آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در کیپتاش باجیلار در استانبول

پیش فروش آپارتمان های مدرن در استانبول اقساطی بدون سود. نزدیک به باسین اکسپرس در باجیلار با هزینۀ شارژ پایین. سرمایه گذاری ایده آل در املاک استانبول و مناسب اخذ شهروندی ترکیه در سال 2022.

کلیات پروژه کیپتاش باجیلار

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 7500 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته
  • امکانات رفاهی: دارد
  • مناسب اقامت و شهروندی ترکیه: بله
خرید ملک در کیپتاش باجیلار در استانبول

چرا این ملک را در باجیلار بخرم؟

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه آپارتمان لوکس را در استانبول پیش فروش نماید. این مجموعه در باجیلار واقع شده که منطقه ای خوب برای سرمایه گذاری در ملک به شمار می رود و مرکز تجاری جدید باسین اکسپرس در آن قرار دارد. این منطقه در قسمت اروپایی استانول واقع شده است.

باجیلار برای افرادی که به دنبال سرمایه گذری در املاک استانبول هستند، بسیار مناسب است و فاصلۀ کمی تا تقاطع بزرگراه اصلی TEM دارد. این بزرگراه دسترسی خوبی به فرودگاه جدید استانبول و بسیاری از مناطق دیگر شهر فراهم می کند. برای کسانی که ماشین ندارند یا ترجیح می دهند تا گرفتار ترافیک سنگین شهر نشوند، چندین ایستگاه مترو نیز وجود دارد.

از دلایل دیگر مناسب بودن این محل برای سرمایه گذاری در املاک می توان به اجارۀ این ملک ها اشاره کرد. این خانه های فروشی در باجیلار تاجران همیشگی استانبول، کارمندان و خانواده های ثروتمند را به خود جذب می کند، زیرا امکانات آن فراوان است و برای زندگی دائمی مناسب است. از جملۀ این امکانات می توان به مراکز خرید بزرگ، بیمارستان، چندین دانشگاه و مدرسه برای تمام سنین اشاره کرد.

خانه ها در این منطقه معمولاً در مجتمع ها قرار دارند. این مجتمع ها سبک زندگی سالم و لوکسی را به ساکنان خود ارائه می دهند و دسترسی آسانی به مرکز شهر، فرودگاه و هر چیزی که برای زندگی در شهر، تفریحات و قرارهای کاری به آن احتیاج است، دارند.

موقعیت پروژه کیپتاش باجیلار و جزئیات آن

این خانه های فروشی در حال ساخت در باجیلار حدود 37 کیلومتر تا جنوب فرودگاه جدید و 8.5 کیلومتر تا شمال نوار ساحلی مرمره فاصله دارد. همچنین تا شرق جادۀ باسین اکسپرس و مرکز تجاری جدید 1.5 کیلومتر راه است.

با خرید ملک در کیپتاش باجیلار در استانبول جادۀ اکسپرس به بزرگراه های TEM و E-5 در شمال دسترسی دارند و هر دو ظرف 10 دقیقه در دسترس هستند. خط متروباس از مرکز E-5 عبور می کند. اگر ماشین ندارید، می توانید در فاصلۀ چند قدمی از مجموعه چندین ایستگاه اتوبوس و مترو را بیابید. بنابراین این منطقه به تمام نواحی استانبول دسترسی آسانی دارد. جاذبه های تاریخی سلطان احمد ظرف کمتر از 40 دقیقه و کانال جدید در غرب ظرف 15 دقیقه در دسترس خوهد بود. این کانال از دریاچۀ کوچوک چکمجه آغاز می شود.

اگر به دنبال منطقه ای از استانبول هستید که در آن امکانات فراوانی موجود باشد، این محل برای شما مناسب است، زیرا فروشگاه ها، سوپرمارکت، بانک، مدرسه، مراکز پزشکی، داروخانه، کافه، بار و رستوران های فراوانی در آن وجود دارند که به مجموعه بسیار نزدیک هستند. همچنین ظرف چند دقیقه و با استفاده از ماشین و یا وسایل حمل و نقل عمومی می توانید به بیمارستان، مراکز خرید، دانشگاه و مرکز تجاری CNR برسید.

ساخت این مجموعه به خوبی پیش می رود. مجموعه در زمینی به مساحت 7500 مترمربع ساخته می شود که 4000 متر از آن به فضای سبز و باغچه اختصاص داده شده است. مجتمع دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و شامل چهار بلوک 10 طبقه است که در کل 250 آپارتمان 1 تا 3 خوابه را در خود جای داده است.

خرید ملک در کیپتاش باجیلار در استانبول

تاریخ تحویل پروژه کیپتاش باجیلار

همچنین در این زمین یک بلوک دو طبقه نیز وجود دارد که مهد کودک در آن قرار دارد. این ساختمان ها توسط یکی از سازندگان معروف و مورد اعتماد استانبول ساخته شده و در تاریخ دسامبر 2022 به اتمام می رسد. خانه ها از استاندارد بالایی برخوردار خواهند بود و مقررات ساختمان دولت ترکیه در آن رعایت می شود.

با خرید آپارتمان در کیپتاش باجیلار در استانبول پس از تکمیل مجموعه، امکانات محدودی در دسترس شما قرار می گیرد و به همین دلیل هزینۀ شارژ ساختمان کم است:

  • محل بازی کودکان
  • باشگاه روباز و سرپوشیده
  • محل نشستن در باغچه ها
  • پارکینگ روباز و سرپوشیده
  • آسانسور در هر بلوک
  • ژنراتور
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی

به منظور رفاه حال شما عزیزان تمامی مجموعه با دوربین مداربسته و نیروهای امنیتی محافظت می شود.

قیمت خرید آپارتمان های کیپتاش باجیلار

  1. آپارتمان های 1 خوابه 65 تا 78 مترمربع قیمت از 2576000 تا 2932000 لیر ترکیه
  2. واحد های 2 خوابه 83 تا 99 مترمربع قیمت از 3104000 تا 3641000 لیر ترکیه
  3. آپارتمان های 3 خوابه 106 تا 117 مترمربع قیمت از 3952000 تا 4291000 لیر ترکیه

نحوۀ پرداخت

هیچ گونه تخفیفی برای پرداخت نقدی وجود ندارد. سازنده برای خرید این ملک پرداخت اقساطی در نظر گرفته است. شما می توانید 50 درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 48 ماهه پرداخت کنید.

خرید ملک در کیپتاش باجیلار در استانبول

طراحی آپارتمان ها پروژه کیپتاش باجیلار

ساکنین هر بلوک می توانند از طریق گاراژ و یا لابی امن به آپارتمان ها دسترسی داشته باشند و راه پله و آسانسور به تمام طبقات وجود دارد. واحدها از طریق آیفون تصویری به درب های لابی متصل شده و درب ورودی آپارتمان ها از جنس درهای امنیتی فولادی است.

طراحی آشپزخانه ها به صورت باز و یا بسته است. آشپزخانه ها مدرن و کاملاً مجهز بوده و در آن کابینت ها و سطوح کاری فراوان وجود دارد و لوازم توکار و سفیدرنگ هود، اجاق گاز و فر در آن نصب می شود.

با خرید ملک در کیپتاش باجیلار در استانبول تمام آپارتمان ها مجهز به سیستم گرمایش مرکزی گازی خواهند بود و زیرساخت تهویۀ هوا در تمام اتاق ها وجود خواهد داشت. آپارتمان ها نورپردازی مدرن نیز دارند.

اتاق ها در طول روز با پنجره های قدی دوجداره روشن می شوند و درهای پاسیو به بالکن های فرانسوی یا بالکن های شیشه ای پنلی، باز می شوند و ویویی از باغچه ها و شهر دارند.

حمام های مدرن و شیک آن از کف تا سقف کاشی کاری می شوند و شیرآلات مدرن نیز در آن ها نصب می شود. کف بقیۀ فضاها با سرامیک و لمینیت پوشیده می شود.

کلام نهایی درباره این آپارتمان های فروشی در باجیلار استانبول

در کل این آپارتمان های مدرن فروشی در باجیلار استانبول برای هر منظوری مناسب است، برای تفریحات، سفرهای کاری به شهر و زندگی دائمی در شهر ایده آل است و فرصتی عالی برای سرمایه گذاری در استانبول محسوب می شود، زیرا اجاره بهای سالانۀ آن بالاست، دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارند، امکانات محلی فراوانی دارند، امکانات خود مجموعه خوب است، ویوی زیبایی از طبیعت دارند و از موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری برخوردارند.

برای خرید ملک در کیپتاش باجیلار در استانبول و گرفتن جزئیات بیشتر، موجودی آپارتمان ها و اطلاع از قیمت ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. مشاوران خوب ما در استانبول به تمامی سؤالات شما در مورد املاک پاسخ داده، به شما مشاوره می دهند، میزان اجاره بهای ملک را کاملاً صادقانه به شما می گویند و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و پس از آن، شما را راهنمایی می کنند.

موقعیت

استانبول چندین مرکز شهر دارد. اما بیشتر مراکز آن بخش های تاریخی اطراف میدان تقسیم و سلطان احمد است که مسجد آبی و بازار بزرگ در آنجا قرار دارد.

بقیۀ این مراکز در کل شهر پراکنده است و در آن بازارهای خرید بزرگ، امکانات آموزشی و پزشکی، پارک های بزرگ و غیره وجود دارد که این مناطق مدرن و جدید را به محلی برای زندگی دائمی و سرمایه گذاری تبدیل می کند.

خانه ها در این مناطق معمولاً در مجتمع هی بزرگ و مدرن قرار دارد که امکانات خوبی دارند و با باشگاه ها و فعالیت های ورزشی و رستوران های غذای سالم موجود در آنها، سبک زندگی سالمی را ارائه می دهند.

مسافت ها

فاصله تا شهر: 19 کیلومتر تا سلطان احمد

فاصله تا ساحل: 8.5 کیلومتر تا دریای مرمره

فاصله تا فرودگاه: 37 کیلومتر

4/5 - (1 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باجیلار

جزئیات

به روز شده در جولای 26, 2022 در 12:16 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 2,576,000لیر
  • متراژ ملک: 65 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1 ~ 3
  • سرویس : 1
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht