آسان انتخاب کنید

خرید ویلای لوکس در بیلیک دوزو در ترکیه

  • شروع قیمت ها از 5,850,000لیر
بیلیک دوزو

توضیحات

خلاصه خرید این ویلاها در بیلیک دوزو در ترکیه

ویلاهای هوشمند نیمه جداگانه لوکس فروشی در مرکز شهر استانبول. نزدیکی به دریا در منطقه‌ی بیلیک دوزو با استخرهای خصوصی. سرمایه گذاری ایده‌آل در استانبول.

کلیات:

  • نوع: ویلا
  • شهروندی: واجد شرایط
  • پارکینگ: گاراژ
  • استخر: خصوصی
  • نگهبانی: ۲۴ ساعت هفته

چرا این ویلاها را در ترکیه خریداری کنیم؟

اینجا در آژانس ترک گشت ما مفتخر و خرسندیم که به شما این توسعه‌ی در حال ساخت از خانه ویلاهای هوشمند در استانبول برای فروش را معرفی کنیم. این پروژه تنها دو کیلومتر از دریای مرمر در منطقه‌ی بیلیک دوزو به سمت غرب مرکز شهر معروف فاصله دارد.

منطقه بیلیک دوزو دارای موقعیتی عالی است و در ناحیه‌ای قرار گرفته که به آن مرکز جدید استانبول می‌گویند. این منطقه در سواحل شمالی دریای مرمر به سمت جنوب اسنیورت و میان دریاچه‌های بویوک‌چکمجه و کوچک چکمجه قرار گرفته است.

این ناحیه همچنین به تفرجگاه ساحلی غربی استانبول نزدیک است. مشاهده‌ی توسعه‌ی برخی از مجتمع‌های لوکس و زیبا و خانه‌هایی که اغلب دارای مناظر دریا هستند، همچنین برخی از این خانه‌ها از مناظر تفرجگاه ساحلی نیز بهره برده‌اند.

امکانات رفاهی این منطقه بسیار عالی هستند. وجود رستوران‌های غذاخوری مجلل در تفرجگاه ساحلی، مدرسه‌ها و دیگر امکانات آموزشی که از پیش دبستانی تا مراحل دانشگاهی شروع می‌شوند، چندین مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، به همراه مراکز خرید که همگی برای زندگی در طول سال به دور از شلوغی و جنب‌وجوش شهری مناسب هستند. بزرگراه ای فایو و خط مترواتوبوس در این منطقه قرار دارند. دسترسی به فرودگاه شهر و مراکز تجاری برای کارکنان شهری که نمی‌خواهند هر روز مسافت زیادی را تا محل کار طی کنند نیز امکان‌پذیر است.

موقعیت و جزئیات این ویلاها در ترکیه

این پروژه از ویلاهای ۵ خوابه لوکس نیمه جداگانه برای فروش در منطقه‌ی بیلیک دوزو در جنوب دریاچه بویوک چکمجه و ترمینال کشتیرانی که در ۱۵ دقیقه‌ای واقع شده قرار گرفته‌اند. حدود ۲۵ دقیقه به سمت غرب دریاچه کوچک چکمجه، کمتر از ۱۵ کیلومتر تا غرب تفرجگاه ساحلی غربی و تنها ۲ کیلومتر تا سواحل و خطوط ساحلی دریای مرمر.

فرودگاه بین المللی جدید در فاصله ۴۵ تا ۵۰ دقیقه‌ای، جاذبه‌های توریستی و تاریخی مانند میدان تکسیم و سلطان احمد در یک ساعتی از آن قرار گرفته‌اند که دسترسی به همگی از طریق بزرگراه‌های اصلی شهر مانند بزرگراهی ای فایو و خط مترواتوبوس به سمت شمال در فاصله‌ی ۱۵ دقیقه‌ای یا بزرگراه تم بسیار آسان هستند. ده دقیقه بیشتر به سمت شمال دسترسی به تنوعی از نواحی شهری و راه‌های ارتباطی به پل‌های بسفر به سمت استانبول آسیایی.

ناحیه‌ای نسبتاً سرسبز و در حال توسعه، وجود امکانات رفاهی فراوان در حال افزایش در این منطقه به دلیل رشد جمعیت، مجموعه‌ای از مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، پارک‌ها، مدارس، داروخانه‌ها، مراکز درمانی، کافه، بارها و رستوران‌ها و غیره که همگی نزدیک بوده، در حالی که مراکز خرید بزرگ، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مرکز نمایشگاه تویاپ با رانندگی ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قابل دسترسی هستند.

یک ملک خصوصی که از ۲۲ خانه ویلای هوشمند بزرگ نیمه جدا که دارای دیوارهای شخصی و باغ‌هایی با درب ورودی هستند تشکیل شده. این ویلاها مطابق با قوانین ساخت و ساز دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی صدا و گرما در مارس ۲۰۲۲ تکمیل می‌شوند.

تمام باغ‌های شخصی دارای مسیرهای ماشین رو هستند. مناظر باغ‌های پرپشت و سرسبز، تراس‌های بیرونی با فضای نشیمن و استخرهای شنای خصوصی با آب نماهای جاری. هرخانه مطابق با استانداردهای بسیار با کیفیت ساخته می‌شوند و توسط دوربین‌های امنیتی در طول شبانه روز و هفته نظارت می‌شوند. این خانه‌ها مجهز به سیستم‌های هوشمند و کنترلی هستند و از خدمات شخصی امنیتی نیز برای حفاظت از شما در شهر بزرگ استانبول برخوردارند.

ویلاها و قیمت‌ها فروش این ویلاها در ترکیه

ویلاهای ۵ خوابه با ۲ سالن استراحت به مساحت ۲۷۵ الی ۳۶۵ مترمربع. قیمت از ۵,۸۶۵,۰۰۰ میلیون تا ۷,۰۱۵,۰۰۰ میلیون لیر ترکیه.

سازنده فقط پول نقد دریافت می‌کنند.

طراحی این ویلاها در بیلیک دوزو

این ویلاها بر روی چهار طبقه با یک طبقه زیر زمین که دارای پارکینگ گاراژ دوبله خصوصی است ساخته می‌شوند. این گاراژ به سمت راهرویی که به اتاق رختکن جداگانه و بزرگ، و پله‌های مرمری که به فضاهای نشیمن طبقات بالا راه دارند منتهی می‌شود.

با خرید این ویلاها در بیلیک دوزو ترکیه درب ورودی اصلی در طبقه همکف قرار دارد. درب استیل که در پشت خانه قرار گرفته و به درب ورودی ازطریق آیفون تصویری متصل می‌شود. این درب به ایوانی بسته یا کوچک باز شده و یک درب داخلی دیگر که به سالن‌های ورودی بزرگ منتهی می‌شود و دارای کفپوش سرامیک با کیفیت هستند. این سالن‌های ورودی دارای حمام‌هایی کاملاً کاشی کاری شده و مدرن برای مهمان و خانواده و یک اتاق رختشورخانه مجزا هستند.

دربی دیگر در آن طرف سالن ورودی که به آشپزخانه و سالن غذاخوری بزرگ و مجهز به وسایل با کیفیت و مدرن و سطوح کار گرانیت است دسترسی دارد. در حالی که درب پاسیو به سمت سالن‌های غذاخوری خارج از منزل در تراس‌ها و سپس به استخر و باغ‌ها منتهی می‌شوند.

آخرین اتاق در طبقه‌ی همکف قرار گرفته که دارای یک سالن استراحت و غذاخوری بزرگ با کفپوش لمینت گرم است. یک شومینه‌ی شعله‌ای دنج در اتاق نشیمن و دوباره دربهای پاسیوی بزرگ که به فضاهای بیرونی و استخر دسترسی دارند.

پله‌های انتهای سالن پذیرایی به سمت زیرزمین و طبقات بالایی راه پیدا می‌کنند. اولین طبقه دارای چهار اتاق خواب است که یکی از آنها سوئیت بزرگ مستر با اتاق پروی بزرگ و مجهز است. حمام جکوزی با دو سینک و یک بالکن فرانسوی وسیع در مقابل خانه با مناظر استخر، باغ و طبیعت.

دو اتاق خواب دیگر کوچک‌تر هستند و دارای حمام و توالت متصل به اتاق خوابند. بالکنی فرانسوی با منظره‌ی طبیعت و باغ در این دو اتاق خواب وجود دارد. اتاق خواب های شماره ۳ و ۴ اتاق‌هایی دوبل و استاندارد هستند و در همان طبقه دارای حمام خانوادگی کاملا کاشی‌کاری شده‌اند. یکی از این اتاق‌ها دارای بالکن فرانسوی پشتی و دیگری دارای بالکنی شیشه‌ای، خصوصی، بزرگ ‌و سایه انداز است که به سمت باغ و استخر در طبقات پایین تر و نواحی سرسبز اطراف دید دارد.

اتاق خواب ششم در طبقه بالای قرار گرفته، یک اتاق دوبل بزرگ که می‌توان از آن به عنوان محل کار خصوصی یا اتاق سرگرمی استفاده کرد. در این اتاق حمام خانوادگی قرار دار و دارای دومین فضای نشیمن بزرگ با یک آشپزخانه مدرن مجهز کوچک‌تر است که به تراس پشت بام بزرگ با مناظر دوست داشتنی طبیعت باز می‌شود.

این ویلاهای لوکس زمانی که کامل شوند مبله نیستند؛ اگر‌چه که قیمت این ویلاها شامل سیستم گرمایش زیر زمینی، ۲ واحد تهویه مطبوع نصب شده با زیرساخت در محل برای واحدهای که در تمام اتاق‌ها نصب می‌شوند، یک اجاق گاز توکار، گاز و تهویه هوا در فضای نشیمن اصلی، دوربین‌های امنیتی و یک علامت خطر که به سیستم خانه‌ی هوشمند متصل می‌شود و یک ژنراتور برق.

روی هم رفته این ویلاهای لوکس فروشی در استانبول برای هر دلیلی از جمله خانه‌های تعطیلات خانوادگی، بازدیدهای منظم شهری، زندگی در طول سال یا انتخابی بسیار عالی برای سرمایه گذاری طولانی مدت در استانبول با درآمد اجاره سالانه بسیار بالا مناسب هستند. این ویلاها به امکانات رفاهی فراوانی محلی نزدیک هستند. دسترسی آسان به فرودگاه و شهر، باغ‌های خصوصی و استخرهای شنا با مناظر طبیعت.

برای خرید این ویلاها در بیلیک دوزو استانبول همین امروز برای اطلاع از جزئیات بیشتر، قیمت‌ها و موجود بودن خانه‌ها با آژانس ترک گشت تماس بگیرید و یکی از مشاوران املاک استانبول صمیمی ما به تمام سوالات ملکی شما در استانبول پاسخ می‌دهند، شما را صادقانه نصیحت می‌کنند و در طول هر مرحله از خرید ملک تا مبله کردن خانه جدیدتان در استانبول به شما کمک می‌کنند.

5/5 - (4 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در ژانویه 9, 2022 در 10:24 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 5,850,000لیر
  • متراژ ملک: 275 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 5
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: پنج خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht