آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه ویلای فروشی مستقل استخردار در بیوک چکمجه

فروش ویلا 12 خوابه مستقل در بیوک چکمجه استانبول. نزدیک به دریا و مارینا در بیوک چکمجه با مناظر طبیعت و یک استخر خصوصی بزرگ. سرمایه گذاری با کیفیت بالا در استانبول و اخذ شهروندی ترکیه در سال 2022.

کلیات ویلای فروشی در بیوک چکمجه

  • نوع: ویلایی مستقل
  • تابعیت: واجد شرایط
  • مساحت زمین: 2000 متر مربع
  • استخر: خصوصی
  • پارکینگ: خصوصی
  • امنیت: 24/7
  • قیمت: تماس
  • نوع فروش: نقدی
ویلای فروشی مستقل استخردار در بیوک چکمجه

چرا این ویلای مستقل را در بیوک چکمجه بخریم؟

ترک گشت مفتخر است که این ویلای لوکس 12 خوابه بزرگ را برای فروش در بیوک چکمجه استانبول، نزدیک به منطقه مجلل Guzelce Marina و دریای مرمره ارائه دهد.

استانبول شهری فوق‌العاده است که هر ساله میلیون‌ها بازدیدکننده را جذب خود می‌کند، و تعداد آن‌ها به زودی با فرودگاه جدید استانبول افزایش می‌یابد که قرار است یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های جهان با پروازهایی به و از بسیاری از مقاصد دیگر در سراسر جهان باشد، آنهم زمانی که تمام ترمینال‌ها تکمیل شده و در آینده باز می شوند.

این شهر در سال‌های اخیر شاهد تغییرات قابل توجهی بوده است و بسیاری از مناطق فرعی آن به طور کامل بازسازی شده‌اند، بنابراین خانه‌های باکیفیت زیادی در اختیار شهر قرار می‌دهد که به استانبول در بازار سرمایه‌گذاری املاک اروپا جایگاه برتری داده است.

بیوک چکمجه منطقه‌ای است که زمانی برای گردش‌های ساحلی آخر هفته برای ساکنان شهر در گذشته محبوب بود، اما بعداً به یک منطقه صنعتی تبدیل شد. امروز ما دوباره شاهد این هستیم که این منطقه به مکانی بسیار محبوب برای تعطیلات، زندگی در تمام طول سال یا سرمایه گذاری تبدیل شده است، زیرا خانه های زیادی در نزدیکی دریا ساخته می شوند تا سبک زندگی سالم تری به دور از مناطق مرکزی شلوغ استانبول داشته باشند.

ویلای فروشی مستقل استخردار در بیوک چکمجه

مکان ویلای فروشی مستقل استخردار در بیوک چکمجه و جزئیات

این ویلای مجلل مجزا که در بیوک چکمجه قرار دارد، در ضلع غربی دریاچه وسیع واقع شده است، که می توان در حدود 5 دقیقه به آن دسترسی پیدا کرد و 10 دقیقه از شمال خط ساحلی مرمره و اسکله Guzelce به آن رسید.

این ویلای فروشی بیوک چکمجه در محله کمی مرتفع و سرسبز Turkoba واقع شده است و مناظری از شهر را تا جایی که چشم کار می کند، ارائه می دهد، مناطق سرسبز وسیع و بخشی از خط افق بلند شهر را در دوردست همراه با منطقه محلی که محدوده کوچکی را ارائه می دهد به نمایش می گذارد. امکاناتی که می توان با پای پیاده یا با یک رانندگی بسیار کوتاه به آنها دسترسی پیدا کرد، مغازه های کوچک، مدارس، سوپرمارکت ها و رستوران ها است، در حالی که با خرید این ویلا در بیوک چکمجه امکانات خیلی بیشتری را می توان در خط ساحلی یافت که شامل بانک ها، کالج ها، بارها و بیمارستان ها و غیره می شود، در حالی که مراکز خرید دیگر بیمارستان ها، و دانشگاه ها را می توان از طریق اتوبوس های محلی یا ماشین در حدود 15-20 دقیقه پیدا کرد.

با خرید این ویلای لوکس در بیوک چکمجه برای رسیدن به مناطق مختلف شهر پهناور، E-5 و TEM قابل دسترسی است که می توان در عرض 5 دقیقه به سمت جنوب برای E-5 و 10 دقیقه به سمت شمال برای TEM حرکت کرد، برای رسیدن به حومه غربی سیلیوری تقریباً 35 دقیقه رانندگی نیاز است، جاذبه های مرکز شهر تقریباً 70 دقیقه و فرودگاه جدید کمتر از 45 دقیقه فاصله دارد.

این ویلای فروشی وسیع بخشی از یک املاک خصوصی انحصاری بزرگ است که دارای دیوار و محصور است و میزبان چندین ویلای شخصی مجزا با اندازه های مختلف است که همگی در زمین های خصوصی بزرگ خود قرار دارند و توسط یک شرکت امنیتی خصوصی به صورت شبانه روزی تحت مراقبت قرار می گیرند.

ویلای فروشی مستقل استخردار در بیوک چکمجه

طراحی‌های ویلای بیوک چکمجه

با خرید این ویلای مستقل از یک جاده خصوصی از طریق املاک می‌توان به این ویلا نزدیک شد و از یک بلوک خصوصی و وسیع جاده آسفالت شده که به قطعه مخفی وسیعی به مساحت 2000 متر مربع منتهی می شود که پارکینگی برای چندین اتومبیل ارائه می دهد و یک کانکس سایه دار قابل دسترسی است، که همگی توسط مرزهای باغ جانبی به خوبی احاطه شده است.

این ویلای فروشی بیوک چکمجه در سه طبقه ساخته شده است و از قسمت عقب از طریق پله هایی از مسیر ورودی وارد می‌شوید که یک تراس ورودی سایه دار و یک در ورودی فولادی را ارائه می‌دهد که به ویلا باز می شود. در حالی که مسیرها به قسمت هایی در کنار ملک هدایت می شوند که شما را به باغ‌های وسیع با دیوارهای کوتاه تر می‌برد که در آن باغ‌های کاملی خواهید یافت که یک استخر خصوصی بزرگ را با مسیر پله‌های ورودی از یک تراس بزرگ در اطراف احاطه کرده‌اند، در حالی که در کنار استخر یک باغ تابستانی، توالت و اتاق دوش وجود دارد.

ورودی ویلا

ورودی ویلا از طبقه میانی است و دارای فضای زیربنای داخلی عظیم به اندازه 900 متر مربع است، طبقه ورودی یک آشپزخانه مرکزی محصور را ارائه می دهد که بسیار جادار و مدرن است و یک سالن پذیرایی بزرگ که به بالکن های فرانسوی گسترده مشرف به استخر باز می شود.

ویلای فروشی مستقل استخردار در بیوک چکمجه

اتاق خواب های ویلا

اتاق‌ خواب‌های این ویلای فروشی در بیوک چکمجه در هر سه طبقه قرار گرفته‌اند، همه اتاق‌های دو نفره بسیار جادار است، که در مجموع دارای 8 حمام مدرن و کاشی‌کاری‌شده هستند، در حالی که این ویلا همچنین یک منطقه نشیمن با یک آشپزخانه دوم در باغ پایین ارائه می‌دهد. طبقه ای که به یک سالن پذیرایی و غذاخوری چهار فصل در تراس سرپوشیده می‌رسد که برای دسترسی به استخر و باغ ها باز می شود و شامل یک شومینه چوبی دنج زمستانی است.

اتاق‌های طبقه آخر به بالکن‌های فرانسوی باز می‌شوند که می‌توانید از مناظر وسیع شهر و منظره استخر و باغ زیر آن لذت ببرید.

ویلایی خیره کننده در بیوک چکمجه استانبول که به لطف اندازه و کیفیت ارائه شده به بازار املاک استانبول باید آن را بدون اثاثیه خرید. با این حال، قیمت آن شامل سیستم گرمایش مرکزی و هود و فرگاز نیز است.

کلام پایانی برای خرید این ویلا

در مجموع، یک ویلای خانوادگی افسانه‌ای و بسیار بزرگ در بیوک چکمجه استانبول که نزدیک به دریا، اسکله تفریحی و دریاچه قرار دارد، برای تعطیلات گروهی خانوادگی، برای یک زندگی آرام در تمام طول سال در استانبول یا به‌عنوان سرمایه‌گذاری عالی در استانبول برای درآمد سالانه فوق‌العاده بالا از اجاره ایده آل است، زیرا از نزدیکی به امکانات محلی، دسترسی آسان به تمام مناطق شهر و فرودگاه، مناظر فوق‌العاده‌ از شهر و طبیعت، فضای زندگی در داخل و خارج و یک استخر خصوصی بزرگ بهره‌مند است.

ویلای فروشی مستقل استخردار در بیوک چکمجه

لطفا برای خرید این ویلای فروشی مستقل در بیوک چکمجه استانبول و کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاهده با تعیین وقت قبلی با ترک گشت تماس حاصل فرمایید. تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در زمینه املاک استانبول پاسخ خواهند داد، در طول فرآیند خرید ملک در ترکیه و در هنگام تجهیز خانه جدید شما در استانبول به شما کمک خواهند کرد.

محل

استانبول یکی از پر انرژی ترین شهرهای جهان است که پر از فرهنگ و تاریخ باورنکردنی آمیخته با معماری مدرن است. جایی که شرق با غرب و قدیم با جدید ملاقات می کند.

سرمایه گذاری املاک در استانبول در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است و با وجود رشد اقتصادی متوسط، قیمت مسکن با این افزایش برابری کرده است. این افزایش عمدتاً به دلیل قانون جدید تصویب شده توسط دولت است که به ملیت های بیشتری اجازه خرید ملک در ترکیه را می دهد.

با توجه به اینکه زوج‌ها در حال حاضر تمایل به داشتن فرزندان کمتری دارند، آپارتمان‌های کوچک‌تر در بین سرمایه‌گذاران محبوب‌تر شده‌اند، زیرا اکنون اجاره دادن آنها آسان‌تر است.

فاصله ها

تا مرکز شهر: 52 کیلومتری سلطان احمد

فاصله تا ساحل: 5 کیلومتری دریای مرمره

تا فرودگاه: 50 کیلومتر

3/5 - (1 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بویوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در آگوست 21, 2022 در 10:27 ق.ظ
  • قیمت: تماس
  • متراژ ملک: 2000 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 12
  • سرویس ها: 8
  • پارکینگ ها: 5
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: فروش, ویلا

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht