آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان در وادی استانبول مناسب اخذ شهروندی ترکیه

  • تماس
ساریر

توضیحات

جهت سرمایه گذاری و خرید ملک در بخش جدید وادی استانبول لطفاً با ما در ارتباط باشید. فاز جدید آپارتمان های وادی در حال ساخت میباشد جهت دریافت مشاوره درباره این آپارتمان ها لطفا تماس. از این فاز قدیمی فقط واحدهای دست دوم برای فروش موجود میباشد.

مشخصه های اصلی خرید آپارتمان در وادی استانبول

  • دارای محدوده ی وسیع امکانات ورزشی و باشگاه بدنسازی
  • واحدهای اداری کاملا مجهز و آماده
  • چشم اندازهای زیبا ی باغ ها و محل های عبور و مرور
  • دارای مهد کودک و فضای بازی برای کودکان
  • پروژه ای کاملا امن در هر وقت و زمانی

شرح خرید آپارتمان در وادی استانبول

این پروژه ایی عادی برای خرید نیست که شما بتوانید در هر جای ترکیه پیدا کنید، بلکه پروژه ی وادی استانبول در سارییر به عنوان  شهر زندگی کاملا کاربردی نامیده شده است – چیزی اینجا نیست که نتوانید با خرید آپارتمان در وادی استانبول آن را پیدا کنید؛ مراکز خرید، هتل 5 ستاره، ریل هوایی خصوصی، استخرهای روباز شنا، خانه های رویایی، فضای بازی کودکان – باید به کسانی که در پی زندگی ایده آل در ترکیه هستند، معرفی شود.

این پروژه به عنوان نقطه ی عطف جدیدی در زندگی، یکی از تماشایی ترین مناظری است که شما در سرتاسر ترکیه ی امروز خواهید یافت و از دیدن مناظر حیرت انگیز در مناطق خوش آب و هوا و اعیانی ماسلاک لذت ببرید، تنها با 10 دقیقه فاصله با مرکز خرید و مناطق تاریخی آن.

در خصوص پروژه و آپارتمان های وادی استانبول

در مساحتی به وسعت 424000 متر مربع این پروژه ی عظیم  شامل فروش کل 1900 واحد مسکونی، شروع از آپارتمان 1 خوابه تا وسعت واحدهای مسکونی 5 خوابه – اینجا جایی است که برای هر تعداد از اعضای خانواده مناسب است و 80% مستغلات از مناظر بی نظیر جنگلی برخوردارند.

ساخته شده در سه فاز: فاز اول شامل خانه های مسکونی (اخیرا همگی به فروش رفته)، فاز دوم شامل واحدهای تجاری و مرکز خرید بزرگ ودر نهایت فاز سوم واحدهای مسکونی و تجاری را شامل می شود که در دسامبر 2017 تکمیل شده و آماده ی واگذاری است.

همزمان با پروژه امکاناتی عالی و امتیازاتی ویژه برای ساکنین ازجمله سرویس ریل هوایی خصوصی که ساکنین را مستقیم به ایستگاه مترو سیران تپه متصل می کند، که اولین خط هوایی خصوصی در ترکیه است. از دیگر مناطق قابل توجه می توان به مرکز خرید با 275 مغازه و بازارچه ی خرید روباز، هتل 5 ستاره کاملا لوکس، استخرهای روباز شنا، و هر آنچه را که می توانید تصور کنید نام برد و در واقع از هیچ هزینه ای دریغ نشده است.

خریداران در پی فضای داخلی بزرگی که دارای امتیازات زندگی مدرن با محیط های مشترک روباز هستند. بیشتر املاک از مناظر زیبای روبه جنگل  یا دریا برخوردارند.

ویژگی ها و امتیازاتی برای ساکنین  وادی استانبول

  • خط هوایی خصوصی متصل به ایستگاه مترو سیران تپه
  • 760 متر طول بازارچه ی خرید روباز
  • مرکز خرید با مساحتی به متراژ 103000متر مربع و 275 باب مغازه
  • دارای هتل  5 ستاره ی واقع در خود پروژه
  • قابلیت دسترسی به واحد های اداری کاملا مجهز
  • کافه ها و رستوران های کنار دریا
  • چشم اندازهای زیبا ی باغ ها و محل های عبور و مرور
  • دارای محدوده ی وسیع امکانات ورزشی و باشگاه بدنسازی
  • دارای مهد کودک و فضای بازی برای کودکان
  • پروژه ای کاملا امن در هر وقت و زمانی
  • با وسعت چشم گیر پارکینگ برای 11500 دستگاه خودرو

قیمت املاک و نحوه ی دسترسی خرید آپارتمان در وادی استانبول

  • قیمت خرید آپارتمان های 1+1 خوابه از 98 متر مربع شروع قیمت از: تماس‬
  • قیمت خرید آپارتمان های 1+2 خوابه از 151 متر مربع و شروع قیمت از: تماس‬
  • قیمت خریدآپارتمان های 1+3 خوابه از 186 متر مربع و شروع قیمت از: تماس‬
  • قیمت خرید آپارتمان های 1+4 خوابه از 211 متر مربع و آماده ی تحویل تنها با یک تماس با ما
  • قیمت خرید آپارتمان های 1+5 خوابه از 265 متر مربع و آماده ی تحویل تنها بایک تماس با ما

قیمت ها به دلیل نوسانات دلار و لیر ترکیه و مشکلات اقتصادی ناشی از کووید۱۹ متغیر میباشد لطفا جهت اطلاع از قیمت واحدهای صفر و دست دوم موجود با ما در ارتباط باشید.

فروش آپارتمان در وادی استانبول فقط به صورت نقدی است

تذکر: این پروژه تنها با لیر ترکیه به فروش می رسد و قیمت ها شامل همه ی هزینه های: مالیات بر ارزش افزوده، واگذاری سند، گاز/برق/ آبونمان آب  می باشد. برای اطلاعات بیشتر به خانه هایی که دارای بروز رسانی قیمت ها هستند به لیست آماده و غیره مراجعه کنید؛ و یا اگر سوالی دارید همین امروز با ما تماس بگیرید.

وادی استانبول شامل سه مرحله است: تراس، بلوار و پارک.

 وادی استانبول به زمینی به مساحت 4242هزار متر مربع، وادی استانبول به ارتفاع 10915 متر از سطح زمین فرار دارد و مرکز خریدی با 103000 متر مربع زیربنا، 760 متر طول بازارچه ی خرید روباز که مملو از مغازه می باشد، واحد های اداری کاملا مجهز با متراژ 300 هزار متر مربع، دفاتر اصلی با 20 هزار متر مربع، هتل 5 ستاره با مساحتی به وسعت 25500 متر مربع توسعه یافته است. کل فضای ساخت و ساز وادی استانبول 1.350.000 متر مربع است.

خرید آپارتمان در پروژه ی تراس وادی استانبول

 قسمتی از پروژه ی وادی استانبول «تراس» است که زندگی در آن آغاز می شود و در حال ساختن «استانبولی دیگر» به وسعت 250000 متر مربع است و در مرکز شهر قرار دارد و قسمتی از پروژه ی وادی استانبول است که ظرف مدت 17 ماه گذشته افتتاح شده است. با 1.111 نفر جمعیت ساکن در کل در آن مستقر می شوند؛ همه ی امتیازاتی که یک زندگی اجتماعی را زنده نگه می دارد همچون استخر شنای روباز، مرکز ورزشی، مهد کودک، زمین های بازی، آرایشگاه ها، سوپر مارکت؛ همه ی این ها در این مجموعه قرار دارند.

51.000 متر مربع کل وسعت مجموعه

شامل 8 قطعه

1.111 کل جمعیت ساکنان در آن

1.800 کل تعداد پارکینگ ها

خرید آپارتمان در پروژه ی بلوار وادی استانبول

اینجا جایی است که زمان متوقف می شود و سپس زمان خرید فرا می رسد

مرکز خریدی بی نظیر با با مساحت 103000 متر مربع واقع در بلوار وادی استانبول با طراحی بی سابقه و  و با اولین بازدید نظر شما را جلب می کند، مرکز خرید بلوار وادی استانبول مرکز جدید مد، سرگرمی، فرهنگ و هنر در استانبول با صدها مغازه و برند روز دنیا می باشد.

اولین خط ریل هوایی خصوصی در ترکیه در وادی استانبول است.

«خط ریل هوایی» منحصرا ساخته شده برای پروژه که ایستگاه مترو سیران تپه و وادی استانبول بلوار رابه هم متصل می کند، اولین خط  ریل هوایی خصوصی در ترکیه است. خط ریل هوایی، که تنها مختص وادی استانبول ساخته شده است، طبق قانون سرمایه گذاری مشترک وادی استانبول ساخته شده، و این پروژه را به شریان اصلی شهر متصل می کند.

«تجارت جهانی» در وادی استانبول قرار دارد

بلوار وادی استانبول در حال ساخت و ساز یک مرکز تجاری است جایی که ذهن های استانبولی آن را خواهند دید بزرگترین مجتمع های اداری ترکیه در بلوار وادی استانبول قرار دارد و بلوار وادی استانبول «تجارت جهانی» را با مساحت 180.000 متر مربع ساختمان اداری در 9 قطعه باهم در استانبول بر می افراشد.  بلوار وادی استانبول در راهی قدم می گذارد که قادر باشد همه ی قوایش را برای بهبودی شکست انجام دهد. این پروژه همچنان سردمدار اولین و تنها پروژه ی چند منظوره ای است که ویژگی های هرنوع از کاربرد های زندگی را در سطح نسبی دارد. بازده اینترنت در کارایی اداری از 70 تا 80 درصد در بلوار وادی استانبول متغیر است و مرکز جدید و توجه در دنیای تجارت خواهد بود.

180.000متر مربع – کل فضای اداری

25.500 متر مربع – مساحت هتل

5.000 متر مربع – فضای پارکینگ

103.000 متر مربع – مساحت مرکز خرید

خرید آپارتمان در پروژه ی پارک وادی استانبول

اولین انتخاب خانواده ها به همراه فرزندان برای زندگی

با 804 آپارتمان بیشتر که شامل 1+3 و 1+4 خوابه است، پارک وادی استانبول منبع بزرگ شادی را برای خانواده ها با مهدکودک، اتصال ریل هوایی به مترو، تفرجگاه، مغازه ها، بازارچه ی روباز، پارک ها و کافی شاپ های خود به ارمغان آورده است، پارک وادی استانبول شیوه ی مدرن زندگی را مورد توجه قرار می دهد و همه ی احتیاجات شما را برآورد می کند.

رودخانه ی سدآباد هچون رودی خروشان در سال های آتی هم به راه خود ادامه می دهد.

با پمپاژ آب دریا ازتنگه ی  بٌسفٌر به رود سدآباد به منظور پروژه ی تجدید حیات برای زندگی آبزیان در گلدن هورن انجام می گیرد بنابراین، رود سدآباد روزهای شاد خود را دوباره بدست می آورد.

فضای سرسبز جدیدی برای استانبول

وادی استانبول، بر روی زمینی که قبلا کارخانه ی ایوپ بوده ساخته شده است، که یکی از بزرگترین پروژه های تجدد شهری است که تا به امروز داشته به مساحتی به وسعت 424.000 متر مربع که 212.000 متر مربع از آن به  مکان عمومی اختصاص داده شده و فضای سرسبزی است؛ به این طریق، وادی استانبول به همه نشان می دهد که چقدر این پروژه دوستدار محیط زیست است.

سبک و مد استانبول را در بیرون «در کنار خیابان» باید جستجو کرد.

به رنگارنگی نیشان تاشی، به روشنی خیابان استقلال، به مجسمه ی نیم  تنه ی خیابان بغداد… بازارچه ی خرید روباز مساحتی به متراژ 22هزار متر مربع و 760 متر طول دارد، که با یکی از انواع خودش در جهان رقابت می کند و به سبک مدرن ساخته شده، به واسطه ی آن منتظریم شما را در وادی استانبول ملاقات کنیم. این تنها بازارچه ی خرید روباز نیست اما همچنان مرکز جدید تجمعات استانبول است، جایی که قلب مد، سرگرمی، فرهنگ و هنر در آن می زند.

762- اقامتگاه

3.700 – کل فضای پارکینگ

20.000 متر مربع – دفاتر اصلی

120.000 متر مربع – مساحت واحد اداری

22.000 متر مربع – بازارچه ی خرید روباز

نوع پروژه:پروژه ی مسکونی

تعداد واحدهای مسکونی: 3000 واحد مسکونی

مساحت کل پروژه: 424 هزاز متر مربع

اقسام واحد های مسکونی: 1+1 خوابه، 1+2 خوابه، 1+3 خوابه، 1+4 خوابه، 1+5 خوابه

مساحت: 69.80 متر مربع – 305 متر مربع

زمان تحویل: آماده ی تحویل

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در مارس 9, 2023 در 9:53 ق.ظ
  • قیمت: تماس
  • متراژ ملک: 90-350 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2017
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht