آسان انتخاب کنید

توضیحات


ویژگی‌های خرید آپارتمان در بیکوز استانبول

  • بالکن
  • سالن بسکتبال
  • سیستم گرمایش مرکزی
  • امکانات تفریحی کودکان
  • پنجره‌های دوجداره
  • امکانات رفاهی
  • آشپزخانه مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • اوپن آشپزخانه از جنس مرمر

توصیف آپارتمان در بیکوز استانبول

آژانس ترک گشت با افتخار مجموعه آپارتمان‌های لوکس تقریباً تکمیل شده را برای فروش در استانبول به شما معرفی می‌کند. این آپارتمان‌ها در منطقه‌ی سرسبز و غنی بیکوز، مسافت کوتاهی از شرق تنگه‌ی بسفر در قسمت آسیایی نشین شهر قرار دارند.

منطقه‌ی بیکوز، ساریر قسمت آسیایی نشین شهر است، منطقه‌ای سرسبز و غنی که در طول تنگه بسفر کشیده شده و به شمال اسکودار و به سمت ساحل دریای سیاه وصل می‌شود.پر از جنگل‌های سرسبز و باشکوه با خط ساحلی بوسفوروس که بسیاری از عمارت‌های قدیمی را در آنجا جای داده، که وقتی به بازار املاک استانبول عرضه می‌شود با قیمت‌های هنگفت هفت یا هشت رقمی هر نوع پول رایجی برابر است.

مانند بیشتر مناطق استانبول، منطقه‌ی بیکوز از تاریخچه‌ی فوق‌العاده‌ای برخوردار است، که اولین ساکنین شناخته شده در این منطقه به ۲,۷۰۰ سال پیش باز می‌گردد، هرچند که تا امروز کسی که این منطقه را کشف کرده ناشناخته باقی مانده. سپس این منطقه توسط ترکان حدود ۷۰۰ سال پیش تصرف شد و به منطقه‌ی باشکوه و ثروتمندی که امروز هست تغییر یافت که اغلب انتخاب خانواده‌هایی است که ترجیح می‌دهند فرزندانشان در کنار طبیعت سالم و زیبا بزرگ شوند.

با همه‌ی این‌ حرف‌ها منطقه‌ی بیکوز تنها با مسافتی کوتاهی با رانندگی به منطقه‌ی کادیکوی در مرکز شهر قسمت آسیایی نشین فاصله دارد، که با حدود ۲۰-۲۵ دقیقه رانندگی به آنجا می‌رسید و همچنین دسترسی آسانی به قسمت اروپایی استانبول ازطریق خدمات کشتیرانی از ترمینال‌های متعدد و همچنین ازطریق پل سلطان محمد فاتح و پل سلطان سلیم یاووز دارد‌.

محل پروژه و اطلاعات مربوط به خرید آپارتمان در بیکوز استانبول

این مجموعه لاکچری و منحصربه‌فرد از خانه آپارتمان‌های هوشمند برای فروش در منطقه‌ی بیکوز دقیقا در حاشیه‌ی جنگل بیکوز ساخته شده‌اند که محیطی حدود ۱.۵ میلیون متر مربع را پوشش می‌دهد و فقط چند متر با دریاچه‌ی طبیعی یعنی یکی از سالم‌ترین مناطق زندگی در استانبول فاصله دارد.

تنها در پنج دقیقه می‌توان به خط ساحلی بوسفوروس به سمت شرق رسید، همینطور می‌توان به نزدیک‌ترین خدمات کشتیرانی به سمت استانبول اروپایی دسترسی داشت، درحالی که رانندگان می‌توانند ازطریق پل سلطان محمد فاتح از روی تنگه‌ی بسفر عبور کرده که فقط ده دقیقه فاصله دارد. به بیشتر مناطق شهر می‌توان به راحتی ازطریق بزرگراه TEM که در هفت دقیقه به آنجا می‌رسیم دسترسی داشت. رسیدن به فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوچکن حدود ۴۰ دقیقه زمان می‌برد. سواحل بسیار زیبای دریای سیاه در ۲۵ دقیقه و بزای آن‌هایی که رانندگی نمی‌کنند، این مجموعه در نزدیکی ایستگاه‌های اتوبوس و پانزده دقیقه با نزدیک‌ترین ایستگاه مترو فاصله دارد.

امکانات رفاهی در منطقه‌ی محلی برای زندگی روزمره در شهر فراوان هستند، مسافت پیاده‌روی در رسیدن به مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، داروخانه‌ها و انتخاب خوبی از سالن‌های غذاخوری متعدد، درحالی که منطقه‌ی بیکوز دو بیمارستان قرار دارند که تنها پنج دقیقه دورتر هستند یا فقط با ۱۰-۲۰ دقیقه رانندگی می‌توان به بیمارستان‌های دیگر، مراکز خرید مدرن و بزرگ و تعداد زیادی دانشگاه عالی هم رسید.

پروژه‌ی دو مرحله‌ای که مرحله‌ی اولش از قبل تمام شده و مرحله‌ی دوم به تاریخ تکمیل نهایی نزدیک است که برای اواخر ژوئیه ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسند. کل این مجموعه در منطقه بزرگی به مساحت ۵۰,۷۵۶ متر مربع قرار دارد که فقط ۵۰ متر با دریاچه‌ و جنگل فاصله دارد و شامل ۱۸ بلوک آپارتمان‌های کم ارتفاع پنج طبقه‌ای است با حدود ۳۸۲ واحد آپارتمان با منظره‌ی جنگل و دریاچه که از اتاق‌های ۲-۶ خوابه، استاندارد یا خانه‌های دوبلکس که با منظره‌ی باغ‌های  فوق‌العاده زیبا محاصره شده‌اند تشکیل شده و مطابق با قوانین استاندارد ایمنی و عایق‌کاری دولت ترکیه هستند و هر خانه‌ای مطابق با استاندارد بالای سازنده ساخته شده و یا ساخته می‌شود.

زندگی در این مجموعه هم‌اکنون آغاز شده و ساکنین، میهمانان از امکانات رفاهی در محل نهایت استفاده و لذت را می‌برند.

خریداران آپارتمان در بیکوز استانبول  از امکاناتی مثل:

  • استخر آبگرم سرپوشیده
  • مکان بازی کودکان
  • مرکز مجهز تناسب اندام
  • سالن‌های بسکتبال و تنیس
  • برکه‌های تزیینی و بزرگ
  • پارکینگ داخلی و با امنیت
  • مناطق پارکینگ خارجی
  • راهروی پیاده‌روی
  • منطقه نشیمن باغ
  • آسانسور در تمامی بلوک آپارتمان‌ها
  • ژنراتورهای پشتیبان
  • سیستم ماهواره مرکزی

ساکنین و میهمانان در ۲۴ ساعت هفته توسط دوربین‌های و خدمات امنیتی امن بوده و نظارت می‌شوند.

قیمت‌ خرید آپارتمان در بیکوز استانبول

مرحله‌ی اول (ترکیه)

قیمت خرید آپارتمان‌های دو خوابه ۱۲۴-۱۴۰ متری، شروع قیمت از ۶,۷۳۳,۲۳۲ میلیون تا ۷,۰۳۵,۰۶۱ میلیون لیر ترکیه.

مرحله‌ی دوم (آماده‌ی تکمیل)

قیمت خرید آپارتمان‌های سه خوابه ۱۲۹- ۱۹۲ متری، شروع قیمت‌ از ۵,۷۸۹,۶۳۴ میلیون تا ۹,۹۹۰,۸۵۴ میلیون لیر ترکیه.

 قیمت خرید آپارتمان‌های چهار خوابه ۲۱۰ متری، شروع قیمت از ۹,۷۱۶,۴۶۳ میلیون تا ۱۰,۳۴۴,۵۱۲ میلیون لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان‌های پنج خوابه ۲۷۷-۲۸۱ متری، شروع قیمت از ۱۱,۷۳۳,۲۳۲ میلیون تا ۱۱,۸۸۸,۷۲۰ میلیون لیر ترکیه.

تخفیفات نقدی یا پرداخت‌های بدون بهره برای خرید آپارتمان در بیکوز استانبول

خریداران نقدی از تخفیف ۲۰٪ قیمت‌های بالا بهره‌مند می‌شوند و آن‌هایی که ترجیح می‌دهند پرداخت خود را با اقساط بپردازند، می‌توانند ۵۰٪ از قیمت را اول خرید، به خانه نقل مکان کرده و مابقی قیمت را در اقساط ۱۲ ماهه با پرداخت‌های یکسان ماهیانه و بهره صفر درصد بپردازند.

پلان آپارتمان ها در بیکوز استانبول

تمامی بلوک‌های مسکونی شامل لابی امن و مشترک هستند که از آنجا با آسانسور و پله به تمامی طبقات دسترسی دارد، تمامی آپارتمان‌ها مجهز به درب استیل ضد سرقت  و آیفون تصویری هستند که آن‌ها را به ورودی لابی وصل می‌کند.

تمامی آپارتمان‌ها با آشپزخانه‌های مدرن و مجهز طراحی شده‌اند، در هر خانه قطعات و سطوح کار باکیفیت نصب شده است و همگی آن‌ها با وسایلی مثل هود، اجاق و ف مایکروفر سفید و توکار تکمیل شده‌اند.

با خرید آپارتمان در بیکوز استانبول کلی نور و روشنایی روز به تمامی اتاق‌ها ازطریق دربهای بزرگ دوجداره پاسیوی از زمین تا سقف راه دارد که منظره‌ی جنگل سرسبز و دریاچه را به داخل هر خانه فراهم می‌کند. دربهای پاسیو یا ایوان به سمت فضاهای نشیمنگاه بزرگ یا تراس‌های سرسبز، بالکن‌های سایه دار یا تراس‌های بزرگ با پشت‌بام باغ مانند باز می‌شوند، جایی که می‌توانید از رایحه‌ی درخت کاج و مناظر زیبا، ناهارخوری آلفرسکو یا مکان‌های بیرونی برای استراحت لذت ببرید.

تمامی خانه‌ها و اتاق‌ها مجهز به سیستم گرمایش مرکزی و زیرساخت‌های تهویه مطبوع در محل هستند، که برای زندگی یکساله مناسب بوده و درحالی که تمامی خانه‌ها مجهز به سیستم هوشمند هستند.

حمام و توالت این خانه‌ها از زمین تا سقف کاملا کاشی‌کاری شده است و در آن‌ها دوش و قطعات مدرن نصب شده است. تمامی طبقات دیگر با کاشی‌های باکیفیت یا لمینت گرمتر پوشیده شده‌اند.

روی هم رفته، این خانه آپارتمان‌های هوشمند برای فروش در استانبول شامل تمامی شرایط مناسب بوده و برای تفریحات مرتب، سفرهای کاری، زندگی یکساله یا سرمایه‌گذاری پیشرفته در استانبول ایده‌آل هستند. این آپارتمان‌ها به شما امکانات رفاهی زیادی از جمله بزرگراه‌های نزدیک، وسایل نقلیه عمومی برای دسترسی آسانتر به شهر و فرودگاه، در کنار مناظر فوق‌العاده از جنگل و دریاچه برای زندگی سالم و درآمد اجاره بالا در منطقه باکلاس استانبول پیشنهاد می‌دهند.

با ترک گشت برای جزئیات بیشتر جهت خرید آپارتمان در بیکوز استانبول ، اطلاع از قیمت‌ها و شرایط تماس بگیرید‌ و یکی از مشاوران صمیمی گروه املاک ما در استانبول به تمامی سوالات ملکی شما در استانبول پاسخ داده، به شما مشاوره داده، بینشی واقعی نسبت به بازده احتمالی اجاره و در طول تمامی مراحل خرید خانه در استانبول شما را راهنمایی می‌کنند.

معرفی منطقه بیکوز

منطقه بیکوز (Beykoz) یک منطقه ساحلی در شمال تنگه بسفر، در جوار دریای سیاه و در بخش آسیایی استانبول میباشد که در سالیان اخیر به قسمت مرفه نشین و لوکس استانبول تبدیل شده است. این منطقه که نزدیک پل بغاز یا همان پل تنگه بسفر قرار دارد نمای بسیار زیبایی از استانبول دارد.

تاریخچه منطقه بیکوز استانبول:  

تحت کنترل ترکیه ، تنگه ها ارزش استراتژیک خود را حفظ کرده اند. در واقع سربازان انگلیس در سال 1854 در بیکوز در راه خود برای جنگ در کریمه جمع شدند.بعداً تلاش شد تا صنعت به منطقه بیاید ، از همه مهمتر کارگاه های شیشه سازی در Paşabahçe ، که به عنوان کارگاه های کوچک در قرن 17 آغاز شد و تا قرن 18 و 19 کارخانه های باسابقه بود که مجسمه های پیچیده طراحی شده یا نیمه مات را ایجاد می کرد. ظروف شیشه ای سفید که در سراسر جهان با عنوان “Beykoz-ware” شناخته می شود. بعداً یک کارخانه معروف کفش ساخته شد ، اکنون هر دو کارخانه شیشه و کفش بسته شده است.

خانه سازی در بیکوز استانبول:

در دامنه های بالای سر بسفر بیکوز همواره از توسعه کنترل نشده رنج برده است و مناطق بزرگی از بالای بسفر از خانه های غیرقانونی پوشیده شده است ، جایی که مهاجران برای زندگی و کار در صنعت شیشه سازی و سایر صنایع آمده اند. مناطقی مانند ukubuklu و Paşabahçe به طور مداوم در تلاشند تا زیرساخت ها را برای ادامه کار در ساخت مسکن غیرقانونی یا نیمه قانونی بکار گیرند. به دلیل همین نیروی کار صنعتی ورودی ، Beykoz شخصیتی طبقه کارگر را در پشت تجملات و تفریحی از آبشار بسفر داشته است. تحصیل به نوعی مشکل ساز است و دیدن کودکانی از منطقه بیکوز که با قایق به طرف اروپایی می روند به مدرسه می روند.اکنون ساختمان غیرقانونی در جنگلهای دور از دریا به ویژه در مناطق ofavuşbaşı و Elmalı در حال وقوع است. این حومه با دهکده های کوچکی پراکنده شده است که هم اکنون در حال گسترش هستند.بسفور در طول تاریخ با ماهی در حال شادابی بوده است ، و بیكوز دارای جامعه ماهیگیری كوچكی است (گرچه ناوگان اصلی ماهیگیری در خود استانبول مستقر است). رستوران های ماهی در آنادولو کاوا به طور خاص برای ارائه خدمات روزانه از تورهای بسفر توسط کشتی های دریایی گرد آمده اند.

این منطقه یکی از دلپذیرترین و صلح آمیزترین مناطق استانبول است که فضای سبز آن همچنان دست نخورده باقی مانده است. و داری یک جنگل و بیشه به نام جنگل بیکوز استانبول است. در حال حاضر این منطقه یکی از سرسبزترین و خوش آب و هوانرین مناطق استانبول است. پارک جنگلی و بیشه بیکوز یکی از بهترین مکان ها برای تفریح و صرف یک صبحانه لذیذ است، رستوران ها و کافه های بسیاری در این جنگل وجود دارد و مردم بسیاری آخر هفته ها به آنجا می روند.

جالب است بدانید از آنجایی که این منطقه درست در مقابل مناطق لوکس و مرفه نشین بخش اروپایی چون ببک، ساریر و زکریاکوی قرار گرفته است، بسیاری از ثروتمندان ساکن در بخش اروپایی، در منطقه بیکوز نیز ویلا دارند و تابستان ها به دلیل سرسبزی این منطقه به ویلاهایشان در بیکوز می روند.

در کنار ساحل برخی از گران ترین خانه های این شهر قرار دارند و بسیاری از سیاستمداران و افراد مشهور ترکیه در اینجا ویلا دارند. عطر دریایی که از بسفر بیرون می آید، مردم ماهیگیر و کشتی های عظیم عبوری باعث شده جای تعجبی نباشد که رستوران ها و کلوپ های شبانه در ساحل بیکوز فراوان باشند.

مرکز این منطقه همچنین دارای دهکده ای است که دارای ساختمانهای کوچک و قدیمی است، بسیاری از آنها به جای بلوک های آپارتمانی، به ویژه در تپه ها که از سمت سواحل بالا می روند، خانه ویلایی دارند.

جاذبه های مهم منطقه بیکوز 

  • قلعه آنادولو استانبول
  • کاخ خدیو
  • کاخ کوچوک سو استانبول

 

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, بیکوز

جزئیات

به روز شده در جولای 6, 2021 در 1:05 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 6,750,000لیر
  • متراژ ملک: 124 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2~5
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht