آسان انتخاب کنید

خرید ویلا در ینی کوی ساریرعمارت لوکس در استانبول

  • قیمت 203,500,000لیر
ینی کوی ساریر

توضیحات

خلاصه خرید ویلا در ینی کوی ساریر

فروش عمارت کنار آب در استانبول. یک ویلای 5 خوابه کنار دریا در محلۀ خوب ینیکوی دارای ویوی کامل دریا. سرمایه گذاری پرسود در املاک استانبول.

قیمت فروش به دلار: 16.246.973 دلار

قیمت پایه به لیر: 203500000 لیر ترکیه

چرا این ملک را در ینی کوی بخرم؟

  • نوع ملک: ویلا
  • شهروندی: واجد شرایط
  • پارکینگ: شخصی

جزئیات فروش عمارت در ینی کوی

تیم ترک گشت مفتخر است که این ویلای کنار دریا را در استانبول به فروش برساند. این ویلا در قسمت اروپایی شهر، تقریباً در شمال مرکز و در منطقۀ خوب ساریر و محلۀ ینیکوی واقع شده است.

ینیکوی در سواحل تنگۀ بسفروس و بین مناطق ایستینیه و تارابیا قرار دارد و یکی از بهترین مناطق شهر محسوب می شود که در آن شهروندان ثروتمند استانبول سکونت دارند. این محل به رستوران های ماهی و غذای دریایی در کنار بسفروس شهرت دارد و مردم از جای جای شهر برای چشیدن غذاهای دریایی آن به این محل می آیند. این ماهی ها اغلب توسط ماهی گیران محلی صید می شود.

در این محل برخی از بهترین نمونه های معماری امپراطوری عثمانی وجود دارد. این بناها بسیار زیباست و از آن ها به خوبی محافظت می شود. در این عمارت های کنار آب، تعداد زیادی اتاق خواب، چندین نشیمن و غذاخوری وجود دارد و در اغلب این بناها بخش هایی برای کارکنان وجود دارد که خدمه و محافظان در آن سکونت داشتند. اگر چنین ملکی در بازار وجود داشته باشد، قیمت آن هشت رقمی خواهد بود.

خانه های معمولی تری نیز در ینیکوی وجود دارند که از سواحل بسفروس فاصله دارند، اما باز هم قیمت بالایی دارند، زیرا در ناحیه ای خاص واقع شده اند و اغلب ویوی بسیار زیبایی از بسفروس دارند.

موقعیت منطقه و جزئیات این ویلا در ینی کوی استانبول

این ویلاهای بزرگ و جادار در ینیکوی، در 16 کیلومتری شمال میدان تقسیم واقع شده، 3 کیلومتر تا پارک امیرگان و 6 کیلومتر تا شمال غرب مسلک فاصله دارد و به عمارت خلیل پاشا بسیار نزدیک است.

ینی کوی ساریر یکی از باپرستیژترین نقاط شهر است. ویلا در جادۀ ساحلی واقع شده و باغچۀ شخصی جلوی آن چسبیده به دریا است و یک اسکلۀ شخصی 15 متری دارد. این ویلا به امکانات محلی بسیاری از قبیل فروشگاه، سوپرمارکت، پارک، یک مسجد، مدرسه و تعداد زیادی غذاخوری در کنار دریا دسترسی دارد. همچنین شما می توانید با یک رانندگی کوتاه به مرکز خرید ایستینیه پارک، دانشگاه فنی استانبول و یک بیمارستان دولتی برسید. امکانات دیگر نیز ظرف 30 دقیقه در دسترس است.

نزدیک این ویلا چندین ایستگاه اتوبوس وجود دارد و بزرگراه TEM ظرف 20 دقیقه قابل دسترسی است و از طریق آن می توانید به چندین ناحیۀ دیگر در قسمت های اروپایی و آسیایی استانبول بروید. فرودگاه جدید ظرف 50 دقیقه و جاذبه های تاریخی سلطان احمد در همین بازۀ زمانی در دسترس هستند. همچنین با یک رانندگی 30 دقیقه ای به سمت شمال می توانید از سواحل دریای سیاه لذت ببرید.

این ملک، خانه ای شخصی و سنتی در استانبول است که زمین آن با آهن فرفورژه حصارکشی شده و قسمت پشت ویلا به یک باغ روستیک و یک جادۀ سنگفرش باز می شود. درختان سرسبز باغ بر روی زمین سایه انداخته اند. 15 مترمربع فضای بیرون از خانه وجود دارد که برای انباری یا اتاق سرگرمی ایده آل است. همچنین یک راه زیبا در کنار باغ وجود دارد که به چمنزار و باغچۀ زیبا و سپس جلوی ویلا می رود و به دریا و اسکله دسترسی دارد.

با خرید ویلا در ینی کوی ساریر یک درب ورودی چوبی در کنار این ویلای تریپلکس 5 خوابه قرار دارد که به راهرویی باز می شود. کف این راهرو با کفپوش های چوبی پوشیده شده، دارای کابینت های بزرگ آینه دار، نورپردازی مخفی و نورافکن و پله های چوبی است که به طبقات بالا می رود. یک درگاه بزرگ نیز وجود دارد که به فضای نشیمن/غذاخوری بزرگ باز شده و ویوی بسیار دل انگیزی از بسفروس دارد.

سالن نشیمن/غذاخوری نیز نورپردازی مدرن و کفپوش های چوبی دارد و در یک طرف آن یک شومینۀ دکوری و در سمت دیگر آن پنجره ای قوسی با نمای باغ قرار دارد و پنجره های جلویی ویلا نیز بزرگ هستند و ویوی دریا را دارند.

راهروی دیگری نیز وجود دارد که به گلخانۀ شیشه ای می رود و به باغ و دریا دسترسی دارد. این گلخانه ویوی دل انگیزی از دامنه های کوه در استانبول آسیایی دارد.

همچنین در طبقۀ هم کف یک آشپزخانه/غذاخوری جداگانه در قسمت پشتی خانه قرار دارد که به باغ پشتی دسترسی دارد. آشپزخانه در یک طرف ویلا قرار دارد و کف آن با سنگ طبیعی پوشیده شده، کاملاً مجهز و مدرن بوده و در آن تعداد زیادی کابینت های پنلی و براق مایل به سفید، سطوح کاری گرانیتی به رنگی آبی یا مشکی و دیوارپوش های هم رنگ با آن وجود دارد. غذاخوری نیز کفپوش چوبی دارد و درب های پاسیو در آن قرار دارند که به باغ پشت ویلا باز می شوند.

اگر از پله ها به طبقۀ اول برویم، به فضایی می رسیم که به 4 اتاق خواب، یک اتاق بزرگ مستر با نورپردازی مدرن، یک کمد لباس و یک حمام مدرن کاملاً کاشی کاری شده دسترسی دارد. درهای پاسیو نیز به بالکنی بزرگ با ویوی دریا باز می شود.

سه اتاق خواب دیگر نیز بزرگ هستند و بالکن فرانسوی با ویوی باغ دارند. هر سه اتاق از یک حمام خانوادۀ بزرگ در همین طبقه استفاده می کنند.

اتاق خواب پنجم در طبقۀ آخر قرار دارد. این اتاق بخشی از فضای بام است و سقفی شیب دار دارد. در این اتاق نورافکن توکار وجود دارد و یک اتاق تعویض لباس و حمام شخصی دارد. همچنین تراسی شخصی و رو به دریا در این اتاق وجود دارد. در صورتی که به اتاق بیشتری نیاز داشته باشید، می توانید این اتاق را به دو اتاق تبدیل کنید.

این خانه بدون وسایل برای فروش گذاشته شده، کلید آن آمادۀ تحویل است و قیمت آن شامل تمامی لوازم آشپزخانه و سیستم گرمایش مرکزی نیز می شود.

در کل خانۀ زیبا در استانبول برای زندگی دائمی یا سرمایه گذاری پرسود ایده آل هستند، زیرا در کنار دریا قرار دارد، در یکی از مناطق خوب کنار بسفروس واقع شده، به امکانات زیادی نزدیک است، دسترسی آسانی به شهر و فرودگاه دارد، امنیت بالایی دارد و اجارۀ آن بسیار بالا است.

برای خرید ویلا در ینی کوی ساریر و کسب اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، همین الان با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه شما را یاری می کنند.

پیش از خرید ویلا در استانبول به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

آیا مایل به خرید ویلا در استانبول هستید و نمی دانید که از کجا شروع کنید؟ قبل از خریدن هر چیزی، مراحلی را باید طی کنید: تفکر، جستجو، تحلیل بازار و تصمیم نهایی. در هنگام خرید ملک، این مراحل پیچیده تر می شوند و عوامل بسیاری بر گرفتن تصمیم نهایی تأثیرگذارند. این کارها باید در هنگام خرید ملک نیز انجام شود. بنابراین قدم اول مشخص کردن اولویت هاست.

بسیاری از مردم علاقه دارند در ویلایی بزرگ به همراه خانواده شان زندگی کنند. در ترکیه با وجود قانون اعطای شهروندی با سرمایه گذاری 250000 دلاری، این رویا جذاب تر نیز می شود. اما خرید ملک در یک کشور خارجی همیشه گیج کننده به نظر می رسد. اگر به فکر خرید یک خانه در استانبول هستید، اما به مشاورۀ فردی دانا با علم و تجربۀ کافی، احتیاج دارید، توصیه می کنم این مقاله را بخوانید. بیایید این عناوین را با هم بررسی کنیم:

محل مناسب خرید ویلا کجاست؟

ترکیه کشوری بزرگ است که در قاره های اروپا و آسیا واقع شده و شهرهای بسیاری در آن وجود دارد. از نظر بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به طور حتم یکی از جذاب ترین شهرهای ترکیه، استانبول است. استانبول 40 منطقه و ناحیۀ خارج از شهر دارد. بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری در املاک استانبول هستید، ممکن است کمی گیج شوید. قبل از آن که منطقه ای را تحت نظر بگیرید، باید نیازها و اهداف سرمایه گذاری خود را مشخص کنید. ممکن است مکان های تاریخی و توریستی مانند تقسیم، فاتح و بشیکتاش را بشناسید، اما آیا امکان پیدا کردن ویلا در آنها وجود دارد؟

اکثر خارجی ها تصور می کنند که فقط مناطق تاریخی و معروف استانبول توسعه یافته و مدرن هستند، اما در حقیقت این تفکر اشتباه است، زیرا استانبول شهری بزرگ است و تمام مناطق آن امکاناتی همچون بیمارستان، مدرسه، مراکز خرید، پارک های تفریحی و غیره، مختص به خود، دارند. راستش را بخواهید، اگر خوش شانس باشید، ممکن است بتوانید خانۀ رویایی خود را در قلب استانبول مانند مناطق سیسلی یا ببک بیابید، اما شاید قیمت آن کمی بالا باشد. بر طبق دانسته های ما، گزینه های زیادی در سایر مناطق نیز وجود دارد.

از نظر موقعیت مکانی گزینه های شما در مرکز شهر محدود و گران است، اما انتخاب های بیشتر و ارزان تری در مناطقی مانند بیلیک دوزو، بیوک چکمجه، باغچه شهیر و سیلیوری خواهید داشت.

ویوی دریا یا جنگل در خرید ویلا؟

صد البته جذاب ترین امتیاز استانبول تنگۀ بسفروس در دریای مرمره است. وقتی شخصی به استانبول سفر می کند، ممکن است خود را ملکی که ویوی بی نظیر دریا را دارد، تصور کند. گذشته از ویوی دریا، برخی دوست دارند، در حالی که به جنگل نگاه می کنند، از خواب بیدار شوند. استانبول تمام این امتیازها را در اختیار شما قرار می دهد.

پس از انتخاب موقعیت مکانی، باید تصمیم بگیرید که دوست دارید در کنار دریا زندگی کنید و یا درون طبیعت سرسبز. اگر دوست دارید ویلای شما ویوی دریا را داشته باشد، پس از خواند مقاله، پروژۀ ارائه شده را بررسی کنید.

زیتین بورنو، بیلیک دوزو، بیوک چکمجه و باقرکوی از جمله مناطقی هستند که در ساحل دریای مرمره قرار دارند. گذشته از خط ساحلی بسفروس، این مناطق برای سرمایه گذارانی که به ویوی دریا علاقه مندند، مناسب است. اگر شما بیشتر به طبیعت علاقه دارید و دوست دارید اوقاتتان را در میان درختان سپری کنید، مناطق کمربورگاز، ساریر، سیلیوری و تارابیا در حومۀ شهر استانبول با سبک زندگی شما سازگارترند.

آیا در استانبول قیمت ویلا نسبت به آپارتمان بیشتر است؟

وقتی می خواهید چیزی بخرید، قبل از آن که معامله را انجام دهید، در بازار جستجو می کنید. برای خرید ویلا و خانه نیز باید با جزئیات بیشتری جستجوی خود را انجام دهید. وقتی که در حال جستجو هستید نباید آپارتمان را با خانه های مجزا مقایسه کنید. زیرا مطمئناً آپارتمان ارزان تر از خانه است، با این حال این امر به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد. (موقعیت مکانی، کیفیت ساخت، سال ساخت، امکانات و غیره).

در نظر داشته باشید که وقتی یک واحد از یک مجموعه یا ساختمان را می خرید، به این معنی است که شما تنها مالک همین آپارتمان به اضافۀ متراژ کل زمین ساختمان تقسیم بر تعداد واحدها، هستید. اما وقتی خانه ای را می خرید، مالک کل زمین خواهید بود. پس سرمایه گذاری بر روی یک خانه بهتر از سرمایه گذاری بر روی یک آپارتمان معمولی است.

اگر سرمایه گذار خارجی این تفاوت را بداند، در می یابد که سرمایه گذاری بر روی یک خانه در آینده بسیار سودآورتر است.

هزینه های جانبی ملک چیست؟

شما باید با توجه به هزینه های جاری ملک، بودجۀ خود را مدیریت کنید. این کار مزایا و معایبی دارد. اگر ملکی در یک مجموعه بخرید، باید سهم خود را از هزینه های نگهداری ساختمان مانند هزینۀ نگهداری از باغچه، نظافت، تعمیرات، امنیت و غیره را بپردازید. در نتیجه خرید آپارتمان کم هزینه تر و کم زحمت تر خواهد بود.

هنگامی که شما مالک خانه ای هستید، خودتان باید به مسائل امنیت، نظافت، تعمیرات و نگهداری از باغچه رسیدگی کنید. همان طور که قبلاً ذکر شد، این شرایط مزایا و معایبی دارد، زیرا شما میتوانید این هزینه ها را مطابق با بودجه و نیازهای خود تنظیم کنید. با این حال هزینه های جانبی در این حالت بسیار بیشتر از هزینۀ شارژ ماهیانه در مجتمع ها است. فراموش نکنید که شما می توانید بودجۀ خود را بر حسب اهمیت مدیریت کنید. مثلاً امنیت باید اولین اولویت شما باشد و برای حل آن باید با معتمدترین شرکت موجود در ناحیۀ خود صحبت کنید. همچنین در این حالت این شانس را دارید که خودتان به کار باغچه رسیدگی کنید. پس خواسته هایتان را در نظر بگیرید و سپس بودجۀ خود را برای هزینه های ویلا مدریت کنید.

آیا من واقعاً به باغچه ای در جلوی ملکم احتیاج دارم؟

پیدا کردن یک خانۀ بزرگ در کلان شهری مانند استانبول دشوار است و اکثر فروشندگان دوست دارند که باغچه ای در جلوی خانه شان داشته باشند تا آن را به قیمت بیشتری بفروشند. داشتن باغچه یا استخر از جذاب ترین نکات داشتن ویلا است. همان طور که در ابتدای این مقاله عرض کردم، حتی اگر هم بتوانید خانه ای در مناطق تاریخی استانبول پیدا کنید، این ویلا مطمئناً گران تر از تصورات شما خواهد بود. آیا در مورد داشتن باغچه مطمئن نیستید؟ مزایای داشتن باغچه چیست؟

ما انسان ها خصوصاً از 40 سال گذشته از طبیعت فاصله گرفتیم و به زندگی در شهرها عادت کردیم. ما در درون خود دلتنگ اوقاتی هستیم که در میان درختان، حیوانات و فضاهای سرسبز سپری می کردیم. بنابراین داشتن یک ویلا یا خانه تنها به معنی آن نیست که مالک محلی بزرگ هستیم، بلکه داشتن ویلا این امکان را به ما می دهد تا این احساسات سرکوب شده را التیام بخشیم.

در حقیقت منفعت واقعی داشتن یک ویلا امکان کاشت سبزیجات و میوه ها و لمس زمین و احساس خوشایند زندگی است. همچنین می توانید حیوانات خانگی داشته باشید، یا طویله ای کوچک برای گاوها و اسب ها بسازید. همان طور که عرض کردم، برای تحقق این رویاهای هیجان انگیز باید به حومۀ شهر استانبول بروید.

با این نکات می توانید تصمیم نهایی خود را بگیرید.

هدف ما ارائۀ پیشنهاداتی در جهت افزایش اطلاعات شما برای خرید ملک در استانبول بود. ما تلاش کردیم تا در این مقاله به سؤالات پرتکرار پاسخ دهیم، اما شما ممکن است سؤالات دیگری نیز داشته باشید. ممکن است هدف شما فقط سرمایه گذاری باشد، یا اینکه ممکن است به سکونت در استانبول فکر کنید. در این صورت باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید. تمام چیزی که نیاز دارید، این است که اولویت ها و نیازهای خانواده تان را در نظر بگیرید و به شایعاتی که می شنوید اهمیت ندهید. اگر مرحله به مرحله جستجو را انجام دهید و مانند ما لیستی تهیه کنید، پیدا کردن خانۀ مورد نظرتان راحت تر خواهد بود. شما می توانید در هر ساعتی با نمایندگان فروش ما تماس بگیرد و یا با استفاده از مقالات ما خودتان جستجو را انجام دهید. همچنین می توانید لیست املاک فروشی ما را نیز بررسی کنید.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر

جزئیات

به روز شده در ژانویه 19, 2022 در 1:01 ب.ظ
  • قیمت: قیمت 203,500,000لیر
  • متراژ ملک: 1000 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 5
  • سرویس ها: 3
  • پارکینگ ها: 4
  • سال ساخت: 2008
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: پنج خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht