آسان انتخاب کنید

توضیحات

خرید مغازه میگروس با گارانتی اجاره در استانبول با متراژ 1000 متر و سود اجاره ماهیانه 80.000 لیر مناسب اخذ شهروندی ترکیه دو خانواده

بررسی اجمالی خرید مغازه میگروس با گارانتی اجاره در استانبول

این سوپر مارکت که در یک منطقه تجاری تجاری از جمله مشاغل و موارد مورد علاقه دیگر واقع شده است ، درآمد اجاره ای بالا را برای سالهای آینده تضمین می کند و به عنوان یکی از بهترین سرمایه گذاری های ما در منطقه باشاک شهیر استانبول توصیه می شود. این فرصتی است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

ویژگی های خرید مغازه میگروس با گارانتی اجاره در استانبول

چرا خرید مغازه میگروس با گارانتی اجاره در استانبول

  • مارک با کیفیت مارک سوپر مارکت میگروس در استانبول
  • درآمد اجاره برای چندین سال آینده
  • موقعیت عالی در منطقه خرید باشاک شهیر
  • نزدیک مجتمع های مسکونی و حمل و نقل
  • برای مشاهده در اولین زمان توصیه می شود

امکانات و محل خرید مغازه میگروس با گارانتی اجاره در استانبول

این سوپرمارکت تنها چند متر با مجتمع مسکونی بزرگ با هزاران مشتری بالقوه در عرض چند دقیقه فاصله دارد – برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در مغازه های استانبول ، لطفاً با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید تا با تیم متخصصان ما که بیش از حد خوشحال به شما کمک می کنند صحبت کنید. از شروع تا پایان.

درباره خرید مغازه میگروس با گارانتی اجاره در استانبول

این فروشگاه در حال حاضر به عنوان سوپر مارکت میگروس اداره می شود. میگروس یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای سوپر مارکت در ترکیه با هزاران مغازه در سراسر کشور است. این مغازه دارای فضای داخلی به مساحت 1000 متر مربع است و در وضعیت عالی ، مبله و با سود سالم کار می کند. فضاهای پارکینگ در خارج از منزل در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا مواد غذایی هفتگی خود را به راحتی به وسایل نقلیه خود منتقل کنند.

این مغازه در حال حاضر درآمد اجاره سالیانه ای معادل 80،000 لیر در ماه دارد و سالها در این مکان بوده است و در بین مردم محلی و کسانی که در این نزدیکی زندگی می کنند مورد علاقه قرار گرفته است. با استفاده از املاک ترکیه به عنوان مذاکره کننده ، این درآمد اجاره ای می تواند سالانه متناسب با تورم در ترکیه افزایش یابد.

موقعیت مکانی خرید مغازه میگروس با گارانتی اجاره در استانبول

از نظر موقعیت مکانی ، این مغازه دارای پتانسیل سرمایه گذاری فراوان با چندین مجتمع مسکونی است که در فاصله کمی پیاده روی قابل دسترسی هستند – هزاران مشتری بالقوه و خریداران روزانه را ارائه می دهد. باشاک شهیر یک منطقه مسکونی در استانبول است و در بین خانواده های جوان و کسانی که به مرکز شهر رفت و آمد می کنند ، مورد علاقه است. حمل و نقل محلی تنها چند دقیقه با شما فاصله دارد ، در حالی که سایر مغازه ها و فروشگاه ها در مجاورت شما هستند.

سایر املاک تجاری

ما دائماً در استانبول به دنبال مغازه های تجاری بیشتر و فرصت های سرمایه گذاری برتر هستیم. اگر نتوانستید آنچه را که بدنبال آن هستید پیدا کنید ، امروز با بودجه و نیازهای خود استعلام کنید و اجازه دهید تیم ما چیزی را پیدا کند که مناسب شما باشد.

به این مطب امتیاز بدهید
  • محله اروپایی, باشاک شهیر

جزئیات

به روز شده در آگوست 15, 2021 در 12:18 ب.ظ
  • قیمت: قیمت 25لیر
  • متراژ ملک: 1000 مترمربع
  • سال ساخت: 2019
  • نوع ملک: تجاری, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht