آسان انتخاب کنید

پیش خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول مناسب شهروندی ترکیه

  • شروع قیمت ها از 1,950,000لیر
باهچه شهیر

توضیحات

خلاصه خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

پیش فروش آپارتمان های لوکس در استانبول. نزدیک به امکانات رفاهی در باهچه شهیر با ویوی طبیعت، امکانات زیاد و سود 0%. سرمایه گذاری در استانبول.

جزئیات

  • نوع: آپارتمان
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • نوع پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: امنیت 24 ساعته

چرا خرید این آپارتمان ها در باهچه شهیر استانبول ؟

ما در ترک گشت مفتخریم که این آپارتمان های لوکس را دراستانبول پیش فروش نماییم. این خانه ها در قسمت اروپایی استانبول و در منطقۀ سرسبز باهچه شهیر قرار دارد که در آینده قسمتی از مرکز «استانبول جدید» را تشکیل خواهد دارد.

باهچه شهیر موقعیت مرکزی و دسترسی خوبی به مرکز شهر و سایر مناطق آن دارد. این منطقه به بزرگراه TEM و یکی از جاده های اصلی استانبول نزدیک است و یکی از بهترین مراکز خرید شهر، مرکز خرید آکباتی در آن قرار دارد. همچنین امکانات رفاهی بسیار، مدارس و بیمارستان هایی عالی در آن وجود دارد و به فرودگاه جدید استانبول دسترسی دارد.

علاوه بر این ها، باهچه شهیر یکی از سرسبزترین مناطق استانبول به شمار می رود، زیرا پارک بسیار بزرگی دارد که می توان برای دوری از شهر، پیکنیک زیر سایۀ درختان، ماهیگیری در دریاچه، پیاده روی در طبیعت، صرف چای و مهم تر از آن استنشاق هوایی تازه در این شهر بزرگ، از آن بهره برد.

این منطقه برای خانوده هایی که می خواهند فرزندشان را در محیطی سالمتر پرورش دهند و همچنین برای کارمندان شهر بسیار مطلوب است، زیرا تقریباً به منطقۀ جدید تجاری شهر نزدیک است. همین دلایل سبب شده است تا این محل برای سرمایه گذارانی که به دنبال املاک مدرن هستند تا به صورت طولانی و یا کوتاه مدت از اجارۀ آن درآمد کسب کنند، بسیار عالی باشد. این محل به دلیل دسترسی به شهر و فرودگاه، تاجران و توریست های بسیاری را به خود جذب می کند.

محل پروژه و جزئیات این آپارتمان ها در باهچه شهیر استانبول

این آپارتمان ها در شمال بزرگراه TEM قرار دارند و بیش از 30 دقیقه تا جنوب فرودگاه جدید بین المللی فاصله دارند.

با یک رانندگی کوتاه 15 دقیقه ای می توان به دریاچۀ بویوک چکمجه یا کوچوک چکمجه، که به زودی به بخشی از کانال جدید تبدیل می شوند، رسید. همچنین ظرف 30 دقیقه می توان به جنوب و خط ساحلی مرمره و تفرجگاه ساحلی غربی رسید و ظرف 10 دقیقه از فرودگاه به خط ساحلی دریای سیاه می رسیم.

با خرید این آپارتمان ها در باهچه شهیر استانبول بزرگراه TEM ظرف تنها 80 دقیقه و بزرگراه E-5 جنوبی و خط متروباس ظرف 20 دقیقه در دسترس است. همچنین 5 دقیقه تا ایستگاه قطار عمرلی فاصله است که به اتوبوس های مختلف نزدیک است و همگی به تمام نقاط شهر دسترسی دارند.

امکانات رفاهی محل از این قبیل است: فروشگاه های مختلف، سوپرمارکت، مدرسه، بانک، داروخانه، کافه، بار و رستوران که بسیاری از آنها با پای پیاده در دسترس هستند. با یک رانندگی کوتاه نیز می توان ظرف 15 دقیقه به چندین مرکز خرید، دانشگاه و بیمارستان رسید.

این ساختمان، بنایی مدرن در محوطه ای سرسبز و آرام است که توسط یکی از سازندگان اصلی استانبول ساخته می شود. این مجتمع ترکیبی از مجموعۀ مسکونی و مرکز خرید است و با تمام قوانین ساختمان دولت ترکیه در مورد امنیت و عایق بندی خانه ها تطابق دارد. ساخت و ساز تا پایان مارس 2023 تمام می شود.

این مجموعه شامل 6 بلوک 12 تا 25 طبقه است که در مجموع 480 خانۀ لوکس 2 یا 3 خوابۀ نوساز را در خود جای داده است. تمام واحدها با استاندارد بالایی ساخته شده و باغچه هایی سرسبز در کنار بلوک ها ساخته می شود. برای رفاه حال شما، این مجموعه یک مرکز خرید نیز دارد که شامل فروشگاه، کافه و رستوران است.

با این خانه ها در باهچه شهیر استانبول پس از تکمیل این مجموعه، ساکنین و مهمانان از امکانات زیر بهره مند خواهند شد:

  • یک استخر گرم سرپوشیده
  • محل بازی کودکان
  • مرکز اسپا به همراه سونا و حمام ترکی
  • یک باشگاه مجهز
  • مسیر پیاده روی
  • پارکینگ گاراژ امن مخصوص ساکنین
  • پارکینگ روباز برای مشتری ها و مهمانان
  • آسانسور در تمام بلوک ها
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور برق

به منظور اطمینان خاطر شما عزیزان این فضاها با دوربین مداربسته و سرویس امنیتی به صورت 24 ساعته محافظت می شود.

قیمت این آپارتمان ها در باهچه شهیر استانبول

واحدهای 2 خوابه 117 تا 132 مترمربع قیمت از 1950000 تا 2200000 لیر ترکیه

واحدهای 3 خوابه 150 تا 172 مترمربع قیمت از 2499000 تا 2707000 لیر ترکیه

نحوۀ پرداخت

افرادی که کل مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنند از تخفیف 10 درصدی روی قیمت های بالا برخوردار می شوند. همچنین اگر مایل به پرداخت شرایطی بدون سود هستید، می توانید از میان شرایط زیر یکی را برگزینید:

  1. 50% مبلغ به صورت پیش پرداخت و مابقی در اقساط مساوی 24 ماهه
  2. 35% مبلغ به صورت پیش پرداخت و مابقی در اقساط مساوی 30 ماهه

طراحی آپارتمان ها در باهچه شهیر استانبول

دسترسی خانه ها از لابی ورودی امنیتی است و راه پله و آسانسور به تمام طبقات وجود دارد. همچنین تمام واحدها آیفون تصویری دارند که خانه ها را به ورودی لابی متصل می کند. هر خانه نیز درب امنیتی فولادی دارد.

با خرید این خانه ها در باهچه شهیر استانبول آپارتمان ها به گونه ای طراحی شده اند که مناسب تمامی سبک های زندگی باشند، برخی از خانه ها آشپزخانۀ اپن و برخی دیگر آشپزخانۀ بسته دارند. تمام واحدها دارای آشپزخانۀ مدرن هستند که کابینت و سطوح کاری مدرن دارد. همچنین لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آنها نصب شده است.

تمام اتاق ها دارای نور طبیعی هستند که از پنجره ها و درب های پاسیوی دوجداره وارد خانه می شوند. درب پاسیوها به فضاهای مختلفی باز می شود: بالکن های فرانسوی یا بالکن های شیشه ای بزرگ، که در هر دو می توان از منظرۀ زیبای باغچه یا فضای سرسبز بیرون بهره برد.

کف خانه ها با سرامیک و لمینیت پوشیده شده است. حمام ها مدرن هستند و از کف تا سقف کاشی کاری شده اند. تمام خانه ها سیستم گرمایش مرکزی دارند و زیرساخت تهویۀ هوا نیز در تمام اتاق ها نصب شده است.

به طور خلاصه، این آپارتمان های مدرن در استانبول برای تفریحات، سفر کاری به شهر و زندگی دائمی با خانواده مناسب هستند و انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود. زیرا شرایط پرداخت آن عالی است، به امکانات رفاهی نزدیک است، دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارد، امکانات آن لوکس است، ویوی طبیعت دارد و اجاره بهای آن بالاست.

برای خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول و جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

منطقۀ باهچه شهیر در موقعیت استراتژیک دریاچۀ کوچوک چکمجه و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. این ناحیه همچنین به محل اجرای برخی از پروژه های بزرگ مانند سومین پل استانبول، فرودگاه جدید استانبول و بزرگراه شمالی مرمره، نزدیک است و همین امر روی قیمت های منطقه تأثیر گذاشته و باعث شده است تا سرمایه گذاری در آن رونق بگیرد.

سرمایه گذاری در املاک باهچه شهیر

باهچه شهیر محلی مسکونی و لوکس است که از سوی خانواده های متوسط تا ثروتمند برای زندگی انتخاب می شود. از زمان اولین ساخت و سازها در منطقه، این محل محبوبیت زیادی داشته است. حال آپارتمان ها و ویلاهای لوکس بسیاری ساخته شده تا زیرساخت های محل را از لحاظ امکانات اقامتی ارتقا دهد. این محل جاده هایی تمیز، پارک هایی سرسبز، مراکز خریدی با تمامی برندها و غذاخوری های فراوانی دارد و موقعیتی مناسب برای زندگی دائمی خانواده ها دارد.

سطح زندگی و دسترسی آسان به مرکز شهر سبب محبوبیت این محل شده و اجاره بهای آن را بالا برده است. با سرمایه گذاری در باهچه شهیر از یک زندگی لوکس برخوردار می شوید، در حالی که قیمت ملک در اینجا بسیار مناسب است و بازگشت سرمایه تان نسبت به سایر مناطق استانبول بیشتر است. سرمایه گذاری در املاک باهچه شهیر با توجه به سطح زندگی که به شما می دهد، بهترین انتخاب است. مشورت با یک مشاور املاک قانونی در ترکیه برای کمک به گرفتن بهترین تصمیم در مورد سرمایه گذاری، بسیار ضروری است.

ترک گشت در روند یافتن یک خانه مناسب در محلی مناسب شما را همراهی می کند تا بتوانید در املاک استانبول سرمایه گذاری کنید.

نقاط دیدنی باهچه شهیر

در باهچه شهیر خانواده های زیادی وجود دارند که می خواهند از شلوغی و سر و صدای شهر دور شده و به فضایی آرام پناه ببرند. این محل جاذبه های فراوانی دارد، همچون دریاچۀ مرکزی، مراکز خرید، سینماها، مسیرهای پیاده روی، بار و رستوران.

پارک دریاچه باهچه شهیر به نحوی طراحی شده که شما احساس می کنید در سنترال پارک نیویورک هستید. امکانات پارک از این قبیل است: مینی گلف، رستوران، چای خانه در فضای باز و زمین بازی که از کودکان گرفته تا بزرگسالان همگی را سرگرم کند.

شما می توانید با خانواده تان در سفری یک روزه از باهچه شهیر به دریاچه های بویوک چکمجه و کوچوک چکمجه بروید. این دریاچه ها تا دریای مرمره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارند.

گولت باهچه شهیر

اولین و بزرگترین برکۀ آب در استانبول 300000 مترمربع است و دسترسی به آن برای عموم آزاد است. ناحیۀ باهچه شهیر گولت یکی از مراکز تجمع بزرگ برای مراسمات ماه رمضان است.

دومین استادیوم بزرگ استانبول در ناحیۀ گولت قرار دارد که محل برگزاری شوها و کنسرت های مختلف است.

رستوران ها و هتل های باهچه شهیر

رستوران ها در باهچه شهیر

در کنار بازار اکباتی رستوران ها و کافه های بسیاری وجود دارد تا شما بتوانید از خوردن غذا، قهوه و چای در آنها لذت ببرید. رستوران ها از نظر نوع غذا، از ترکی تا بین المللی متغیر هستند.

هتل ها در باهچه شهیر

باهچه شهیر امکانات اقامتی مختلفی دارد. برخی از بهترین هتل ها در ادامه آمده است:

  • هتل دابل تری بای هیلتون یک هتل پنج ستاره است که امکانات فراوان داشته و خدمات لوکسی را ارائه می کند.
  • هتل کلاریون هتلی است که ویویی بی نظیر و امکاناتی بسیار عالی دارد تا بتواند مهمان هایش را راضی نگه دارد.
  • هتل الایت ورلد یوروپ نیز با طراحی داخلی و خارجی مدرن خود معروف شده است. این هتل نیز پنج ستاره دارد.

مراکز آموزشی در باهچه شهیر

  • مدرسۀ لیبین در استانبول
  • مدرسۀ بین المللی مانارا
  • مدرسه علوم فضایی لیبین

منطقۀ باهچه شهیر با برنامه های سازمانی و پروژه های شهری خود معروف شده است. در سال 1996 این منطقه در دومین کنفرانس دوسالانه برنامه محیط زیستی سازمان ملل برنده جایزه شد. این جایزه هر 20 سال یک بار تقدیم می شود.

حمل و نقل در باهچه شهیر

باهچه شهر سریع ترین توسعه را در بین مناطق استانبول داشته و در زمان کوتاهی قابل دسترسی است.

با احداث بزرگراه های جدید و گسترش خطوط مترو و افزایش اتوبوس ها از مرکز شهر به مقصد باهچه شهیر، رفت و آمدها بسییار کوتاه تر شده است.

متروباس

برای رسیدن به باهچه شهیر، می توانید از ایستگاه متروباس آوجیلار که نزدیک ترین ناحیه به آن است، استفاده کنید. همچنین شهرداری در حال احداث خط متروباس ینی کاپی به باهچه شهیر است.

مترو و مارمارا

یکی از نکات مهمی که سرمایه گذاران در باهچه شهیر به آن اهمیت می دهند، خط مترو از استادیوم المپیک آتاتورک تا باهچه شهیر و احداث متروی مجیدیه کوی-محمود بی به اسپارتاکوله است.

علاوه بر این، خط قطار از سیرکیجی تا منطقۀ باهچه شهیر نیز عامل مهمی در تعیین قیمت خانه های این محل است.

مسیرهای ریلی اسپارتاکوله، رفت آمد به تمام نقاط استانبول و حتی به آنکارا را بسیار راحت تر کرده است.

تفریحات و زندگی اجتماعی در باهچه شهیر

تعداد زیادی فروشگاه، کافه، رستوران، مشروب فروشی و مراکز سرگرمی در باهچه شهیر خصوصاً در نزدیک برکه وجود دارد که موسیقی زنده نیز اجرا می کنند.

زندگی شبانه

مشروب فروشی و بارها در باهچه شهیر در شب به کار خود ادامه می دهند. در تابستان ها، کلوب های شبانه اغلب پارتی های خصوصی برگزار می کنند. برای داشتن محیطی امن و ریلکس کردن در باهچه شهیر می توانید به مکان هایی همچون نورث شیلد در مرکز بروید.

سینما و تئاتر

مرکز فرهنگی و هنری باهچه شهیر، مرکزی در کلاس جهانی است. به علاوه، مرکز خرید و زندگی اکبتی، توریوم صحنه، باشاک شهیر امین ساراج و بازار استانبول برنامه های زیادی برای عاشقان هنر در این منطقه دارند.

خرید در باهچه شهیر

بازار پرستیژ

بازار پرستیژ یک مرکز خرید است که در آن مغازه هایی با طراحی خاص، برندهای معروف، زمین بازی برای کودکان و چندین رستوران قرار دارد.

اکباتی مال

این بازار یکی از بزرگترین بازارها در استانبول است که به طراحی زیبایش معروف است و در آن چندین برند بین المللی، کافه، رستوران، محل بازی کودکان و پارکینگ وجود درد و اطراف آن چندین کافۀ ترکی معروف قرار دارد.

بازار پازارتورک در باهچه شهیر

پازارتورک بازاری مدرن و باپرستیژ در باهچه شهیر است که سه شنبه ها و شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 7 شب باز است. بازار پازارتورک در باهچه شهیر مانند یک مرکز خرید بزرگ است که در زمینی به مساحت 35000 مترمربع ساخته شده و پارکینگی بزرگ با ظرفیت 1100 وسیلۀ نقلیه دارد.

این بازار در میان محلی ها به سوسیته بازار معروف است. این بازار از نظر قیمت های مناسب نزد مردم محبوب است و بزرگتر و امن تر از دیگر بازارهای این محله است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باهچه شهیر

جزئیات

به روز شده در نوامبر 26, 2021 در 9:43 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,950,000لیر
  • متراژ ملک: 117 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2 ~ 3
  • سرویس ها: 2
  • سال ساخت: 2023
  • وضعیت ملک: بدون اشیاء, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht