آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در آلیا تراس لونت در استانبول

فروش آپارتمان های نوساز و لوکس در استانبول. خانه هایی هوشمند واقع در لونت. سرمایه گذاری ایده آل در املاک استانبول.

کلیات پروژه آلیا تراس لونت

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 1060 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته
خرید ملک در آلیا تراس لونت در استانبول

چرا این ملک را آلیا تراس لونت بخرم؟

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه آپارتمان های هوشمند را در استانبول به فروش برساند. این آپارتمان ها در قلب شهر، منطقۀ لونت واقع در قسمت اروپایی قرار دارند.

مرکز شهر استانبول بسیار شلوغ است و فرهنگ های متفاوتی در آن به چشم می خورد. این شهر به داشتن جاذبه هایی همچون میدان تقسیم، گزی پارک، سلطان احمد به همراه مسجد آبی و بازار بزرگ، معروف است. در این شهر منطقه ها و محله های فراوانی وجود دارد.

محلۀ لونت در جنوب مسلک و شمال سیسلی منطقه ای اعیانی و تجاری در مرکز شهر است که بخشی از منطقۀ بشیکتاش به شمار می رود. این محل در غرب بسفروس زیبا واقع شده و ساختمان های بلند مرتبۀ شهر در آن قرار دارند.

لونت در مرکز شهر واقع شده و منطقه ای پرطرفدار برای سرمایه گذاران خارجی به شمار می رود. با اینکه قیمت ملک در این منطقه در کل بالا است، اما درآمد حاصل از اجاره ها نیز بالاست و کارمندان عالی رتبه این محل را برای زندگی دائمی انتخاب می کنند تا زمان رفت و آمدشان به محل کار کوتاه تر باشد. این منطقه مورد پسند توریست ها نیز هست، زیرا دسترسی به جاذبه های مرکز شهر در آن آسان است و ظرف کمتر از 40 دقیقه می توان از آنجا به فرودگاه جدید رسید.

موقعیت پروژه آلیا لونت استانبول و خصوصیات آن

این مجموعه آپارتمان های فروشی لوکس در لونت دسترسی خوبی به جاذبه های مرکز شهر دارد. با خرید ملک در آلیا تراس لونت استانبول با 10 دقیقه رانندگی می توان از آنجا به سواحل بسفروس و ظرف 10 تا 15 دقیقه می توان به دو پل استانبول که از روی بسفروس عبور می کنند، رسید و از آنجا به استانبول آسیایی رفت.

این منطقه واقع در بشیکتاش، تنها 15 دقیقه تا میدان تقسیم فاصله دارد و یکی از همسایگان نزدیک مسلک و شیشلی به شمار می رود. دسترسی به بسیاری از مناطق شهر از این محل به سرعت و با استفاده از دو بزرگراه اصلی انجام می شود که ظرف 10 تا 12 دقیقه می توان به آنها رسید. همچنین اتوبوس های مختلف محلی و یا ایستگاه مترو نیز تنها 5 دقیقه با شما فاصله دارد.

سازندگان پروژه

در این محل امکانات فراوانی برای زندگی روزمره وجود دارد، از قبیل تعداد زیادی فروشگاه و سوپرمارکت، چند بانک، ادارۀ پست، مدرسه برای تمام سنین، بار، رستوران و غیره. تمامی این امکانات بسیار نزدیک هستند و با یک پیاده روی کوتاه می توان به آنها رسید. همچنین با یک رانندگی کوتاه می توان به تعدادی بیمارستان دولتی و خصوصی، دانشگاه و مرکز خرید رسید.

این مجموعۀ کوچک توسط یکی از سازندگان برجستۀ استانبول در زمینی به مساحت 1060 مترمربع ساخته می شود و شامل یک بلوک مسکونی مدرن15 طبقه است که 120 آپارتمان لوکس 1 تا 2 خوابه و 8 واحد تجاری مخصوص خرید و غذاخوری را در خود جای داده است. ساخت و ساز بر طبق مقررات ساختمان دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی انجام می شود.

خرید ملک در آلیا تراس لونت در استانبول

با خرید آپارتمان در آلیا تراس لونت استانبول در زمان تکمیل این مجموعه در می 2022، ساکنین و مهمانان از امکانات زیر برخوردار می شوند:

  • یک گاراژ پارکینگ امن
  • مرکز تناسب اندام
  • سونا
  • تراس/نشیمن با نمای عالی بر روی بام
  • آب نما بر روی بام
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور پشتیبان

به منظور رفاه حال شما عزیزان تمامی مجموعه با دوربین مداربسته و نیروهای امنیتی محافظت می شود.

خرید ملک در آلیا تراس لونت در استانبول

قیمت خرید ملک در آلیا تراس لونت استانبول

آپارتمان های 1 خوابه 44 مترمربع قیمت از 2340000 تا 2430000 لیر ترکیه

آپارتمان های 2 خوابه 53 تا 78 مترمربع قیمت از 3675000 تا 4265000 لیر ترکیه

پرداخت اقساطی امکان پذیر نیست.

توجه داشته باشید که قیمت های خرید ملک در استانبول و ترکیه به دلیل تغییرات ارز و تغییرات اقتصادی در ترکیه ممکن است در زمانهای متفاوت قیمت های دیگری داشته باشید لطفاً جهت دریافت قیمت های به روز و موجودی پروژه با ما در ارتباط باشید

طراحی آپارتمان ها در لونت استانبول

ساکنین می توانند از طریق لابی امن به آپارتمان ها دسترسی داشته باشند و راه پله و آسانسور به تمام طبقات وجود دارد. واحدها از طریق آیفون تصویری به درب های لابی متصل شده و درب ورودی آپارتمان ها از جنس در های امنیتی فولادی است.

طراحی تمامی واحدهای 1 خوابه به صورت آشپزخانه های اپن و آپارتمان های 2 خوابه به صورت اپن و بسته است. این آشپزخانه ها مدرن و کاملاً مجهز بوده و در آن کابینت ها و سطوح کاری فراوان وجود دارد. همچنین لوازم توکار و سفیدرنگ اجاق گاز، فر، هود و یخچال/فریزر نیز در آن تعبیه شده است.

با خرید آپارتمان در آلیا تراس لونت استانبول در طول روز نور طبیعی فراوانی از طریق درب و پنجره های قدی وارد آپارتمان ها می شود. برخی از خانه ها بالکن های شیشه ای برای استفاده به صورت نشیمن و برخی دیگر بالکن های فرانسوی دارند. تمام خانه ها دارای ویوی زیبایی از شهر هستند.

حمام ها کاملاً مدرن بوده، کاشی کاری شده و جدیدترین شیرآلات در آنها نصب شده است. کف بقیۀ فضاها نیز با سرامیک یا لمینیت پوشیده می شود.

تمامی آپارتمان ها دارای سیستم گرمایش مرکزی گازی هستند. زیرساخت تهویۀ هوا در اتاق ها و جدید ترین سیستم هوشمند خانگی در واحدها تعبیه شده است.

کلام آخر

در کل این آپارتمان های لوکس در مرکز شهر برای تفریحات، سفرهای کاری به شهر و زندگی دائمی ایده آل است و انتخابی مناسب برای سرمایه گذاری در استانبول با سرمایۀ اندک محسوب می شود (در صورتی که هم اکنون اقدام به خرید کنید)، زیرا در چند قدمی آن امکانات محلی فراوانی وجود دارد، دسترسی آسانی به بزرگراه ها، سیستم حمل و نقل عمومی و شهر و فرودگاه دارد و ویوی بی نظیری از شهر و چراغ های زیبای آن در شب دارد.

برای خرید خانه در آلیا تراس لونت در استانبول و گرفتن جزئیات بیشتر، موجودی آپارتمان ها و اطلاع از قیمت ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. مشاوران خوب ما در استانبول به تمامی سؤالات شما در مورد املاک پاسخ داده، به شما مشاوره داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و حتی برای خرید وسایل خانۀ جدیدتان شما را راهنمایی می کنند.

3/5 - (2 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کایتهانه

جزئیات

به روز شده در جولای 13, 2022 در 5:55 ب.ظ
  • قیمت: 2,340,000لیر
  • متراژ ملک: 44 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1-2
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht