آسان انتخاب کنید

اجاره آپارتمان دوبلکس مبله در اتیلر استانبول

  • اجاره 13,000لیر
  • 100لیر/آیدات
بشیکتاش اتیلر

توضیحات

توضیحات ملک

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

 طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که کوزا پارک در باهچه شهیر متعلق به منطقه اسنیورت است و برای سال اولی ها مشکل اقامت دارد.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

همه  واحدها  حداقل 2 دپوزیت(پول پیش) نیاز دارند

آیدات(شارژ) بستگی نوع آپارتمان از 50(نرمال آپارتمان) تا 2000(رزیدانس های لوکس) لیر مینواند باشد که ماهیانه میباشد.

کمیسیون 12 درصد است 12 درصد از مجموع اجاره یکسال خانه در استانبول است.

مکان: استانبول / اروپایی

منطقه: بشیکتاش

محله: اتیلر

نوع آپارتمان: 3 اتاق خواب + 1 اتاق نشیمن

اندازه: 300 متر مربع

طبقه: چهارم

مبلمان: مبله

نوع قرارداد: سالیانه

قیمت هر ماه: 13،000 TL

این آپارتمان کاملا مبله با طرح ها و متریال بسیار خاص تزئین شده است.

300 متر مربع ، 3 اتاق خواب و یک اتاق نشیمن است ، اتاق والدین تقریباً 80 متر مربع است و همچنین دارای 3 حمام + WC ،

این آپارتمان در دوبلکس با منظره جنگل و شهر است. همچنین بالکن هایی که نشاط شهر را به خانه شما وارد می کنند.

پل بوقازیچی: 4 کیلومتر است

پل سلطان محمت فاتح: 13 کیلومتر است

تونل اوراسیا: 19 کیلومتر است

مرکز خرید زورلو: 1 کیلومتر فاصله دارد

مرکز خرید جواهر: 5 کیلومتر

فرودگاه استانبول: 38 کیلومتر است

فرودگاه صبیحا: 45 کیلومتر است

خیابان بغداد: 30 کیلومتر

بیمارستان: 8 کیلومتر

میدان تکسیم: 7 کیلومتر است

کسانی که به استانبول سفر می کنند، به دلایل مختلفی اقدام به اجاره آپارتمان مبله در استانبول می­کنند، برخی از آنها ممکن است به دنبال دریافت اقامت باشند و برخی دیگر برای کار و تحصیل به این شهر سفر کرده باشند. لذا تقاضا برای این نوع آپارتمان ها فراوان است و ما در این مقاله بیشتر به جزئیات آن پرداخته ایم.

صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول

اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در استانبول به صورت موقتی هستید پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید. استانبول یکی از شهرهای جذاب و توریست پذیر است که همه ساله میلیونها مسافر و جهانگرد از سراسر دنیا به آنجا سفر می­کنند. از این رو آپارتمانهای اجاره ای فراوانی در این شهر برای مسافران در نظر گرفته شده اند که به صورت کاملا مبله در اختیار توریست ها قرار می­گیرند و با توجه به قیمت های نجومی هتل ها و نیز محدودیت های رفت و آمد و …، آپارتمان های مبله طرفداران بیشتری دارند.

کسانی که به این شهر سفر می کنند، به دلایل مختلفی اقدام به اجاره آپارتمان مبله در استانبول می­کنند، برخی از آنها ممکن است به دنبال دریافت اقامت باشند و برخی دیگر برای کار و تحصیل به این شهر سفر کرده باشند. لذا تقاضاهای فراوانی برای اجاره آپارتمان های کوچک و بزرگ در مناطق مختلف استانبول وجود دارد.

صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول
صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول

دلایل مختلف اجاره آپارتمان مبله در استانبول توسط گردشگران

استانبول از جمله شهرهای فوق العاده زیبا و دیدنی ترکیه است که خیلی از افراد با سفر به این شهر ترجیح می دهند برای ادامه زندگی و کار به آنجا مهاجرت کنند، چرا که هم موقعیت تجاری مطلوبی در جهان دارد و هم از جاذبه های طبیعی و توریستی فوق العاده ای برخوردار است.

اگر می خواهید این شهر را برای کار و زندگی انتخاب کنید، بهتر است پیش از هر چیزی، تحقیق و تفحصی جهت کسب اطلاعات کافی راجب هزینه اجاره آپارتمان مبله در استانبول و سایر هزینه های این شهر به دست آورید. به طور کلی استقبال چشمگیر افرادی که مایل هستند اقامت این کشور را داشته باشند، موجب شده تا بازار خرید و فروش و اجاره هر نوع ملکی از خانه و ویلا گرفته تا آپارتمان مبله و سوئیت های تک نفره، در استانبول و سایر شهرهای این کشور در سال های اخیر بسیار پر رونق گردد.

قیمت اجاره آپارتمان مبله در استانبول

هزینه اجاره آپارتمان مبله در استانبول که تک خوابه هم باشد، تقریبا از 1000 لیر در ماه شروع شده و با توجه به منطقه ای که در آن واقع است متغیر می باشد. البته گفتنی است که هزینه های زندگی در این شهر لوکس و زیبا، تنها هزینه های مربوط به اجاره یا خرید آپارتمان و خانه نیست، بلکه خورد و خوراک، حمل و نقل و … نیز وجود دارد، اما با یک حساب سرانگشتی می توان متوجه شد که هزینه اجاره آپارتمان و سایر هزینه ها در این شهر نسبت به تهران خودمان بسیار پایینتر است.

قیمت اجاره آپارتمان مبله در استانبول
قیمت اجاره آپارتمان مبله در استانبول

قیمت اجاره آپارتمان مبله در استانبول بر اساس متراژ، محله، نزدیکی به سرویس ها و خدمات شهری و برخی فاکتورهای دیگر متغیر می باشد. ارزانترین آپارتمان های این شهر در ایلچه‌های آرناووت کوی و اسنیورت اجاره داده میشوند. در این مناطق عمدتا بناهای مسکونی نوساز بوده و در کل بافت جدید شهری به شمار می روند. اصلی ترین دلیل پایین بودن اجاره ها در این مناطق هم دوری از مرکز شهر می باشد. گران قیمت ترین و لوکس ترین آپارتمان های این شهر زیبا و پر طرفدار هم در محله های بشیکتاش، باکرکوی ، شیشلی، اسکودار و ساریر قرار گرفته است. اجاره آپارتمان در این  مناطق عمدتا ماهانه به بیش از 15000 لیر می‌رسد.

مزایای اجاره آپارتمان مبله در استانبول

امروزه بسیاری از کسانی که به دنبال رونق کسب و کار و تجارت در ترکیه هستند، شهر استانبول را برای این کار انتخاب می کنند. چرا که شهری فوق العاده زیبا، مدرن، و اقتصادی برای کار و زندگی در ترکیه محسوب می شود. این شهر در سال های اخیر  مقصد اکثر ایرانیان برای گردش و تفریح و نیز شروع کار و تجارت بوده است. در این کلان شهر با جمعیتی غالب بر ۲۰ میلیون نفر و میزان گردشگر بالا که بیشتر آن ها هم قشر جوان هستند، همواره میزان تقاضا برای اجاره و خرید هر گونه ملک بالاست. بسیاری از این گردشگران با حضور موقت در استانبول به بررسی شرایط کار و زندگی در آن می پردازند تا اگر مطابق نظرشان بود برای اقامت دائمی در این شهر اقدام کنند و در این تایم موقتی اجاره آپارتمان مبله در استانبول بهترین گزینه است.

مزایای اجاره آپارتمان مبله در استانبول
مزایای اجاره آپارتمان مبله در استانبول

بهتر است اینگونه بیان کنیم که چنانچه ترکیه به بدن انسان تشبیه شود، استانبول قلب تپنده آن است. این شهر بزرگترین و مدرن ترین شهر ترکیه است که بسیاری از سرمایه گذاران و بازرگانان مشهور و به نام دنیا در آن کسب و کار خود را راه اندازی و رونق بخشیده اند و همه نوع امکاناتی از جمله شعب تمامی برندهای معروف دنیا مثل برندهای مشهور پوشاک و لوازم خانگی، شکلات، خودرو و … در آن حضور فعال دارند. از این رو استانبول به یکی از بکر ترین و بروز ترین شهرهای جهان تبدیل شده است که افراد بسیاری خواهان سفر به آنجا و حتی کار کردن و گذران زندگی در این شهر لوکس و زیبا هستند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بشیکتاش, مرکز شهر

جزئیات

Updated on دسامبر 6, 2021 at 12:42 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 13,000لیر
  • متراژ ملک: 300 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ: 1
  • سال ساخت: نامشخص
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, سه خواب

املاک مشابه

Compare listings

Compare
Turkgasht
  • Turkgasht
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!