آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی­ های کلیدی خرید آپارتمان در کوچوک چکمجه استانبول

  • بالکن
  • زمین بسکتبال
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • تفریحات کودکان
  • سینما
  • پنجره دوجداره
  • امکانات رفاهی
  • آشپزخانه با تجهیزات
  • باشگاه بدنسازی

توضیحات مربوط خرید آپارتمان در کوچوک چکمجه استانبول

برای تیم ما باعث خوشحالیه که پیش خرید این آپارتمان­های با چشم انداز طبیعت توی استانبول رو به اطلاع شما برسونه. این آپارتمان­ها تو قسمت اروپایی شهر هستن، در منطقه زیبای کوچوک چکمجه، نزدیک مرکز تجاری جدید شهر و نقشه کانال قرار گرفتن.

کوچوک چکمجه توی سال­های اخیر از یه محله برون شهری سطحی و معمولی، تبدیل به یه منطقه مسکونی پرطرفدار شده و مجموعه­ های مسکونی مدرن زیادی داره که برای همه رده ­های سنی امکانات خیلی خوبی رو ارائه میدن.

کوچوک چکمجه، یه دریاچه فوق­ العاده داره که قراره یه قسمت از کانال استانبول باشه و امکاناتی مثل مرکز خریدهای خیلی بزرگ و مدرسه برای همه سنین، بیمارستان، دانشگاه و غیره داره، و همچنین جاده ­ها و حمل و نقل عمومی فوق ­العاده ­ای به سمت مرکز شهر و جاهای مختلف دیگه شهر مثل فرودگاه جدید استانبول داره.

همه این­ها نیروی کار جوون، دانشجوها و خانواده­ های جوون زیادی رو جذب کرده، به خاطر قیمت پایینش نسبت به قیمت ­های بازار ملک و هزینه اجاره نسبت به مرکز شهر، هزینه زندگی هم نسبت به مرکز شهر تو این منطقه کمتره. کوچوک چکمجه جاذبه ­هایی برای بازدیدکننده ­ها و توریست­ های تجاری داره، به خاطر نزدیک بودن به مرکز تجاری جدید توی جاده باسین اکسپرس، برای توریست ­ها هم به خاطر ترنسفر های کوتاه از فرودگاه و دسترسی به همه جاذبه ­های توریستی استانبول با سیستم حمل و نقل عمومی عالی، جذابیت خاصی داره.

موقعیت و جزئیات آپارتمان ها برای خرید در کوچوک چکمجه استانبول

این مجموعه مدرن و در حال ساخت با ارتفاع نه چندان بلند با آپارتمان­ های لوکس در منطقه کوچوک چکمجه قرار دارد، منطقه­ ای ایده ­آل برای سرمایه­ گذاری و خرید آپارتمان در کوچوک چکمجه استانبول، از آن­جایی که این پروژه بین مرکز تجاری باسین اکسپرس و دریاچه کوچوک چکمجه که قراره دهانه کانال جدید توی آینده باشه قرار داره.

در محله هاکالی در 10 کیلومتر شمالی خط ساحلی مرمره قرار داره، از بزرگراه TEM 5 و از خط متروباس که به بزرگراه E-5 میرسه 10 دقیقه فاصله داره، به ایستگاه ­های اتوبوس زیادی نزدیکه و حدود سه دقیقه تا ایستگاه مترو محلی فاصله داره، این مجموعه راه­ های ارتباطی فوق­ العاده­ ای برای رسیدن به فرودگاه فقط تو 35 دقیقه داره، از بخش تاریخی سلطان احمد 30 دقیقه فاصله داره و از میدان تکسیم 35 دقیقه.

منطقه مرکزی و در عین حال سرسبز و یکی از مدرن ­ترین مناطق مرکزی استانبول که فقط تو چند دقیقه با وسیله نقلیه به بیمارستان­ها، دانشگاه­ها و مراکز خرید بزرگ می­رسید. البته با چند دقیقه پیاده ­روی هم می­تونین به مدرسه ­ها، سوپرمارکت­ ها و فروشگاه­ ها، داروخانه­ ها، بانک ­ها و کلی رستوران مختلف دسترسی داشته باشین.

این مجموعه برای خرید در کوچوک چکمجه استانبول در مساحت 9855 متر مربع ساخته شده، سه بلوک آپارتمانی داره، دو تا از بلوک­ها 7 طبقه هستن و یکی 13 طبقه، 150 دستگاه آپارتمان با 2 تا 4 اتاق­ خواب با چشم ­انداز طبیعت که پایین این آپارتمان­ها برای خرید 26 واحد تجاری قرار گرفته که می­تونین خریدهای روزمره­ تون رو انجام بدین، پیمانکار مشهور استانبولی صاحب پروژه به شما این اطمینان رو میده که به همه قوانین و مقررات ساخت­وساز و امنیت دولت ترکیه عمل شده و قول این رو به شما میده که همه خانه­ها تا ماه سپتامبر 2022 به بهترین شکل ممکن تکمیل می­شوند و آماده بهره ­برداری هستند.

وقتی که پروژه تکمیل بشه، ساکنین و مهمان ­ها از یه جامعه محصور شده با در ورودی لذت می­برن و می­تونن از امکانات داخلی فراوان این پروژه استفاده کنن، مثل:

استخر سرپوشیده همراه با گرمایش

استخر روباز بزرگ

استخر کودکان

تراس­ های بزرگ آفتاب­گیر

محل بازی کودکان

باشگاه

مسیر پیاده­ روی

زمین ورزش چندکاره

حمام ترکی

سونا

پارکینگ دو طبقه

اتاق بازی و سرگرمی

اتاق سینما

چشم انداز باغ ­ها

محل نشستن با سایه

حوض تزئینی

آسانسور در هر بلوک

تلویزیون ماهواره مرکزی

ژنراتور زاپاس

برای اطمینان خاطر و امنیت شما عزیزان و خانواده ­هاتون مجموعه در 7 روز هفته و به­طور 24 ساعته از طریق دوربین­ های امنیتی کنترل می­شه.

لیست قیمت­ های خرید آپارتمان در کوچوک چکمجه استانبول

قیمت ­آپارتمان­ های 2 خواب 130متری، قیمت از 1،295،000 تا 1،900،000 لیر ترکیه

قیمت­ آپارتمان­ های 3 خواب 165متری، قیمت از 2،365،000 تا 2،580،000 لیر ترکیه

قیمت­ آپارتمان­ های 4 خواب 195 تا 228 متری، قیمت از 2،790،000 تا 3،620،000 لیر ترکیه

روش­ های پرداخت خرید آپارتمان در استانبول

برای مشتریانی که یک­جا پرداخت کنند 5% تخفیف در نظر گرفته شده، گزینه­ های زیر رو هم می­تونید برای پرداخت انتخاب کنید.

1. پرداخت اولیه 40% قیمت همراه با 18 قسط ماهانه

2. پرداخت اولیه 50% قیمت همراه با 24 قسط ماهانه

سند آپارتمان­ ها آماده واگذاری به خریداران می­باشد.

ویژگی­ های طراحی آپارتمان ها در کوچوک چکمجه استانبول

هر بلوک آپارتمانی یه لابی داره، که از لابی می­تونین با استفاده از پله و آسانسور به همه طبقات دسترسی داشته باشین، همه آپارتمان­ها از طریق سیستم ویدیو داخل ساختمانی به لابی متصل هستند و در ضد سرقت استیل خواهند داشت.

همه طرح ­بندی ­ها قراره آشپزخانه مجزا داشته باشن و با تجهیزات و وسایل کامل و مجهز به سطوح مدرن و با کیفیت گرانیتی و فضای خوردن صبحانه بشن. به علاوه یه سری وسایل دیگه مثل اجاق گاز و فر و هود.

آپارتمان­ ها از طریق پنجره ­هایی که از کف تا سقف آپارتمان­ ها قراردارن نورگیر طبیعی فوق ­العاده ­ای دارن، همچنین از طریق درهای پاسیو، که چشم انداز­های فوق­ العاده ­ای از باغ­ ها و مناظر محلی داره و می­تونین از بالک ن­های شیشه­ ای در تابستان و برای غذا خوردن در فضای باز استفاده کنین.

حمام­ ها از کف تا سقف از کاشی پوشیده­ شدن و امکانات مدرنی دارند، در حالی که بقیه قسمت ­های کف خانه از ترکیبی از لمینیت گرم و سرامیک پوشیده شده.

قراره که آپارتمان­ ها سیستم گرمایش مرکزی گازی داشته باشند و همه اتاق­ ها زیرساخت نصب کولر رو خواهند داشت.

در کل، این آپارتمان­ های لوکس برای خرید در استانبول همه ویژگی ­های مناسب برای افرادی که سفر تجاری دارن و یا کسایی که می­خوان بعضی وقت ­ها سر بزنن و اون­هایی که می­خوان تمام مدت این­جا زندگی کنن رو دارن و یه انتخاب خوب برای اجاره دادن هم هستن، به امکانات محلی زیادی نزدیکنن، دسترسی راحت به بزرگراه ­ها و شهر و فرودگاه دارن، امکانات داخل مجموعه فراوان با چشم ­اندازهای زیبای طبیعت و یه منطقه اعیانی و معتبر تو آینده که به کانال جدید و مرکز جدید تجاری نزدیکه.

برای خرید آپارتمان در کوچوک چکمجه استانبول همین امروز برای اطلاعات بیشتر، در دسترس بودن آپارتمان ­ها، قیمت­ ها با ما تماس بگیرید و یکی از مشاوران ملکی ما به همه سوالات شما درباره ملک در استانبول جواب میده و به طور کاملا بی­طرف شما رو در همه مراحل خرید ملک راهنمایی میکنه و حتی به شما تو خرید اسباب و اثاثیه در استانبول کمک میکنه.

اطلاعات درباره منطقه کوچوک چکمجه در استانبول

درباره منطقه متمایز کوچوک چکمجه در استانبول ، ماهیت زندگی ، سرمایه گذاری و زیباترین مکان های گردشگری آن بیشتر بدانید.

۱-اطلاعات مربوط به منطقه کوچوک چکمجه در استانبول

منطقه کوچوک چکمجه یکی از مناطق پرجمعیت در مهمترین مراکز تجاری و صنعتی  شهر دو قاره ای استانبول است ، همچنین ، کوچوک چکمجه استانبول به دلیل امکاناتی که در آن وجود دارد مانند دانشگاه های ، استانبول آیدین ، دانشگاه آریل استانبول  و دانشگاه صباح الدین  برای سرمایه گذاری یکی از مناطق در حال توسعه به حساب می آید. همچنین دارای یک دریاچه و بسیاری از پارک ها ، مدارس و بیمارستان ها می باشد و این منطقه  شامل تعداد زیادی پروژه جدید مسکن نیز می باشد.

۲- منطقه کوچوک چکمجه در کجای استانبول واقع شده است؟

منطقه کوچوک چکمجه در ضلع اروپایی استانبول در قسمت جنوبی شهر واقع شده است ، با منطقه معتبر و ممتاز باشاک شهیر و مناطق معروف باغجیلار ، باغچلی اولر و باکیرکوی احاطه شده است. همچنین ، کوچوک چکمجه با دریاچه بزرگی که به دریای مرمره منتهی می شود ، از آوجیلار جدا شده و از نظر توسعه و سرمایه گذاری یکی از مناطق مهم و حیاتی استانبول است.

۳- مزایای زندگی در کوچوک چکمجه استانبول

این منطقه شامل چندین مرکز خرید مانند آرمونی پارک و آرنا پارک و چندین مرکز دیگر در صفاکوی و مناطق دیگر می باشد که برای اهالی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می توانند نیازهای روزانه خود را تهیه کنند ، چندین مرکز فرهنگی و دانشگاه وجود دارد و به دلیل قرار گرفتن در ساحل اروپایی دریای مرمره و به دلیل نمای جذابش از دریاچه کوچوک چکمجه یکی از زیباترین مناطق استانبول است.

۴- مکان های توریستی در منطقه کوچوک چکمجه

این منطقه شامل چندین مکان است که با توجه به گروه سنی ، افراد را در فصول مختلف در زمینه های مختلف به خود جذب می کند ، به عنوان مثال دوستداران ماجراجویی و اکتشاف تاریخ می توانند به غار Yarimburgaz بروند ، کسانی که عاشق پارک های تفریحی هستند می توانند با خانواده به Grand Aqua Marine بروند. علاوه بر زیبا ترین موزه برای علاقه مندان به اتومبیل های کلاسیک ، این منطقه همچنین دارای مرکز فرهنگی صفاکوی است که در آن موزه اتومبیل کلاسیک Mehmet Arsay یکی از زیباترین مکان های گردشگری در استانبول است و کاخ فلوریا آتاتورک به موزه ای تبدیل شده که هر روز بازدید کنندگان را به خود جلب می کند.

پیش فروش اقساطی آپارتمان در کوچوک چکمجه استانبول

۵- دریاچه كوچوک چکمجه

دریاچه کوچوک چکمجه یکی از زیباترین دریاچه های شهر استانبول است ، این دریاچه پانزده کیلومتر از مرکز استانبول فاصله دارد ، ده کیلومتر طول آن و عرض آن شش کیلومتر می باشد ، دارای اسکی روی آب ، جت اسکی  و تعدادی باشگاه قایقرانی است ، همچنین این دریاچه یکی از مکان های دیدنی در استانبول برای تماشای غروب خورشید است ، اما بعد از اینکه آب دریاچه خالص توسط پیشرفت صنعتی سریع آلوده شد ، دولت تلاش های جدی خود را برای تمیز کردن دریاچه آغاز کرد.

۶- کنار دریا و ساحل كوچوک چکمجه

این ساحل در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و یک ساحل عمومی رایگان است که همه می توانند به آن وارد شوند و در آن اردو بزنند ، ساحلی شنی بین دریای مرمره  و کوچوک چکمجه که هزاران نفر می توانند از مناظر این ساحل به ویژه از تماشای پرندگان و غروب خورشید و همچنین ورزش های آبی در آن لذت ببرند.

پیش فروش اقساطی آپارتمان در کوچوک چکمجه استانبول

۷- حمل و نقل در کوچوک چکمجه

متروبوس در منطقه كوچوک چکمجه یكی از مهمترین حمل و نقل های منطقه است و علاوه بر خدمات حمل و نقل داخلی خود منطقه ، به طور كلی حومه شهر را نیز پیوند می دهد و شهرداری بیش از چهارصد اتوبوس را فقط برای متروبس در اختیار دارد ، این اتوبوس ها در مسیرهای مشخص شده حرکت می کنند  که مخصوصاً برای تسهیل در حمل و نقل مردم و کاهش ازدحام افراد  در خیابان ها تعیین شده اند ، همچنین خط مترو گبزه-هالکالی یکی از مهمترین خطوط در استانبول است ، زیرا فاصله بین کوچوک چکمجه و گبزه از سه ساعت به یک ساعت و چهل دقیقه را کاهش داده است. وسایل حمل و نقل دیگری نیز وجود دارند که تمامی مناطق استانبول را پوشش می دهند.

۸- مزایای سرمایه گذاری در منطقه کوچوک چکمجه استانبول

سرمایه گذاری در منطقه کوچوک چکمجه یکی از مهمترین سرمایه گذاری های موفق در شهر دو قاره ای است زیرا این منطقه شاهد شتاب در رنسانس صنعتی ، شهری و فرهنگی و امکانات حیاتی به طور کلی است ، این امر باعث می شود که سرمایه گذاری در منطقه کوچوک چکمجه در شهر استانبول یک انتخاب استراتژیک مهم باشد ، زیرا این منطقه در بخش اروپایی استانبول در وسط مهمترین ستونهای حیاتی این شهر واقع شده است.

پیش فروش اقساطی آپارتمان در کوچوک چکمجه استانبول

۹- مزایای خرید آپارتمان در منطقه کوچوک چکمجه استانبول

منطقه کوچوک چکمجه یکی از مهمترین مناطقی محسوب می شود که افرادی را که به دنبال خرید آپارتمان در استانبول هستند ، به خود جلب می کند زیرا بسیاری از آنها مشرف به دریاچه هستند ، و همچنین به دلیل ویژگی ادقام زندگی صنعتی و طبیعی این منطقه ، امکانات مدرن و خدمات با کیفیت برخوردار است و آپارتمان های موجود در منطقه کوچوک چکمجه ، تمامی انتظارات مردم را برآورده می کند ، و کسانی که به دنبال آپارتمان های فروشی در استانبول ، در بخش اروپایی آن هستند ، این منطقه را به عنوان یکی از بهترین گزینه های املاک و مستغلات در استانبول انتخاب می کنند ، این منطقه مدرنیته از استانداردهای بین المللی مدرن پیروی می کند و مجتمع های مسکونی با خدمات لوکس را ارائه می دهد

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کوچوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در جولای 23, 2021 در 9:15 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 1لیر
  • متراژ ملک: 130 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht