آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی های اصلی

حمام ها: 2
فضای طبقه: 158 متر مربع
فاصله از دریا: 15 دقیقه پیاده روی
فاصله تا فرودگاه: 45 دقیقه رانندگی نزدیکترین فرودگاه: فرودگاه بزرگ استانبول

شرح ملک
سه اتاق خواب بزرگ ، یک حمام مجهز ، Wi-Fi
آشپزخانه مجهز ، تهویه مطبوع ، فناوری هوشمند
امکانات عالی در محل ، استخر سرپوشیده ، سونا ، سالن بدن سازی
نزدیک به رستوران ها ، مغازه ها و مترو ، 10 دقیقه تا تکسیم فاصله دارد

بررسی اجمالی:

ترک گشت از ارائه و فروش این آپارتمان ها که در قلب استانبول در منطقه پرطرفدار ساریر واقع شده اند خوشحال است و گزینه های مناسب انتخاب آپارتمان همراه با امکانات عالی زندگی ر ابرای خرید ارائه می دهد.

منطقه چگونه است؟

استانبول یکی از بزرگترین شهرهای جهان یک کلانشهر پر جنب و جوش است که در آن فرهنگ های مختلف با یکدیگر برخورد می کنند و زندگی مشترک دارند. این شهر با تخمین حدود 15 میلیون نفر جمعیت (در سال 2019) ششمین شهر بزرگ جهان است و در حالی که مهاجرت داخلی گسترده ای صورت گرفته است ، تعداد قابل توجهی از مهاجران خارجی را نیز از اروپا ، خاورمیانه و سایر مناطق جذب می کند. مهاجران خارجی که استانبول ملک را خریداری می کنند و استانبول را به خانه خود تبدیل می کنند ، فرصتی برای زندگی در شهری شلوغ با تاریخی چشمگیر و دسترسی آسان به هر دو جهان شرقی و غربی جذب می شوند.

خرید آپارتمان 3 خوابه در ماسلاک استانبول در آوانگارت

آپارتمانها کجا هستند؟

این منطقه با برخورداری از تنگه بسفر در منتهی الیه شمالی شهر ، شامل مناطق دیدنی استانبول (روملی فنری ، تارابیا ، ینی کوی ، ایستینیه و روملی حیساری) به همراه تفریحگاه های ساحلی دریای سیاه در اطراف کیلیوس است. نه تنها این ، بلکه محل جنگل گسترده بلگراد است که یک مکان پیاده روی مورد علاقه مردم محلی است. سومین پل بسفر ساریر را به بیکوز در قسمت آسیایی شهر متصل می کند و همچنین دسترسی راحت به سومین فرودگاه استانبول را فراهم می کند. دو جاده وجود دارد که به مرکز استانبول منتهی می شود و تعدادی از اتوبوس های عمومی در امتداد آنها حرکت می کنند. جاده ساحلی با رستوران های ماهی و عمارت های چوبی زیبا پوشیده شده است ، در حالی که گزینه داخلی از طریق محله های تجاری و مالی استانبول می گذرد. همچنین سرویس های کشتی و ایستگاه مترو زیرزمینی در هاسیوسمان وجود دارد که منطقه را به استانبول مرکزی و آسیایی متصل می کند بی شک این مکان بهترین انتخاب برای خرید ملک در استانبول است.

آپارتمان ها چگونه هستند؟

در این پروژه برای خرید در ساریر 935 آپارتمان و 18 مغازه وجود دارد كه از بین آپارتمانهای 4 خوابه و استودیویی انتخاب وجود دارد كه اندازه آنها از 45 تا 399 متر مربع است و در یك محوطه دروازه دار و در زمینی به مساحت 27292 متر مربع واقع شده اند.
هر آپارتمان برای خرید دارای اتاق خواب های بزرگ با کمد های مجهز ، اتاق نشیمن / غذاخوری اوپن ، آشپزخانه های مجهز و منطقه بالکن یا تراس باغ است که مکان مناسبی برای لذت بردن از صرف غذا در فضای باز است.
این خانه ها برای فروش در ماسلاک همچنین از فناوری خانه هوشمند ، سیستم های ورود به درب ، اینترنت پرسرعت ، کف کاشی کاری شده ، شیشه دوجداره و واحدهای تهویه مطبوع بهره می برند. سرانجام ، سرویس این آپارتمان ها توسط آسانسورهای پرسرعت ارائه می شود.

مجتمع چگونه است؟

ساکنان و خریداران این آپارتمان ها می توانند از طیف وسیعی از امکانات موجود در محل که شامل استخر شنای سرپوشیده ، باغ های جمعی زیبا با مسیرهای پیاده روی و مکان هایی برای استراحت است ، بهره مند شوند. همچنین یک سالن ورزشی مجهز ، حمام ترکی ، سونا ، رختکن و زمین بازی کودکان وجود دارد.

خلاصه:

این آپارتمان ها در یک مکان مرکزی عالی نزدیک به ایستگاه مترو زیرزمینی و ترمینال کشتی بسفر واقع شده اند. می توانید در تمام طول سال در آن زندگی کنید ، از خانه تعطیلات لذت ببرید و یا از آنها به عنوان یک ملک سرمایه گذاری اجاره ای لذت ببرید.

قیمت:

قیمت آپارتمان سه خوابه ، از 158 متر مربع ، قیمت 3،800،000 لیر. همچنین موجود است
قیمت آپارتمان های استودیویی ، از 45 متر مربع ، فروخته شده اند.
قیمت آپارتمانهای یک خوابه ، از 64 متر مربع ، فروخته شده اند.
قیمت آپارتمان دو خوابه ، از 118 متر مربع ، به قیمت 3،650،000 لیر.
قیمت آپارتمان چهار خوابه ، از 201 متر مربع ، قیمت 5،805،000 لیر.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر, ماسلاک

جزئیات

Updated on ژوئن 4, 2021 at 9:48 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 3لیر
  • متراژ ملک: 158 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2020
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: سه خواب

املاک مشابه

Compare listings

Compare
Turkgasht
  • Turkgasht
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!