آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول

  • شروع قیمت از 1,800,000لیر
باهچه لی اولر

توضیحات

خلاصه خرید آپارتمان در باسین اکسپرس استانبول

پیش فروش آپارتمان های هوشمند در استانبول. آپارتمان هایی لوکس به سبک لافت در جادۀ باسین اکسپرس با اقساط دو ساله بدون سود. سرمایه گذاری مطمئن در استانبول.

کلیات این پروژه در باسین اکسپرس

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 12000 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته
خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول
خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول

چرا این ملک را در باسین اکسپرس استانبول بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های لوکس را در باسین اکسپرس استانبول پیش فروش نماید. این مجموعه در منطقۀ باهچه لی اولر و در قسمت اروپایی شهر واقع شده است که از جمله مناطق عالی برای سرمایه گذاری توسط افراد خارجی، به شمار می رود.

معنای باهچه لی اولر، «خانۀ باغچه ها» است، زیرا در این محل پارک هایی زیبا وجود دارد و در کنار خیابان ها درختان زیادی وجود دارند که تجربۀ لمس طبیعت را در شهری بسیار بزرگ به شما می دهد. در این منطقه همچنین مرکز تجاری جدید استانبول در جادۀ باسین اکسپرس تأسیس شده است که به آن مسلک جدید نیز می گویند.

منطقۀ باهچه لی اولر به دلایل متعددی برای زندگی دائمی و تفریحات مناسب است، زیرا دسترسی آسانی به فرودگاه دارد، با نزدیک بودن به تقاطع بزرگراه های TEM و E-5 و بزرگراه سوم جدید و سیستم حمل و نقل عمومی بی نظیر، دسترسی خوبی به مرکز شهر و سایر مناطق آن دارد و امکانات روزمرۀ آن فراوان است و از جملۀ آن می توان به مرکز خرید دارای فروشگاه های برند، رستوران ها و امکانات تفریحی، مدارس، دانشگاه ها و بیمارستان ها، اشاره کرد.

تمامی این امکانات سبب می شود تا با خرید این آپارتمان ها در باسین اکسپرس استانبول درآمد اجارۀ بالایی برای سرمایه گذاران داشته باشد و مستأجران و مهمانان، خانواده های جوان، کارمندان دفتری و دانش آموزان به سکونت در آن علاقۀ زیادی داشته باشند و از مرکز شهر به این منطقه نقل مکان کنند و سبک زندگی آرام تر و سالم تری را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند. این محل همچنین توجه مسافران تجاری و توریست ها را به خود جلب کرده است، زیرا دسترسی آسانی به شهر و فرودگاه دارد.

خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول
خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول

موقعیت و جزئیات خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول

ساخت و ساز این مجموعه آپارتمان لوکس در باهچه لیولر، در کنار جادۀ باسین اکسپرس انجام می شود و دسترسی مستقیم به این جاده دارد. با خرید آپارتمان های لوکس در باسین اکسپرس استانبول با یک رانندگی 5 دقیقه ای به سمت جنوب می توان به بزرگراه E-5 رسید. همچنین می توانید از متروباس استفاده کنید و اگر 10 دقیقه به سمت جنوب بروید، به بزرگراه TEM می رسید. شما می توانید با پای پیاده به ایستگاه مترو بروید و ایستگاه قطار مرمره در فاصلۀ 10 دقیقه ای از شما قرار دارد.

بزرگراه ها و سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی را به شهر فراهم می کنند و فرودگاه ظرف 35 دقیقه، کانال جدید و مرکز نمایشگاهی CNR ظرف 10 دقیقه و جاذبه های تاریخی سلطان احمد ظرف حدود 35 دقیقه بسته به ساعات ترافیک، قابل دسترسی هستند.

امکانات فراوانی در مجاورت مجموعه وجود دارد، از قبیل فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، مدرسه، داروخانه، مراکز پزشکی، دندانپزشکی و تعداد زیادی کافه، کافی شاپ، بار و رستوران، که اکثر آن ها با پای پیاده و ظرف تنها 5 تا 10 دقیقه در دسترس هستند.

درباره سازندگان این املاک در باسین اکسپرس

این پروژه توسط دو سازندۀ مورد اعتماد محلی و در زمینی به مساحت 12000 مترمربع ساخته می شود و به یکی از پارک های بسیار زیبای محل نزدیک است. این مجموعه شامل دو بلوک می شود، یکی از این بلوک ها کم ارتفاع بوده و یک هتل لوکس در آن ساخته می شود. واحد بلندتر 11 طبقه دارد و در کل 407 آپارتمان 1 خوابه به سبک لافت در اندازه های مختلف در آن وجود دارد. این آپارتمان ها دارای نیم طبقه در داخل واحد هستند. این آپارتمان ها از استاندارد بالایی برخوردار خواهند بود و مطابق با قوانین و مقررات دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی ساخته می شود. تاریخ اتمام این پروژه اواخر دسامبر 2023 خواهد بود.

با پیش خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول این مجموعه پس از تکمیل، دیوار کشی شده و گیت ورودی خواهد داشت امکاناتی برای ساکنین و مهمانان دارد، از جمله:

  • یک مرکز تناسب اندام مجهز
  • کافه و رستوران
  • گاراژ پارکینگ امن
  • پارکینگ روباز برای مهمانان
  • آسانسور
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • اتاق جلسات
  • ژنراتور

به منظور رفاه حال شما و خانوادۀ محترمتان، نیروهای امنیتی به همراه دوربین های مداربسته در تمام ساعات شبانه روز از مجموعه محافظت می کنند.

خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول
خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول

قیمت خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس

آپارتمان های 1 خوابه 73 تا 116 مترمربع قیمت از 122650 تا 273182 دلار آمریکا

شرایط پرداخت برای خرید این املاک در باسین اکسپرس

شما می توانید این آپارتمان ها را به صورت نقدی خریداری کرده و از 5 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا برخوردار شوید. همچنین می توانید 50 درصد را به صورت پیش پرداخت و مابقی رادر اقساط 24 ماهه بدون سود پرداخت نمایید.

طراحی آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس

با خرید آپارتمان های لاکچری در استانبول دسترسی به آپارتمان ها از طریق لابی ورودی امن و مشترک انجام شده و راه پله و آسانسور به تمام طبقات وجود دارد. درب ورودی تمام واحدها مجهز به آیفون تصویری است که به درب های لابی متصل شده است. درب ورودی واحدها نیز امنیتی و فولادی است.

نمای این سازۀ مدرن کاملاً شیشه ای است و نور طبیعی و ویو های متفاوتی از شهر و چراغ های چشمک زن آن در شب را برای خانه ها فراهم می کند. برخی از واحدها نیز ویویی از پارک محل دارند.

خانه ها لوله کشی گاز طبیعی و سیستم گرمایش مرکزی دارند و زیرساخت تهویۀ هوا در تمام نشیمن ها و اتاق ها وجود دارد. همچنین تمام واحدها مجهز به جدیدترین تکنولوژی خانۀ هوشمند هستند و شما می توانید از هر جایی از دنیا به خانۀ خود دسترسی داشته باشید.

طراحی خانه ها به صورت آشپزخانۀ اپن است. این آشپزخانه ها کاملاً مدرن و مجهز بوده و تعداد زیادی کابینت و سطوح کاری باکیفیت دارند و لوازم توکار اجاق گاز، هود و فر در آن نصب شده است. حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و در آن از لوازم بهداشتی مدرن استفاده می شود.

خانه ها دارای نورپردازی هایی ظریف هستند که از طریق نورافکن های موجود در فرورفتگی های سقف انجام می شود. پله هایی به سبک شناور در این واحدها وجود دراد که به نیم طبقۀ بالا می رود و اتاق خواب در آن جا وجود دارد و نمایی شیشه ای و ریلی به طبقۀ نشیمن دارد.

هر آپارتمان دارای سیستم گرمایش مرکزی گازی بوده و زیرساخت مورد نیاز برای نصب تهویۀ هوا در صورت نیاز شما، در تمام اتاق ها وجود دارد.

خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول
خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول

کلام آخر برای خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول

در کل، این آپارتمان های لوکس در استانبول تمام نیازهای شما را برآورده می کنند، برای زندگی دائمی، تفریحات و سفرهای کاری مناسب هستند و انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود، زیرا اجاره بهای بالایی دارند، به امکانات محلی فراوان نزدیکند، دسترسی آسان به بزرگراه ها دارند و از آن جابه آسانی می توان به شهر و فرودگاه رسید، امکانات خود مجموعه فراوان است، در ناحیه ای خوب از شهر قرار دارد و به مرکز تجاری نزدیک است.

برای خرید آپارتمان های فروشی در باسین اکسپرس استانبول و کسب آگاهی از جزئیات بیشتر، قیمت ها و موجودی واحدها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم حرفه ای ما در استانبول به تمامی سؤالات احتمالی شما پاسخ داده، شما را به صورت کامل راهنمایی کرده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و حتی برای خریدن لوازم منزل جدید، یاری تان خواهند کرد.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باهچه لی اولر

جزئیات

به روز شده در آوریل 17, 2022 در 2:20 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 1,800,000لیر
  • متراژ ملک: 45 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2023
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht