آسان انتخاب کنید

توضیحات

بررسی اجمالی

این یک فرصت باورنکردنی برای خرید یک کافی شاپ مارک دار در قلب استانبول است – این زنجیره استارباکس یکی از محبوب ترین قهوه خانه ها در منطقه است و جریان درآمد سالم اجاره را برای سرمایه گذاران جدید تضمین می کند.

ویژگی های املاک

نوع ملک: تجاری
مکان: استانبول – شیشلی
فضا : 250 متر مربع

چرا این ملک را خریداری کنید

  • کافی شاپ استارباکس در استانبول
  • موقعیت شگفت انگیز در منطقه شلوغ مرکزی شیشلی
  • درآمد اجاره برای سالهای آینده تضمین شده است
  • شرایط برتر با ویژگی های لوکس در سراسر
  • دقایقی با حمل و نقل عمومی و مغازه ها فاصله دارد

امکانات و مکان

این قهوه خانه که در شیشلی، نزدیک به خیابان های شلوغ و خیابان های استانبول واقع شده است ، روزانه توسط هزاران مسافر و مردم عبور می کنند مورد استفاده قرار میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در اینجا ، لطفاً با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید تا با تیم متخصص ما در استانبول صحبت کنید.

درباره ملک تجاری

این فروشگاه تجاری در حال حاضر به عنوان یک کافی شاپ با مارک برتر توسط زنجیره معروف استارباکس در سراسر جهان فعالیت می کند. ابعاد این مغازه 250 مترمربع داخلی است و از بالا به پایین به روشی با کیفیت بالا مبله شده و در شرایط دقیق و با همه چیز در محل و آماده نگهداری شده است. این فروشگاه در چندین طبقه با پنجره های عظیم از کف تا سقف ساخته شده است که باعث می شود نور خورشید در تمام طول روز در داخل باشد. یک تراس در فضای باز برای مشتریان وجود دارد تا بتوانند از قهوه خود در خارج و حمام داخل آن لذت ببرند.

استارباکس یک قرارداد اجاره بلند مدت منعقد کرده است که درآمد بالای اجاره را برای سالهای آینده تضمین می کند. با مهارت مذاکره ترک گشت ، درآمد اجاره می تواند سالانه متناسب با تورم ترکیه افزایش یابد. برای جزئیات بیشتر در مورد درآمد اجاره ، امروز پرس و جو کنید و ما خوشحال خواهیم شد که همه اطلاعات را ارائه دهیم.

مکان در استانبول

این فروشگاه در منطقه شیشلی در استانبول یافت می شود و به همان اندازه مرکزی است که می توانید برای سرمایه گذاری در ترکیه پیدا کنید. استارباکس در یک خیابان شلوغ با همسایگان از جمله دادگاه معروف ، سوپرمارکت ها ، داروخانه ها و فروشگاه های بوتیک یافت می شود. در این منطقه تعداد زیادی از مردم هر روز در حال پیاده روی هستند. مشاغل و دفاتر نزدیک مشتری دائمی استارباکس هستند ، در حالی که حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل قرار دارد.

فرصت های تجاری دیگر

اگر نمی توانید مغازه تجاری متناسب با نیاز یا بودجه سرمایه گذاری خود پیدا کنید ، با ما تماس بگیرید تا تیم ما فرصت مناسب شما را در زمین جستجو کند. ما صدها مغازه داریم و اطمینان داریم که می توانیم به شما کمک کنیم.

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید آپارتمان در استانبول ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند. … * خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول آپارتمان بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه آپارتمان در ترکیه بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق
مرحله 2 – نماینده مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه بسیار ارزان است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خانه در ترکیه چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 399 برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 3،8 درصد کاهش مشاهده شده است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, شیشلی, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در ژوئن 19, 2021 در 10:10 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 23,000,000لیر
  • متراژ ملک: 250 مترمربع
  • نوع ملک: تجاری, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht