آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی‌های اصلی خرید این آپارتمان ها

  • بالکن
  • زمین بسکتبال
  • سیستم گرمایش مرکزی
  • تفریح‌گاه کودکان
  • شیشه‌های دو جداره
  • تسهیلات
  • آشپزخانه مجهز
  • سالن ورزش
  • آسانسور
  • پیش‌خوان‌های مرمر

شرح ملک

محله های جنوبی کارتال در سواحل دریای مرمره، در حدود 19 کیلومتری شرق کادیکوی، مرکز شهر آسیایی، واقع شده‌اند. این نواحی از غرب با شهر آتاشهیر، قسمت آسیایی اسکودار، از شرق با منطقه پندیک و از سمت شمال با جنگل شکفت‌انگیز آیدوس همسایه هستند.

کارتال، دهکده ماهیگیری پیشین، به دلیل ارتباط سریع با شهر و مراکز مالی برای کار و همچنین ایده‌آل بودن برای سرمایه گذاری در استانبول، منطقه ای ساکت و آرام است که خانواده‌های جوان آن را ترجیح می‌دهند چراکه این مکان تقریبا در میانه راه بین مرکز شهر و فرودگاه سبیها گوکچن است که تنها 20 دقیقه با شهر فاصله دارد.

در چند سال گذشته، حومه شهر و زیرساخت‌های این منطقه با ساخت مجتمع‌های مسکونی مدرن متعدد، توسعه عظیمی به خود دیده است؛ این ناحیه دارای طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی و همچنین سیستم حمل و نقل عمومی در حال رشد با مزیت منطقه شمالی کارتال است که به دلیل نزدیک بودن به جنگل، سبک زندگی سالم‌تری دارد و جایی دنج و محبوب برای آخر هفته و پیک نیک و پیاده‌روی در مناطق سایه‌دار محسوب می‌شود.


موقعیت مکانی پروژه و جزئیات

این پروژه از آپارتمان‌های لوکس برای خرید در کارتال، استانبول آسیایی، با ساخت و سازهای واقع در حدود 5 کیلومتری شمال خط ساحلی مرمره به خوبی در حال پیشرفت است؛ تنها یک رانندگی در غرب فرودگاه سبیها گوکچن، 10 دقیقه مسافت جنوبی تا جنگل انبوه و تقریباً 35 دقیقه مسافت شرقی تا کادیکوی شلوغ.

منطقه‌ای در حال توسعه و کمی مرتفع و سرسبز که ارتباطات بسیار خوبی با پروژه واقع در فاصله 5 دقیقه‌ای شمالی بزرگراه پنجم شرقی ارائه می‌دهد و تا نزدیکترین ایستگاه مترو 5 دقیقه یا 15 دقیقه مسافت جنوبی از بزرگراه TEM، فاصله دارد؛ یک رانندگی 10 دقیقه‌ای تا خط ساحلی و همچنین رسیدن به ایستگاه قطار مارمارای و ترمینال کشتی با خدمات از طریق دریا به یالووا. اگر باید به استانبول اروپایی بروید، می‌توانید در عرض 30 دقیقه به تونل اوراسیا و هر دو پل بسفر دسترسی پیدا کنید.

امکانات رفاهی فراوان است و در همسایگی بسیار نزدیک، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، مدارس، داروخانه‌ها، پارک‌ها، مساجد و گزینه‌های متنوعی از کافه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و غیره وجود دارند که با پای پیاده بیشتر در دسترس هستند خرید و سرمایه گذاری دراین آپارتمان هادر استانبول به شدت توصیه میشود ؛ با یک رانندگی در حدود 10-20 دقیقه به چندین بیمارستان، دانشگاه و مراکز خرید بزرگ و غیره نیز دسترسی خواهید داشت.

این ساخت و ساز شامل دو بلوک برج مسکونی در 20 طبقه در منطقه کارتال می‌شود که دارای 176 آپارتمان مدرن از 1 تا 4 اتاق خواب‌، همراه با 4 ویلای نیمه کاره که فروخته شده‌ می‌باشد؛ همه این آپارتمان‌ها توسط یک سازنده مشهور و معتبر استانبولی ارائه می‌شود که تاکنون به جدیدترین مقررات ایمنی و عایق‌بندی دولت وفادار بوده و تاریخ اتمام نهایی پروژه‌ها را نوامبر 2021 اعلام کرده است.

این مجموعه پس از اتمام، محیطی با دیوارها و دروازه‌های ایمن خواهد بود و بلوک‌ها توسط باغهایی با محوطه کاملاً حرفه‌ای احاطه خواهد شد؛ همچنین به منظور استفاده ساکنان و مهمانان از چندین امکان در محل، تسهیلاتی تعبیه خواهند شد، از جمله:

یک استخر بزرگ روباز

استخر تلفیقی کودکان

تراس آفتاب گرفتن

زمین بازی بچه‌ها

سونا

حمام ترکی

مرکز تناسب اندام

زمین بسکتبال و تنیس

مناطق نشیمن باغ

معابر پر پیچ و خم

پارکینگ مهمان در بیرون از ساختمان

گاراژ پارکینگ امن برای ساکنان

آسانسور در هر دو بلوک

ژنراتور پشتیبان گیری

تلویزیون ماهواره‌ای مرکزی      

همه این تسهیلا به منظور ایمنی، توسط سیستم دوربین و خدمات امنیتی شبانه‌روزی محافظت می‌شوند.

واحدهای فروش و قیمت خرید و سرمایه گذاری دراین آپارتمان هادر استانبول

آپارتمان‌های 1 خوابه 58 مترمربعی – 72 مترمربعی با قیمت 513.419 تا 777.463 لیر

آپارتمان‌های 2 خوابه 101 متر مربع – 142 متر مربعی با قیمت 1.129.522 تا 1.598.934 لیر

آپارتمان‌های 3 خوابه 150 مترمربعی – 176 متر مربعی با قیمت 1.378.897 تا 1.899.650 لیر.

شرایط پرداخت از طرف سازنده

سازنده این املاک به خریداران نقدی، 10٪ تخفیف از قیمت‌های لیست بالا و یا یک طرح پرداخت بدون بهره با 50٪ پیش‌پرداخت و 36 قسط ماهیانه برابر برای مابقی بدهی ارائه می‌دهد.

اسناد مالکیت موجود است و کلیه هزینه‌های نقل و انتقال، مالیات خرید و هزینه گزارش تعیین قیمت توسط سازنده پرداخت می‌شود.

موقعیت آپارتمان‌ها

محل اقامت در هر دو بلوک از یک لابی مشترک امن قابل دسترسی است؛ هر دو بلوک برای دسترسی به همه طبقات به آسانسور یا پله مجهز هستند؛ ورودی همه خانه‌ها از طریق درهای امنیتی فولادی است و همچنین با یک مخابره داخل ساختمانی ویدئویی امکان ارتباط با ورودی اصلی فراهم می‌شود.

همه آپارتمان‌های 1 خوابه با نقشه اوپن طراحی شده‌اند، آپارتمان‌های 2 خوابه با طرح‌های آشپزخانه اوپن یا بسته ارائه می‌شود و آپارتمان‌های 3 خوابه بزرگتر، یک آشپزخانه مجزا دارند؛ همه آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه مدرن و کاملاً مجهز با واحدهای فراوان و پیشخوان‌های گرانیتی می‌باشند.

سرتاسر طبقات با کاشی‌های لمینت یا سرامیکی باکیفیت ساخته شده است؛ حمام‌های مدرن کاشی‌کاری شده از کف تا سقف. همه اتاق‌ها از طریق پنجره‌های بزرگ یا درهای پاسیو که به بالکن‌های فرانسوی یا بالکن‌های شیشه‌ای سایه‌دار با دریا باز می‌شوند، به نور طبیعی زیادی دسترسی دارند. نمای جزیره پرنسس از طبقه 4 به بعد در دسترس است و همه طبقات دارای چشم انداز باغ و طبیعت هستند.

در کلیه واحدها با سیستم گرمایش مرکزی کاملا گازی و سیستم روشنایی مدرن نصب خواهد شد و همه اتاق‌ها دارای زیرساخت‌های واحدهای تهویه هوا هستند.

به طور خلاصه، آپارتمان‌های فروشی استانبول با منظره دریا همه الزامات را برآورده می‌سازند؛ خانه‌های ایده آل برای بازدید منظم از شهر، موقعیت مکانی مناسب برای زندگی در طول سال، یا یک گزینه عالی برای سرمایه‌گذاری در استانبول که ارائه‌دهنده امکانات محلی فراوان، با دسترسی آسان به شهر و فرودگاه از طریق بزرگراه‌ها یا سیستم حمل و نقل عمومی، امکانات عالی در محل و انتخاب چشم انداز دریا، جزیره، شهر یا جنگل برای درآمد سالانه از اجاره بالا هستند.

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید آپارتمان در استانبول ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند. … * خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول آپارتمان بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه آپارتمان در ترکیه بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق
مرحله 2 – نماینده مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه بسیار ارزان است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خانه در ترکیه چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 399 برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 3،8 درصد کاهش مشاهده شده است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, کارتال

جزئیات

به روز شده در ژوئن 10, 2021 در 1:55 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 513,419لیر
  • متراژ ملک: 54 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~3
  • سرویس ها: 1~2
  • پارکینگ: 1
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht