آسان انتخاب کنید

توضیحات

بررسی اجمالی خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

پروژه ای باور نکردنی به سبک بوتیک پیشرفته برای خانواده هایی که می خواهند در یک زندگی لوکس و در عین حال در استانبول لذت ببرند. این آپارتمان ها دارای نمای پانورامای دریاچه  هستند و در مکان مناسبی برای رفت و آمد از باهچه شهیر به مرکز شهر قرار دارند – منطقه ای به دلیل زیبایی و طبیعت عالی که دارد به عنوان باغ شهر شناخته می شود. این پروژه کاملاً مورد حمایت دولت ترکیه است و خطرات آن صفر است! سند تکمیل شده و عنوان آماده است.

ویژگی های خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

  • نوع ملک: آپارتمان
  • اتاق های خواب: 1-4
  • حمام ها: 1-3
  • مکان: استانبول – باهچه شهیر
  • متر مربع فضای زندگی: 69-250
  • استخر: مشترک

چرا این ملک را باهچه شهیر خریداری کنید

– مکان مورد نظر در سمت اروپایی باهچه شهیر

– حمایت دولت (Emlak Konut) – خطر صفر

– خانه های بزرگ طراحی شده برای زندگی خانوادگی

– رفت و آمد  آسان به مرکز شهر و امکانات عالی

– مناظر باورنکردنی دریاچه و محیط لوکس

امکانات و مکان خرید این آپارتمان ها در باهچه شهیر استانبول

این آپارتمان ها که  برای خانواده های ساکن استانبول طراحی شده اند ، از چشمگیرترین و بیش از حد جادارترین خانه های مسکونی در باهچه شهیر هستند. احاطه شده توسط طبیعت ، چشم اندازهای سبز و چشم اندازهای خارق العاده دریاچه. این فرصتی است که به راحتی نمی توان از آن غافل شد.

درباره پروژه آپارتمانی در باهچه شهیر استانبول

این پروژه استادانه دارای طیف گسترده ای از آپارتمانهای فروشی از اندازه 1 تا 4 اتاق خواب است ، به این معنی که آنهایی که خانواده های کوچک و بزرگ دارند با خیالی راحت در اینجا خانه ای پیدا می کنند. در کل 1،431 ملک موجود است.

این پروژه که توسط یک توسعه دهنده برتر طراحی شده است ، مجهز به 40 واحد تجاری است که به شکل سوپرمارکت ، بوتیک ، فروشگاه های مارک دار ، فروشگاه و موارد دیگر در می آید. برای هر کسی که در این پروژه زندگی می کند ، تمام نیازهای روزمره و بیشتر از طریق این 40 مغازه تأمین می شود. فضای تجاری 5000 مترمربع قابل توجه است.

پیش بینی می شود پس از اتمام این پروژه حدود 4،300 نفر در آن ساکن شوند. به منظور ایجاد احساس بوتیک در اطراف محوطه ، توسعه دهنده طیف کاملی از مناطق اجتماعی و امکانات عمومی را برای ساکنان اجرا کرده است. 83 درصد مساحت پروژه به این مناطق اختصاص دارد.

 این یکی از چشمگیرترین پروژه هایی است که امروز در باهچه شهیر خواهید دید و برای بازدید توسط ترک گشت به دلیل فروش سریع واحدها بسیار توصیه می شود.

پشتیبانی کامل دولت از پروژه خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

این پروژه یکی از قوی ترین مواردی است که امروز در کل ترکیه پیدا خواهید کرد و به طور رسمی توسط دولت ترکیه (Emlak Konut) پشتیبانی می شود ، اطمینان می دهد که هر کسی که در اینجا خرید می کند و می تواند این کار را انجام دهد  با خطر صفر در شکست پروژه به عنوان دولت خودش سهیم است – این کار را به یکی از بهترین و مطمئن ترین سرمایه گذاری ها در استانبول انجام می دهد.

امکانات برای خریداران آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

– 40 فروشگاه و فروشگاه تجاری در محل

– مناظر باورنکردنی چشم انداز دریاچه

– استخر بزرگ روباز

– تراس آفتاب گرفتن ، رختکن ، دوش

– باغ های زیبا و مسیرهای پیاده روی

– استخرهای تزئینی مصنوعی در محل

– منطقه زمین بازی کودکان

– زمین های بسکتبال ، والیبال ، و تنیس

– پارکینگ برای ساکنان

– امنیت 24 ساعته در همه زمان ها

– و خیلی بیشتر

قیمت خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

قیمت  خرید آپارتمان های 1 خوابه در ابعاد 69 مترمربع و قیمت فروخته شده

قیمت خرید آپارتمان های 2 خوابه در ابعاد 105 متر مربع و قیمت آن از 1،125،000 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان های 3 خوابه در ابعاد 134 مترمربع و قیمت 1،300،000 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان های 4 خوابه در ابعاد 205 متر مربع و قیمت آنها از 1،780،000 لیر ترکیه

توجه: قیمت های نمایش داده شده قیمت های نقدی هستند. کسانی که قصد استفاده از برنامه های پرداخت را دارند ، افزایش جزئی کمی را مشاهده خواهند کرد.

شرایط پرداخت خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

50٪ پیش پرداخت و مانده مانده در مدت 12 ماه

مکان خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

این پروژه که با چشم اندازهای سرسبز و دریاچه احاطه شده است ، در منطقه شیک و پرطرفدار باهچه شهیر قرار دارد و همه امکانات خانواده ای را که در تمام طول سال در این کلانشهر زندگی می کنند را دارد. باهچه شهیر یکی از دوستانه ترین مناطق استانبول است و دسترسی بسیار خوبی به مناطق مرکزی شهر دارد در حالی که فاصله کافی برای خانواده ها برای پرورش فرزندان خود در آرامش و خلوت کامل است. باهچه شهیر در میان ساکنان طبقه متوسط ​​بالای استانبول و ساکنین شهر که به دنبال فضای بیشتر و املاک و مستغلات بیشتری برای پول خود در مقایسه با مناطق مرکزی هستند بسیار محبوب است. به همین دلیل ، باهچه شهیر یکی از مهمترین نکات مربوط به سرمایه گذاری ماست زیرا املاک خریداری شده در اینجا به راحتی می توانند در تمام سال به خانواده ها و تجار شاغل در شهر اجاره داده شوند.

در باهچه شهیر امکانات فراوانی از جمله مرکز خرید معروف آکباتی که یکی از بزرگترین مراکز شهر است ، بیمارستانهای محلی با کیفیت عالی و برخی از معتبرترین مدارس و دانشگاههای خصوصی استانبول پیدا خواهید کرد. برای یک خانواده ، باهچه شهیردر مسافت های نزدیک هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این پروژه با مشرف به دریاچه زیبای کوچوک چکمجه ، خانه هایی با قیمت مناسب و مناسب ارائه می دهد که در فاصله کمی از پارک ها و امکانات رفاهی قرار دارند و از نظر ترک گشت برای دیدن آنها بسیار توصیه می شود.

فاصله ها

  • درست کنار بزرگراه TEM
  • 5 کیلومتر تا بزرگراه E5
  • تا فرودگاه آتاتورک 13 کیلومتر فاصله دارد
  • 40 کیلومتری تا پل سوم بسفر
  • 30 کیلومتری فرودگاه سوم استانبول است

خرید و اجاره آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

املاک و مستغلات در باهچه شهیر در بین جمعیت شاغل استانبول محبوب است ، این بدان معناست که املاک باهچه شهیر برای سرمایه گذاران متقاضی سودهای سرمایه مطلوب و درآمد اجاره بلند مدت ایده آل است. آپارتمانها در باهچه شهیر به زیبایی طراحی شده اند و در مجتمع های بزرگ مدرن با امکانات عالی ، نزدیک به امکانات تفریحی مانند مراکز خرید ، پارک ها و سینماها واقع شده اند. برای اطلاع از سرمایه گذاری در باهچه شهیر با ما تماس بگیرید.

باهچه شهیر در کجای استانبول است؟

باهچه شهیر در استانبول اروپا ، در نزدیکی مناطق اسنیورت، کوچوک چکمجه و بویوک چکمجه نشسته است ، منطقه كوچكی از باشاک شهیر، یكی از 39 منطقه رسمی شهر است. با فاتیح ، مرکز توریستی و یک ساعت رانندگی از فرودگاه جدید ، 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد و با اتمام این فرودگاه، پرواز در طول سال به بیش از 350 مقصد جهانی امکان پذیر است.

دلایل خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

به دلایل زیادی خریداران هجوم آورده اند. در کنار بزرگراه اصلی E80 و برای کارمندان برای ورود به مراکز اصلی شهر ایده آل است. علی رغم تعلق داشتن به مهمترین و شلوغ ترین شهر ترکیه ، از تاراج شلوغی شهری فرار کرده و در عوض مناطق مسکونی کاملا مناسب خانواده ها را ارائه می دهد. شورای محلی همچنین تلاش زیادی برای نصب پارک ها ، باغ ها و درختان انجام داد ، از این رو نام آن را “باغ شهر” گذاشتند و مردم محلی در کنار دریاچه بزرگ در تابستان از استراحت لذت می برند. قیمت مناسب هر مترمربع آن را برای خریداران ارزان قیمت و بار اول ایده آل می کند در حالی که سرمایه گذاران به دلیل موقعیت نزدیک آن با مسیر برنامه ریزی شده کانال استانبول ، منطقه را نگاه می کنند.

خرید خانه در باهچه شهیر

برای جستجوی ملک در باهچه شهیربرای خرید فروش یا اجاره ، در لیست نمونه آخرین لیست های موجود در بازار شامل آپارتمان ، ویلا ، و املاک تجاری بگردید. هر آپارتمان دارای عکس ، ویژگی های اصلی ، قیمت و در دسترس بودن ، اطلاعات مکان و دلایل خرید یا اجاره است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر خانه ، یا ترتیب زمان و تاریخ بازدید ، با شماره ذکر شده با ما تماس بگیرید یا فرم درخواست را پر کنید. متناوباً ، اگر می خواهید سرمایه گذاری کنید ، اما مطمئن نیستید از کجا بخرید، با ما تماس بگیرید ، بنابراین ما می توانیم محله های ایده آل را برای دیدن آنها پیشنهاد دهیم. ما به عنوان یک نماینده برجسته با دفاتر در استانبول، به هزاران ترک و خریدار خارجی کمک کرده ایم که در بازار املاک و مستغلات کشور سرمایه گذاری کنند و شما را در هر مرحله از مراحل خرید راهنمایی خواهیم کرد.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باهچه شهیر

جزئیات

به روز شده در جولای 9, 2021 در 11:08 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 1,125,000لیر
  • متراژ ملک: 120 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2018
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht