آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان در باکرکوی استانبول و جدول قیمت به تومان باکرکوی در سال 2023

  • قیمت 7,500,000لیر
باکرکوی
چهار خواب سه سال گارانتی اجاره فروش فقط نقدی مناسب شهروندی
خرید آپارتمان در باکرکوی استانبول و جدول قیمت به تومان باکرکوی در سال 2023
باکرکوی
  • قیمت 7,500,000لیر

توضیحات


خلاصه خرید آپارتمان در باکرکوی

فروش آپارتمان 200 متری لوکس در منطقۀ فلوریا در باکرکوی در استانبول. خانه ای 4 خوابه نزدیک به ساحل و امکانات رفاهی، ایده آل برای سرمایه گذاری و اخذ شهروندی ترکیه در سال 2023 در استانبول.

قیمت: 412000 دلار

برخی امکانات آپارتمان فروشی در باکرکوی استانبول

  • تهویۀ هوا
  • گرمایش مرکزی
  • شومینه
  • آشپزخانۀ مجهز
  • سطوح کاری مرمری
  • ماهواره
  • انباری
  • تراس
  • مخزن آب
  • تصفیۀ آب
  • نوع: آپارتمان
  • شهروندی: واجد شرایط
  • پارکینگ: گاراژ

جزئیات خرید آپارتمان در باکرکوی استانبول

ما در ترک گشت مفتخریم که این آپارتمان بسیار بزرگ را در استانبول به فروش برسانیم. این خانه در منطقۀ عالی فلوریا در قسمت اروپایی شهر قرار دارد. همچنین به فرودگاه بین المللی آتاتورک در سواحل شمالی دریای مرمره بسیار نزدیک است.

فلوریا متعلق به منطقۀ باکرکوی است و یکی از اعیانی ترین مناطق استانبول به شمار می رود. عمارت ساحلی آتاتورک، خانۀ مسکونی سابق مصطفی کمال آتاتورک، پایه گذار ترکیۀ مدرن، نیز در این محل قرار دارد که امروزه تبدیل به موزه شده است.

محلۀ فلوریا ساحلی زیبا و شنی دارد که غروب های زیبایی دارد. آخر هفته ها این محل پر از گردشگرانی است که برای استراحت و تفریح و دورشدن از شلوغی شهر به آنجا می آیند.

امکانات محلی بسیار زیاد است: مدرسه و دانشگاه، امکانات پزشکی، مراکز خرید و تعداد بسیار زیادی غذاخوری. دسترسی ها نیز بسیار خوب است، زیرا بزرگراه ها و ایستگاه های حمل و نقل عمومی فراوان است. فرودگاه آتاتورک به راحتی و با یک رانندگی 15 دقیقه ای قابل دسترس است.  تمام این مزیت ها این محل را برای سرمایه گذاری ایده آل کرده است. اجاره بها نیز در این منطقه بسیار بالا است.

موقعیت آپارتمان در باکرکوی استانبول

شهر پر جنب و جوش استانبول در شمال غربی ترکیه، نقاط دیدنی و تاریخی فراوانی دارد: تم پارک، سواحل بی نظیر و غیره. این شهر یکی از پربازدیدترین شهر ها در جهان است که تنوع فرهنگی بالایی از ملیت های مختلف در میان جمعیت آن دیده می شود.

این شهر به چندین منطقه تقسیم می شود که هر یک از مناطق دارای چندین محله است. بعضی از مناطق در سال های اخیر در حال توسعه است و شامل برنامۀ بزرگ بازسازی شده است. در طی این بازسازی، خانه های مدرن، مراکز خرید، مدرسه و بیمارستان های زیادی ساخته شده و بسیاری از مناطق استانبول را وارد دنیای مدرن کرده است.

طراحی آپارتمان در باکرکوی استانبول

این آپارتمان 4 خوابۀ سنتی در مرکز فلوریا قرار دارد و به بانک، کافه، مرکز تناسب اندام، مرکز خرید و غیره نزدیک است و با یک رانندگی 15 دقیقه ای می توانید تقریباً به هر امکاناتی که احتیاج دارید، از مرکز خرید آکوآ فلوریا و یا حتی فرودگاه برسید. این محل، بسیار ساکت و آرام بوده و برای خانواده ها مناسب است.

این خانه در مجموعه ای 3 طبقه قرار دارد که گیت ورودی و پارکینگ گاراژ در زیرزمین برای ساکنین دارد. اطراف ساختمان با باغچه هایی زیبا احاطه شده و لابی مشترک دارد. هر آپارتمان آیفون تصویری دارد که بتوانید فقط مهمانان خود را به خانه راه دهید.

آپارتمان مورد نظر در طبقۀ هم کف قرار دارد، 4 اتاق دارد و هم اکنون به عنوان دفتر کار استفاده می شود. این واحد، درب ورودی فولادی دارد و از لابی می توان به آن دسترسی داشت.

در ابتدای ورود به آپارتمان، یک راهروی L شکل وجود دارد که از کف تا سقف آن کمدهایی چوبی با پنل هایی از جنس چوب بلوط قرار دارد. کف راهرو از جنس سرامیک است و درهایی در راهرو وجود دارد که به اتاق ها راه دارند.

آشپزخانۀ بزرگ، مدرن و مجهز آن فضای زیادی برای غذاخوری دارد و کابینت های فراوان چوبی با سطوح کاری مرمری رگه دار و رنگ روشن در آن تعبیه شده است. دیوارها از کف تا سقف کاشی شده و یک پنجرۀ خوش نما دارد که نور طبیعی زیادی را به فضای آشپزخانه وارد می کند.

کف سالن زیبا و بزرگ آن با پارکت پوشیده شده و شومینه ای مرمری در آن وجود دارد تا در زمستان شما راحت و گرم باشید. این خانه سیستم گرمایش مرکزی دارد و بسیار روشن است، زیرا پنجره هایی بزرگ دارد که در طول روز نور زیادی را به آن وارد می کند.

چهار اتاق خواب لوکس

این آپارتمان 4 اتاق دارد که کف همگی با پارکت پوشیده شده است. سایز اتاق ها بزرگ است. یکی از اتاق ها یک درب امنیتی فولادی دارد که به یک باغچه/تراس باز می شود و برای باربیکیوی خانوادگی، شستن و پهن کردن لباس ها یا استراحت بعدازظهر با یک کتاب و قهوه، مناسب است.

این ملک دو حمام خانواده دارد که کاملاً کاشی کاری شده، یکی از آنها به سبک اتاق مرطوب و دیگری به صورت دوش درب شیشه ای است. همچنین یک دستشویی مهمان نزدیک به ورودی اصلی آپارتمان وجود دارد.

جزئیات بیشتر خرید آپارتمان در باکرکوی استانبول

این آپارتمان بدون وسایل برای فروش گذاشته شده، اما شامل سیستم گرمایش مرکزی، دستگاه تهویۀ هوا و حفاظ امنیتی فرفوژه برای تمام درب ها و پنجره های بیرونی می شود و خدمات باربری نیز دارد.

مالک فعلی آن را به صورت طولانی مدت به عنوان دفتر کار اجاره داده بود. از نظر مشاوران حرفه ای ما، با کمی بازسازی و دکوراسیون می توان در زمان کوتاهی ارزش ملک را تا 25% افزایش داد.

به طور خلاصه، این ملک بسیار بزرگ در این منطقۀ پرطرفدار، برای خانواده ها، بازنشسته ها یا برای استفاده به عنوان دفتر کار مناسب است. خرید این ملک سرمایه گذاری ایده آل در املاک استانبول است، زیرا به سواحل زیبای فلوریا نزدیک است، امکانات رفاهی فراوانی دارد و دسترسی آسانی به مرکز شهر و فرودگاه دارد.

برای خرید آپارتمان در باکرکوی استانبول و کسب جزئیات بیشتر، همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما پاسخ داده و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

منطقه باکرکوی کجاست؟

باکرکوی یکی از پررفت و آمدترین خیابان های شهر استانبول است. به همین دلیل از هر نقطه از شهر، می توانید برای رسیدن به این محله وسایل نقلیه ای مانند اتوبوس پیدا کنید. اما بهترین راه دسترسی، استفاده از مترو است. شما می توانید خودتان را به متروی میدان تقسیم برسانید و پس از ۴۵ دقیقه در محله باکرکوی و بازارهای هیجان انگیز آن قدم بزنید.

منطقه باکرکوی مابین بزرگراه E-5 و ساحل دریای مرمره قرار دارد برای دسترسی از دو منطقه مشهور سلطان احمد و تکسیم، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

  • از ایستگاه اتوبوس اکبیک فاتح با استفاده از خط BN1 می‌توانید به ایستگاه گزی یولو باکرکوی برسید.
  • خط تراموای T1 را در سلطان احمد سوار و در ایستگاه زیتین بورنو پیاده شوید. سپس با متروی خط M1، از ایستگاه زیتین بورنو به ایستگاه باکرکوی/اینجیرلی بروید.
  • در ایستگاه تراموای فیندیکلی، خط T1 را به مقصد سیرکجی سوار شوید. سپس در ایستگاه اسکله امینونو فاتح، با استفاده از خط اتوبوس BN1، به ایستگاه گزی یولو باکرکوی بروید.
  • از ایستگاه متروی تکسیم با خط M2 به ایستگاه ینی‌کاپی بروید و از آنجا، با خط M1 راهی ایستگاه باکرکوی/اینجیرلی شوید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در منطقه باکرکوی استانبول در سال 2023

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه باکرکوی استانبول تا پایان دسامبر 2022 و شروع سال 2023 متوسط مبلغ 49  هزار لیر است.

جمعیت باکرکوی: 228.759 نفر

قیمت میانگین اکنونرشد سال 2022رشد دو سال گذشتهرشد چهار سال گذشته
49.000 لیر140,62 درصد327,96 درصد421,99 درصد
117.600.000 تومان   

میانگین قیمت خرید هر مترمربع آپارتمان در محلات باکرکوی استانبول در سال 2023 به تومان

نام محلهقیمت به لیرقیمت به تومان
آتاکوی86 هزار لیر206,400,000 تومان
یشیل یورت68 هزار لیر163,200,000 تومان
یشیل کوی65 هزار لیر156,000,000 تومان
شنلیک کوی52 هزار لیر124,800,000 تومان
باسین کوی44 هزار لیر105.600.000 تومان
زوحارات بابا37 هزار لیر88,800,000 تومان
کارتال تپه35 هزار لیر84,000,000 تومان
عثمانیه30 هزار لیر72,000,000 تومان

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی باکرکوی در محله آتاکوی هستند..جهت دریافت اطلاعات پروژه های باکرکوی با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

بهترین پروژه های ویلایی باکرکوی در محله شنلیک کوی( فلوریا)  واقع شده است.

جهت مشاهده برترین پروژه ویلایی و آپارتمانی فلوریا  در سال 2023 با ما در ارتباط باشید.

تاریخچه باکرکوی ترکیه، یادگار امپراطوری روم

این روزها بیشترین شهرت محله باقرکوی به مراکز خرید و بازارهایش است.اما این منطقه آنقدر در تاریخ قدمت دارد که می توان یک کتاب کامل تاریخی را درباره سرگذشت کوچه ها و خیابان هایش نوشت. محله باکرکوی ابتدا در دوران روم ساخته شد و یک محوطه سرسبز و خوش آب و هوا برای گذران وقت پادشاهان بود. آن روزها به این منطقه ییلاقی دهکده اوزون سیتی یا روستای راه دور معروف بود. زمان امپراطوری عثمانی ها دوره اوج محبوبیت این تفرجگاه زیبا و ساحلی بود.

اما محله باکرکوی امروزی در سال ۱۹۷۰ به جایی آرام و بی دغدغه برای زندگی در ترکیه تبدیل شد. این منطقه حالا یک شهرک مسکونی و تجاری پررونق است که با وجود آب و هوای بی نظیر و مجتمع های تجاری شگفت انگیزش، از مهم ترین جاهای تفریحی استانبول هم به حساب می آید.

ویژگی های محله باکرکوی

پس از گذر از تاریخ پر فراز و نشیب، امروز باکرکوی یک شهرک مسکونی و تجاری پررونق است. این محله با وجود آب و هوای بی نظیر در مجاورت دریا و مجتمع های تجاری بزرگش، یکی از مهم ترین محله های تفریحی و جاذبه های گردشگری استانبول  به حساب می آید.محله باکرکوی یکی از قدیمی ترین بخش های شهر است و در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. منطقه باکرکوی از قسمت جنوبی در حاشیه ساحل دریای مرمره شکل می گیرد و از شمال در همسایگی باغچه لی اولر، از شرق در همسایگی با زیتون بورنو و از غرب در همسایگی با کوچوک چکمجه قرار دارد. تمام این محله ها در گذشته بخشی از باکرکوی بوند اما با گذشت زمان و افزایش جمعیت، تقسیم بندی محله های استانبول تغییر کرد.

منطقه ای پر از زندگی

به محض ورود به محله تاریخی باکرکوی شور زندگی و هیاهو را احساس می کنید. معماری متفاوت و قدیمی شهر، خیابان های پهن و قدیمی و بازارهای محلی متنوع شما را هیجان زده خواهد کرد و بدون شک بازدید از این محله برای شما خاطره انگیز می شود. امکانات رفاهی و سطح زندگی در این محله بالا می باشد و از ویژگی های اصلی آن مرکز خرید های متعدد می باشد. بازارهای هفتگی متنوع و محلی و پاساژگردی در باکرکوی یک تفریح جذاب برای مسافران و مردم محلی می باشد. میدان اسب‌سوار ولی افندی که به عنوان بزرگ ‌ترین و قدیمی‌ ترین مسیر مسابقه‌ ی اسب ‌سواری در کشور ترکیه شناخته می شود نیز در باکرکوی قرار دارد. از دیگر بناهای مهم این منطقه می توان فرودگاه آتاتورک، مرکز تجارت جهانی استانبول و ورزشگاه دو و میدانی آتاکوی را نام برد. 

همانطور که اشاره شد در گذشته باکرکوی به عنوان یک منطقه ییلاقی استفاده می شد. به همین دلیل این منطقع دارای جاذبه های طبیعی متعددی می باشد. از این جاذبه های طبیعی می توان به جنگل آتاتورک، ساحل و پلاژ ساحلی فلوریا استانبول، پارک بوتانیک باکرکوی و پارک ساحلی یشیل کوی اشاره کرده که توصیه می شود فرصت دیدن آنها را از دست ندهید.

مهم ترین مراکز خرید باکرکوی، بازارگردی در دهکده تجاری پررونق

محبوب ترین تفریحی که می توانید در منطقه تاریخی و ساحلی استانبول داشته باشید، گشت و گذار در مراکز خرید است. قیمت های مناسب و تنوع محصولات اصلی ترین دلایل این محبوبیت هستند. به علاوه بازارگردی در بلوار اصلی باکرکوی هم فال است و هم تماشا؛ چراکه می توانید رو به دریای مرمره بنشینید و خستگی پیاده روی را با لذت تماشای ساحل از تن بیرون کنید. برای اینکه زمان بندی مناسبی داشته باشید و تجربه خرید دلپذیری برای خود ثبت کنید، ۳ مورد از مهم ترین مراکز خرید باکیرکوی را بشناسید.

۱- مرکز خرید مارمارا فروم، یک پاساژ لوکس در دل محله تاریخی

مرکز خرید مارمارا فوروم یک ساختمان لوکس و مدرن با معماری خاص و امکانات ویژه در محله باکرکوی است. همه چیزهایی که از مجتمع تجاری انتظار دارید در مارمارا فوروم فراهم است. واحدهای تجاری متنوع، رستوران و کافه، سالن سینما و شهربازی همه امکاناتی هستند که با بازدید از این مرکز خرید، به آن ها دسترسی پیدا می کنید.

۲- مرکز خرید گالریا استانبول، جایی برای همه سلیقه ها

در حاشیه ساحل دریای مرمره یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول را می بینید. مرکز خرید گالریا همان جایی که می توانید ساعت ها در ان بگردید و از این گشت و گذار بدون خستگی و با دست پر به خانه برگردید. ۱۳۴ واحد تجاری در این مرکز خرید قرار دارد که شامل لباس، لوازم خانگی، لوازم آرایش و اسباب بازی هستند. شما می توانید در رستوران ها و کافه های طبقه همکف بنشینید و کودکان خود را به محوطه زمین بازی بسپارید.

۳- مرکز خرید کاپاسیتی، مجتمعی در قلب باکرکوی

این مجتمع تجاری هیچ زمانی از روز خلوت نیست. قرار گرفتن در مرکز منطقه باکرکوی و دسترسی آسان، مهم ترین عاملی است که این ساختمان مدرن را به اولین انتخاب شهروندان و گردشگران برای خرید تبدیل می کند. بهترین برندهای دنیا در مرکز خرید کاپاسیتی نمایندگی دارند. علاوه بر آن می توانید هرچه می خواهید از این پاساژ بخرید و در نهایت سری به رستوران های آن بزنید تا خستگی خرید با لذت طعم یک غذای منحصر به فرد از بین برود.

شنبه بازار باکرکوی

اگر به بازارهای سنتی علاقه مند هستید و یا به دنبال تنوع هستید توصیه می شود که از شنبه بازار سنتی باکرکوی دیدن کنید.  شنبه بازار باکرکوی معروف ترین بازار سنتی شهر استانبول است که با گشت و گذار و جستجو در آن می توانید یک خرید به صرفه و ارزان داشته باشید. اگر به این بازار سر زدید توصیه می شود  امتحان کردن غذاهای خیابانی سنتی آن را از دست ندهید و از میل کردن غذاهای بی نظیر و خوش رنگ و طعم لذت ببرید.

علاوه بر موارد ذکر شده برخی دیگر از پاساژ های مهم این منطقه عبارتند از مرکز خرید آتریوم، مرکز خرید A پلاس آتاکوی،مرکز خرید فلایین، مرکز خرید گالریا.

5/5 - (4 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باکرکوی

جزئیات

به روز شده در فوریه 7, 2023 در 2:03 ب.ظ
  • قیمت: قیمت 7,500,000لیر
  • متراژ ملک: 200 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 4
  • سرویس ها: 3
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2018
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: چهار خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht