آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان لاکچری در بیکوز استانبول و میانگین قیمت منطقه

  • شروع قیمت از 4,170,188لیر
بیکوز

توضیحات

ویژگی های املاک فروشی بیکوز

  • نوع: آپارتمانی
  • تابعیت: واجد شرایط
  • مساحت زمین: 30000 متر مربع
  • استخر: اشتراکی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: امنیت 24 ساعته
  • منطقه درجه یک برای سرمایه گذاران
  • شروع قیمت 2 خوابه: از 8.170.188 لیر
  • نوع فروش: نقدی
  • تاریخ تحویل: سال 2023

چرا یه آپارتمان تو بخش بیکوز استانبول بخری و حالشو ببری؟

موقعیت رویایی:

  1. دروازه اوراسیا: فکرشو بکن، یه خونه با چشم انداز خفنی به تنگه بُسفُر و دریای سیاه، جایی که اروپا و آسیا به هم می رسن. صبح ها با طلوع آفتاب روی دریای مرمره چشماتو باز کنی و غروب ها کنار آب قدم بزنی، حال دلت نمی گیره؟
  2. قطب پررونق: بیکوز قلب تپنده اقتصاد استانbule. با این اوصاف، تقاضا برای خونه های جدید هم زیاده و طبیعتا ارزش ملک ها هم میره بالا. پس سرمایه گذاری تو این منطقه حسابی می صرفه!

حمایت دولتی:

  • پیشرفت زیرساخت ها: دولت ترکیه حسابی داره رو بیکوز سرمایه گذاری می کنه. پروژه هایی مثل بزرگراه شمالی مرمره و تونل اوراسیا رفت و آمد رو راحت تر می کنن و ارزش ملک ها رو هم بیشتر می برن بالا.
  • آینده درخشان: پروژه های عظیمی مثل مرکز مالی استانبول و خط مارمارای هم در حال اجرا هستن که باعث ایجاد شغل های جدید، امکانات رفاهی بیشتر و در کل جذاب تر شدن بیکوز می شن.

آرامش و امنیت:

  • امن و امان: تو بیکوز خبری از جرم و جنایت نیست و خیالت راحته که خودت و خونوادت تو امنیت کامل زندگی می کنین. اگه هم بخوای خونه رو اجاره بدی، خیالت راحته که مستأجر خوبی گیرت میاد.
  • کیفیت زندگی بالا: تو بیکوز کلی فضای سبز، پارک و مدرسه های خوب پیدا می کنی. از خرید کردن تو مغازه ها و رستوران های متنوع و خوشمزه هم که دیگه نگم برات!

فرهنگ و طبیعت:

  • تاریخ غنی: قدمت تاریخی بیکوز به دوران بیزانس برمی گرده. قلعه یوروس و قلعه اناطولی هم شاهدای این تاریخ هستن. تو این منطقه با مردمی از فرهنگ های مختلف آشنا می شی و کلی چیزای جدید یاد می گیری.
  • طبیعت بکر: جنگل بلگراد یه تیکه از بهشته که تو دل شهره. می تونی تو این جنگل یا پارک طبیعت پویرازکوی، حسابی خوش بگذرونی، پیک نیک بدی و روح و جسمتو تازه کنی.

سرمایه گذاری پرسود:

  • بازار اجاره عالی: تقاضا برای اجاره خونه تو بیکوز خیلی زیاده. پس اگه خونه بخری، می تونی راحت اجاره بدی و درآمد خوبی داشته باشی.
  • بالا رفتن ارزش ملک: با توجه به رشد اقتصاد ترکیه و سرمایه گذاری های دولت، ارزش ملک ها تو بیکوز قراره بیشتر هم بشه. پس هر چی زودتر بخری، سود بیشتری می کنی.
  • شهروندی ترکیه: برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری به کسایی که حداقل 400 هزار دلار تو ملک سرمایه گذاری کنن، شهروندی ترکیه رو میده. با خرید خونه تو بیکوز می تونی از این فرصت عالی استفاده کنی.

دسترسی راحت:

  1. رفت و آمد آسون: تو بیکوز به همه جای استانبول دسترسی راحتی داری. اتوبوس، مترو و کشتی هم که هستن دیگه! قراره یه قطار سریع السیر هم به فرودگاه صبیحه گوکچن راه بیفته که رفت و آمد رو از اونم راحت تر می کنه.
  2. نزدیکی به فرودگاه: فرودگاه صبیحه گوکچن که دومین فرودگاه بزرگ استانبول هست، با یه رانندگی کوتاه از بیکوز قابل دسترسیه. پس اگه اهل سفر هستی یا کارت به کارهای بین المللی می خوره، دیگه نگران دوری از فرودگاه نباش.

محله دنج و دوست داشتنی:

  1. مردم خونگرم: تو بیکوز با آدمای باحال از فرهنگ های مختلف آشنا می شی. مطمئن باش که تو این منطقه احساس غریبی نمی کنی.
  2. تفریحات متنوع: تو بیکوز کلی جاهای دیدنی و کارای باحال هست. از گردش تو جاهای تاریخی و طبیعت گردی بگیر تا شکم گردی تو رستوران های خوشمزه، همه چی داره!
  3. آرامش و آسایش: اگه دنبال یه جای آروم و به دور از شلوغی های شهر می گردی، بیکوز بهترین گزینه ست.
خرید آپارتمان لاکچری در بیکوز استانبول

چرا این آپارتمان ها را در بیکوز استانبول بخریم؟

ما مسرور هستیم که این مجتمع آپارتمان های رو به دریای تازه تکمیل شده در استانبول که در سمت آسیایی شهر نزدیک به بسفر و جنگل بزرگ سبز بیکوز واقع شده است را برای فروش ارائه نماییم.

خرید ملک در بیکوز در سمت آناتولی استانبول، مرکز شهر ناحیه آسیایی، در شمال کادیکوی واقع شده است و درسواحل تنگه بسفر با مناطق شمالی آن با دریای سیاه روبرو می شود. یک منطقه خیره کننده با جنگل های سر سبز، برای یک زندگی آرام و سالم به دور از شلوغی های مرکز شهر و ازدحام ترافیک.

در امتداد سواحل بسفر، درست سمت راست منطقه بیکوز شما می توانید تعدادی از خانه های بسیار گران در استانبول را پیدا کنید، خانه های باستانی یالی عثمانی، دقیقا مثل نمونه هایی که در بسیاری از برنامه های تلویزیون ترکیه دیده شده است، همراه با حضور کارکنانی که مشغول به مراقبت و نگهداری از خانه ها و ساکنان آن که عمدتا سیاسیون و حرفه ای های استانبول هستند، هرچند بهترین راه برای دیدن این ویژگی های شگفت انگیز یک گردش تفریحی دریایی در بسفر می باشد.

تاریخ 2700 ساله

مثل بیشتر استانبول، منطقه بیکوز تاریخی شگفت انگیز دارد، با اولین ساکنان شناخته شده اش که به 2700 سال قبل بر می گردد، هرچند امروز کسی مطمئن نیست که چه کسی این منطقه را یافته است. این منطقه تقریبا 700 سال پیش به تسخیر ترکیه در آمده است و امروز به یک ناحیه خیره کننده و مشهور تبدیل شده است.

خرید آپارتمان لاکچری در بیکوز استانبول

موقعیت پروژه و جزئیات

این مجتمع وسیع آپارتمان های لاکچری  برای خرید در بیکوز، استانبول آناتولی، درست از نظر مسافت 5 دقیقه با جاده ساحلی بسفر فاصله دارد، و در مجاورت یک جنگل سبز بزرگ قرارگرفته هرچند از جاده اصلی بیرون است و فاصله زمانی آن تا بزرگراه تم فقط 6-7 دقیقه است. پل سلطان مهمت در فاصله کمتر از 15 دقیقه ای آن برای دسترسی آسان به تمام مناطق آسیایی و اروپایی استانبول قرار دارد، و برای آنانی که رانندگی نمی کنند خدمات کافی اتوبوس وجود دارد و نزدیک ترین ایستگاه مترو تا این منطقه 15 دقیقه است.

منطقه ی بسیار آرام و نسبتا مشهور شهر که اغلب توسط خانواده های فهمیده ای که به دنبال تربیت فرزندانشان در منطقه ای سالم هستند انتخاب می شود، منطقه ای همراه با امکانات کافی در نزدیکیش، مدارس برای تمام سنین. چندین دانشکده و دانشگاه، امکانات پزشکی، مغازه ها و سوپر ماکت ها و تعداد زیادی کافه و رستوران و … برخی از بهترین ها که در سواحل بسفر قرار گرفته و همه اینها فقط 20 تا 25 دقیقه تا کادیکوی فاصله دارند و فاصله ای مشابه تا فرودگاه سابیها گوکچن.

استاندار بالای ساخت

خرید ملک در این پروژه که در زمینی به مساحت 8280 متر مربع ساخته شده است، با توسعه ای واقعی که همه الزامات لازم ساخت و ساز جهت امنیت در برابر زلزله و آتش سوزی و نشت گاز  و  قانون خانه های عایق بندی شده با گرما و صدا را رعایت می کند.

شامل شش بلوک آپارتمانی مسکونی، 3 بلوک 6 طبقه و دو بلوک دو طبقه ای، دارای 81 آپارتمان 1 تا 4 اتاق خوابه، برخی از آپارتمان ها استاندارد و برخی دوبلکس و چند مورد هم ویلای 3 تا 6 خوابه، همه اینها از منظره جنگل محلی کناره بسفر بهره می برند.

خرید آپارتمان لاکچری در بیکوز استانبول

برخی امکانات خانه های بیکوز برای خریداران:

یک استخر روباز بزرگ

استخر پوشیده کودکان

تراس های مخصوص آفتاب گرفتن

محیط بازی کودکان

مرکز بدنسازی/ باشگاه

سونا

حمام ترکی ( حمام)

زمین بسکتبال

پیاده روی

پارکینگ بیرونی مخصوص میهمان

پارکینگ مسقف برای ساکنان

سیستم ماهواره مرکزی برای تلویزیون

ژنراتور پشتیبان

آسانسور

همه این بلوک ها در باغچه های زیبا  قرار گرفته اند که بوسیله دیوار وگیت ورودی مطمئن و یک سرویس امنیتی با کنترل 24 ساعته توسط دوربین برای آرامش روان.

 

خرید آپارتمان لاکچری در بیکوز استانبول

قیمت خرید آپارتمان در بیکوز

موجودی واحدها و قیمت ها بروز نمیباشد. جهت دریافت قیمت واحدهای صفر و دست دوم در بیکوز تماس لطفا

واحدهای دو خوابه 130 متر مربعی تا 160 متر مربع از 8.170.188 لیر تا 10.163.306 لیر

قیمت آپارتمان های سه خوابه 154 متری تا 201 متر مربع با قیمت 10.495.969 لیر تا 15.558199 لیر

قیمت ویلای 4 خوابه با 2 سالن تریپلکس به متراژ 248 متر مربع و قیمت 18.530.423 لیر

پرداخت نقدی فقط

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در منطقه بیکوز استانبول در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه بیکوز استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 43.700 لیر است.

جمعیت بیکوز: 248.595 نفر

قیمت میانگین اکنونرشد سال 2023رشد دو سال گذشتهرشد چهار سال گذشته
43.700 لیر123,50 درصد365,05 درصد573,35 درصد
79,971,000 تومان   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات بیکوز استانبول در سال 2024 به تومان

نام محلهقیمت به لیرقیمت به تومان
آجارلر80 هزار لیر146,400,000 تومان
ریوا51 هزار لیر93,330,000 تومان
گورله48 هزار لیر87,840,000 تومان
آنادولوحساری45 هزار لیر82,350,000 تومان
باکلاجی44 هزار لیر80,520,000 تومان
چوبوکلو40 هزار لیر73,200,000 تومان
مرکز30 هزار لیر54,900,000 تومان
کاواجیک25 هزار لیر45,750,000 تومان

معمولا بهترین پروژه های بیکوز در محله آجارلر هستند. که بهترین پروژه آن آجاربلو میباشد که فاز دوم آن تا انتهای سال 2024 به صورت کامل تحویل میگردد.جهت دریافت اطلاعات پروژه آجاربلو با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

فاز اول و تحویل داده شده آجاربلو در اینجا.

اطلاعات فاز دوم پروژه آجاربلو در اینجا.

بهترین پروژه های ویلایی بیکوز در محله ریوا  واقع شده است.

جهت مشاهده برترین پروژه ویلایی بیکوز کلیک.

برای خرید خانه های ارزان در استانبول با بهترین شرایط با کارشناسان ترک گشت در ارتباط باشید.

نکته مهم برای خریداران محترم ملک در بیکوز استانبول

لطفاً توجه داشته باشید که موجودی آپارتمان ها و قیمت و شرایط فروش تنها برای یک هفته معتبر میباشد. در طول زمان شاهد تغییر قیمت ها، موجودی آپارتمان ها فروشی و همچنین تغییر شرایط فروش خواهیم بود. لذا جهت اطلاع از آخرین واحدهای موجود و شرایط فروش و قیمت دقیق آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 به دلیل حجم زیاد پروژه ها و تغییر مداوم موجودی و قیمت ها و شرایط فروش سازنده امکان بروز رسانی همه پروژه ها به صورت روزانه امکان پذیر نمی باشد. لذا خواهشمند است جهت دریافت آخرین قیمت ها و موجودی آنها در استانبول حاضر بوده و با کارشناسان ما به صورت حضوری در ارتباط باشید.

طراحی آپارتمان های بیکوز

هر بلوک یک ورودی ایمن دارد،بلوک های بالاتر با آسانسور و پله ها به همه طبقات راه دارند. و هر خانه دارای یک در امنیتی استیل می باشد که از طریق سیتم های ویدیویی ورودی  به ورودی اصلی وصل می شود.

آپارتمان ها به نحوی طراحی شده اند که  برای همه سبک های زندگی مناسب می باشد. کالاهای سفید – اجاق گاز ، اجاق گاز ، فن های استخراج ، یخچال و ماشین ظرفشویی.

برای همه خانه ها نور طبیعی کافی به نحوی فراهم شده است.از طریق استفاده از درهای لابی پاسیو از کف تا سقف که منظره جنگل و دریا را به داخل می آورد . امکان دسترسی به فضاهای زنده بیرونی از طریق بالکن های شیشه ای یا تراس های باغچه دار بزرگ به نحوی که شما کاملا از تنفس هوای تازه جنگل  و تماشای مناظر دیدنی و جذاب در حالی که عصرانه های گرم تابستان را نیز صرف غذا یا آرامش می کنید لذت خواهید برد.

هر خانه با یک سیستم گرمایش مرکزی تجهیز شده است، یک سیستم خانگی هوشمند و زیرساختی دارد برای واحد های تهویه هوا در همه فضای پذیرایی و اتاق خواب ها.  

سرویس های بهداشتی از کف تا سقف کاشی کاری شده است. و دوش مدرن و وان در آن نصب شده است، در عین حال همه قسمت های دیگر کف با کف پوش لمینیت که با کیفیت و گرمتر است پوشیده شده است.

کلام نهایی برای آپارتمان های فروشی بیکوز

خریداران آپارتمان های فروشی بیکوز با منظره دریا را به طور صحیح برای موارد زیر انتخاب خواهند کرد. ایده آل برای تعطیلات منظم شهر، سفرهای کاری، زندگی در کل سال یا سرمایه گذاری در استانبول

ارائه امکانات محلی کافی، مجاورت با بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی برای دسترسی آسان به همه مناطق شهر و فرودگاه همراه با منظره شگفت انگیز دریا و جنگل برای یک زندگی سالم و نیز اجاره بهای بالای آن در منطقه مشهور استانبول.

برای خرید آپارتمان در بیکوز استانبول و کسب جزئیات بیشتر ، قیمت و در دسترس بودن امروز با ما تماس بگیرید. و یکی از اعضای تیم اختصاصی مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات استانبول پاسخ می دهد. به شما مشاوره ای جامع، بینشی صحیح در مورد درآمد اجاره ای مورد انتظار می دهد و شما را از هر نظر با فرآیند خرید ملک در ترکیه راهنمایی می کند.

4.7/5 - (15 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, بیکوز

جزئیات

به روز شده در فوریه 13, 2024 در 11:45 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 4,170,188لیر
  • متراژ ملک: 130 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2~4
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht