آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی های اصلی خرید آپارتمان در باشاک شهیر استانبول

  • تهویۀ هوا
  • بالکن
  • زمین بسکتبال
  • مهد کودک
  • پنجرۀ دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخانۀ مجهز
  • امکانات فوتبال
  • باشگاه
  • آسانسور

توضیحات خانه ها در باشاک شهیر استانبول

تیم ترک گشت مفتخر است که آپارتمان هایی را با ویوی طبیعت در استانبول پیش فروش نماید. این مجموعۀ مدرن در منطقۀ سرسبز باشاک شهیر در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است.

باشاک شهیر یکی از نقاط مهم برای سرمایه گذاری در استانبول است، زیرا فاصلۀ کمی تا فرودگاه جدید استانبول در شمال دارد و ظرف 25 دقیقه می توان به آن رسید. به علاوه این منطقه به کانال جدید استانبول نیز نزدیک است.

این دلایل به تنهایی برای سرمایه گذاری کافی است، اما دلایل بیشتری نیز وجود دارد. منطقۀ باشاک شهیر با نزدیک بودن به بزرگراه های اصلی و سیستم های حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی به تمام مناطق شهر و جاذبه های آن دارد.

منطقۀ باشاک شهیر برای زندگی دائمی نیز مناسب است، زیرا امکانات روزمرۀ فراوان، امکانات پزشکی درجه یک و امکانات آموزشی برای تمام سنین در آن وجود دارد. همچنین در هر منطقۀ پرطرفدار استانبول بازارهای بزرگی نیز وجود دارد. در باشاک شهیر پارک های سرسبز بسیاری با برکه های طبیعی، مسیرهای پیاده روی و جنگل هایی برای پیک نیک رفتن وجود دارد. به همین دلیل در این منطقه شما می توانید در یک کلان شهر، سبک زندگی سالم تری داشته باشید.

موقعیت منطقه و جزئیات ساخت آپارتمان ها در باشاک شهیر استانبول

این پروژه هم اکنون در حال ساخت است و نزدیک به تقاطع بزرگراه اصلی TEM و در کنار پارک بزرگ حیات قرار دارد. این پارک باغچه هایی زیبا، برکه هایی بزرگ، مسیر پیاده روی و آلاچیق مخصوص برای پیک نیک دارد که محلی بسیار محبوب برای دور شدن از شهر در آخر هفته ها محسوب می شود.

وجود بزرگراه سبب شده است تا دسترسی خوبی به تمام نقاط شهر وجود داشته باشد. با خرید آپارتمان در باشاک شهیر استانبول این منطقه تا میدان معروف تکسیم 40 دقیقه، تا سومین فرودگاه شهر 25 دقیقه و تا مرکز تجاری باسین اکسپرس 20 دقیقه فاصله دارد. بازار استانبول، دریاچۀ کوچوک چکمجه و خط متروی جدید نیز با شما تنها 1 کیلومتر فاصله دارد و می توانید با پای پیاده به آنجا بروید.

این محل در حال توسعه است و امکانات فراوانی دارد که روز به روز در حال گسترش هستند. فروشگاه ها، سوپرمارکت، کافه و رستوران تنها با یک پیاده روی کوتاه در دسترس است. بازار اکبتی، مدرسه برای تمام سنین تا سطوح دانشگاهی، بیمارستان و مراکز دولتی ظرف چند دقیقه قابل دسترسی هستند.

ساخت و ساز این مجموعه در نوامبر 2022 به اتمام می رسد. این پروژه در زمینی به مساحت 42000 مترمربع و توسط سازندۀ مهم استانبول ساخته می شود. سازنده تعهد می دهد که تمام قوانین ساختمان دولت ترکیه شامل امنیت زلزله، گاز و آتش سوزی و قوانین عایق بندی صوتی و گرمایی در این مجموعه رعایت شود.

این مجتمع پس از اتمام، دارای 13 بلوک آپارتمان 3 تا 13 طبقه است که در آن 1095خانۀ مدرن 1 تا 4 خوابه به همراه 81 واحد تجاری وجود دارد که این واحدهای تجاری برای رفاه حال شما شامل فروشگاه های برند و غذاخوری هستند.

بخش وسیعی از زمین پروژه به باغچه های سرسبز، حوضچه، آب نما، پارک، آلاچیق و غیره اختصاص داده شده است. به این امکانات، همسایه بودن با پارک حیات را نیز اضافه کنید. ساکنین می توانند از طیف وسیعی از امکانات ورزشی، اجتماعی و تفریحی موجود در محل برای تمام خانواده استفاده کنند:

  • استخر سرپوشیده
  • استخر روباز
  • استخر کم عمق مخصوص کودکان
  • محل بازی کودکان
  • مسیر پیاده روی/دوی کند
  • امکانات فوتبال
  • زمین بسکتبال
  • زمین تنیس
  • زمین والیبال
  • مرکز تناسب اندام/باشگاه کاملاً مجهز
  • زمین پیلاتس
  • حمام ترکی
  • سونا
  • اتاق بخار
  • کافه
  • رستوران
  • محل نشستن در باغچه
  • مسجد
  • آسانسور
  • ژنراتور پشتیبان
  • تلویزیون ماهواره ای
  • پارکینگ برای مهمانان و مشتری ها
  • گاراژ پارکینگ امن برای ساکنین

این مجموعه دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و توسط نیروهای امنیتی و دوربین های مداربسته به صورت 24 ساعته محافظت می شود.

قیمت خرید آپارتمان در باشاک شهیر استانبول

آپارتمان های 1 خوابه 65 تا 74 مترمربع قیمت از 950000 تا 1150000 لیر ترکیه

آپارتمان های 2 خوابه 117 تا 140 مترمربع قیمت از 1650000 تا 2250000 لیر ترکیه

آپارتمان های 3 خوابه 159 تا 164 مترمربع قیمت از 1985000 تا 2550000 لیر ترکیه

نحوۀ پرداخت خرید آپارتمان در باشاک شهیر استانبول

خریداران نقدی از تخفیف 10 درصدی بر روی قیمت های بالا برخوردار می شوند. همچنین شما می توانید 40 درصد را به صورت پیش پرداخت و مابقی را به صورت 4 چک به مبلغ 15 درصد قیمت واحد و یا 48 قسط ماهانه پرداخت نمایید. همچنین سازنده می تواند بسته به نیاز خریدار، طرح اقساطی را تا 60 ماه نیز افزایش دهد.

طراحی آپارتمان ها در باشاک شهیر استانبول

ورودی واحدها در هر بلوک از یک لابی مجزا است و برای دسترسی به طبقات می توان از راه پله و یا آسانسور استفاده کرد. هر طبقه یک راهروی روشن و هر واحد یک درب فولادی دارد. هر واحد از طریق آیفون تصویری به لابی متصل می شود.

با خرید آپارتمان در باشاک شهیر استانبول واحدها در دو مدل آشپزخانۀ اپن و بسته طراحی شده اند. آشپزخانه ها کابینت های فراوان و سطوح کاری مدرن و باکیفیت داشته و لوازم توکار اجاق گاز، هود، فر و یک ماشین ظرفشویی در آنها تعبیه می شود.

اتاق ها به دلیل وجود پنجره ها و درب پاسیوی بزرگ از نور طبیعی فراوانی برخوردارند. برخی از درب های پاسیو به تراس های بزرگ و برخی به بالکن های سرپوشیدۀ چهارفصل و بقیه به بالکن های فرانسوی عریض باز می شوند و همگی دارای ویوی حیرت انگیزی از باغچه مجموعه، طبیعت پارک حیات و شهر خواهند بود.

تمامی حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات بهداشتی مدرن در آنها نصب می شود. کف بقیۀ فضاها با لمینیت و سرامیک پوشیده خواهد شد.

هر آپارتمان مجهز به سیستم گرمایش مرکزی گازی و دو واحد تهویۀ مرکزی می شود که یکی در نشیمن و دیگری در اتاق خواب اصلی قرار دارد. در سایر اتاق ها نیز زیرساخت لازم برای نصب تهویۀ هوا قرار داده می شود.

در کل این آپارتمان های لوکس در استانبول برای تفریح یا سفرهای کاری، زندگی دامی در شهر و یا سرمایه گذاری ایده آل هستند، زیرا جاره بهای بالایی داشته که سبب افزایش سرمایۀ شما می شود. همین الان خرید خود را انجام دهید، زیرا پس از اتمام و تکمیل مجموعه در تاریخ مقرر، قیمت ها چند برابر می شوند.

برای خرید آپارتمان در باشاک شهیر استانبول وکسب اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، همین الان با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و پس از آن شما را یاری می کنند.

باشاک شهیر در کجای استانبول قرار دارد؟

این منطقه در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و زیرساختی مدرن و بین المللی دارد که سرمایه گذاران داخلی و خارجی را از همه جای دنیا به خود جذب می کند.

این ناحیه یکی از مهم ترین نواحی در قسمت اروپایی است که 39 محلۀ شهری دارد. این محله ها در هر دو طرف اروپایی و آسیایی شهر قرار گرفته اند.

باشاک شهیر در استانبول

Basaksehir In Istanbul

باشاک شهیر در استانبول

شهرداری باشاک شهیر در سال 2008 و پس از جدا شدن از شهرداری کوچوک چکمجه تأسیس شد. این منطقه از شمال با آرناووتکوی، از شمال شرق با ایوپ، از شرق با سلطان قاضی و اسنلر، از جنوب با باغچیلار، کوچوک چکمجه و آوجیلار و از جنوب غربی با اسنیورت همسایه است.

جغرافیا

شمال باشاک شهیر با جنگل هایی سرسبز و وسیع پوشیده شده است که در آن درخت های سرو، کاج و همیشه سبز در تمام طول سال وجود دارد. رودخانه ای نیز از درون این جنگل عبور می کند که سدی نیز بر روی آن زده شده است. این رودخانه به دریاچۀ کوچوک چکمجه می ریزد و منطقۀ طبیعی زیبایی را در کنار یک دریاچۀ مصنوعی بزرگ پدید آورده است.

باشاک شهیر در استانبول

امکانات طبیعی

باشاک شهیر از نظر زیرساخت های مدرن، توسعه یافته ترین ناحیه در استانبول است. این منطقه امکانات طبیعی و غیر طبیعی فراوانی دارد و یکی از بزرگترین و متنوع ترین دهکده های طبیعی در سازلدار باشاک شهیر در آن قرار دارد. همچنین یک پارک طبیعی باستانی در این محل وجود دارد که نمایانگر تنوع زیستی و میراث تاریخی این ناحیه است.

این منطقه همچنین دهکده ای دیگر با نام دهکدۀ آب دارد که در پنجمین محلۀ باشاک شهیر واقع شده است. این ناحیه در زمینی به مساحت 45 هزار و 723 مترمربع واقع شده که 26000 مترمربع از آن را جاده تشکیل می دهد. امکانات حیاتی نیز مانند مرکز خرید، باشگاه ورزشی، رستوران، کافه و بسیاری امکانات دیگر در آن وجود دارد.

باشاک شهیر در استانبول

دریاچۀ 26000 مترمربعی باشاک شهیر بزرگترین دریاچۀ مصنوعی در استانبول است که در ناحیۀ باغچه شهیر قرار دارد. در اطراف این دریاچه 300000 مترمربع باغ سرسبز قرار دارد که در آن تعداد زیادی رستوران، زمین بازی، کلوب شخصی و کافه وجود دارد. این منطقه همچنین دومین میدان بزرگ برای انجام مراسمات را دارا است که از آن برای اجرای مراسم مختلف در طول سال استفاده می شود که از مهم ترین آنها می توان به تئاترها، کنسرت ها، فستیوال ها و مراسم رمضان اشاره کرد.

باشاک شهیر در استانبول

در ناحیۀ شاملار در باشاک شهیر جنگلی حفاظت شده قرار دارد که بیشترین تنوع گونه های حیات وحش مانند روباه، عقاب و بسیاری حیوانات وحشی دیگر در آن وجود دارد. علاوه بر سایر فضاهایی که برای پیاده روی طراحی شده اند، شهرداری باشاک شهیر این ناحیه را نیز به ساکنان خود اختصاص داده است. این جنگل مساحتی بالغ بر 50 کلومترمربع دارد.

امکانات آموزشی

یک دانشگاه دولتی به زودی در باشاک شهیر افتتاح می شود. چندین دانشگاه خصوصی نیز در حال افتتاح هستند، مانند دانشگاه ابن خلدون که رشته های بسیاری به زبان عربی در آن تدریس می شوند.

همچنین تعداد زیادی مدرسۀ عرب زبان و بین المللی و مدارس دولتی و خصوصی در آن وجود دارد که تمام مقاطع تحصیلی از مهدکودک تا دبیرستان در آن تدریس می شود.

خدمات بهداشتی

در حوزۀ بهداشت، یک بیمارستان دولتی بزرگ و 23 مرکز پزشکی دولتی دیگر در باشاک شهیر قرار دارد. همچنین تعداد زیادی بیمارستان خصوصی نیز وجود دارد. دولت اخیراً شروع به ساخت یک شهر سلامت جامع در باشاک شهیر کرده است که بزرگترین شهر سلامت در نوع خود در قارۀ اروپا خواهد بود.

هشت بیمارستان تخصصی با ظرفیت 2682 تختخواب، مجهز به جدیدترین تکنولوژی پزشکی در حال ساخت هستند تا جزو بزرگترین بیمارستان های کشور باشند.

باشاک شهیر در استانبول

بیمارستان ها در تخصص های کودکان، عمومی، مامایی و زنان، سرطان، جراحی مغز و اعصاب و آرتریت، قلب، روانشناسی و طب فیزیکی و توانبخشی، فعالیت خواهند داشت.

خدمات خاص و زیرساخت ها

دولت ترکیه در حال ساخت یک میدان بزرگ 60000 مترمربعی در باشاک شهیر است و انتظار می رود که دومین میدان بزرگ در استانبول، دوبرابر اندازۀ میدان معروف تکسیم باشد.

شبکۀ حمل و نقل زیرزمینی در زیر این میدان قرار دارد و به قسمت های اروپایی و آسیایی استانبول می رود و رفت و آمد به این مناطق را آسان می کند.

در اطراف این میدان امکانات بسیاری مانند بزرگترین باغ گیاه شناسی در اروپا به مساحت 368000 مترمربع، پارکینگ برای پارک هزاران ماشین، رستوران و کافه و یک مسجد بزرگ با ظرفیت 5000 نفر وجود دارد.

محیط اجتماعی در باشاک شهیر

محیط اجتماعی باشاک شهیر با داشتن مراکز خرید، تئاترها، سینماها، سالن های کنفرانس و جشن و امکانات مخصوص افراد با نیازهای ویژه، بسیار غنی است. استادیوم موجود در ناحیۀ المپیک نیز بزرگترین استادیوم موجود در ترکیه است.

جمعیت این منطقه بسیار جوان است، زیرا زیر 20 ساله ها 40 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهند.

این منطقه زیرساختی مدرن دارد که به عنوان یک راه حل جهانی برای شهرهای هوشمند به شمار می رود.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باشاک شهیر

جزئیات

به روز شده در دسامبر 9, 2021 در 11:09 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 950,000لیر
  • متراژ ملک: 65 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1 ~ 5
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: بدون اشیاء, تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht