آسان انتخاب کنید

خرید ویلا در بخش آسیایی استانبول و اخذ شهروندی ترکیه

  • قیمت 30لیر
اسکودار

توضیحات

مشخصه های کلیدی خرید ویلا در بخش آسیایی استانبول

  • تهویه هوا
  • دزدگیر
  • بالکن
  • زیرزمین
  • پنجره دوجداره
  • اشپزخانه مناسب
  • میز کار مرمر
  • انباری
  • تراس
  • اسانسور

توصیف ویلا در بخش آسیایی استانبول

ترک گشت مفتخر است که این ویلای لیست شده در کلاس بالا، یک ویلای سنتی مستقل در بخش آسیایی استانبول، قرار گرفته شده در منطقه معتبر اسکودار، در سمت اسیایی شهر، بسیار نزدیک به سواحل بسفورس را ارائه دهد.

در حاشیه بسفورس، در سمت اسیایی استانبول، اوسکودار یکی از قدیمیترین و سرسبزترین مناطق اسیایی شهر، با تعداد زیادی از مسجدهای تاریخی، مقبره ها، حمامهای سنتی ترکی، بازارها و خطوط ساحلی عمارت اتامان یالی، همراه با ردیفی از پارکها و کافه هایی که از بالا به بسفورس مشرف میشود، میباشد.

اسکودار قسمتی از مرکز شهر اسیایی است و منطقه ای عالی برای سرمایه گذاری املاک با هدف سطح بالا است، که بسیار به کادیکوی که برای بسیاری از مردم بعنوان نمونه آسیایی میدان تکسیم شناخته شده است، نزدیک است که باستانی و پرانرژی با مناظر اجتماعی عالی و امکانات خرید است ، در حالی که اسکودار به خاطر عدم وجود اشکار توریست هایی که به مناطق ثروتمند همانند بکشیتاش و ببک جذب میشوند، آرامتر است.

دسترسی به اسکودار

رفتن به اسکودار از سمت اروپایی استانبول آسان است، فقط یک سفر ده دقیقه ای با هلکوپتر، یا با ماشین از طریق تونل اروپایی-اسیایی، یا از پل شهدای 15 ژولیه که هر دوی آنها با یک رانندگی کوتاه مدت در دسترس خواهند بود، در حالی که جاذبه های اروپایی معروف با فرودگاه سبیها گوکچن که فقط به اندازه یک رانندگی کوتاه فاصله دارد، فقط طی 25 دقیقه قابل دسترس است.

مکان املاک

این منظره شگفت انگیر بوسفورس، ویلای 4 اتاقه در اسکودار در همسایگی کاملا سرسبز گوزگونکوک قرار دارد و با یک شیب کم 500 متر پایینتر از سواحل تنگه بوسفورس قرار گرفته است که از ترکیبی از منظره دریا و طبیعت و منظره پل شهدای 15 ژوئیه سود میبرد که از روی تنگه به سمت استانبول اروپایی میگذرد.

امکانات اطراف این ویلا در بخش آسیایی استانبول

یکی از قدیمیترین و مطلوبترین همسایه های استانبول آسیایی که شما با یک پیاده روی کوتاه به اندازه ای کافی از امکانات رفاهی  ، فروشگاهها، سوپرمارکتها، مدارس برای تمام سنین، مراکز درمانی، داروخانه، مسجد، پارک، و تعداد گسترده ای از کافه ها، می خانه ها، کافی شاپها، رستورانها، و غیره … دست خواهید یافت، با یک رانندگی کوتاه مدت میتوان به فروشگاههای مرکزی، دانشگاهها، بیمارستانهای هم خصوصی و هم دولتی رسید.

دسترسی های خرید این ویلا در بخش آسیایی استانبول

همچنین ویلا از طریق(وسایل نقلیه ای چون) اتوبوس، ایستگاههای مترو و ترمینال کشتی با فاصله ای به اندازه پیاده روی اتصالی عالی با استانبول اروپایی و آسیایی دارد، در حالی که بزرگراه E5که به پل شهدای 15 ژوئیه متصل میشود فقط با 7 دقیقه، در کمتر از 20 دقیقه برای ورود به تونل آسیایی-اروپایی میتواند قابل دسترس باشد، در نتیجه فقط در عرض 20 دقیقه میتوان به کادیکوی رسید، کمتر از 25 دقیقه به خط ساحلی مرمره و کالامیس مارینا، و در عرض 45 دقیقه به هر دوی فرودگاه سبیها کوگچن و فرودگاه اروپایی جدید میتوان رسید.

جزئیات خرید ویلا در بخش آسیایی استانبول

این ویلا در بخش آسیایی استانبول یک ویلای سنتی مستقل شخصی که در داخل دیوارکشی شخصی خود و در نقشه ساختمانی با دروازه ای به متراژ 460 متری دوبلکس قرار گرفته که یک پارکنیگ شخصی را که از خیابان قابل دسترس است مورد میزبانی قرار میدهد، در حالی که ورودی دروازه دار به یک پله کان مرمری  به بیرون راه میابد، که شما را به سمت بالا به طرف زمینهای شخصی که باغهای تقسیم سطحی شده، شگفت انگیز، خوب نگهداری شده، و کم شیب میبرد و تراس های پهناور برای زندگی بیرون از خانه و لذت بردن از مناظر شگفت انگیز را عرضه میکند.

خرید این ویلا در بخش آسیایی استانبول فرصت داشتن یک ویلای 4 طبقه که به طور متفکرانه ای برحسب قواعد لیست شده ساختمانی مرمت شده، در حالی که با نمای سفید چوبی، کرکره های پنجره سفید، و پنجره های تازه نصب شده، قاب پنجره چوبی دوجداره همه ویژگیهای سنتی خود را نگاه داشته است.

از طریق همکف  میتوان به ویلا وارد شد، از سمت پشت، یک در چوبی به یک اشپزخانه کاملا مدرن و بسته شده(شامل دیوار)راه میابد که با نورپردازی مرمری دارای نقش رگه دار از کف تصنیف شده است و با یک طیف مناسبی از نورپردازی نقش دار سفید بیرون(از اشپزخانه) رو مزین میکند، قسمت پشتی  با سطح گرانیت مشکی، و ترکیبی از گرانیت مشکی و جلوه هایی از اجر سفید کاشی فرش شده، و به اتاق مشروب (مخصوص جزیره –صبحانه) مرکزی متصل شده، از طریق پنجره هایی با نمای باغ، اشپزخانه با نور طبیعی پرمیشود.

دری در آشپزخانه به سمت راهرو به درهای بیشتر راه پیدا میکند، که یکی به یک اتاق ناهار خوری مجزا و یکی به یک سالن استراحت بزرگ گشوده میشود، سالن اتاق ناهارخوری، پنجره های (رو به) منظره باغ و پنجره های سالن استراحت از (منظره)پل، دریا و نمای طبیعت سود میبرند که هر دو با کف پوش چوبی مستحکم مصنف شده اند، و درب سوم به طرف سرویس بهداشتی میهمان کاملا اجر کاشی شده و قابل استفاده گشوده میشود.

یک پله کان مارپیچی چوبی در سالن استراحت به طبقات پایینتر و بالاتر دسترسی پیدا میکند، طبقه زیرزمین پائینتر پارکینگ را مورد میزبان قرار میدهد، درحالی که همچنین یک اتاق ذخیره بزرگ و یک اتاق مفید را عرضه میکند.

چهار اتاق در طبقه اول و دوم قرار گرفته اند که همه با کف پوش چوبی مستحکم مصنف پوشانده شده اند، دو اتاق بزرگ مستر وجوددارد که به خاطر مدرنیته شخصی، اتاقهای حمام همراه در داخل کمد ساخته شده اند و هردو که از  بالکن به منظره دریا مشرف هستند، از منظره دریا بهره میبرند.

دو اتاق خواب دیگر یک اتاق دابل سایز بزرگ و یک اتاق تکی کوچکتر را شامل میشوند که هر دو منظره دریا از پنجره را عرضه میکنند.

یک ویلا آسیایی -استانبول شگفت اور که قسمتی از تاریخ باستانی شهر است به بازار املاک استانبول به صورت مبله نشده، و با خلوص نیت پیشنهاد شده است، قیمت شامل وسایل سفید ساخته شده در خانه، واحدهای تهویه هوا، و یک سیستم گرمایشی زیر زمینی، یک اسانسور داخلی به سمت تمام طبقات، یک ژنراتور، و یک دزدگیر میباشد.

به طور کلی، یک ویلای استانبولی تاریخی حیرت انگیز نزدیک به بسفورس، در یک منطقه باکلاس ، که برای زندگی سالانه و یا بعنوان سرمایه گذاری هدفمند در استانبول عالی است، قرار گرفته است، فاصله تا امکانات رفاهی و حمل و نقل عمومی به کوتاهی یک پیاده روی است که دسترسی اسانی را به همه نقاط شهر، فضای کافی برای زندگی بیرون از خانه ، دریای شگفت انگیز و منظره طبیعی پیشنهاد میکند.

برای خرید ویلا در بخش آسیایی استانبول  و بازدید و پرسیدن جزئیات بیشتر با ترک گشت تماس بگیرید. مشاوران متخصص ما در امور ملکی استانبول، در زمان خرید ملکی معتبردر استانبول، به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد، بینشی درست درباره مبالغ بالای اجاره پیشنهاد داده و به شما در فرایند خرید املاک ترکیه کمک میکنند.

5/5 - (9 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, اسکودار

جزئیات

به روز شده در جولای 19, 2021 در 8:48 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 30لیر
  • متراژ ملک: 500 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 4
  • اتاق ها: 6
  • سرویس ها: 4
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: چهار خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht