آسان انتخاب کنید

خرید فروشگاه بزرگ در اسنیورت استانبول با گارانتی اجاره

  • قیمت 12,187,500لیر
اسنیورت

توضیحات

بررسی خرید فروشگاه در اسنیورت

این ملک تجاری که در یک منطقه مسکونی در اسنیورت واقع شده است ، در حال حاضر به عنوان یک سوپرمارکت خواربار فروشی موفق عمل می کند و به عنوان یکی از مکان های پر رفت و آمد در جامعه محلی برای خرید هفتگی شناخته شده است.

ویژگی های خرید فروشگاه در اسنیورت

نوع ملک: تجاری
مکان: استانبول – اسنیورت
فضا: 900 متر مربع

چرا این ملک را خریداری کنید

  • سوپرمارکت با مستاجر برای فروش در استانبول
  • محل در اسنیورت پر جمعیت
  • درآمد بالای اجاره با وجود فضای بهتر
  • تجارت کاملاً جدید با عقد قرارداد بلند مدت
  • نزدیک به مجتمع های نخبه و خانه های خانوادگی

امکانات و مکان خرید فروشگاه در اسنیورت

این سوپرمارکت در منطقه دلخواه اسنیورت واقع شده است و تنها چند لحظه از بزرگراه E-5 فاصله دارد و یافتن مغازه را برای مشتریان آسان می کند. با توجه به تجاری بودن ، این یکی از بهترین گزینه ها در این قسمت از استانبول است و برای مشاهده در اولین فرصت بسیار توصیه می شود.

در مورد خرید فروشگاه در اسنیورت

ابعاد فروشگاه 900 مترمربع است و در کل در شرایط عالی است. این سوپرمارکت به تازگی با قراردادی بلند مدت وارد کار شده و همه چیز در آن کاملاً جدید است. فضای پارکینگ در خارج از ساختمان برای کسانی که برای تهیه مواد غذایی رانندگی می کنند در دسترس است.

درآمد اجاره با خرید فروشگاه در اسنیورت

این ملک با یک مارکت سوپرمارکت زنجیره ای در ترکیه 12 سال قرارداد طولانی مدت دارد. درآمد اجاره در حال حاضر بالغ بر 47200 لير در ماه است كه به بازدهي سالانه 4.6٪ مي رسد. این بازده می تواند هر ساله با استفاده از مهارت مذاکره ما افزایش یابد زیرا اجاره می تواند هر ساله متناسب با تورم افزایش یابد.

مکان خرید فروشگاه در اسنیورت

یکی از مهمترین نقاط فروش این تجارت موقعیت فوق العاده در اسنیورت است. این فروشگاه در یک منطقه مسکونی در امتداد یک خیابان مرتفع شلوغ واقع شده است و روزانه برای هزاران نفر قابل مشاهده است. از بزرگراه E-5 و نزدیکترین ایستگاه متروبوس می توان به آنجا پیاده روی کرد و مجموعه ای از خریداران بالقوه را فراهم می کند. برخی از بهترین مجتمع ها و پروژه های مسکن نیز در مجاورت نزدیک هستند ، به این معنی که بازار در موقعیت نخست قرار دارد تا از جامعه محلی استفاده کند و به گزینه شماره یک مواد غذایی تبدیل شود.

سایر املاک تجاری

ما در حال حاضر صدها ملک تجاری و تجاری در سراسر شهر استانبول برای فروش در دفاتر خود داریم. اگر نمی توانید مغازه مناسبی برای خود پیدا کنید ، لطفاً با ما تماس بگیرید به تیم ما اجازه دهید چیزی متناسب با بودجه و نیازهای شما پیدا و تهیه کند – ما اطمینان داریم که می توانیم به شما کمک کنیم.

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید آپارتمان در استانبول ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند. … * خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول آپارتمان بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه آپارتمان در ترکیه بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق
مرحله 2 – نماینده مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه بسیار ارزان است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خانه در ترکیه چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 399 برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 3،8 درصد کاهش مشاهده شده است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی

جزئیات

به روز شده در جولای 19, 2021 در 9:06 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 12,187,500لیر
  • متراژ ملک: 900 مترمربع
  • سال ساخت: 2017
  • نوع ملک: تجاری, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht