آسان انتخاب کنید

خرید ویلای لوکس در ساریر استانبول مناسب پاسپورت ترکیه

  • قیمت 10,000,000لیر
ساریر

توضیحات

خرید ویلای لوکس 4 طبقه در ساریر استانبول مناسب پاسپورت ترکیه 5 خوابه 400 متری در مجتمع ویلایی لوکس در زکریاکوی قیمت 10 فروش میلیون لیر

ویژگی های اصلی خرید این ویلا در ساریر استانبول

  • تهویۀ هوا
  • بالکن
  • زمین بسکتبال
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • پنجرۀ دوجداره
  • جادۀ اختصاصی
  • امکانات
  • شومینه

توضیحات خرید ویلا در ساریر استانبول

ترک گشت مفتخر است که این ویلای بسیار بزرگ و لوکس را در شهر استانبول به فروش برساند. این ویلا در محلۀ بسیار خوب ساریر و نزدیک به سواحل زیبای دریای سیاه و در قسمت اروپایی شهر واقع شده است.

منطقۀ ساریر محله های مختلفی دارد، برخی از آنها در سواحل بسفروس، برخی در شمال مرزهای دریای سیاه و برخی در زمینی قرار گرفته اند که با جنگل های انبوه و سرسبز پوشیده شده و دارای هوایی تمیز و به دور از هیاهو و شلوغی مرکز شهر است. این محل همچنین جنگل هایی دارد که برای پیاده روی در طبیعت، پیکنیک در تابستان و خوش گذرانی با خانواده مناسب است.

در کل، کسانی که این محل را برای زندگی دائمی انتخاب می کنند، به طبیعتی که در اطراف خانۀ آنان است عشق می ورزند، زیرا سبک زندگی سالمی را به آنان هدیه می دهد. این محل دسترسی خوبی به شهر دارد و با یک رانندگی کوتاه می توان به مناطق معروف و محبوب توریست ها مانند سلطان احمد، میدان تکسیم و مرکز مالی مسلک رسید.

با خرید ویلا در ساریر استانبول این منطقه امکانات رفاهی فراوانی دارد: یکی از بهترین مدارس بین المللی شهر، مراکز خرید خاص، بیمارستان و کلینیک، دانشگاه و غیره. همچنین دسترسی بسیار خوبی به مرکز تجاری مسلک دارد و به همین خاطر کارمندان عالی رتبه ترجیح می دهند در این محل زندگی کنند تا برای رفت و آمد به محل کار راحت باشند.

محل پروژه و جزئیات خرید این ویلا در ساریر استانبول

این ویلای 5 خوابۀ بسیار بزرگ در ساریر در 4 کیلومتری غرب دهانۀ شمالی بسفروس و قلعۀ روملی، 2.3 کیلومتری جنوب دریای سیاه و چندین ساحل زیبای دیگر و 28 کیلومتری شمال میدان تکسیم قرار دارد.

این خانه در محلۀ سرسبز دمیرچی کوی واقع شده که در 6 کیلومتری شمال زکریاکوی و نزدیک به پارک ملی حفاظت شده قرار دارد که مکان های بسیاری برای پیکنیک، مسیر پیاده روی، مسیر دوچرخه سواری، ماهیگیری، کلبه های چوبی و غیره دارد. این محل تقریباً در شمال بزرگراه مرمرۀ شمالی قرار دارد و ظرف تنها 6 یا 7 دقیقه می توان به آن رسید و از طریق آن ظرف تنها 25 دقیقه به فرودگاه جدید رسید. همچنین این بزرگراه به پل یاووز سلطان سلیم می رسد که از بسفروس عبور کرده و به استانبول آسیایی می رود.

در این منطقه شما می توانید سبک زندگی سالم را دور از مرکز شهر تجربه کنید. با این حال، امکانات رفاهی در آن فراوان است: فروشگاه، سوپرمارکت های کوچک، مدرسه، داروخانه، رستوران و غیره. با یک رانندگی کوتاه به زکریاکوی می توانید به بیمارستان و مدرسۀ بین المللی بریتانیا برسید، همچنین ظرف 25 دقیقه به مرکز خرید ایستینیه و چندین دانشگاه می رسید.

این ویلا بخشی از یک مجموعۀ ویلایی است که دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و شامل تعدادی ویلا به همراه باغچه های بزرگ و پارکینگ شخصی است. همچنین یک استخر بزرگ مشترک، استخر کم عمق برای کودکان، تراس آفتاب گیر بزرگ، کافه در کنار استخر و یک زمین تنیس/بسکتبال نیز در مجموعه وجود دارد. خانه ها از ویوی بی نظیر و سرسبز محلی لذت می برند.

طراحی این ویلا در ساریر استانبول

ما یک ویلای 4 طبقه با 5 اتاق خواب را به شما پیشنهاد می کنیم. این ویلا در زمینی مرتفع واقع شده و به محل استخر مشترک اشراف دارد. این ویلا حصارکشی شده و در مجموعه ای واقع شده که باغچه هایی سرسبز با تعداد زیادی درخت، درختچه های سرسبز و چمنزار دارد و حریم خصوصی خود را دارد. همچنین پله هایی دارد که گیت ورودی ویلا در آن قرار دارد و از آنجا می توان پایین رفت و به فضای همگانی رسید. در پشت ویلا یک انبار/گاراژ شخصی وجود دارد.

با خرید ویلا در ساریر استانبول برای ورود به ویلا باید وارد تراس شوید که یک درب فولادی امنیتی دارد. این درب به یک راهروی بزرگ باز می شود که کف آن با سرامیک هایی به رنگ خنثی پوشیده شده و شامل راه پله ای که به طبقات بالا و پایین می رود، یک دستشویی مهمان و درهایی کشویی می شود که به سالن و غذاخوری بزرگ می رسد. در این محل لامپهای داخل سقفی فراوان وجود دارد. نور طبیعی فراوانی نیز از پنجره ها به داخل می آید و ویویی از استخر و طبیعت را شاهد هستیم.

در یک طرف سالن یک شومینۀ گرم مرمری برای زمستان را می بینیم که مشعل آن شیشه ای است و در آن چوب قرار دارد. در کنار سالن پنجره هایی بزرگ با ویوی باغچه و یک پنجرۀ بیرون زدۀ بزرگ قرار دارد که مشرف به استخر است. فضای غذاخوری مرتفع تر است و در سمت دیگر سالن قرار دارد. درب های پاسیوی جلو نیز در این سمت قرار دارد که به بالکن باز می شود، تا بتوان در فضای بیرون غذا خورد.

جزئیات بیشتر خرید این ویلا در ساریر استانبول

در پشت محل غذاخوری یک در وجود دارد که به آشپزخانۀ بسته و بسیار بزرگی باز می شود. این آشپزخانه از راهرو نیز قابل دسترسی است، بسیار مجهز و مدرن بوده و کابینت هایی به رنگ بژ، سطوح کاری گرانیتی سفیدرنگ، یک جزیرۀ مرکزی ست و دیوارپوش هایی با رنگ متضاد دارد. قسمت صبحانه خوری در گوشۀ آن قرار دارد و پنجره ای بیرون زده و دری نیمه شیشه ای دارد که به تراس باغچه دار باز می شود.

 با خرید این ویلا در ساریر استانبول در طبقۀ زیرین، سالن و غذاخوری بزرگ دیگری وجود دارد که در آن کابینت هایی بزرگ از جنس چوب تیره رنگ وجود دارد. این سالن به گلخانه و باغچۀ شخصی باز می شود. این طبقه یک آشپزخانۀ بستۀ کوچکتر و یک اتاق خواب نیز دارد. این اتاق خواب بزرگ است و از حمامی بزرگ در همین طبقه استفاده می کند و به باغچه دسترسی مستقیم دارد.

حالا به طبقۀ اول می رویم. در این طبقه 3 اتاق وجود دارد: 1 اتاق بسیار بزرگ که امکانات اختصاصی مانند دوش شخصی دارد و 2 اتاق خواب کوچکتر که از حمام مشترکی در همین طبقه استفاده می کنند. تمام این اتاق ها نور طبیعی فراوان، لوستر و پنجره هایی بزرگ دارند که ویوی طبیعت و استخر را دارند. اتاق خواب های کوچکتر دارای بالکن شخصی هستند.

بالاترین طبقه بخشی از فضای بام است و اتاق خواب مستر به همراه فضای رختکن بزرگ، یک حمام لوکس اختصاصی مجهز به جکوزی، شومینه و یک پنجره دارای ویوی طبیعت و استخر در آن قرار دارد. یک درب پاسیو نیز در آن قرار دارد که به تراس روی بام باز می شود.

این ویلای مدرن و بزرگ بدون وسایل برای فروش گذاشته شده و آمادۀ واگذاری است. قیمت آن شامل تمامی لوازم تعبیه شدۀ سفیدرنگ، تمام دستگاه های تهویۀ هوا، سیستم گرمایش مرکزی نیمه گازی با دیگ بخار ترکیبی و کرکره های کشویی برای تمامی پنجره ها و درب های خارجی، است.

این ویلای مدرن در منطقه ای عالی در استانبول، یک خانۀ ایده آل برای خانواده است. برای زندگی دائمی عالی است، زیرا فضای زیادی برای مهمان دارد. انتخابی منحصربه فرد برای سرمایه گذاری در استانبول محسوب می شود، زیرا افراد ثروتمند به دنبال اجارۀ آن هستند، ویوی زیبایی از طبیعت دارد، دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارد، دسترسی خوبی به ساحل و امکانات رفاهی دارد، امکانات خود مجموعه زیاد است و اجاره بهای آن بالاست.

برای خرید ویلا در ساریر استانبول و کسب جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک و میزان اجاره بها در ترکیه پاسخ داده و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه و حتی هنگام خرید وسایل برای خانۀ جدید، شما را راهنمایی می کنند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر

جزئیات

به روز شده در سپتامبر 30, 2021 در 9:14 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 10,000,000لیر
  • متراژ ملک: 400 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 5
  • سرویس ها: 5
  • پارکینگ ها: 5
  • سال ساخت: 2012
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: پنج خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht