آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان 2 خوابه بزرگ در باهچه شهیر استانبول در رفرانس

  • قیمت 1لیر
باهچه شهیر

توضیحات

ویژگی های اصلی خرید این ملک در استانبول

حمام ها:21
فضای طبقه: 124 متر مربع
فاصله از دریا: 15 دقیقه رانندگی
فاصله تا فرودگاه: 35 دقیقه رانندگی
نزدیکترین فرودگاه فرودگاه بزرگ استانبول

شرح ملک

دو اتاق خواب بزرگ ، یک حمام مجهز
آشپزخانه های کاملاً مجهز ، منظره ای شگفت انگیز
امکانات عالی در محل ، مکان مرکزی
مناسب برای برنامه شهروندی ترکیه

بررسی اجمالی املاک:

ترک گشت از ارائه و فروش این آپارتمان های با کیفیت بالا که در حال حاضر در دست ساخت هستند خوشحال است. عکسهای نمایش خانگی را در بالا می بینید. آنها در یک مکان عالی در منطقه متنوع و محبوب باهچه شهیر در سمت اروپایی استانبول واقع شده اند.

باهچه شهیر استانبول چگونه است؟

باهچه شهیر به سرعت به عنوان یک مکان مسکونی مطلوب محبوبیت پیدا می کند. ارزش عالی خرید ملک در هر متر مربع با توجه به بودجه خانواده ها ، باعث محبوبیت ویژه آن در بین خانواده ها و کارگران شهری است که به دنبال رفت و آمد هستند. دریاچه اصلی مصنوعی در قلب باهچه شهیر نقطه کانونی زندگی اجتماعی است و مراکز خرید دارای گزینه های سرگرمی و ناهار خوری در طول سال هستند. هنگامی که به باهچه شهیر منتقل می شوید ، متوجه می شوید که همه چیزهایی که در آنها قرار دارد درست در خارج از درب آپارتمان است ، از جمله یک شبکه حمل و نقل کاملاً سازمان یافته و مناسب.

آپارتمان های باهچه شهیر استانبول کجا هستند؟

این خانه های زیبا طراحی شده تنها چهار دقیقه با ایستگاه مترو و مرکز خرید اکباتی فاصله دارند. آنها با کافه ها ، مغازه ها ، رستوران ها و همچنین 11 مدرسه / دانشکده فاصله دارند. آنها تنها پنج دقیقه با بزرگراه TEM و بیمارستان دانشگاه ایستینیه ، 14 دقیقه با مرکز استانبول ، 35 دقیقه با فرودگاه اصلی و فقط 50 دقیقه با منطقه شهر قدیمی ، مانند تکسیم و فاتح فاصله دارند.

آپارتمان ها چگونه هستند؟

خرید آپارتمان در این پروژه در زمینی به مساحت 25،920 مترمربع متشکل از هشت ساختمان آپارتمانی مدرن مسکونی ، مسکونی 465 محل اقامت و 24 مغازه تجاری ساخته شده است.
آپارتمان های دو تا چهار خوابه وجود دارد که اندازه آنها از 124 تا 376 متر مربع است. هر آپارتمان دارای اتاق خواب های بزرگ ، یک اتاق نشیمن و فضای غذاخوری اوپن ، آشپزخانه های کاملاً مجهز و فضای ذخیره سازی فراوان است.
اتصالات با کیفیت بالا در سراسر پروژه استفاده می شود. آنها از تهویه مطبوع ، پنجره دو جداره ، کف کاشی کاری شده ، خطوط تلفن و اینترنت از قبل نصب شده و توسط آسانسورهای سریع السیر سرویس می شوند. سرانجام ، برخی از آپارتمان ها دارای منظره دریاچه یا شهر هستند و اکثر آنها دارای دو حمام هستند.

مجتمع آپارتمانی چگونه است؟

ساکنان و خریدارن این آپارتمان ها می توانند از طیف شگفت انگیزی از امکانات اجتماعی و سبک زندگی در محل ، از جمله استخر بزرگ با سقف جمع شونده برای استفاده در محیط داخلی و خارجی در تمام طول سال ، یک مرکز تناسب اندام ، حمام ترکی ، اتاق بخار ، سونا ، آبگرم و زمین بازی کودکان لذت ببرند. .
همچنین مسیرهای پیاده روی ، زمین ورزشی ، دریاچه ای با ورزش های آبی ، باغ مطالعه ، سینما ، گاراژ برای پارکینگ ، پارکینگ اضافی در فضای باز و امنیت 24 ساعته وجود دارد.

خلاصه املاک:

این آپارتمان ها در یک مکان مرکزی عالی نزدیک به ایستگاه مترو و امکانات رفاهی واقع شده اند. آنها برای زندگی در تمام طول سال ، لذت بردن از خانه تعطیلاتی یا داشتن یک ملک سرمایه گذاری اجاره ای بسیار مناسب خواهند بود. آنها همچنین فرصت تقاضای تابعیت ترکیه را به شما ارائه می دهند.

قیمت آپارتمان:

قیمت آپارتمان دو خوابه ، از 124 مترمربع ، به قیمت 1،313،000 لیر.
قیمت آپارتمان سه خوابه ، از 165 مترمربع ، با قیمت 1،662،000 لیر.
قیمت آپارتمان چهار خوابه ، از 200 متر مربع ، به قیمت 2،084،000 لیر.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باهچه شهیر

جزئیات

Updated on ژوئن 4, 2021 at 10:58 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 1لیر
  • متراژ ملک: 124 مترمربع
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: دو خواب

املاک مشابه

Compare listings

Compare
Turkgasht
  • Turkgasht
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!