آسان انتخاب کنید

توضیحات

 

ویژگی های کلیدی خرید این آپارتمان ها

  • بالکن
  • زمین بسکتبال
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • تفریحات کودکان
  • پنجره های دوجداره
  • امکانات رفاهی
  • آشپزخانه مجهز
  • باشگاه بدنسازی
  • آسانسور

توضیحات مربوط به ملک

باعث خوشحالی تیم ترک گشت هست که فروش این آپارتمان های لوکس رو در قسمت مرکزی منطقه کایتهانه اعلام کنه. این منطقه یکی از ناحیه هاییه که بیشترین رشد رو داشته و در 9 کیلومتری شمال میدان تکسیم و جاذبه های معروف دیگه استانبول قرار گرفته.

در دهه 60 کایتهانه منطقه شلوغ و پرترددی در استانبول بود، یه منطقه بزرگ صنعتی با کارخانه های زیاد، اسم این منطقه هم از کارخانه کاغذ گرفته شده، به معنای کاغذخانه. این چیزها باعث هجوم کارگران از همه جای کشور برای کار به این منطقه شد. کارگران خانه های غیرقانونی می ساختن و دولت هم چشم پوشی می کرد. در سال های اخیر، این منطقه توسعه داده شده و خانه های غیرقانونی جاشون رو به پروژه های مسکونی متعددی دادن و تبدیل به یه منطقه محبوب تو پنجمین شهر جهان از نظر بزرگی شده.

به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر، این ناحیه یه قطب برای فرودگاه جدید استانبول محسوب میشه، که در شمال غربی آرناووتکوی قرار گرفته و باندهای فرودگاه رو در اواخر 2018 راه اندازی کرده و قراره وقتی که همه مراحلش تکمیل شد یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان بشه و انتظار میره هرسال میزبانی 150 میلیون مسافر رو بر عهده داشته باشه، که همه اینها باعث میشه که کایتحانه منطقه مناسبی برای سرمایه گذاری باشه، ویژگی هایی مثل نزدیکی به دیگر بخش های مرکزی شهر و سیستم حمل و نقل آسون به بخش های دیگه شهر رو هم داره.

موقعیت و اطلاعات پروژه

این آپارتمان های پیش فروشی، 5 دقیقه با ماشین از بزرگراه TEM فاصله دارن، 2 دقیقه از ایستگاه مترو محلی و 10 دقیقه به سمت جنوب رفتن شما رو به ایستگاه متروبوس و بزرگراه E-5 میرسونه. بنابراین، اتصالات عالی به همه جای شهر دارین، توی 30 دقیقه میتونین به فرودگاه بین المللی جدید برسین، 10 تا 12 دقیقه تا مرکز تجاری و بازرگانی مسلک فاصله هست و توی 15 دقیقه میتونین به مناطق پر رفت و آمد میدان تکسیم و ساحل تنگه بسفر برسید و همینطور توی 15 دقیقه به یکی از پل های استانبول میرسین که از اون طریق میتونین به استانبول آسیایی دسترسی داشته باشین.

پروژه در مرکز بخش کایتحانه قرار گرفته و در نتیجه امکانات رفاهی فراوانی داره و با کمی پیاده روی به انواع سوپرمارکت ها و فروشگاه ها، مدارس برای همه مقاطع، داروخانه ها، بانک ها و مجموعه ای از کافه ها و رستوران ها و … دسترسی پیدا میکنین و یا میتونین از سرویس حمل و نقل عمومی استفاده کنین و توی 15 دقیقه به مراکز خرید، دانشگاه ها و بیمارستان های مختلف برسین.

این پروژه رو یه پیمانکار معتمد استانبولی انجام میده و به شما اطمینان میده که همه موارد و قوانین و مقررات دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی رعایت میشن و آپارتمان ها با استانداردهای بالایی ساخته میشن و تا دسامبر 2022 تکمیل میشن.

یه مجموعه مسکونی محصور شده با در ورود و خروج که در مساحت 4826 متر مربع ساخته شده و 4 بلوک آپارتمانی مدرن با 8 و 14 طبقه داره که در کل 445 واحد مسکونی با 1 تا 3 اتاق خواب همراه با 2 واحد تجاری در محل رو شامل میشه. این مجموعه رو باغچه های زیبایی با آبنماهای فوق العاده و حوض های مصنوعی احاطه میکنن.

وقتی که زندگی توی این آپارتمان ها آغاز بشه، مجموعه گسترده بزرگی از امکانات ورزشی و تفریحی رو برای خانواده ها ایجاد میکنه که ازشون لذت ببرن، مثل:

استخر سرپوشیده همراه با گرمایش

استخر روف تاپ (پشت بام) و تراس آفتابی با چشم انداز های زیبای شهر

محل بازی کودکان

باشگاه بدنسازی مجهز

زمین بسکتبال

سونا

حمام ترکی

کافه رستوران روف گاردن

گاراژ پارکینگ امن

آسانسور در همه بلوک ها

ژنراتور برق

تلویزیون ماهواره مرکزی

این مجموعه توسط 247 سرویس امنیتی و دوربین کنترل میشه تا شما آرامش خاطر داشته باشین.

لیست آپارتمان ها و قیمت ها

قیمت آپارتمان های 1 خواب 49 تا 68 متری، قیمت از 729،000 تا 1،540،000 لیر ترکیه

قیمت آپارتمان های 1.5 خواب 81 متری، قیمت از 1،163،000 تا 1،178،000 لیر ترکیه

قیمت آپارتمان های 2 خواب 75 تا 112 متری، قیمت از 1،023،000 تا 2،275،000 لیر ترکیه

قیمت آپارتمان های 3 خواب 111 تا 154 متری، قیمت از 1،421،000 تا 2،884،000 لیر ترکیه

نحوه پرداخت و ضمانت اجاره

اگه هزینه خرید رو یک جا پرداخت کنید 15% تخفیف میگیرید، و یا میتونید 50% هزینه رو پرداخت کنید و مابقی هزینه رو توی 3 سال با اقساط ماهانه بدون سود پرداخت کنید، در حالی که پیمانکار پیشنهاد سود 5% تضمینی بابت اجاره دادن رو میده.

خصوصیات ظاهری مجموعه

هر 4 بلوک ورودی همراه با لابی مشترک دارن و هر لابی آسانسور و پله برای دسترسی به همه طبقات داره، همه خانه ها در استیل ضد سرقت دارن و  با سیستم ویدیویی به لابی متصل هستند.

می­تونین انتخاب کنین که آشپزخونه تون متصل به هال باشه و یا مجزا باشه، در هر دو صورت آشپرخانه ها مجهز به وسایل و ابزار کامل و فضای کار هستن، همه آشپزخانه ها مجهز به اجاق گاز، فر و هود هستن.

هر خانه یک سیستم گرمایش مرکزی گازی داره و هر اتاق زیرساخت و جای وصل کردن کولر رو داره.

آپارتمان ها به خاطر پنجره هایی که از کف خانه تا سقف تعبیه شدن و در پاسیو، نورگیر طبیعی دارن. در پاسیو رو به بالکن فرانسوی، بالکن های شیشه با چشم انداز شهر، یا تراس های رو به باغچه باز میشه.

کف همه آپارتمان ها از ترکیبی از کاشی های سرامیکی و لمینیت پوشیده شده، حمام ها از کف تا سقف از کاشی پوشیده شدن و مجهز به جدیدترین و مدرن ترین دوش و وسایل حمام میشن.

به طور خلاصه، این آپارتمان های پیش فروشی در استانبول به دلایل زیادی مناسب و ایده آل هستن، جایی برای سفرهای عادی هنگام فراغت یا سفر کاری به شهر، محل زندگی دائمی خانواده و سرمایه گذاری خوبی در استانبول برای کسایی که به دنبال درآمد بالای سالانه که برای 3 سال تضمین شده هستن. به امکانات و خدمات رفاهی، بزرگراه ها و سرویس حمل و نقل عمومی برای دسترسی به جای جای شهر نزدیکه، امکانات محلی گسترده، موقعیت مرکزی و چشم انداز های زیبا از شهر.

همین امروز برای اطلاعات بیشتر، قیمت ها و موجودی آپارتمان ها با ترک گشن تماس بگیرید و یکی از مشاوران حرفه ای املاک استانبول ما به تمامی سوالات شما درباره املاک در استانبول پاسخ میده، به طور بی طرف شما رو توی همه مراحل خرید ملک در ترکیه راهنمایی میکنه و توی خرید اسباب و اثاثیه برای خونه در استانبول هم کمکتون میکنه.

در اینجا می­توانید دربارۀ هرچیزی که برای دریافت اقامت ترکیه از طریق سرمایه­گذاری در ملک، هزینه­ها، پیشنهادها و توصیه­ها لازم است مطلع شوید. راه­های متعددی برای گرفتن اقامت و شهروندی ترکیه و همچنین دریافت پاسپورت این کشور برای اتباع خارجی وجود دارد. یکی از رایج­ترین این راه­ها، خرید ملک و سرمایه­گذاری در آن توسط سرمایه­گذاران خارجی که ملک را در ترکیه با حداقل مبلغ 250000 دلار خریداری می­کنند است.

روش­های دیگر برای دریافت سریع شهروندی ترکیه شامل موارد زیر می­باشد:

  • خرید ملک در کشور ترکیه با ارزش حداقل 1000000 دلار
  • سرمایه­گذاری در سهام سرمایۀ یک شرکت ترکی با افتتاح حساب حداقل 500000 دلار به مدت 3 سال در یکی از بانک­های ترکیه
  • ·         خرید اوراق قرضه دولتی و حفظ آن برای 3 سال
  • ازدواج با فردی که اهل ترکیه است

روش دریافت شهروندی ترکیه از طریق سرمایه ­گذاری

این روش که تمامی سرمایه­ گذاران خارجی را پوشش می­دهد شامل سرمایه­ گذاری در ملک از 250000 دلار است که از این طریق می­توان شهروندی و پاسپورت این کشور را ظرف دو ماه دریافت کرد.

این روش چگونه عمل می­کند؟

ابتدا باید ملکی را برای خریداری در کشور ترکیه پیدا کنید. انتخاب ملک باید بدرستی انجام شود بنابراین به شما پیشنهاد می­کنیم که از آژانس­های املاک برای یافتن ملکی که بیشترین سود را برای شما دارد کمک بگیرید. به­ محض خریداری ملک، شما می­توانید برای دریافت سند مالکیت و شهروندی ترکیه از طریق ادارۀ کل ثبت اسناد زمین و کاداستر درخواست کنید. این روش یکی از سریع­ترین راه­ها است.

سپس فرم درخواستی شما برای تایید به وزارت محیط­ زیست و شهر­سازی در ترکیه ارسال می­شود.

اگر مطابق با ضوابط عمل کردید و خرید شما بیش از 250000 دلار ارزش داشت، آنوقت درخواست شما برای تایید نهایی به ادارۀ کل جمعیت و امور شهروندی ترکیه ارسال می­شود. سپس از شما درخواست می­شود که برای امضا­کردن حضور پیدا کنید و به این ترتیب، این روند خاتمه می­یابد و بعد از دو تا چهار ماه شما می­توانید به همراه همسر و فرزندان خود که زیر 18 سال هستند شهروندی ترکیه را دریافت کنید.

 لازم به ذکر است که دریافت شهروندی ترکیه برای تمام عمر شما اعتبار دارد و همچنین اگر فرزندان شما آنجا متولد شوند، شهروند این کشور به شمار می­آیند. علاوه بر شهروندی ترکیه می­توانید تابعیت چندگانه نیز داشته باشید.

به یاد داشته باشید که به­ مدت 3 سال امکان فروش خانۀ خریداری ­شده را نخواهید داشت، بلکه بعد از این مدت می­توانید ملک خود را بفروشید. همچنین خوب است بدانید که قبل و یا بعد از خرید ملک در ترکیه، زندگی در این کشور برای شما الزامی نیست.

مدارک لازم برای دریافت شهروندی ترکیه از طریق سرمایه ­گذاری­

  • اصل پاسپورت
  • شناسنامه
  • گواهی اقامت
  • 4 عدد عکس بیومتریک از هر یک از اعضای خانواده (این عکس­ها باید پرسنلی و در 1 سال اخیر گرفته شده باشند)
  • اجازۀ اقامت یا داشتن ویزای توریستی معتبر در پاسپورت
  • گواهی سلامت پزشکی
  • گواهی ازدواج برای افراد متاهل
  • گواهی طلاق برای افراد مطلقه
  • گواهی فوت همسر برای افراد بیوه
  • بیمۀ سلامت
  • وکالت­نامه
  • شناسنامۀ فرزندان برای افرادی که صاحب فرزند هستند
  • درصورت داشتن خویشاوند ترک، ارائۀ مدارکی از قبیل کپی آی.دی ترکی و آدرس خانۀ خویشاوند فرد متقاضی در ترکیه
  • گزارشی از درآمد
  • رسید بانکی که پرداخت حداقل 250000 دلار را اثبات کند

کمکی ماهرانه در هنگام خرید ملک

توصیه نهایی این است که برای ورود به این روند و داشتن مشاوره­ای خصوصی برای دست­یابی به اطلاعات بیشتر دربارۀ شهروندی ترکیه از طریق سرمایه­ گذاری، ما به شما مشاوره با آژانس املاک را پیشنهاد می­کنیم. با این روش قابل اطمینان و سریع می­توانید بهترین ملک را در ترکیه پیدا کنید و درخواست شهروندی خود را برای این کشور نهایی کنید.

همچنین اگر اولین بار است که به آژانس املاکی در ترکیه مراجعه می­کنید یا تصمیم دریافت شهروندی ترکیه را دارید و یا تمایل خرید ملک در خارج از کشور را دارید، به شما توصیه می­کنیم که مشاور املاک قابل اطمینانی را پیدا کنید که به زبان شما صحبت کند و شما را برای یافتن ملک موردنظر در استانبول یاری رساند.

بهترین مکان­ها برای سرمایه­گذاری ملک در ترکیه

استانبول

اگر به دنبال ملکی برای خرید در استانبول هستید انتخاب ­های شما نامحدود است. اگر در جستجوی مکان اصلی برای اقامت، خانه­ های فوق ­العاده، خانۀ دست دوم، آپارتمان، فلت، خانه ­ای برای گذراندن تعطیلات و یا فقط به ­منظور سرمایه ­گذاری هستید، استانبول یکی از شهرهایی است که سرمایه ­گذاری در آن عالی می­باشد.

در این شهر دو قارۀ اروپا و آسیا به هم متصل می­شوند و بزرگترین شهر ترکیه و همچنین بزرگترین مرکز فرهنگی و مالی این کشور به حساب می­آید. این پایتخت بزرگ در حدود 15 میلیون جمعیت دارد و یکی از 20 شهر در جهان است که بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

بدروم و موگلا

شبه­ جزیرۀ بدروم و منطقۀ موگلا بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال سرمایه ­گذاری در ملکی هستند که در سواحل غربی و جنوب غربی ترکیه واقع شده ­است. در اینجا می­توانید انواع گوناگونی از خانه ­ها، آپارتمان ­ها، خانه ­هایی برای گذراندن تعطیلات و ویلاهای لوکس را برای فروش پیدا کنید. بیشتر ملک ­ها در این منطقه برای 12 ماه اجاره داده می­شوند.

در مرکز شهر بدروم، بیتز، اورتاکنت، آکیارلار، تورگوتریس، گوموسلوک، یالیکاواک، گوندوگان و تورکبوکو لوکس­ترین ویلاها، خانه ­ها و آپارتمان­ ها واقع شده ­اند و همچنین زمین در شبه ­جزیرۀ بدروم خیلی با ارزش است.

آنتالیا

آنتالیا بزرگترین شهر در سواحل مدیترانۀ ترکیه و یکی از شهرهایی است که بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد و از مهم­ترین اقامتگاه­ های تفریحی در جهان محسوب می­شود. آنتالیا بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال سرمایه ­گذاری عالی در سواحل جنوبی ترکیه هستند. آپارتمان­، خانه­ هایی برای گذراندن تعطیلات تابستان، ویلا، زمین و یا مجموعۀ سرمایه ­گذاری تجاری در آنتالیا بی­ شمار است.

همچنین خرید ملک در آنتالیا سرمایه­ گذاری ایده ­الی به شمار می­آید زیرا در این منطقه قیمت­ های مناسبی را به سرمایه­ گذاران خارجی پیشنهاد می­کنند. دانستن این موضوع مهم است که از دهۀ اخیر میانگین قیمت خانه، ویلا برای تعطیلات و آپارتمان حدود بیش از 100٪ زیاد شده ­است.

خدمات مشاوره­ای ما و یافته ­هایی دربارۀ ملک­ ها

ما به­ عنوان گروهی از کارمندان داخلی استانبول از بهترین و قابل اطمینان ­ترین مشاوران املاک و آژانس ­های املاکی در استانبول مطلع هستیم و می­توانیم شما را در یافتن بهترین ملک برای فروش و یا اجاره در استانبول، بسته به نیاز شما یاری کنیم. لطفاً به­ طور مختصر برای ما بنویسید و یا فرم درخواست زیر را کامل کنید. لطفاً ذکر کنید که:

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید آپارتمان در استانبول ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند. … * خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول آپارتمان بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه آپارتمان در ترکیه بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق
مرحله 2 – نماینده مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه بسیار ارزان است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خانه در ترکیه چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 399 برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 3،8 درصد کاهش مشاهده شده است.

  • نوع ملک (آپارتمان، فلت، تجاری، ویلا، زمین و غیره)
  • موقعیت­های ممکن (فاتح، بشیکتاش، کادیکوی، باکرکوی، بیلیکدوزو، آتاشهیر و غیره)
  • تعداد اتاق­ها (استودیو، 1+1، 1+2، 1+3، 1+4، 1+5، 1+6 و غیره)
  • بودجه
  • تمایل دارید چگونه با شما تماس بگیریم (تلفن مستقیم، واتس­آپ، ایمیل و غیره)
به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کایتهانه, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در ژوئن 10, 2021 در 1:54 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 729لیر
  • متراژ ملک: 68 مترمربع
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht