آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان 3 خوابه دست دوم بازسازی شده در تکسیم استانبول

  • قیمت 4,200,000لیر
تکسیم

توضیحات

ویژگی های اصلی

بزرگ و جادار
ویو عالی

چرا این ملک را خریداری کنید

ثانیه ایی از برج معروف گالاتا فاصله دارد
تراس پشت بام با چشم انداز به سمت شاخ طلایی
پتانسیل اجاره بالا
3 اتاق خواب بزرگ
نیمه مبله

شرح ملک

این آپارتمان در منطقه گالاتا در استانبول واقع شده است – سنگی که از برج گالاتا پرتاب می شود – یک یافته نادر در استانبول!

خرید آپارتمان 3 خوابه دست دوم بازسازی شده در تکسیم استانبول دارای 3 اتاق خواب و 2 حمام است ، همچنین یک اتاق نشیمن بزرگ بزرگ برای سرگرمی وجود دارد. آپارتمان تزئین شده و دارای شخصیت و سلیقه قومی زیادی در سراسر است.

درست در قلب استانبول ، موقعیت مکانی به تنهایی ارزش قیمت را دارد ، این می تواند یک معامله برای یک سرمایه گذار مناسب تلقی شود.

گالاتا که به عنوان سوهوی استانبول شناخته می شود ، با جدیدترین گرایش های مد و فرهنگ پر جنب و جوش خیابانی – مکانی تاریخی در استانبول ، سرشار است. در داخل گالاتا فرهنگ ، زندگی ساکنان آینده و تاریخ زیادی پیدا خواهید کرد. به همین دلیل ، در صورت تمایل به سرمایه گذاری در استانبول در یک پروژه تضمین شده برای درآمد ، این ملک سود بسیار خوبی را برای اجاره ارائه می دهد.

به عنوان یک آپارتمان در طبقه آخر ، به یک تراس بالای سقف دنج دسترسی دارد ، جایی که تقریبا می توان برج گالاتای باستانی را لمس کرد و با دیدن شاخ طلای استانبول مسحور شد. تضاد شهر قدیمی و استانبول مدرن از این تراس بام دوست داشتنی قابل دیدن است.

سرمایه گذار که به دنبال درآمد تضمین شده است خوب است که این مورد را خریداری کند و با آن کار کند.


هنگام خرید آپارتمان در ترکیه، به‌دلیل نیاز خریدار به توصیه و پیشنهاد صادقانه ، خصوصا برای کسانی که می‌خواهند در کشوری که، اطلاع زیادی از آن نداشته و یا هیچ تجربه‌ای در زمینه بازار املاک  ندارند، صاحب ملک شوند، درخواست راهنمایی برای یافتن بهترین خانه و بهترین انتخاب، به آن‌ها یاری می‌رساند.   

سوالات متداول عبارتند از

– آیا این روزها، زمان مناسبی برای خرید خانه است؟

– آیا سرمایه گذاری در املاک ، سرمایه گذاری سودمندی است؟

-زمانی که قصد خرید یک واحد اقامتی را داریم، چه نکاتی باید مدنظر قرار گیرد؟

نکات مهمی برای خرید آپارتمان در ترکیه

سرمایه‌گذاری در بخش املاک یکی از بهترین انواع سرمایه‌گذاری است و نسبت به همه انواع سرمایه‌گذاری، قابل تضمین‌تر است، خصوصا در ترکیه به‌خاطر امکانات و شرایط انگیزشی که به‌وسیله دولت ترکیه، برای کسانی که قصد سرمایه گذاری و خرید املاک از شهروندان ترکیه و یا افراد خارجی را دارند، ارائه می‌شود، بازار املاک به اولین هدف برای کسانی که می‌خواهند یک سرمایه گذاری مناسب و مطمئن داشته باشند، تبدیل شده است.

در اظهارات آقای چاگرین بوآیاز، مدیر فروش املاک حریت، او از عواملی مانند ویزگی‌ها و دیگر مسائل مهم ساخت وساز ،که شما هنگام خرید خانه باید از آن آگاه باشید، سخن گفت. او همچنین از نیاز به بذل توجه به خصوصیات املاک اقامتی، که به عنوان بهترین سرمایه گذاری منتخب برای کسانی که در آن سرمایه گذاری کرده اند، وهمچنین بهترین منبع سرمایه گذاری تائید شده در بخش املاک در سال 2018 ، صحبت کرد. 

به‌این‌دلیل که بهترین انتخاب، بهترین دلیل برای یک سرمایه‌گذاری موفق در بخش املاک است.

چاگری بوآیاز افزود: اگرچه نرخ سود بهره بالا، سرمایه‌گذاری در پول در گردش را جذاب کرده است، سرمایه گذاری در بخش املاک، شامل سود بلندمدت و عملکرد بیشتر و بهتر می‌شود، به‌خصوص وقتی که سرمایه‌گذاری در خانه‌های جدید و نوساز، انجام می‌ شود، به‌ویژه سرمایه‌گذاری که شامل کاهش قیمت و تخفیف تا حدود 40درصد می‌شود.

او گفت: زمانی‌که میزان سودمندی سرمایه‌گذاری در بخش املاک را بررسی می‌کنیم، ما در می‌یابیم که سرمایه‌گذاری املاک در ترکیه، سودی بالاتر از سه برابر نسبت به سرمایه‌گذاری مالی و انواع دیگر سرمایه‌گذاری، ارائه می‌دهد. 

 چیزهایی که هنگام خرید املاک باید مورد توجه قرار گیرد

مهم‌ترین نکات در موقع خرید یک آپارتمان در استانبول عبارتند از:

خصوصیات ساختمان : سال ساخت و موقعیت و مکان ساختمان، نقش مهمی در انتخاب ملک یا آپارتمان مناسب دارد، و یکی از اصلی‌ترین موارد برای در نظرگیری است.

انتخاب مکانی در حال ساخت: املاک در مناطق در حال ساخت‌و‌ساز در یک مدت کوتاه، ارزش بیشتری کسب می‌کنند، آن‌ها به‌طور‌مرتب ودر گذر زمان، قیمتشان در حال افزایش است و تقاضا برای آن‌ها هم زیاد می‌شود.

از مکان‌های شلوغ اجتناب کنید: به‌این‌خاطر که مناطق مرکز شهر و شلوغ گران‌تر هستند، اگر شما می‌خواهید به ملکی با خصوصیات بهتر و قیمت پایین‌تر، دست یابید، کمی دور شوید. سرمایه‌گذاری در ملکی در منطقه مرکزی، موجب سود زیادی در بلندمدت می‌شود. تقاضا برای آپارتمان‌هایی که در مناطق پر جنب‌وجوش و شلوغ هستند، بیشتر از مناطق دورتر، رو به افز‌ایش است.

درحالی‌که مناطق خلوت‌تر با امکانات زیاد ، به سرمایه‌گذاران، قیمت‌های قابل توجه و خاصی ارائه می‌دهند.

به ‌هنگام خرید ملک، شما باید گزینه‌های متناسبی با بودجه سرمایه‌گذار ارزیابی کنید، تا وقتی‌که شما به طور مثال، مالک ملکی از طریق پرداخت قسطی شدید، و نتوانستید پرداخت مقرر سر وقت داشته باشید.، با مشکلات اساسی روبرو نشوید. واحد اقامتی خریداری شده باید مناسب سیستم خانه‌سازی باشد.

دنبال کردن شاخص‌ها، آمار و تحقیقات املاک و مستغلات ، به‌وسیله کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در املاک دارند، دارای اهمیت عمده‌ای در انتخاب بهترین قیمت، است. دانستن موقعیت بازار املاک و پیگیری توسعه اش، می‌تواند در انتخاب بهترین، مفید باشد.

در کدام قسمت استانبول املاک اقامتی بخریم؟ 

انتخاب یک مشاور املاک و یک خانه مناسب، آسان نیست. تقاضای راهنمایی‌  برای خرید یک آپارتمان در استانبول، بسیار هزینه‌بر است. اگرچه، معروف‌ترین مناطق در دوره کنونی، اسن‌یورت ، بیلیک دوزو، چک‌مکوی، کارتال، پندیک و بسیاری مناطق دیگر هستند که می‌توان در آن‌ها، یک واحد اقامتی با قیمت مناسب، خرید.

تعداد پروژه‌‌های املاک، اخیرا در مناطقی مانند ایوپ، مجدیا کوی، علی بی‌کوی، خط مترو محمود بی، تراموای ایوپ بایرام پاشا و هالیک(خلیج) ، افزایش یافته است. این مناطق، معرف مناطق توسعه شهری در استانبول هستند و انتخاب‌های زیادی برای سرمایه‌گذاران املاک و کسانی که تمایل به خرید خانه جدید در استانبول دارند، وجود دارد.

ما علاوه بر ارائه تعداد زیادی انتخاب متمایز در پروژه‌های تضمین شده دولتی و قابل اعتماد، بهترین خدمات را حین و پس از فروش به مشتریان ارائه می‌دهیم.

5/5 - (3 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بی اوغلو, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در ژوئن 9, 2021 در 1:26 ب.ظ
  • قیمت: قیمت 4,200,000لیر
  • متراژ ملک: 150 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • سرویس ها: 2
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: با اشیاء, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht