آسان انتخاب کنید

خرید ویلای فروشی در بیکوز با ساحل اختصاصی

  • قیمت 200,000,000لیر
بیکوز

توضیحات

خلاصه خرید ویلای فروشی در بیکوز با ساحل اختصاصی

فروش ویلای بزرگ کنار دریا در استانبول. واقع در بسفروس و محلۀ اعیان نشین بیکوز، دارای ساحل و اسکلۀ شخصی. سرمایه گذاری در املاک استانبول. بهترین فرصت برای خرید عمارت در استانبول و اخذ شهروندی ترکیه برای چند خانواده.

قیمت فروش: 11600000 دلار

مشاهده همه ویلاهای فروشی در استانبول در اینجا

کلیات این ویلای لوکس فروشی

  • نوع: ویلا
  • مساحت طرح: 2190 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: شخصی
  • ساحل: دارای ساحل اختصاصی
خرید ویلای فروشی در بیکوز با ساحل اختصاصی

چرا این ویلای لوکس را در بیکوز بخرم؟

دو عمارت در کنار بندر کشتی رانی بیکوز چوبوکلو در استانبول قرار دارند. فونداسیون یک ویلا ریخته شده و مجوز آن نیز آماده است، اما هنوز در مرحلۀ ساخت و ساز است. عمارت ها در کنار یکدیگر و دیوار به دیوار هم هستند و در صورت لزوم می توانند با هم مورد استفاده قرار گیرند. این دو عمارت باغچه هایی بسیار بزرگ دارند و بر آن رو به دریا 29 متر است.

طول عمودی باغچۀ رو به دریا 87 متر است. این اسکلۀ شخصی مساحتی بالغ بر 55 مترمربع دارد. علاوه بر محوطۀ چمن بسیار بزرگ در باغچه، یک ساحل شنی نیز در کنار دریا قرار دارد که در صورت نیاز امکان قایق سواری و شنا و ورزش های دریایی نیز در آن وجود دارد.

فضای قسمت مسکونی 350 مترمربع است. فضای کلی هر دو عمارت 749 مترمربع است. این عمارت سه سند جداگانه دارد. یکی از آنها سند باغچه و دو تای دیگر سند عمارت ها هستند.

جزئیات کلی ویلای فروشی

تعداد طبقات: 3

نوع: عمارت ویلایی

فروخته شده: خیر

قرارداد: فروش

موقعیت: بیکوز، استانبول

مساحت خانه: 740 فوت مربع

مساحت قطعه: 2190 فوت مربع

مصالح: آجر، ترکیبی از سنگ و چوب

تعداد اتاق ها: 4

تعداد حمام ها: 4

تعداد گاراژها: 3

توضیحات ویلای فروشی در بیکوز

ترک گشت مفتخر است که این ویلای لوکس در کنار دریا با ساحل اختصاصی را به فروش برساند. این ویلا در قسمت آسیایی شهر و در ناحیۀ آرام، زیبا و سرسبز بیکوز قرار دارد. بیکوز منطقه ای اعیان نشین است که در مقابل منطقۀ ساریر در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است.

بیکوز در شمال کادیکوی و در انتهای شمالی تنگۀ بسفروس قرار دارد که در آن جا آب بسفروس به دریای سیاه می رسد. این منطقه ناحیه ای بی نظیر است که جنگلی سرسبز دارد و می توانید در آن از یک زندگی آرام در مرکز شهر لذت ببرید و در عین حال آن قدر به شهر نزدیک باشید که بتوانید به محل کار یا مراکز خرید دسترسی داشته باشید و به آنجا تردد کنید. در این محل دسترسی خوبی به بسفروس و استانبول اروپایی نیز خواهید داشت.

شما می توانید گران قیمت ترین خانه های شهر را در سواحل بسفروس و درست در منطقۀ بیکوز بیابید، عمارت های یالی بزرگ عثمانی، درست مانند عمارت هایی که در بسیاری از برنامه های تلویزیونی ترکیه دیده اید. اما تنها راه برای اینکه بتوانید شکوه و عظمت واقعی آنها را ببینید از طریق تور بسفروس است که اغلب هنگام عبور از این منطقه خیلی محافظت می شوند.

درست مانند شهر استانبول، ناحیۀ بیکوز نیز از تاریخی شگفت انگیز برخوردار است و اولین ساکنان آن متعلق به 2700 سال پیش بوده اند. اما تاکنون مشخص نشده است که اکتشاف این محل توسط چه کسی انجام شده است. این محل حدوداً 700 سال پیش توسط ترک ها به اشغال در آمد و به شهر زیبایی که امروزه شاهد آن هستیم، تبدیل شد. اغلب خانواده ها این محل را برای زندگی انتخاب می کنند تا بتوانند در کنار طبیعت و با سبک زندگی سالم تری کودکان خود را بزرگ کنند.

خرید ویلای فروشی در بیکوز با ساحل اختصاصی

موقعیت مجموعه و جزئیات خرید ویلای فروشی در بیکوز با ساحل اختصاصی

این ویلای زیبا و بزرگ دارای 8 اتاق خواب، در بیکوز و قسمت آسیایی استانبول، برای فروش گذاشته شده است. این ویلا در کنار دریا در محلۀ اعیان نشین بسفروس در چوبوکلو قرار دارد که پارک امیرگان درست در مقابل آن و در قسمت اروپایی قرار دارد. این ویلا در زمینی شخصی و بزرگ، در کنار یک ساحل شنی و اسکلۀ شخصی قرار دارد.

این ملک در خلیجی کوچک و مسکونی واقع شده است که در آن بندری کوچک با قایق های ماهیگیری و ترمینال کشتی رانی وجود دارد و مسافران را از آنجا به ایستینیه و آن طرف بسفروس می برد. این ناحیه بسیار سرسبز و جنگلی است و در آن می توان از ویوی دریا و طبیعت لذت برد.

امکانات این ناحیۀ ساحلی فراوان است، با یک پیاده روی یا رانندگی کوتاه می توانید به چندین فروشگاه، سوپرمارکت، بانک، داروخانه، مرکز پزشکی، مدرسه، تعدادی غذاخوری و مرکز اجتماعات، پارک، یک مسجد و یک دانشگاه برسید. همچنین می توانید با اتوبوس یا ماشین ظرف چند دقیقه به بیمارستان و مراکز خرید برسید.

با خرید ویلای فروشی در بیکوز با ساحل اختصاصی اگر 5 دقیقه به سمت جنوب بروید، به جادۀ TEM می رسید که به پل فاتح سلطان محمد می رود. بنابراین دسترسی بسیار خوبی به تمام مناطق دو قسمت شهر وجود دارد. کادیکوی در 21 کیلومتری جنوب واقع شده و فرودگاه صبیحا گوکچن در جنوب شرق قرار دارد و ظرف 35 دقیقه می توان به آن رسید.

طراحی این ویلای فروشی در بیکوز

این ویلا در زمینی بزرگ و شخصی به مساحت 2190 مترمربع ساخته شده است. زمین بزرگ آن سبب شده است تا پارکینگ شخصی برای چندین وسیلۀ نقلیه موجود باشد. باغچه هایی سرسبز و چمنزارهایی بزرگ به همراه درختانی بزرگ در محوطه قرار دارند و اطراف آن با درختان مخروطی شکل احاطه شده است. در انتهای آن نیز ساحلی شخصی در کنار بسفروس قرار دارد و در آن اسکله ای شخصی وجود دارد که می توانید قایقتان را در آنجا لنگر بیاندازید.

این ویلا، ملکی سنتی است که 80 سال پیش ساخته شده، اما کاملاً مدرنیزه شده و به ویلایی لوکس در کنار دریا تبدیل شده است. این خانه در سه طبقه است و در آن استایل و کیفیت بسیار مهم است و فضای نشیمن آن به صورت ناخالص 780 مترمربع است. طبقۀ هم کف یک راهروی پهن و بزرگ دارد و درهایی در آن قرار دارد که به اتاق های مختلف باز می شود.

آشپزخانۀ آن به صورت بسته طراحی شده و کاملاً مجهز و مدرن است. در این آشپزخانه کابینت های پنلی سفیدرنگ، سطوح کاری گرانیتی مشکی رنگ و دیوارپوش های ساتنی کار شده است. در این آشپزخانه بار جزیره/صبحانه نیز وجود دارد و به یک فضای نشیمن شیشه ای راه دارد که ویوی باغچه و دریا را دارد.

خرید ویلای فروشی در بیکوز با ساحل اختصاصی

با خرید ویلای فروشی در بیکوز با ساحل اختصاصی نشیمن وغذاخوری باز سرشار از نور طبیعی است که از درب های پاسیو و پنجره های بزرگ به داخل می آید که برخی از آنان ویوی باغچه و برخی ویوی دریا را دارند. در خارج از این راهرو یک اتاق نشیمن/تلویزیون بزرگ قرار دارد. این اتاق سایز دوبل دارد و در آن یک حمام مهمان/خانواده کاشی کاری شده وجود دارد.

7 اتاق خواب دیگر در دو طبقۀ بالایی قرار دارند که سایز آنها دوبل بزرگ است و هر یک دارای حمام شخصی و پنجره هایی با ویوی دریا یا باغچه هستند. اتاق های طبقۀ بالا سقف شیبدار دارند و به بالکن مشترکی رو به دریا دسترسی دارند.

این ویلای زیبا در استانبول آسیایی بدون وسیله برای فروش گذاشته شده است، اما در زیرزین آن سیستم گرمایش مرکزی و دیگ ترکیبی وجود دارد.

خرید ویلای فروشی در بیکوز با ساحل اختصاصی

کلام پایانی درباره این ویلای فروشی

در کل، این ویلا یک سبک زندگی لوکس را برای شما به ارمغان می آورد و منطقه ای باپرستیژ دارد. خانه ای بزرگ و خانوادگی برای زندگی دائمی و سرمایه گذاری عالی در استانبول که در کنار دریا قرار داشته و ساحل و اسکلۀ شخصی دارد. امکانات محلی آن فراوان است، دسترسی آسان به شهر و فرودگاه وجود دارد. فضای خانه و بیرون از آن بسیار وسیع است و ویوی بی نظیری از دریا و طبیعت دارد.

برای خرید ویلای فروشی در بیکوز با ساحل اختصاصی و گرفتن جزئیات بیشتر، همین امروز با ترکی گشت تماس بگیرید. مشاوران خوب ما در استانبول به تمامی سؤالات احتمالی شما در مورد املاک پاسخ داده، در تمام مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, بیکوز

جزئیات

به روز شده در می 18, 2022 در 12:32 ب.ظ
  • قیمت: قیمت 200,000,000لیر
  • متراژ ملک: 2790 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 12
  • سرویس ها: 10
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: فروش, ویلا

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht