آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی های این ملک در بیلیک دوزو استانبول

  • بالکن
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • پنجرۀ دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخانۀ مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح کاری مرمری
  • رستوران
  • ماهواره
  • سونا
  • فروشگاه
  • انباری
  • حمام ترکی
  • آب نما
  • دزدگیر
خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول نزدیک وست مارینا
خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول نزدیک وست مارینا

توضیحات خرید ملک در بیلیک دوزو

تیم ترک گشت مفتخر است که مجموعه آپارتمان های هوشمند را در بیلیک دوزو استانبول به فروش برساند. این مجموعه در منطقۀ بیلیک دوزو در نزدیکی وست مارینا و در قسمت اروپایی شهر واقع شده است.

بیلیک دوزو موقعیتی عالی دارد و در حال تبدیل شدن به مرکز جدید استانبول است. این منطقه در سواحل شمالی دریای مرمره و جنوب اسنیورت و مابین دریاچه های بیوک چکمجه و کوچوک چکمجه واقع شده است و همین موقعیت سبب شده است تا در آینده در ابتدای کانال جدید استانبول واقع شود.

این ناحیه در حال توسعه بوده و مجتمع های مسکونی لوکس فراوانی در آن در حال ساخت است. این خانه ها اغلب ویوی دریا و برخی نیز ویوی بسیار زیبا از وست مارینا در کنار دریا دارند و در محیطی سرسبز واقع شده اند.

با خرید ملک در بیلیک دوزو امکانات رفاهی این محل عالی است و رستوران هایی خوب در کنار دریا دارد. این محل همچنین دارای مدرسه و دیگر امکانات آموزشی است که از پیش دبستانی تا دانشگاه را در بر می گیرد. این منطقه بیمارستان و مراکز پزشکی و مراکز خرید و عمده فروشی بزرگی دارد و برای زندگی دائمی به دور از سر و صدا و شلوغی مرکز شهر مناسب است. بزرگراه E-5 نیز از این منطقه عبور می کند و به مرکز شهر می رود. بیلیک دوزو برای کارمندانی که می خواهند به راحتی به شهر رفت و آمد کنند نیز مناسب است.

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول نزدیک وست مارینا
خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول نزدیک وست مارینا

موقعیت منطقه و جزئیات این خرید ملک در بیلیک دوزو

این مجموعه آپارتمان های زیبا در بیلیک دوزو و 3 کیلومتری شمال خط ساحلی مرمره و وست مارینا واقع شده اند. 20 دقیقه تا دریاچه های بیوک چکمجه و کوچوک چکمجه و ترمینال کشتی رانی بیوک چکمجه فاصله است و با یک رانندگی 10 دقیقه ای به سمت شمال، به خط متروباس و بزرگراه E-5 می رسید و با 10 دقیقه رانندگی بیشتر به بزرگراه TEM خواهید رسید. این محل دسترسی های بسیار خوبی دارد و در کمتر از یک ساعت می توانید به فرودگاه و کمی بیشتر از یک ساعت به مرکز شهر و جاذبه های معروف آن برسید.

با وجود آن که این محل در حال توسعه است، اما امکانات رفاهی زیادی وجود دارند که با یک پیاده روی کوتاه می توانید به آن ها برسید: فروشگاه ها و سوپرمارکت های محلی، داروخانه، مدرسه برای تمام سنین، بانک و خودپرداز و تعدادی کافه، بار و رستوران معروف و غیره. همچنین می توانید با استفاده از ماشین و یا اتوبوس های محلی ظرف 10 تا 15 دقیقه به تعداد زیادی بازار، دانشگاه، بیمارستان و مرکز نمایشگاهی تویاپ دسترسی داشته باشید.

این مجموعۀ کوچک توسط یکی از سازندگان اصلی استانبول ساخته شده است و وی به شما اطمینان می دهد که تمامی قوانین و مقررات ساختمان دولت ترکیه در مورد امنیت و عایق کاری در آن رعایت شده و تمامی خانه ها با استاندارد بالایی ساخته می شوند.

امکانات منطقه برای خرید ملک در بیلیک دوزو

این مجموعه سه بلوک آپارتمان دارد که در بالای یک مرکز تجاری کوچک واقع شده است. این مجموعۀ تجاری برای راحتی شما عزیزان 22 فروشگاه برند، کافه و رستوران را در خود جای داده است. این مجموعه آپارتمان ها در بالای مرکز تجاری دیوارکشی شده و گیت ورودی دارند. این مجتمع در کل 96 آپارتمان 1 تا 6 خوابه را در خود جای داده است که ویوی حیاط بزرگ مجموعه را دارند. با خرید املاک در بیلیک دوزو شما و مهمانانتان می توانید از امکانات موجود زیر استفاده نمایید:

  • استخر روباز
  • استخر سرپوشیدۀ گرم
  • محل بازی کودکان
  • حمام ترکی
  • سونا
  • اتاق بخار
  • مسیر پیاده روی
  • باشگاه
  • حوضچه های تزئینی
  • آلاچیق
  • پارکینگ روباز
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور برق

به منظور حفظ امنیت شما و خانوادۀ محترمتان این مجموعه به صورت 24 ساعته توسط نیروهای امنیتی و دوربین مداربسته محافظت می شود.

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول نزدیک وست مارینا
خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول نزدیک وست مارینا

واحدهای موجود و محدودۀ قیمت خرید ملک در بیلیک دوزو (اسناد آمادۀ تحویل)

آپارتمان های استاندارد در بیلیک دوزو

فروش خانه 1 خوابه 68 تا 76 مترمربع قیمت از 95000 تا 113000 دلار آمریکا

خرید خانه 2 خوابه 133 تا 141 مترمربع قیمت از 173000 تا 191000 دلار آمریکا

فروش خانه 3 خوابه 167 تا 171 مترمربع قیمت از 217000 تا 231000 دلار آمریکا

قیمت خانه 4 خوابه 203 تا 210 مترمربع قیمت از 294000 تا 316000 دلار آمریکا

خانه های دوبلکس در بیلیک دوزو

فروش خانه دوبلکس 2 خوابه 135 تا 145 مترمربع قیمت از 189000 تا 210000 دلار آمریکا

خرید خانه های دوبلکس 3 خوابه دارای 2 نشیمن 233 مترمربع قیمت از 326000 تا 334000 دلار آمریکا

فروش خانه دوبلکس 4 خوابه دارای 2 نشیمن 235 تا 246 مترمربع قیمت از 329000 تا 352000 دلار آمریکا

فروش خانه دوبلکس 5 خوابه دارای 2 نشیمن 280 تا 340 مترمربع قیمت از 392000 تا 493000 دلار آمریکا

خرید خانه دوبلکس 6 خوابه دارای 2 نشیمن 285 تا 355 مترمربع قیمت از 399000 تا 508000 دلار آمریکا

با توجه به قیمت های بالا، امکان فروش اقساطی در این پروژه در بیلیک دوزو وجود ندارد.

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول نزدیک وست مارینا
خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول نزدیک وست مارینا

طراحی این آپارتمان ها در بیلیک دوزو

هر بلوک یک لابی ورودی دارد و با استفاده از راه پله و آسانسور می توان به تمام طبقات رسید. درب ورودی واحدها از جنس فولاد است و هر واحد یک آیفون تصویری دارد که آن را به لابی ورودی متصل می کند.

واحدها دارای آشپزخانۀ اپن یا بسته هستند. تمام آشپزخانه ها مجهز و مدرن بوده، کابینت های فراوان و سطوح کاری باکیفیت در آن وجود دارد. لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آن ها نصب شده است.

گاز لوله کشی و سیستم گرمایش مرکزی گازی در همۀ خانه ها وجود دارد. زیرساخت تهویۀ هوا در نشیمن ها و اتاق خواب ها نصب شده است و هر خانه مجهز به آلارم دزدگیر و سیستم هوشمند خانگی است.

با خرید آپارتمان در بیلیک دوزو حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات مدرن در آنها نصب شده است. پنجره ها و درب های پاسیو قدی بوده و نور طبیعی فراوانی را وارد خانه می کنند. برخی بالکن ها به سبک فرانسوی و برخی دیگر بزرگ و شیشه ای بوده و ویوی باغچه و فضای سبز محلی را دارند.

در کل این آپارتمان های مدرن در استانبول برای زندگی دائمی، سفرهای کاری یا آخر هفته مناسب هستند و یا گزینۀ خوبی برای سرمایه گذاری هستند، زیرا دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارد، امکانات محلی آن فراوان است، امکانات خود مجموعه عالی است، ویوی زیبایی دارد و اجارۀ سالانۀ آن بسیار بالا است.

برای خرید ملک در بیلیک دوزو و کسب اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، همین الان با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و حتی هنگام خرید وسایل برای منزل جدیدتان شما را یاری می کنند.

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول نزدیک وست مارینا
خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول نزدیک وست مارینا

چرا در بیلیک دوزو ملک بخریم؟

خرید ملک بیلیک دوزو مرکز توجه جدیدی در استانبول محسوب می شود و به شکل گیری بازار املاک ترکیه کمک شایانی کرده است. این منطقه پروژه های جدید بسیاری دارد و ساختار آن دائماً در حال توسعه است و همین امر آن را به محلی برای جذب سرمایه تبدیل کرده است.

منطقۀ بیلیک دوزو در حال بالا بردن سطح این ناحیه است، زیرا ارزش املاک آن در میان بالاترین ها قرار دارد وکسانی را که قصد سرمایه گذاری در پروژه های جدید را دارند، به سمت خود فرا می خواند. از علل دیگر محبوبیت این منطقه فراوانی سیستم حمل و نقل، ساختار رو به رشد آن و وجود امکانات عمومی در نزدیکی آن است.

انتظار شما از یک آپارتمان چیست؟ چه خصوصیتی شما را به سرمایه گذاری در یک پروژۀ مسکونی ترغیب می کند؟ برای خرید ملک و سرمایه گذاری شما می توانید با هر آژانس املاکی که می شناسید تماس بگیرید. آژانس های املاک ترکیه با دارا بودن لیست بزرگی از املاک به شما کمک می کنند تا هر آنچه را که لازم دارید به آسانی پیدا کنید.

از میان پروژه های مسکونی استانبول ملکی را برای خرید انتخاب کنید

پروژه های مسکونی استانبول فرصتی ایده آل را در اختیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی که می خواهند در بخش املاک سرمایه گذاری کنند، قرار می دهد. این شهر یکی ازکلان شهرهایی است که سرمایه گذاری های مهمی در آن انجام شده است، زیرا شبکۀ حمل و نقل آن عالی است و امکانات عمومی و مراکز تجاری بسیاری دارد.

املاک استانبول گذشته از افزایش ارزش آن، منافع دیگری را نیز برای سرمایه گذاران خود دارد. استانبول از جمله مناطقی است که سرمایه گذاران از سرتاسر دنیا در آن حضور دارند، زیرا میراث فرهنگی غنی دارد. سرمایه گذاری شما در استانبول برایتان پرستیژ و بازگشت سرمایۀ عالی به ارمغان می آورد.

با سرمایه گذاری در املاک بیلیک دوزو به میزان سرمایۀ خود بیافزایید

پروژه های مسکونی بیلیک دوزو طرفداران زیادی از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارد. ارزش این پروژه ها نسبت به پروژه های دیگری که در قسمت اروپایی قرار دارند، به سرعت در حال افزایش است. زیرا مراکز خرید فراوان، سیستم حمل و نقل عالی، خیابان ها، امکانات آموزشی و زندگی اجتماعی در این ناحیه زبانزد است. در این منطقه خانه برای هر بودجه ای وجود دارد و همین موضوع سرمایه گذاران خارجی و داخلی را به سوی آن می کشاند.

در این منطقه به دلیل توسعۀ ساختار، همه چیز مدام در حال تغییر است که باعث می شود ارزش سرمایۀ شما روز به روز بالاتر رود. پروژه های مسکونی بیلیک دوزو جایگاه خاصی در بازر املاک استانبول دارند. این پروژه ها خانه های خوبی را ارائه می دهند و اجارۀ سالیانۀ آن ها بسیار بالاست. اگر می خواهید سرمایه گذاری خوبی داشته باشید و ارزش سرمایه تان افزایش اشته باشد، می توانید نگاهی به پروژه های بیلیک دوزو بیاندازید.

انواع مختلفی از ملک برای خرید در بیلیک دوزو وجود دارند. خرید خانه در بیلیک دوزو استانبول که چهرۀ جدید املاک ترکیه به حساب می آید، ارزش سرمایۀ شما را دوچندان می کند.

حمایت یک آژانس املاک ترکیه از شما سبب می شود تا سرمایه گذاری شما در مکان درستی انجام شود. ما هم در آژانس ترک گشت خدماتی را در زمینۀ بازار املاک ترکیه به مشتریان ارائه می دهیم و با راهنمایی ها و مشاوره های درست به آن ها کمک می کنیم تا با سرمایه گذاری دقیق، آینده ای شاد را برای خود رقم بزنند.

چگونه یک آپارتمان ارزان در بیلیک دوزو بخریم؟

بیایید تصور کنیم شما تصمیم دارید که با هدف سرمایه گذاری، خانه ای را در استانبول بخرید. متناسب ترین ناحیه برای بودجۀ شما کجاست؟ چگونه خانه ای با قیمت مناسب بخرید بدون آن که از نظر مالی به مشکل بخورید؟ آیا می توانید ملکی با قیمت مناسب در ترکیه پیدا کنید؟ شما می توانید با کمک مشاوران باتجربۀ ما به سؤالات خود پاسخ دهید.

مهم ترین عاملی که تعیین کنندۀ قیمت خرید ملک در استانبول است، محیط و موقعیت ملک است. اگر خانۀ مورد نظر در مرکز شهر استانبول باشد و ویوی دریا، جنگل و یا دریاچه را داشته باشد، قیمت آن به نسبت بالاتر می رود. در غیر این موارد شما می توانید خانه ای با قیمت مناسب پیدا کنید. مواردی که ذکر کردیم، دربارۀ قیمت تمام خانه ها صدق نمی کند. شما با کمک یک متخصص می توانید مناسب ترین آپارتمان را بر طبق بودجۀ خود پیدا کنید.

با استفاده از کمک یک مشاور املاک متخصص و تحقیق و جستجو، خرید ملک با قیمت مناسب در استانبول آسان ترین کار دنیا خواهد بود!

سرمایه گذاری در منطقۀ بیلیک دوزو در استانبول

فروش ملک در بیلیک دوزو که از جمله مناطقی است که ارزش املاک آن روز به روز در حال افزایش است. در این منطقه پروژه های متعددی وجود دارد و سرمایه گذاری در آن به نفع سرمایه گذاران خواهد بود. بیلیک دوزو با داشتن خانه هایی مناسب برای تعطیلات و ویلاهای زیبا به یکی از مناطق مهم برای خرید ملک تبدیل شده است. علاوه بر این، زندگی در ویلایی با ویوی دریا در بیلیک دوزو می تواند تجربه ای کاملاً جدید را در محلی معروف در قسمت اروپایی استانبول برای شما رقم بزند. بیلیک دوزو به عنوان مرکزی جدید برای سرمایه گذاری، برای املاکی که امکانات عمومی مانند مرکز خرید و استخر دارند، اهمیت خاصی قائل است. تمام امکانات در این محل در یک قدمی شما قرار دارند.

فروش پروژه های مسکونی در بیلیک دوزو، منطقۀ در حال توسعۀ استانبول، در حال افزایش است زیرا توانسته است سرمایه گذاران خود را راضی نگه دارد. اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید، در مورد مزایای این منطقه تحقیق کنید.

آژانس املاک ترک گشت به شما کمک می کند تا با تحلیل املاک بیلیک دوزو، سرمایه گذاری و خرید خوبی را متناسب با بودجه تان انجام دهید. با گرفتن اطلاعات از مشاوران املاک ما، شما می توانید لیستی از املاک استانبول یا اطراف آن داشته باشید. پس از آن می توانید بهترین سرمایه گذاری را انجام دهید.

در ترکیه ملک بخرید و منفعت آن را ببینید!

ترکیه از جمله نقاطی است که بالاترین آمار فروش خانه به خارجی ها را دارد و شهروندان بسیاری از کشورهای دیگر را به سوی خود جذب کرده است. سرمایه گذاران داخلی و خارجی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند، باید توجه ویژه ای را به شهرهای بزرگ مانند استانبول داشته باشند.

استانبول کلان شهری است که بخش املاک در آن رشد زیادی داشته است. سرمایه گذاری در بخش مسکن در استانبول همیشه برای خریداران پرمنفعت بوده است. املاک ترکیه افزایش سرمایۀ خوبی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خانه ای با استانداردهای خود انتخاب کنید!

ترکیه با داشتن ساختاری نوآورانه، پروژه های بسیار خوبی را در بخش املاک ارائه داده است. همچنین این کشور از نظر تکنولوژی نیز پیشرفته است. با سرمایه گذاری در املاک می توانید به یکی از مالکان ترکیه تبدیل شوید.

اگر قصد سرمایه گذاری در املاک ترکیه را دارید، باید با مشاوران املاک تماس بگیرید. متخصصان این صنعت که از مزایا و معایب بخش املاک اطلاع دارند، به شما کمک می کنند تا سرمایه گذاری دقیقی را داشته باشید. فرقی نمی کند که در استانبول هستید یا در آنتالیا یا بورسا، اگر خانه ای در آنجا بخرید، بازگشت سرمایۀ شما حتمی است! بخش املاک ترکیه همواره برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی خود، منفعت به همراه داشته است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در مارس 12, 2022 در 6:53 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,000,000لیر
  • اتاق خواب ها: 1 ~ 5
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht