آسان انتخاب کنید

توضیحات

تیم ترک گشت با افتخار این آپارتمان­های لوکس و سطح بالا رو برای فروش توی شهر استانبول به شما معرفی میکنه. موقعیت این آپارتمان­ها توی بخش ارزشمند و سرسبز آسیایی بیکوز هست.

خلاصه

آپارتمان­های سطح بالای آماده (پروژه کلید در دست یا turnkey) برای فروش در بخش آسیایی استانبول با چشم انداز طبیعت. خونه­ های بزرگ و مجلل در بخش اعیانی بیکوز! یه سرمایه ­گذاری فوق­ العاده توی استانبول.

بیکوز مثل محله ساری یر در بخش آسیایی شهره، محله غنی و سرسبزی ای که در طول بسفر تا شمال اسکودار کشیده شده و تا خط ساحلی دریای سیاه ادامه داره، پر از جنگل­های شاداب و قشنگه و سمت ساحل بسفر عمارت­ های قدیمی ای با چشم انداز دریا دیده میشه که قیمتشون با هر واحد پولی ای 7 یا 8 رقمیه.

بیکوز هم مثل بیشتر بخش های استانبول تاریخ غنی ای داره، اولین ساکنان اون از حدود 2700 سال پیش اونجا زندگی کردن، اگرچه هنوز معلوم نیست که چه کسی این منطقه رو کشف کرده. حدود 700 سال قبل ترک ها این منطقه رو گرفتن و به این بخش ارزشمند و برازنده که امروزه میبینیم تبدیلش کردن و بیشتر خانواده ها این جا رو به خاطر طبیعت و زندگی سالم تر برای بزرگ کردن بچه هاشون انتخاب میکردن.

فاصله بین بیکوز و مرکز آسیایی منطقه کادیکوی فقط یه رانندگی کوتاهه! فقط 20-25 دقیقه طول میکشه. و شما میتونین با خدمات عادی ترابری از ترمینال های مختلف و همچنین از طریق پل فاتح سلطان مهمت و پل یاووز سلطان سلیم به استانبول اروپایی برسید.

موقعیت و اطلاعات مجموعه

این مجموعه تازه ساخت و خوش منظره در محله اعیانی آجارکنت در بیکوز برای فروش در دسترسه. تقریبا 10 دقیقه از شرق تنگه بسفر دل انگیز فاصله داره و از غرب پارک طبیعی پولونزکوی 5 دقیقه فاصله داره. یه پارک با یه محوطه بزرگ سرسبز که یه باغ وحش، کلاب، پارک BMX، جای پیک نیک و مسیر پیاده روی و کلی رستوران و کافه های مختلف عالی داره. برای یه هواخوری فقط 25 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارید.

دسترسی به مناطق دیگه استانبول اروپایی و آسیایی هم آسونه، شما به سه پل تنگه بسفر دسترسی دارید، از نزدیکترین اونها فقط 10 دقیقه فاصله دارید. از دو تا از مهم ترین بزرگراه های شهر 10 یا 20 دقیقه فاصله داری، به نزدیک ترین ایستگاه مترو توی 20 دقیقه، به تونل اوراسیا و ایستگاه قطار مارماری توی 25 دقیقه و به فرودگاه سابیها گوکچن و فرودگاه جدید اروپایی توی 45 دقیقه میرسید.

این مجموعه یه مجموعه محصور شده است. با یکم پیاده روی می تونین به فروشگاه ها و سوپرمارکت ها، مدرسه ها و کالج ها، امکانات ورزشی، کافه ها و رستوران ها دسترسی داشته باشین. با 20-30 دقیقه رانندگی هم میتونین به مراکز خرید و دانشگاه ها و بیمارستان ها برسین.

این پروژه رو یکی از بهترین پیمانکارهای ترکیه انجام داده و با قواعد و قوانین امنیت و عایق بندی دولت ترکیه کاملا سازگار بوده. این مجموعه سه ساختمان آپارتمان نه چندان بلند با 4 طبقه دارد و 48 آپارتمان خیلی بزرگ با 3 و 4 خواب داره با چشم انداز های فوق العاده از طبیعت بکر تا جایی که چشمتون میبینه ادامه داره، ساکنای این مجموعه از یه سری امکانات خاصی برخوردار هستن مثل:

  • استخر سرپوشیده با گرمایش
  • سونا
  • حمام ترکی
  • باشگاه بدنسازی
  • مسیر دو و پیاده روی
  • تلویزیون ماهواره مرکزی
  • ژنراتور
  • آسانسور در هر ساختمان
  • پارکینگ روباز برای مهمانان
  • پارکینگ گاراژ امن برای ساکنان

همه این امکانات تو یه منظره فوق العاده سرسبز قرار گرفته و سیستم CCTV و خدمات امنیتی 24 ساعته به خاطر اطمینان خاطر شما فراهم شده.

واحدهای آماده و محدوده قیمتی شان

آپارتمان های 3 خواب 254-311 متری، قیمت از 7249000 تا 8427000 لیر

آپارتمان های 4 خواب 291-348 متری، قیمت از 8155000 تا 9333000 لیر

ویژگی های اقامتی

هر سه ساختمون لابی دارند و شما میتونین با آسانسور و پله به همه طبقه ها دسترسی داشته باشین، ورودی همه خونه ها از درب های ضد سرقت استیله و هر واحد از طریق سیستم ویدیویی دستگاه مخابره ساختمان به لابی متصله.

کف راهرو ها از کاشی های بی رنگ پوشیده شده و چراغ های مدرنی دارن، سرویس بهداشتی با امکانات کامل، یه اتاق یوتیلیتی (ماشین لباس شویی و شوفاژ) کاربردی، اتاق انبار و یه سرویس بهداشتی دم دست برای مهمون توی راهروها هست.

آشپزخونه های بزرگ با تجهیزات کامل و مدرن، وسایل کامل با طرح چوب و نواحی قهوه ای رنگ، سطح کار گرانیتی همراه با یک بار کوچک صبحانه، پوشش شفاف دیوارها و درهای پاسیو که رو به بالکن های فرانسوی با چشم انداز طبیعت باز میشن.

اتاق نشیمن و غذاخوری با کف پارکت و نورپردازی مدرن و نورگیر طبیعی داره که روی دیوار جلوه میکنه. پاسیو اتاق غذاخوری را به یه بالکن سایه بون دار وصل میکنه که از اون طریق میتونید از منظره های طبیعت بیکوز لذت ببرید.

هر 3 اتاق در راهروی خونه هستن، یکی از اتاق ها بزرگتره و تخت دونفره داره همراه با یه اتاق لباس خصوصی و سرویس حمام دستشویی مدرن و کاشی شده و پاسیو که رو به بالکن فرانسوی با منظره طبیعی باز میشه.

اتاقای دیگه هر دو بزرگ اند و دو تخت تکی دارن، سرویس حمام و دستشویی و هر دو پاسیویی دارند که به یه بالکن مشترک منتهی میشه که میتونین اونجا بشینین، ریلکس کنین و از زیبایی های منطقه بیکوز لذت ببرین.

آپارتمان های طبقه بالا به تراس های خصوصی پشت بام هم دسترسی دارن.

این آپارتمان ها رو با قیمت مشخص به بازار مسکن و مستغلات ترکیه ارائه دادیم، آپارتمان ها سیستم مرکزی گرمایش و همچنین ریل حوله به صورت گرمایشی دارن، سیستم تشخیص حریق همراه با آب پاش و تکنولوژی هوشمند در همه اتاق ها. همه اتاق ها زیرساخت و قابلیت نصب کولر رو دارن.

به طور خلاصه این آپارتمان های بزرگ و مجلل با چشم انداز طبیعت بیکوز برای زندگی در یک منطقه اعیانی در استانبول یه انتخاب فوق العاده هستن. همچنین یه سرمایه گذاری عالیه که میتونین با اجاره دادنش کلی سود کنین. دسترسی راحت به فرودگاه و همه جای شهر، امکانات کامل محلی و وسایل آسایش عمومی در محل.

برای اطلاعات بیشتر، اطلاع از قیمت ها و آماده بودن خانه ها با ترک گشت تماس بگیرید، تیم مشاوره ما به تمامی سوالات شما درباره بازار املاک ترکیه با بی طرفی کامل جواب میده و به شما یه دید جدید از سود اجاره دادن ارائه میده و در همه مراحل خرید ملک در ترکیه شما رو راهنمایی میکنه.

موقعیت

سمت آسیایی یا آناتولی ترکیه رو خطوط باریک تنگه بسفر از بخش اروپایی جدا میکنه و تعداد زیادی پل داره و تونل های زیر دریایی وجود داره که این دو طرف رو به هم وصل میکنه، سرویس های فرابر هم هر روز این مسیر رو طی میکنن.

بخش اروپایی به خاطر جاذبه های توریستی بیشتر معروف تره، اگرچه بخش آسیایی نمونه های معماری باستانی مخصوص خودش رو داره و همچنین پر از جنگل های سرسبز و شادابه که آخر هفته ها مورد توجه مردم شهره و از مراکز شهر به اون جا میان.

فاصله از مکان های مختلف

فاصله از شهر: 24 کیلومتر کادیکوی

فاصله از ساحل: 6 کیلومتر بسفر

فاصله از فرودگاه: 44 کیلومتر

برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید خانه لوکس در بیکوز استانبول با ما تماس بگیرید

تیم ترک گشت بهترین سایت خرید ملک در منطقه بیکوز استانبول می باشد تیم پشتیبانی ما آماده ارائه مشاوره برای خرید خانه در منطقه بیکوز استانبول و همچنین ما ارائه دهنده بهترین قیمت برای خرید خانه در منطقه بیکوز استانبول است در صورت نیاز برای خرید خانه های دست دوم در بیکوز آسیایی با ما در ارتباط باشید.تیم ترک گشت با تکیه بر کارشناسان خبره و تیم وکلای مجرب آماده ارائه سرویس های اخذ شهروندی ترکیه با بهترین شرایط برای شما و خانواده محترمتان میباشد. همچنین ما دارای مجموعه گسترده ای است از ویلاها در سراسر استانبول و منطقه بیکوز و همچنین خانه های ویلایی مستقل هستیم در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر حتما امروز با ما تماس بگیرید. بهترین قیمت ملک در منطقه بیکوز استانبول را از ما بخواهید.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, بیکوز

جزئیات

به روز شده در می 19, 2021 در 9:51 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 7,249,000لیر
  • متراژ ملک: 254 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: چهار خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht