آسان انتخاب کنید

توضیحات

بررسی اجمالی خرید کارواش در استانبول

درست در کنار بزرگراه E-5 با بیش از 200000 وسیله نقلیه روزانه عبور می کند ، این یک فرصت باورنکردنی برای سرمایه گذاری در کارواش در یک ساختمان مسکونی در بخش آسیایی استانبول است.

ویژگی های خرید کارواش در استانبول

  • نوع ملک: تجاری
  • مکان: استانبول – کارتال

چرا این کارواش را خریداری کنید

  • فروش کارواش تجاری در کارتال
  • مکان شگفت انگیز در کنار بزرگراه E-5
  • 6٪ درآمد اجاره با قابلیت افزایش
  • محیط مسکونی نزدیک به همه چیز
  • مستاجر بلند مدت با برند در حال حاضر وجود دارد

امکانات و مکان خرید کارواش در استانبول

این کارواش ایده آل برای شخصی که به دنبال درآمد بالا برای اجاره است ، در کارتال در منطقه ای بسیار مسکونی در استانبول قرار دارد و یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که می خواهند در املاک تجاری در ترکیه سرمایه گذاری کنند.

در مورد خرید کارواش در استانبول

این مغازه در مجتمع مسکونی با کیفیت بالا واقع شده است. پروژه جدید در مجموع شامل 236 آپارتمان با صدها مشتری بالقوه است. منطقه تجاری این پروژه در دو طبقه ساخته شده و شامل 12 واحد است. خانه هایی که در طبقات بالاتر هستند مناظر زیبایی به دریای مرمره دارند.

این فروشگاه به عنوان یک کارواش موفق برای جامعه محلی فعالیت می کند و مستاجر طولانی مدت در محل دارد. سند مالکیت در موجود است و این ملک برای کسانی که قصد دارند تابعیت ترکیه را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنند مناسب است. همچنین 25٪ سود و ضمانت بازگشت خرید وجود دارد.

درآمد اجاره با خرید کارواش در استانبول

در حال حاضر ، فروشگاه 9،250TL در ماه از درآمد اجاره به دست می آورد که درآمد سالانه آن چیزی بیش از 6٪ یا 111،000TL است. با استفاده از مهارت مذاکره ترک گشت ، درآمد اجاره می تواند سالانه مطابق با تورم و قوانین ترکیه افزایش یابد. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر با آن تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید.

مکان خرید کارواش در استانبول

این کارواش در کارتال در بخش آسیایی استانبول واقع شده است. در کنار بزرگراه E-5 ، هر روز کارواش با حداکثر 200000 وسیله نقلیه قابل مشاهده است – تعداد زیادی مشتری بالقوه را فراهم می کند. در عرض چند دقیقه می توان به خیابان های محلی ، مغازه ها و مناطق محبوب محلی رسید ، در حالی که فرودگاه Sabiha Gokcen به راحتی قابل دسترس است. این مکان برای سرمایه گذاری در کارواش رتبه اول را دارد.

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید آپارتمان در استانبول ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند. … * خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول آپارتمان بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه آپارتمان در ترکیه بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق
مرحله 2 – نماینده مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه بسیار ارزان است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خانه در ترکیه چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 399 برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 3،8 درصد کاهش مشاهده شده است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, کارتال

جزئیات

به روز شده در جولای 19, 2021 در 9:05 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 3,100,000لیر
  • متراژ ملک: 300 مترمربع
  • سال ساخت: 2016
  • نوع ملک: تجاری, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht