آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی های اصلی پیش فروش اقساطی ملک در باهچه شهیر استانبول

  • بالکن
  • زمین بسکتبال
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • پنجرۀ دوجداره
  • آشپزخانۀ مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح کاری مرمری
  • ماهواره

توضیحات فروش اقساطی ملک در باهچه شهیر استانبول

تیم ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های دارای ویوی طبیعت را در استانبول پیش فروش نماید. این آپارتمان ها در منطقۀ سرسبز باغچه شهیر و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد که معمولاً به آن «شهر باغچه» گفته می شود.

باغچه شهیر یکی از محله های خارج از شهر با طراحی بی نظیر در استانبول است که اخیراً تغییرات بسیاری در آن صورت گرفته و مجموعه های مسکونی بزرگ و مدرن در آن ساخته شده که امکانات تفریحی و اجتماعی زیادی دارند. بسیاری از این مجموعه ها در مجاورت پارک بزرگ مرکزی و در قلب استانبول جدید قرار دارند. این پارک نیز امکانات اجتماعی، ورزشی و تفریحی بسیاری را در خود جای داده و در آن آلاچیق هایی برای تابستان ها، کافه هایی در فضای باغ، مینی گلف و غیره وجود دارند که همگی در فضای زیبای باغ قرار دارند تا بتوانید به راحتی از شلوغی شهر به آن پناه ببرید.

باغچه شهیر با تمام این تغییرات مثبت به ناحیه ای پرطرفدار برای خانواده ها و کارمندان در استانبول تبدیل شده است، زیرا این منطقه دسترسی خوبی به فرودگاه جدید استانبول در شمال دارد و از طریق بزرگراه می توان به مرکز شهر رسید و همین امر آن را برای توریست ها و تاجران ایده آل می کند. به همین دلیل این محل فرصت خوبی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال درآمد سالیانه از از طریق اجارۀ کوتاه و بلندمدت هستند.

محل پروژه و جزئیات پیش فروش اقساطی ملک در باهچه شهیر استانبول

این آپارتمان ها در باغچه شهیر 5 دقیقه تا شمال بزرگراه TEM و10 دقیقه تا شمال دریاچۀ کوچوک چکمجه فاصله دارد. این دریاچه بخشی از کانال جدید شهر خواهد بود. با استفاده از بزرگراه TEM می توان ظرف 35 دقیقه به فرودگاه جدید و ظرف 30 دقیقه به مرکز شهر و تمام جاذبه های معروف آن رسید.

این مجموعه در محلۀ اسپارتاکول قرار داشته و امکانات فراوانی درد که با پای پیاده می توان به آن رسید از جمله فروشگاه، سوپرمارکت، بانک، مدرسه، داروخانه، کافه، رستوران و غیره. همچنین شما می توانید با ماشین شخصی یا استفاده از انواع وسایل نقلیۀ محلی ظرف چند دقیقه به مرکز خرید، دانشگاه، بیمارستان، برکه ای زیبا در پارک باغچه شهیر و استادیوم المپیک آتاتورک برسید. همچنین ظرف 20 دقیقه می توانید به مرکز تجاری جدید در جادۀ باسین اکسپرس و یا طی همین زمان می توانید به سواحل مرمره بروید.

ساخت این مجموعه در دو فاز انجام شده و زندگی در فاز اول آن هم اکنون آغاز شده است. فاز دوم در زمینی به مساحت 10400 مترمربع و توسط یکی از سازندگان خوش نام و مورد اعتماد استانبول در حال انجام است و در ژانویۀ 2022 پایان می یابد. این مجموعه بر طبق قوانین دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی طراحی می شود.

در فاز دوم ساخت و ساز در چندین بلوک 6 تا 16 طبقه انجام می شود که 140 خانه با و پیوی طبیعت را در بر خواهد داشت. هر یک از خانه ها از 2 تا 5 اتاق خواب داشته و اطراف مجموعه باغچه هایی سرسبز وجود دارد که آب نماهایی زیبا در آن قرار دارد. این مجموعه امکانات بسیاری برای خانواده ها دارد:

  • استخر روباز
  • استخر کودکان
  • تراس بزرگ آفتاب گیر
  • محل بازی کودکان
  • یک باشگاه مجهز
  • زمین های تنیس و بسکتبال
  • زمین مینی فوتبال
  • مسیر پیاده روی/دوی تند
  • سونا
  • حمام ترکی
  • محل نشستن در باغچه
  • فروشگاه
  • گاراژ پارکینگ امن
  • محل پارک ماشین مهمان
  • آسانسور در تمام بلوک ها
  • ژنراتور پشتیبان
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی

این مجموعه دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و توسط نیروهای امنیتی و دوربین های مداربسته به صورت 24 ساعته محافظت می شود.

قیمت های پیش فروش اقساطی ملک در باهچه شهیر استانبول

آپارتمان های 2 خوابه 135 مترمربع قیمت از 1790000 تا 1900000 لیر ترکیه

آپارتمان های 2 خوابه 179 تا 200 مترمربع قیمت از 220000 تا 240000 دلار آمریکا

آپارتمان های 3 خوابه 174 مترمربع قیمت از 2210000 تا 2400000 لیر ترکیه

آپارتمان های 3 خوابه 280 مترمربع قیمت از 327000 تا 350000 دلار آمریکا

آپارتمان های دوبلکس 4 خوابه 205 مترمربع قیمت از 270000 تا 290000 دلار آمریکا (آمادۀ تحویل)

آپارتمان های دوبلکس 4 خوابه 215 مترمربع قیمت از 325000 تا 350000 دلار آمریکا

شرایط پرداخت پیش فروش اقساطی ملک در باهچه شهیر استانبول

سازنده به خریداران نقدی 5 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا می دهد. همچنین شما می توانید 35 درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 24 ماهه بدون سود و به دلار پرداخت نمایید.

توجه: طرح اقساطی بالا فقط برای واحدهای همکف و دوبلکس است و برای واحدهای دیگر تتنها پرداخت نقدی مورد قبول است.

طراحی ملک در باهچه شهیر استانبول

ورودی واحدها در هر بلوک از یک لابی مجزا است و برای دسترسی به طبقات می توان از راه پله و یا آسانسور استفاده کرد. هر واحد یک درب فولادی دارد و از طریق آیفون تصویری به لابی متصل می شود.

واحدها آشپزخانه های بزرگ بسته دارند. این آشپزخانه ها کابینت های فراوان و سطوح کاری مدرن و باکیفیت داشته و لوازم توکار اجاق گاز، هود و فر در آنها تعبیه می شود.

تمام اتاق ها مجهز به زیرساخت تهویۀ هوا هستند و هر خانه سیستم گرمایش مرکزی گازی به همراه رادیاتورهای پنلی دارد. نورپردازی مدرن در آشپزخانه، نشیمن/غذاخوری و حمام اجرا می شود. کف واحد با لمینیت گرم و سرامیک پوشیده شده و حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و گرم کن حوله در آنها تعبیه می شود.

پنجره ها و درب های پاسیو دوجداره بوده و نور طبیعی فراوانی را به اتاق ها می رسانند. درب های پاسیو به بالکن های بزرگ، بالکن های فرانسوی یا تراس های باغچه دار شخصی باز می شوند و همۀ آنها ویوی زیبایی از باغچه های سرسبز همگانی خواهند داشت. طبقات بالاتر نیز از ویوی پارک باغچه شهیر و برخی هم از ویوی دریاچۀ کوچوک چکمجه بهره مند خواهند شد.

در کل این آپارتمان های لوکس در استانبول برای زندگی دائمی، تفریح، سفرهای کاری و سرمایه گذاری ایده آل هستند. زیرا به بسیاری از امکانات محلی نزدیک است، دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارد، امکانات محلی آن عالی است، ویوی طبیعت و دریاچه را دارد و اجاره بهای سالیانۀ آن بالاست.

برای پیش فروش اقساطی ملک در باهچه شهیر استانبول و کسب اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، همین الان با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه شما را یاری می کنند.

در مورد باغچه شهیر استانبول: چرا در صدر خرید و فروش قرار دارد؟

دو کلمه می تواند به خوبی همه چیز را در مورد باغچه شهیر بیان کند و آن دو کلمه زندگی سبز است. شاید تعجب کنید اگر بشنوید که این محله متعلق به استانبول ترکیه است که مهم ترین و بیشترین بافت شهری را در ترکیه دارد. اما در واقع، باغچه شهیر یکی از 11 محلۀ منطقۀ باشاک شهیر است که به دلیل سرسبز بودنش، بیشترین سود را از خرید ملک می برد.

در طول دهۀ گذشته ترکیه اقدام به بازسازی بازار املاک خود کرده است، اما با این انتقاد همواره روبرو بوده است که پارک ها، درخت ها و فضای سبز در حال نابودی هستند. باغچه شهیر توانسته است با حفظ طبیعت محل و حتی اضافه کردن فضای سبز در جاهای ممکن، بازار املاک خود را بهبود ببخشد.

این محله در قسمت اروپایی شهر قرار داشته و مزیت دیگری نیز نسبت به رقبای خود دارد، زیرا باشاک شهیر در 6 کیلومتری مسیر کانال طراحی شده قرار دارد و پس از تکمیل آن، با ماشین فقط ده دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این، فرودگاه جدید استانبول، دیگر پروژۀ عظیم ترکیه، با ماشین تنها 40 دقیقه فاصله دارد و پس از تکمیل آن در سال 2021، این فرودگاه تبدیل به بزرگترین مرکز مسافرت هوایی در جهان خواهد شد که به مسافران خود اطمینان می دهد که به به بیش از 350 مقصد جهانی دسترسی خواهند داشت.

در مورد باغچه شهیر استانبول

رسیدن به این محل و دسترسی به اطراف

رسیدن به این محل از سایر کشورها به علت وجود فرودگاه جدید فوق مدرن که توجه تمام متخصصان هواپیمایی را از همه جا به خود جلب کرده است، آسان است. همچنین رشد جمعیت سبب شده است تا دولت محلی مبلغ زیادی را صرف ارتقای دسترسی جاده ای و ترافیک نماید.

هدف از احداث جادۀ 3 کیلومتری شاهین تپه، کاهش زمان رفت و آمد به سایر مناطق بوده است. این جاده دو طرف منطقه را به هم متصل می کند.

برای دسترسی از طریق دریا نیز وست مارینا در استانبول که بندر ورودی رسمی در نزدیکی منطقۀ آوچیلار است، با ماشین تنها 30 دقیقه فاصله دارد. به علاوه، یک خط جدید متروی جدید به طول 16 کیلومتر که از محموت بی به اسنیورت می رود، در سال 2020 آغاز به کار می کند. این خط با توقف در باغچه شهیر، ساکنان آن را به 11 منطقۀ دیگر از جمله تاهتاکاله، اسپارتاکول، اسنکنت، مجیدیه کوی و آردیچیلی، متصل می کند.

زیبایی خیره کنندۀ دریاچۀ باغچه شهیر

دریاچۀ مصنوعی بزرگی به مساحت 300000 مترمربع در باغچه شهیر بسیار محبوب است. در تابستان و آخر هفته ها، ساکنین محل برای لذت بردن از طبیعت به اینجا می آیند. امکاناتی برای آنها وجود دارد، از قبیل محل مخصوص پیک نیک، زمین بازی، کافه، چایخانه در فضای باز، رستوران، مسیر پیاده روی تعیین شده و یک سالن کنسرت. دریاچه با محیط سرسبز اطراف هماهنگ است و خریداران مسکن که به دنبال محلی ایده آل هستند، را اغوا می کند.

دیگر مناطق دیدنی محل

مرکز فرهنگی و هنری باغچه شهیر که همچون ساختمانی مدرن طراحی شده است از یک سالن ارکستر، پارکینگ سرپوشیده و روباز و 1200 صندلی آمفی تئاتر تشکیل می شود. سالن تئاتر موحسین ارتوگال نیز در ظرفیتی کمتر میزبان همایش های هنری و موسیقایی ساکنین است.

مرکز ورزش و سلامتی با مساحت 10000 مترمربع شامل فضاهای روباز و سرپوشیده می شود که در آن ساکنین محل می توانند ورزش کنند و سلامت بمانند امکانات آن شامل ژیمناستیک، ایروبیک، بسکتبال، شنا و باشگاه های مجهز می شود. برای اینکه بتوانید بزرگی این مجتمع را تصور کنید، در نظر داشته باشید که تنها سالن بسکتبال آن جایگاه تماشاچی با ظرفیت 1000 نفر دارد.

خرید، غذا خوردن و تفریح در باغچه شهیر

ساکنین این محل می توانند از خرید در مغازه های محل که تعدادشان بسیار زیاد است، لذت ببرند. همچنین فراموش نکنید که بازارهای هفتگی نیز جزئی از سنت مردم است که در سرتاسر ترکیه وجود دارد. یک مزیت مهم این محل داشتن بازار استانبول است که بزرگترین و بهترین بازار استانبول محسوب می شود. این بازار در محلۀ ضیا گوکالپ قرار دارد که با یک رانندگی 20 دقیقه ای می توانید به آن برسید.

تصور کنید که مرکز خرید، غذاخوری، سینما، تم پارک (پارک موضوعی) و مرکز تفریحات همگی در یک جا جمع شده اند. فودکورت آن به تنهایی 50 مدل غذاخوری مختلف را در بر دارد. همچنین صدها برند بین المللی و ترک برای خالی کردن حساب بانکی شما در اینجا جمع شده اند.

سه محل جذاب در نزدیکی شما

پارک شاملار طبیعت: با یک رانندگی کوتاه در کایباشی به ناحیۀ جنگلی شاملار می رسید که مساحت آن 50000 هکتار است و طبیعتی بی نظیر دارد. این محل مورد علاقۀ ساکنین مناطق اروپایی استانبول است و گونه های جانوری و گیاهی بسیاری در آن وجود دارند که از آنها محافظت می شود. می توانید یک روز را در این محل سپری کنید و از زیبایی و امکاناتی مانند محل پیک نیک، زیپ لاین و فعالیت های دیگر لذت ببرید.

دریاچۀ کوچوک چکمجه: محلۀ باغچه شهیر در شمال دریاچۀ کوچوک چکمجه قرار دارد. این محل هنگامی که دولت ترکیه، مسیر کانال جدید را اعلام کرد، مورد توجه ویژه قرار گرفت. این دریاچه 16 کیلومترمربع مساحت دارد و منظرۀ آن در ساعات طلایی بسیار چشم نواز است. قبلاً انتقاداتی به آلودگی این دریاچه وجود داشت، اما دولت محلی کاملاً آن را پاکسازی کرد تا برای خانواده ها مناسب باشد.

غارهای یاریم بورگاز: در فاصلۀ کوتاهی از دریاچۀ کوچوکچکمجه، غارهایی وجود دارد که مورد توجه باستان شناسان ترک و بین المللی قرار گرفته است، زیرا به عنوان قدیمی ترین نواحی مسکونی ترکیه شناخته می شود.

خرید ملک در باغچه شهیر

باغچه شهیر یکی از مناطق در حال توسعه در استانبول است که در بازار املاک استانبول بسیار مهم است، زیرا در آن ساخت و ساز به صورت پیش فروش انجام می شود. حتی در برخی پروژه ها اقساط سه ساله بدون سود نیز برای خرید ملک وجود دارد و همین امر آن را برای سرمایه گذارانی که به دنبال پیش خرید هستند، ایده آل می کند.

مزیت دیگری که در اینجا وجود دارد این است که نوع خانه ها با سبک زندگی های مختلف و متنوع وجود دارد و به محلی خانواده محور معروف است. خانه ها از 1 تا 5 اتاق خواب دارند و نکتۀ مهم در آنها وجود امکانات همگانی مانند استخر، باشگاه، سونا، باغچه های سرسبز، باشگاه کودک و غیره است. این محل به دلیل وجود خانه های ارزان و گران در آن، بین ترک ها و افراد خارجی بسیار محبوب است.

مجموعه آپارتمان ها و ولاهای ما را در محلۀ باغچه شهیر در قسمت اروپایی استانبول ببینید. هر لیست حاوی عکس، نقشۀ طرح در صورت وجود، اطلاعاتی در مورد موقعیت و جزئیات ملک است. اگر هر یک از خانه ها را پسندیدید، با ما تماس گرفته و یا فرم پرسشنامه را پر کنید تا اطلاعات بیشتری از آن بگیرید. همچنین اگر در استانبول هستید، و دوست دارید منطقه و خانه های فروشی را از نزدیک ببینید، با ما تماس بگیرید تا ساعت و تاریخی را برای آن در نظر بگیریم.

اگر علاقه دارید بخوانید

راهنمای ناحیۀ باغچه شهیر: وقتی در مورد باغچه شهیر مطالعه می کنید، باید بدانید که این محل در منطقۀ بزرگ باشاک شهیر قرار دارد. این محل در حال ساخت امکانات اجتماعی و زیرساختی به روز است. این تغییرات سرمایه گذاران ملک را از سرتاسر دنیا به اینجا می آورد.

خرید ملک در استانبول: استانبول به عنوان مهم ترین شهر ترکیه، نقطۀ مهمی برای فروش خانه به ترک ها و خارجی ها نیز به حساب می آید. در اینجا مناطق معروف، وضعیت بازار و ارزش خرید خانه را می توانید ببینید.

پبش فروش اقساطی آپارتمان های لوکس در باهچه شهیر استانبول با اقساط ۲۴ ماهه سرمایه گذاری عالی در باهچه شهیر استانبول با خرید ملک.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باهچه شهیر

جزئیات

به روز شده در دسامبر 12, 2021 در 2:53 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 2,210,000لیر
  • متراژ ملک: 174 مترمربع
  • پارکینگ: 1
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: پنج خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht