آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه‌ خرید ملک در ساریر استانبول

پنت‌هاوس با منظره‌ی کامل تنگه‌ی بسفر سه اتاق خوابه برای فروش در استانبول. ۱۰۰ متر فاصله از دریا در منطقه‌ی ثروتمند نشین ساریر. انتخابی عالی برای سرمایه‌گذاری در ساریر استانبول.

قیمت: 650.000 دلار

جزئیات ملک:

  • نوع: پنت‌هاوس
  • پارکینگ: پارکینگ بیرون خیابان

برای چه این ملک را در ساریر استانبول بخریم؟

آژانس ترک گشت مفتخر است که این پنت‌هاوس لوکس اتاق خواب هم در استانبول برای فروش را به شما معرفی کند این پنت هاوس در منطقه‌ای با کلاس و ثروتمند نشین انحصاری در قسمت اروپایی شهر در ساریر استانبول برای فروش قرار گرفته است.

مهمترین دلیل خرید این ملک در ساریر استانبول:

بیشتر منطقه‌ی ساریر در طول ساحل تنگه بسفر قرار گرفته و تا دریای سیاه به سمت شمال کشیده می‌شود، و بیشتر خانواده‌های ثروتمند استانبول در این منطقه زندگی می‌کنند؛ زیرا رفت و آمد به شهر از طریق بزرگراه‌های اصلی به ناحیه تجاری شلوغ مسلک آسان شده و این منطقه به خاطر وجود مناطق سرسبز و پهناور اطراف یعنی جنگل بلگراد دارای سبک زندگی بسیار سالمی است. بعضی از خانه‌های محله‌ی ساریر در قسمت بالایی منطقه قرار دارند که از منظره‌ی فوق‌العاده‌ی تنگه‌ی بسفر نهایت استفاده را می برند.

دلیل مهم دیگر خائواده های ایرانی برای خرید ملک در ساریر استانبول:

ناحیه‌ای ایده آل برای تمام سال. در محله‌ی ساریر مدارس بین المللی بسیار عالی، بیمارستان‌ها و برخی از بهترین مراکز خرید شهر قرار گرفته‌اند و شما می توانید سواحل دوست داشتنی نواحی ساحلی تنگه‌ی بسفر و دریای سیاه را در این منطقه پیدا کنید.

املاک نواحی ساحلی ساریر اغلب دارای مناظر فوق‌العاده‌ای از تنگه بسفر هستند که با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانید به سالن‌های غذاخوری کنار دریا و سواحل آنجا برسید.

موقعیتی باکلاس برای خرید ملک در ساریر استانبول

این پنت هاوس فروشی در منطقه ساریر با منظره‌ی دریا بر روی یک سراشیبی قرار گرفته که فقط ۱۰۰ متر از سواحل دریای بسفر دور است. این پنت هاوس در همسایگی بویوک دره یعنی یکی از نواحی مرکزی منطقه ساریر و یکی از معتبرترین مناطق است قرار دارد.

با خرید این ملک در ساریر با پیاده روی مسافتی کوتاه شما به رستوران های معروف این ناحیه رک سبز و عمارت‌های یالی می‌رسید می‌توانید سوار کشتی ها شوید در ترمینال بویوک دره و به سمت استانبول آسیایی یا شبه جزیره تاریخی برای تمام جاذبه های معروف شهر بروید. در حالی که تعداد زیادی امکانات و تسهیلات رفاهی در دسترس شما با پای پیاده هستند امکاناتی مثل مغازه ها سوپرمارکت‌ها مدارس داروخانه‌ها بانک ها و غیره و با رانندگی مسافتی کوتاه می توانید دانشگاه‌ها بیمارستان‌ها و مراکز خرید را پیدا کنید.

جاده‌های محلی شلوغ به بزرگراه شمالی مرمر دسترسی دارند که از آنجا به فرودگاه در عرض ۴۰ دقیقه می رسید. با خرید ملک در ساریر استانبول از طریق پل سوم شما می‌توانید به استانبول آسیایی دسترسی داشته باشید. کمی به سمت جنوب بزرگراه تم و پل سلطان محمد فاتح واقع شده‌اند. بنابراین دسترسی به تمام مناطق اروپایی و آسیایی استانبول چه با پای پیاده چه با ماشین بسیار سریع و آسان است.

این پنت هاوس دارای یک بلوک آپارتمان ۴ طبقه‌ای کوچک که دارای باغ های مشاع عمومی و پارکینگ بیرون از آپارتمان است می‌شود. این مجتمع مسکونی به صورتی امن و ایمن دیوار شده و دارای درب ورودی است.

طراحی ملک در ساریر استانبول

ملکی سه خوابه و مرتفع که از لابی مشاع قابل دسترسی است و از طریق پله‌ها به هر طبقه راه دارد. با خرید ملک در ساریر استانبول این پنت هاوس شامل درب امنیتی استیل و یک آیفون تصویری است که به درب های ورودی لابی متصل می‌شود.

درب استیل به یک سالن ورودی یا پذیرایی باز می‌شود که کف آن از سرامیک روشن کفپوش شده و دارای اتاق رختکن توکار از زمین تا سقف است. درب هایی که به اتاق‌های متفاوتی منتهی می‌شوند و یک راهروی بزرگ که شما را به سالن استراحت یا غذاخوری هدایت می کند.

اتاقی خنک، روشن و فضا دار با پوشش لمینت روشن که فضایی بیشتر ازکافی برای مبلمان غذاخوری و استراحتی دارد‌. این اتاق دارای پنجره‌های بزرگ به سمت جلو و کنار تاشو است. درب هایی شیشه‌ای که همگی به سمت منظره‌ی ساحل بوسفر و تپه‌های سرسبز استانبول آسیایی نما دارند. درب های شیشه‌ای به بالکن‌های وسیع دور تا دور شیشه با فضاهای نشیمن بیرونی باز می شوند.

آشپزخانه‌ی این پنت‌هاوس جداگانه است و از سالن ورودی جداست. آشپزخانه‌ای مدرن که وسایل و قطعات چوبی به رنگ تیره و روشن در آن کار شده. وسایل دیواری شیشه‌ای و مایل به سفید، سطوح کار گرانیت روشن و کاشی‌های موزاییکی که به رنگ متضادند. پنجره‌ای در بالای سینک ظرفشویی که دارای نمای تنگه بسفر است.

تمام ۳ اتاق خواب بزرگ و جادار و دارای کفپوش لمینت رنگ تیره هستند. همه آنها پنجره‌ها و درهای پاسیوی بزرگی دارند که هرکدام به بالکن دور تا دور شیشه‌ای دسترسی دارند. فقط تصور کنید که هر صبح چشم هایتان را به آن مناظر زیبا باز کنید، واقعاً ارزشمند است.

آخرین درب آنسوی سالن ورودی به حمامی خانوادگی کاملاً کاشی شده و بزرگ و مدرن باز می‌شود که هر سه اتاق خواب از آن استفاده می‌کنند.

این ملک اروپایی با کلاس در استانبول برای فروش در ساریر استانبول، مبله نشده به ترک گشت با قیمت بسیار عالی با توجه به موقعیت و مناظر فوق العاده آن پیشنهاد شده. برچسب قیمت آن شامل وسایل توکار آشپزخانه و سیستم گرمایش مرکزی گازی می‌شود.

به طور کلی این آپارتمان مدرن سه خوابه که به طور ایده آل برای دیدارهای منظم شهری، زندگی یک ساله، یا انتخابی عالی برای سرمایه گذاری در استانبول با درآمد اجاره سالانه بسیار عالی در تمام طول سال به شما امکانات رفاهی فراوان متعددی را ارائه می‌کند. دسترسی آسان به شهر، فرودگاه و فضاهای فراوان نشیمن بیرونی برای لذت بردن از مناظر وسیع دریا و طبیعت برای فروش در ساریر استانبول قراردارد.

برای خرید ملک در ساریر استانبول همین امروز با آژانس ترک گشت برای جزئیات بیشتر، اطلاع از قیمت‌ها و دسترسی به خانه‌ها تماس بگیرید، یکی از مشاورین صمیمی ما در املاک استانبول به تمامی سوالات شما راجع به خانه‌ها پاسخ می‌دهد، شمارا مشاوره منصفانه می کنند و در طول تمامی مراحل خرید ملک در استانبول راهنمایی تا مبله کردن خانه‌ی جدیدتان یاری می‌کنند.

ما مجموعه کاملی از املاک و آپارتمان ها و همچنین ویلاهای بی نظیر را در محله های مختلف ساریر استانبول به شما ارائه میکنیم.

املاک صفر و دست دوم در منطقه با کلاس ساریر استانبول با ترک گشت برای سرمایه گذاری امن و پرسود مناسب شهروندی ترکیه.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول

جزئیات

به روز شده در دسامبر 26, 2021 در 6:45 ب.ظ
  • قیمت: قیمت 7,500,000لیر
  • متراژ ملک: 250 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • سرویس ها: 2
  • سال ساخت: 2014
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht