آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه‌ خرید ملک در بخش آسیایی استانبول

آپارتمان های لوکس برای فروش در استانبول آسیایی نزدیک به جنگل آیدوس در محله سلطان بی لی با راه‌های ارتباطی و امکانات رفاهی عالی و فراوان. سرمایه‌گذاری استانبول.

کلیات پروژه:

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت زمین: ۱۰۵۰۰ مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: گاراژ
  • نگهبانی: ۲۴ ساعت هفته

برای چه این آپارتمان را در منطقه آسیایی استانبول بخریم؟

آژانس ترک گشت مفتخر است که به شما این پروژه از آپارتمان‌ها با منظره‌ی جنگل برای فروش در استانبول را پیشنهاد کند. این پروژه در قسمت آسیایی نشین شهر استانبول قرار گرفته و اندکی در شمال جنگل آیدوس، در منطقه‌ی به سرعت در حال افزایش سلطان بی لی قرار دارد.

با خرید ملک در منطقه آسیایی استانبول، منطقه‌ی سلطان بی لی ازطریق مرز سنجاق تپه به سمت غرب، پندیک به سمت شرق و کارتال به سمت جنوب غربی مرزبندی است. این منطقه زمانی یک مزرعه بزرگ بیرون شهر بود هرچند که در طول چند سال گذشته این ناحیه بسیار در بین کسانی که به دنبال استایل زندگی سالم بودند پرطرفدار شد، چراکه این منطقه به جنگل انبوه آیدوس نزدیک است که هوای تازه و اکسیژن خالص را برای نفس کشیدن فراهم می‌کند.

دلیل دیگری که منطقه‌ی سلطان بی لی به خاطر آن معروف است نزدیکی به فرودگاه صبیحه کوچکن است که تنها در ۱۵ دقیقه‌ای از آن قرار دارد. به علاوه راه‌های ارتباطی سریع،بزرگراه تم که در طول منطقه کشیده شده، دسترسی به مناطق دیگر شهری . همچنین پل شهدای ۱۵ ژوئیه بر روی تنگه‌ی بسفر به سمت اروپایی استانبول را فراهم می‌کند. در نهایت علی رغم اینکه این منطقه در حومه قرار دارد، اما امکانات رفاهی زیادی وجود دارند و شما می‌توانید هر چیزی را که برای یک زندگی ایده آل و یکساله در استانبول نیاز دارید در آنجا پیدا کنید.

موقعیت و جزئیات خرید ملک در بخش آسیایی استانبول

توسعه‌ی این آپارتمان‌های لوکس فروشی در سلطان بی لی که در قلب منطقه قرار گرفته و در محله پرطرفدار حسن پاشاه که تنها یک کیلومتر از شمال جنگل آیدوس، ۲۰ کیلومتری از شمال تفرجگاه ساحلی پندیک فاصله دارد.

با خرید آپارتمان ها در منطقه آسیایی استانبول موقعیت مرکزی این پروژه امکانات رفاهی فراوانی را در یک قدمی خانه شما فراهم می‌کنند. مغازه، سوپرمارکت، داروخانه، مدرسه برای تمامی سنین، بانک‌ها، عابربانک، ادارات دولتی، و کافه‌ها، مسجد، کافی‌شاپ، رستوران، رانندگی مسافت یک دقیقه‌ای که با آن می‌توانید به مراکز خرید محلی، ۵ دقیقه به نزدیک‌ترین بیمارستان یا ۱۵ دقیقه به دانشگاه‌ها برسید. بیشتر بازارها، مراکز خرید و بیمارستان‌ها در ۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای از شما قرار دارند.

این مجتمع مدرن در نزدیکی بزرگراه تم و پیاده‌روی کوتاه ۷۰ متری از ایستگاه مترو قرار دارد. بزرگراه ای فایو در ۱۵ الی ۳۰ دقیقه‌ای، ایستگاه قطار دریای مرمر، ترمینال کشتیرانی کارتال، پل شهدای ۱۵ ژوئیه و تونل اوراسیا، تمام مناطق شهری به آسانی قابل دسترسی هستند. فرودگاه در ۱۵ دقیقه‌ای، آتاشهیر در ۲۰ دقیقه‌ای، منطقه‌ی کادیکوی در ۳۰ دقیقه‌ای و آن طرف تنگه‌ی بسفر میدان معروف تکسیم و سلطان احمد در ۴۰ تا ۴۵ دقیقه‌ای از این مجتمع قرار گرفته‌اند.

این ساختمان در حال حاضر توسط سازنده‌ی قابل اعتماد و معروف استانبولی در حال ساخت است. پروژه‌ای دو مرحله‌ای در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع که شامل ۴ بلوک آپارتمان مدرن ۱۱ طبقه‌ای می‌شوند. این آپارتمان‌ها دارای ۲۲۰ خانه‌ی لاکچری چهار خوابه هستند آپارتمان‌های دوبلکس یا استاندارد با مناظر زیبای جنگل آیدوس. در زیر این آپارتمان‌ها مراکز خرید و ۵۵ واحد تجاری قرار گرفته که برای شما فروشگاه و سالن غذاخوری را در یک قدمی خانه‌تان فراهم می‌کنند. تمامی این واحدها مطابق با آخرین قوانین ساخت و ساز دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی صدا و سرما ساخته شده‌اند. اولین مرحله در اواخر دسامبر ۲۰۲۱ کامل می‌شود و دومین مرحله‌ی آن در آوریل ۲۰۲۲. سازنده‌ی این مجتمع به شما تضمین می‌دهد که تمامی واحدها مطابق با استانداردهای کیفی شناخته شده تکمیل می‌شوند.

با خرید این ملک ها در بخش آسیایی استانبول زمانی که این آپارتمان‌ها کاملاً تکمیل شوند، صاحبان خانه‌ها و میهمانان می‌توانند از تعداد زیادی تسهیلات رفاهی در خود مجتمع استفاده کنند. امکاناتی نظیر:

  • مکان بازی کودکان
  • سونا
  • باشگاه
  • پذیرش/لابی
  • آسانسور در هر آپارتمان
  • پارکینگ امن
  • پارکینگ بیرونی برای خریداران و میهمانان
  • ماهواره مرکزی
  • ژنراتور برق

تمام این مکان‌ها ازطریق دوربین‌های مداربسته و خدمات امنیتی برای آرامش خاطر شما در تمام ساعات روز نظارت می‌شوند.

آپارتمان‌های موجود و قیمت‌های خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول

آپارتمان‌های دو خوابه ۱۰۹ الی ۱۲۵ متری، قیمت از ۱,۲۱۰,۳۲۸ لیر تا ۱,۷۶۶,۳۹۰ لیر ترکیه.

آپارتمان‌های سه خوابه ۱۵۳ الی ۱۶۰ متری، قیمت از ۱,۷۸۶,۵۲۸ لیر تا ۲,۰۰۳,۵۱۹ لیر ترکیه.

آپارتمان‌های دوبلکس سه خوابه ۲۰۱ الی ۲۲۹ متری، قیمت از ۲,۱۳۵,۱۹۲ لیر تا ۲,۷۹۷,۳۵۶ لیر ترکیه.

آپارتمان‌های دوبلکس چهار خوابه ۲۸۱ الی ۲۹۹ متری، قیمت از ۳,۵۵۱,۱۰۵ لیر تا ۴,۰۰۵,۹۵۲ لیر ترکیه.

کارهای ثبت سند در همان محل انجام می‌شوند و برای با خرید این املاک در منطقه آسیایی استانبول تنها خرید نقدی قبول است.

طراحی این خانه ها در بخش آسیایی استانبول

با خرید ملک در بخش آسیایی استانبول هر ۴ بلوک آپارتمان دارای لابی عمومی امن با پله و آسانسور هستند که تمامی طبقات دسترسی دارند در به همه خانه‌ها از جنس استیل ضد سرقت بوده و در خانه‌ها از آیفون تصویری استفاده شده که به درب های لابی متصل می‌شوند.

چیدمان تمام این خانه‌ها با آشپزخانه‌های جداگانه و کاملا مجهز و مدرن با وسایل و سطوح کار فراوان و تمام آن‌ها دارای اجاق گاز، هود و تهویه تو کار هستند.

کف سالن‌های ورودی و آشپزخانه‌ها از جنس سرامیک با کیفیت هستند. کف حمام و توالت، سالن‌های استراحت و غذاخوری از لمینت گرم پوشش داده شده، حمام و توالت این خانه‌ها از سقف تا زمین کاشی کاری شده و در آن‌ها وسایل و تجهیزات مدرن به کار رفته.

در هر خانه سیستم گرمایش مرکزی گازی نصب شده و در تمام اتاق‌ها زیرساخت تهویه مطبوع به کار رفته.

روی هم رفته این آپارتمان‌های لوکس استانبول آسیایی دارای تمام شرایط لازم برای هر دلیلی که شما بخواهید در استانبول خانه یا آپارتمان بخرید هستند. خانه‌هایی ایده آل برای دیدارهای منظم شهری، اقامت یکساله، فرصتی عالی برای سرمایه گذاری در ترکیه، دسترسی آسان به شهر و فرودگاه، امکانات رفاهی زیاد، تسهیلات عالی در مجتمع و مناظر فوق العاده از جنگل بسیار زیبای آیدوس.

برای خرید آپارتمان در بخش آسیایی استانبول همین امروز با آژانس ترک گشت برای جزئیات بیشتر، اطلاع از قیمت‌ها و دسترسی به خانه‌ها تماس بگیرید، یکی از مشاورین صمیمی ما در املاک استانبول به تمامی سوالات شما راجع به خانه‌ها پاسخ می‌دهد، شمارا مشاوره منصفانه می کنند و در طول تمامی مراحل خرید ملک در استانبول راهنمایی تا مبله کردن خانه‌ی جدیدتان یاری می‌کنند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی

جزئیات

به روز شده در دسامبر 26, 2021 در 3:17 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,250,000لیر
  • اتاق خواب ها: 2~ 4
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht