آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول

آپارتمان‌های مدرن با اقساط ۱۸ ماه نرخ درصد سالانه ۰٪ برای فروش در بیلیک دوزو استانبول. مسافتی کوتاه تا کانال جدید و تفرجگاه ساحلی غربی. سرمایه‌گذاری ایده‌آل در منطقه بیلیک دوزو استانبول.

کلیات این پروژه در بیلیک دوزو:

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت زمین: ۲۰۰۷ مترمربع
  • شرایط: تازه‌ساز
  • پارکینگ: گاراژ
  • نگهبانی: ۲۴ ساعت هفته

چرا این ملک را در بیلیک دوزو استانبول خریداری کنیم؟

تیم ترک گشت بسیار مفتخر است که به شما این پروژه آپارتمان‌های مدرن در استانبول برای فروش را معرفی کند. این پروژه در منطقه‌ی بیلیک دوزو استانبول در قسمت اروپایی نشین شهر استانبول شمال تفرجگاه ساحلی غربی برای فروش قرار گرفته است.

منطقه‌ی تازه توسعه یافته و حومه نشین بیلیک دوزو با موقعیتی عالی که قرار است به مرکز جدید استانبول تبدیل شود در سواحل شمالی دریای مرمر میان دو دریاچه بویوک‌چکمجه و کوچک چکمجه قرار گرفته. دریاچه بویوک چکمجه قرار است که کانال جدید استانبول در آینده باشد.

این منطقه در حدود ۵۰ کیلومتری جنوب فرودگاه بین المللی جدید قرار دارد و همچنین به تفرجگاه ساحلی غربی استانبول بسیار نزدیک است و با دیدن توسعه برخی از زیباترین مجتمع‌های لوکس و خانه‌هایی که دارای مناظر زیبا از تفرجگاه ساحلی هستند.

قابل توجه خریداران ملک در بیلیک دوزو استانبول، امکانات رفاهی این منطقه بسیار عالی هستند و رستوران‌های غذاخوری مجلل در تفرجگاه ساحلی موجود هستند. مدارس برای تمامی سنین پیش دبستانی تا مراحل دانشگاهی، تعداد زیادی مراکز درمانی و بیمارستان و همچنین مجموعه‌ای از مراکز خرید بسیار بزرگ که همگی برای یک سال زندگی به دور از شلوغی و تکاپوی شهری عالی هستند. بزرگراه ای فایو در این منطقه قرار گرفته و دسترسی به فرودگاه و مرکز شهر نیز برای کارکنان شهری که خوشحال می‌شوند مسافت کمتری را تا محل کارشان طی کنند آسان شده.

موقعیت و جزئیات خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول

این پروژه برای خرید در بیلیک دوزو استانبول از آپارتمان‌های مدرن و بزرگ فروشی در منطقه بیلیکدوزو حدود ۷ و نیم کیلومتری شمال تفرجگاه ساحلی غربی قرار گرفته که می توان در ۱۰ دقیقه به آنجا رسید که این منطقه ۱۵ دقیقه از غرب دریاچه بیوک که فاصله دارد ۱۵ دقیقه هم با غرب درجه کوچک روزه در آینده نه چندان دور این منطقه بخشی از کانال ارتباطی جدید شهری از دریای مرمر تا دریای سیاه می شود.

برای مسافران، توریستها و خریداران راه‌های ارتباطی به تمام مناطق شهر آسان گشته، چرا که این پروژه در یک دقیقه‌ای جنوب خط مترو اتوبوس قرار گرفته که در طول بزرگراه ای فایو کشیده می‌شود. بیست دقیقه به طرف شمال به بزرگراه تم می‌رسیم، تنوعی از خدمات اتوبوسرانی در همین نزدیکی توقف می‌کنند. شما می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی جدید در حدود ۴۵ دقیقه برسید. مرکز تجاری در جاده‌ی بیسین اکسپرس در ۳۵ دقیقه‌ای از آن یا جاذبه‌های اصلی شهر در ۴۵ دقیقه‌ای قرار دارند.

با خرید این خانه ها در بیلیک دوزو استانبول در بخش اروپایی علاوه بر دسترسی به راه‌های ارتباطی عالی شما می‌توانید انواع امکانات دفاعی در نزدیکی این پروژه بهر ببرید. با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانید به بسیاری از مغازه‌ها، چندین سوپرمارکت، بانک، اداره پست، مسجد، مراکز درمانی و داروخانه‌ها، مدارس، تعداد زیادی کافه، کافی شاپ و رستوران برسید.در ۱۰ دقیقه می‌توانید به مرکز نمایشگاه تویاپ، مراکز خرید مدرن و بزرگ، دانشگاه و بیمارستان‌ها دسترسی داشته باشید.

این ساختمان توسط یکی از سازندگان مشهور شهر استانبول که مطابق با آخرین قوانین ساخت و ساز مرتبط با دولت ترکیه برای ایمنی و عایق بندی صدا و گرما است. با خرید این املاک در بیلیک دوزو استانبول این سازنده به شما تضمین می‌کند که تمام خانه‌ها مطابق با آخرین استاندارد جهانی تکمیل می‌شوند.

این مجتمع کوچک دارای دربی ورودی است و دور تا دور آن دیوار شده و از یک بلوک آپارتمان مدرن ۹ طبقه‌ای متشکل شده. هشت طبقه از آن دارای ۷۲ آپارتمان بزرگ یک الی دو خوابه است. طبقه‌ی همکف دارای ۱۱ واحد تجاری برای دسترسی به سالن غذاخوری و فروشگاه است.

قابل توجه خریداران محترم این آپارتمان ها،این پروژه در دسامبر ۲۲ تکمیل می‌شود.

با خرید آپارتمان ها در منطقه بیلیک دوزو استانبول زمانی که زندگی در این مجتمع آغاز شود، امکانات رفاهی آن شامل باغ‌های مشترک کوچک، پارکینگی امن، آسانسور به تمامی طبقات، سیستم ماهواره مرکزی، ژنراتور پشتیبان است، که همه‌ی آن‌ها به وسیله‌ی خدمات امنیتی و دوربین‌های مدار بسته برای آرامش و اطمینان خاطر شما نظارت شده و از شارژ ماهیانه‌ی پایین برخوردارند.

آپارتمان‌های در دسترس و لیست قیمت‌های فروش ملک در بیلیک دوزو استانبول

آپارتمان‌های یک خوابه ۷۱ الی ۷۹ متری. قیمت از یک میلیون و ۱۴۴ هزار لیر تا یک میلیون و ۳۷۴ هزار و ۷۲۵ لیر.

آپارتمان‌های دوخوابه ۱۵۰ متری با قیمت ۲ میلیون و ۹۹۸ هزار لیر تا ۲ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۳۰۰ لیر ترکیه.

شرایط پرداخت برای فروش این آپارتمان ها در بیلیک دوزو استانبول

برای خرید این املاک در بیلیک دوزو استانبول خریداران نقدی می‌توانند از ۱۵ درصد تخفیف لیست قیمت‌های بالا بهره‌مند شوند. شما می‌توانید با پیش پرداخت ۵۰٪ از مبلغ اصلی و پرداخت ۵۰٪ دیگر به صورت اقساط ۱۸ ماهه با صفر درصد بهره استفاده کنید.

طراحی این املاک در بیلیک دوزو

با خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول تمام ساکنین مجتمع می‌توانند از لابی ورودی مشترک استفاده کنند‌. از طریق پله‌ها و آسانسور موجود در این لابی می‌توان به تمام طبقات دسترسی داشت. آیفونی تصویری که به تمام واحدها متصل می‌شود. این آپارتمان‌ها دارای درب استیل ضد سرقت هستند.

با خرید این خانه ها در بیلیک دوزو استانبول تمام خانه‌ها به طوری طراحی شده‌اند که دارای سالن نشیمن بزرگ و آشپزخانه‌ای مدرن و مجهز هستند که دارای سطوح کار پ وسایل با کیفیت است. این آشپزخانه‌ها شامل وسایل توکار به رنگ سفید یعنی اجاق گاز، هود و تهویه مطبوع هستند.

تمام خانه‌ها به یک منبع گاز طبیعی متصل اند که به سیستم گرمایش مرکزی قدرت می‌دهد، و هر خانه دارای زیرساخت تهویه مطبوع در اتاق نشیمن و اتاق‌های خواب است.

اکثرواحدهای این آپارتمان دارای بالکن‌های فرانسوی هستند، در حالیکه برخی از آن‌ها دارای تراس باغ‌های شخصی یا تراس پشت بام‌های خصوصی هستند. هر خانه دارای نمای باغ و محیط اطراف است. درب پاسیو و پنجره‌های بزرگ به هر اتاق اجازه داخل شدن نور کافی روز را می دهد.

کف این خانه‌ها از جنس لمینت با کیفیت در اتاق خواب و سالن‌های نشیمن پوشش داده شده. حمام و توالت این خانه‌ها از سرامیک با کیفیت از زمین تا سقف کاشی‌کاری شده و در آن آخرین تجهیزات مدرن به کار رفته است.

در خلاصه اینکه این آپارتمان‌های مدرن و بزرگ فروشی در استانبول برای هر دلیلی از جمله سفرهای کاری و تفریحی، خانه‌های خانوادگی یا برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری ملک با درآمد اجاره سالیانه هستند ایده‌آل است. این پروژه به تعداد وسیعی امکانات رفاهی محلی نزدیک است. دسترسی آسان به بزرگراه‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی برای دسترسی عالی به شهر و فرودگاه و مناظر طبیعی.

برای خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول با تیم ترک گشت برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید، مشاوران املاک اختصاصی ما به تمامی سوالات شما در این مورد پاسخ داده و برای شما ممکن ترین درآمد اجاره را فراهم می‌کنند و در طول فرآیند خرید ملک در ترکیه و مبله کردن خانه‌ی جدیدتان شما را یاری می‌کنند.

مجموعه ترک گشت دارای آپارتمان ها و املاک صفر و دست دوم در منطقه بیلیک دوزو می باشد همچنین دارای ویلای فوق لاکچری با ویوی دریا در منطقه بیلیک دوزو استانبول با قیمت خرید عالی هستیم.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در دسامبر 26, 2021 در 9:12 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,144,000لیر
  • متراژ ملک: 70 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2 ~ 4
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht