراژ پارکینگ امن
  • محل پارک ماشین مهمان
  • آسانسور در تمام بلوک ها
  • ژنراتور پشتیبان
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی

این مجموعه دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و توسط نیروهای امنیتی و دوربین های مداربسته به صورت 24 ساعته محافظت می شود.

قیمت خرید آپارتمان در اسپارتاکوله باغچه شهیر

آپارتمان های 2 خوابه 135 مترمربع قیمت از 1790000 تا 1900000 لیر ترکیه

آپارتمان های 2 خوابه 179 تا 200 مترمربع قیمت از 220000 تا 240000 دلار آمریکا

آپارتمان های 3 خوابه 174 مترمربع قیمت از 2210000 تا 2400000 لیر ترکیه

آپارتمان های 3 خوابه 280 مترمربع قیمت از 327000 تا 350000 دلار آمریکا

آپارتمان های دوبلکس 4 خوابه 205 مترمربع قیمت از 270000 تا 290000 دلار آمریکا (آمادۀ تحویل)

آپارتمان های دوبلکس 4 خوابه 215 مترمربع قیمت از 325000 تا 350000 دلار آمریکا

پرداخت نقد و اقساط

برای خرید ملک در اسپارتاکوله باغچه شهیر سازنده به خریداران نقدی 5 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا می دهد. همچنین شما می توانید 35 درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 24 ماهه بدون سود و به دلار پرداخت نمایید.

توجه: طرح اقساطی بالا فقط برای واحدهای همکف و دوبلکس است و برای واحدهای دیگر تتنها پرداخت نقدی مورد قبول است.

طراحی خانه ها در اسپارتاکوله باغچه شهیر

با خرید خانه در اسپارتاکوله باغچه شهیر ورودی واحدها در هر بلوک از یک لابی مجزا است و برای دسترسی به طبقات می توان از راه پله و یا آسانسور استفاده کرد. هر واحد یک درب فولادی دارد و از طریق آیفون تصویری به لابی متصل می شود.

واحدها آشپزخانه های بزرگ بسته دارند. این آشپزخانه ها کابینت های فراوان و سطوح کاری مدرن و باکیفیت داشته و لوازم توکار اجاق گاز، هود و فر در آنها تعبیه می شود.

تمام اتاق ها مجهز به زیرساخت تهویۀ هوا هستند و هر خانه سیستم گرمایش مرکزی گازی به همراه رادیاتورهای پنلی دارد. نورپردازی مدرن در آشپزخانه، نشیمن/غذاخوری و حمام اجرا می شود. کف واحد با لمینیت گرم و سرامیک پوشیده شده و حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و گرم کن حوله در آنها تعبیه می شود.

پنجره ها و درب های پاسیو دوجداره بوده و نور طبیعی فراوانی را به اتاق ها می رسانند. درب های پاسیو به بالکن های بزرگ، بالکن های فرانسوی یا تراس های باغچه دار شخصی باز می شوند و همۀ آنها ویوی زیبایی از باغچه های سرسبز همگانی خواهند داشت. طبقات بالاتر نیز از ویوی پارک باغچه شهیر و برخی هم از ویوی دریاچۀ کوچوک چکمجه بهره مند خواهند شد.

در کل این آپارتمان های لوکس در استانبول برای زندگی دائمی، تفریح، سفرهای کاری و سرمایه گذاری ایده آل هستند. زیرا به بسیاری از امکانات محلی نزدیک است، دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارد، امکانات محلی آن عالی است، ویوی طبیعت و دریاچه را دارد و اجاره بهای سالیانۀ آن بالاست.

برای خرید آپارتمان در اسپارتاکوله باغچه شهیر وکسب اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، همین الان با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه شما را یاری می کنند.

منطقۀ باهچه شهیر در موقعیت استراتژیک دریاچۀ کوچوک چکمجه و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. این ناحیه همچنین به محل اجرای برخی از پروژه های بزرگ مانند سومین پل استانبول، فرودگاه جدید استانبول و بزرگراه شمالی مرمره، نزدیک است و همین امر روی قیمت های منطقه تأثیر گذاشته و باعث شده است تا سرمایه گذاری در آن رونق بگیرد.

سرمایه گذاری در املاک باهچه شهیر

باهچه شهیر محلی مسکونی و لوکس است که از سوی خانواده های متوسط تا ثروتمند برای زندگی انتخاب می شود. از زمان اولین ساخت و سازها در منطقه، این محل محبوبیت زیادی داشته است. حال آپارتمان ها و ویلاهای لوکس بسیاری ساخته شده تا زیرساخت های محل را از لحاظ امکانات اقامتی ارتقا دهد. این محل جاده هایی تمیز، پارک هایی سرسبز، مراکز خریدی با تمامی برندها و غذاخوری های فراوانی دارد و موقعیتی مناسب برای زندگی دائمی خانواده ها دارد.

سطح زندگی و دسترسی آسان به مرکز شهر سبب محبوبیت این محل شده و اجاره بهای آن را بالا برده است. با سرمایه گذاری در باهچه شهیر از یک زندگی لوکس برخوردار می شوید، در حالی که قیمت ملک در اینجا بسیار مناسب است و بازگشت سرمایه تان نسبت به سایر مناطق استانبول بیشتر است. سرمایه گذاری در املاک باهچه شهیر با توجه به سطح زندگی که به شما می دهد، بهترین انتخاب است. مشورت با یک مشاور املاک قانونی در ترکیه برای کمک به گرفتن بهترین تصمیم در مورد سرمایه گذاری، بسیار ضروری است.

ترک گشت در روند یافتن یک خانه مناسب در محلی مناسب شما را همراهی می کند تا بتوانید در املاک استانبول سرمایه گذاری کنید.

نقاط دیدنی باهچه شهیر

در باهچه شهیر خانواده های زیادی وجود دارند که می خواهند از شلوغی و سر و صدای شهر دور شده و به فضایی آرام پناه ببرند. این محل جاذبه های فراوانی دارد، همچون دریاچۀ مرکزی، مراکز خرید، سینماها، مسیرهای پیاده روی، بار و رستوران.

پارک دریاچه باهچه شهیر به نحوی طراحی شده که شما احساس می کنید در سنترال پارک نیویورک هستید. امکانات پارک از این قبیل است: مینی گلف، رستوران، چای خانه در فضای باز و زمین بازی که از کودکان گرفته تا بزرگسالان همگی را سرگرم کند.

شما می توانید با خانواده تان در سفری یک روزه از باهچه شهیر به دریاچه های بویوک چکمجه و کوچوک چکمجه بروید. این دریاچه ها تا دریای مرمره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارند.

گولت باهچه شهیر

اولین و بزرگترین برکۀ آب در استانبول 300000 مترمربع است و دسترسی به آن برای عموم آزاد است. ناحیۀ باهچه شهیر گولت یکی از مراکز تجمع بزرگ برای مراسمات ماه رمضان است.

دومین استادیوم بزرگ استانبول در ناحیۀ گولت قرار دارد که محل برگزاری شوها و کنسرت های مختلف است.

رستوران ها و هتل های باهچه شهیر

رستوران ها در باهچه شهیر

در کنار بازار اکباتی رستوران ها و کافه های بسیاری وجود دارد تا شما بتوانید از خوردن غذا، قهوه و چای در آنها لذت ببرید. رستوران ها از نظر نوع غذا، از ترکی تا بین المللی متغیر هستند.

هتل ها در باهچه شهیر

باهچه شهیر امکانات اقامتی مختلفی دارد. برخی از بهترین هتل ها در ادامه آمده است:

  • هتل دابل تری بای هیلتون یک هتل پنج ستاره است که امکانات فراوان داشته و خدمات لوکسی را ارائه می کند.
  • هتل کلاریون هتلی است که ویویی بی نظیر و امکاناتی بسیار عالی دارد تا بتواند مهمان هایش را راضی نگه دارد.
  • هتل الایت ورلد یوروپ نیز با طراحی داخلی و خارجی مدرن خود معروف شده است. این هتل نیز پنج ستاره دارد.

مراکز آموزشی در باهچه شهیر

  • مدرسۀ لیبین در استانبول
  • مدرسۀ بین المللی مانارا
  • مدرسه علوم فضایی لیبین

منطقۀ باهچه شهیر با برنامه های سازمانی و پروژه های شهری خود معروف شده است. در سال 1996 این منطقه در دومین کنفرانس دوسالانه برنامه محیط زیستی سازمان ملل برنده جایزه شد. این جایزه هر 20 سال یک بار تقدیم می شود.

حمل و نقل در باهچه شهیر

باهچه شهر سریع ترین توسعه را در بین مناطق استانبول داشته و در زمان کوتاهی قابل دسترسی است.

با احداث بزرگراه های جدید و گسترش خطوط مترو و افزایش اتوبوس ها از مرکز شهر به مقصد باهچه شهیر، رفت و آمدها بسییار کوتاه تر شده است.

متروباس

برای رسیدن به باهچه شهیر، می توانید از ایستگاه متروباس آوجیلار که نزدیک ترین ناحیه به آن است، استفاده کنید. همچنین شهرداری در حال احداث خط متروباس ینی کاپی به باهچه شهیر است.

مترو و مارمارا

یکی از نکات مهمی که سرمایه گذاران در باهچه شهیر به آن اهمیت می دهند، خط مترو از استادیوم المپیک آتاتورک تا باهچه شهیر و احداث متروی مجیدیه کوی-محمود بی به اسپارتاکوله است.

علاوه بر این، خط قطار از سیرکیجی تا منطقۀ باهچه شهیر نیز عامل مهمی در تعیین قیمت خانه های این محل است.

مسیرهای ریلی اسپارتاکوله، رفت آمد به تمام نقاط استانبول و حتی به آنکارا را بسیار راحت تر کرده است.

تفریحات و زندگی اجتماعی در باهچه شهیر

تعداد زیادی فروشگاه، کافه، رستوران، مشروب فروشی و مراکز سرگرمی در باهچه شهیر خصوصاً در نزدیک برکه وجود دارد که موسیقی زنده نیز اجرا می کنند.

زندگی شبانه

مشروب فروشی و بارها در باهچه شهیر در شب به کار خود ادامه می دهند. در تابستان ها، کلوب های شبانه اغلب پارتی های خصوصی برگزار می کنند. برای داشتن محیطی امن و ریلکس کردن در باهچه شهیر می توانید به مکان هایی همچون نورث شیلد در مرکز بروید.

سینما و تئاتر

مرکز فرهنگی و هنری باهچه شهیر، مرکزی در کلاس جهانی است. به علاوه، مرکز خرید و زندگی اکبتی، توریوم صحنه، باشاک شهیر امین ساراج و بازار استانبول برنامه های زیادی برای عاشقان هنر در این منطقه دارند.

خرید در باهچه شهیر

بازار پرستیژ

بازار پرستیژ یک مرکز خرید است که در آن مغازه هایی با طراحی خاص، برندهای معروف، زمین بازی برای کودکان و چندین رستوران قرار دارد.

اکباتی مال

این بازار یکی از بزرگترین بازارها در استانبول است که به طراحی زیبایش معروف است و در آن چندین برند بین المللی، کافه، رستوران، محل بازی کودکان و پارکینگ وجود درد و اطراف آن چندین کافۀ ترکی معروف قرار دارد.

بازار پازارتورک در باهچه شهیر

پازارتورک بازاری مدرن و باپرستیژ در باهچه شهیر است که سه شنبه ها و شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 7 شب باز است. بازار پازارتورک در باهچه شهیر مانند یک مرکز خرید بزرگ است که در زمینی به مساحت 35000 مترمربع ساخته شده و پارکینگی بزرگ با ظرفیت 1100 وسیلۀ نقلیه دارد.

این بازار در میان محلی ها به سوسیته بازار معروف است. این بازار از نظر قیمت های مناسب نزد مردم محبوب است و بزرگتر و امن تر از دیگر بازارهای این محله است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باهچه شهیر

جزئیات

به روز شده در دسامبر 10, 2021 در 10:33 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,790,000لیر
  • متراژ ملک: 135 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2 ~ 5
  • سرویس ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: پنج خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht