آسان انتخاب کنید

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول ویژه اخذ شهروندی ترکیه

  • شروع قیمت از 7,155,000لیر
بیلیک دوزو

توضیحات


خلاصه خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول

پیش فروش آپارتمان های لوکس در استانبول. ویوی دریا و ساحل در منطقۀ بیلیک دوزو دارای امکانات محلی و سود 0%. سرمایه گذاری در استانبول.

چرا این ملک را بخرم؟

  • نوع: آپارتمان
  • شهروندی: واجد شرایط
  • مساحت طرح: 14500 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • نوع پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: امنیت 24 ساعته

جزئیات خرید خانه در بیلیک دوزو استانبول

ما در ترک گشت مفتخریم که این آپارتمان های ساحلی را در استانبول به فروش برسانیم. این خانه ها در 100 متری دریای مرمره و منطقۀ  بیلیک دوزو قرار دارد و به ساحل غربی نزدیک است.

بیلیک دوزو در قسمت اروپایی شهر و در میان دریاچه های کوچوک چکمجه و بویوک چکمجه واقع شده است. این محل یکی از مناطق در حال توسعه است، اما همین حالا هم یکی از نقاط محبوب برای زندگی دائمی و سرمایه گذاری محسوب می شود، زیرا به کانال جدید نزدیک است، دسترسی خوبی به شهر دارد، امکانات رفاهی مراکز خرید بسیاری دارد، بیمارستان و امکانات تحصیلی فراوانی در منطقه موجود است، در کنار ساحل غربی قرار دارد و همین امر آن را به محلی متمایز تبدیل نموده که حتی برای آخر هفته ها نیز عالی است.

 از آنجا که شبکۀ حمل و نقل عمومی در استانبول روز به روز در حال گسترش است، هر روزه مناطق بیشتری می توانند از طریق آن به مرکز شهر دسترسی داشته باشند. سیستم مترو نیز هر روزه نقاط بیشتری از این شهر مهم را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین از آنجا که استانبول در حال تغییرات بسیاری است، بیلیک دوزو نیز موقعیتی مرکزی در قلب این شهر مدرن پیدا کرده است. این منطقه به فرودگاه استانبول در شمال نزدیک است. انتظار می رود که این فرودگاه پس از راه اندازی تمام باندهای پروازی خود، انبوهی از مسافران خارجی را برای استانبول به ارمغان بیاورد.

محل مجموعه و جزئیات خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول

این آپارتمان های لوکس درست در شمال ساحل غربی قرار دارند و با ماشین تا آنجا 2 دقیقه راه است. دریاچه های بویوک چکمجه و کوچوک چکمجه نیز ظرف 20 دقیقه در دسترس هستند. جلوی این مجتمع یک محل سرسبز و زیبا قرار دارد و مجتمع در بالای بلندی است تا بتوانید از ویوی زیبای دریا، ساحل و طبیعت بهرۀ بیشتری ببرید. در این محل جاده های پر رفت و آمدی وجود دارد که به بزرگراه E-5 و خط متروباس دسترسی دارند. با یک رانندگی 10 دقیقه ای می توانید به شمال و با یک رانندگی 20 دقیقه ای به بزرگراه TEM شمالی برسید. بنابراین این مجتمع دسترسی خوبی به تمام نقاط دارد و فرقی نمی کند که بخواهید به کجای شهر بروید. همچنین می توانید ظرف 45 دقیقه به فرودگاه جدید برسید. نقاط دیدنی مرکز شهر نیز در کمتر از 1 ساعت قابل دسترسی است و تنها 15 دقیقه طول می کشد تا به مرکز نمایشگاهی تویاپ برسید.

با وجود آنکه این محل در کنار دریا قرار دارد و در حال توسعه است، اما شما می توانید با پای پیاده به فروشگاه ها و سوپرمارکت محلی، مدرسه و کالج، داروخانه و مراکز درمانی، کافه، بار و رستوران برسید. همچنین با یک رانندگی کوتاه می توانید به بانک، ادارۀ پست، امکانات ورزشی و غیره دسترسی داشته باشید. همچنین ظرف 10 تا 15 دقیقه به مراکز خرید، دانشگاه و بیمارستان خواهید رسید.

اطلاعات بیشتر خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

این مجموعه، مجموعه ای خانوادگی و کوچک است که توسط یک سازندۀ معروف و در زمینی به مساحت 14500 مترمربع ساخته می شود. این مجتمع شامل 9 بلوک سه طبقه است که در کل 58 آپارتمان بزرگ هوشمند را در خود جای داده است. هر یک از واحدها 4، 5 یا 7 خوابه است. خانه ها در دو مدل استاندارد و دوبلکس ساخته می شود و 28 واحد تجاری نیز در مجموعه وجو خواهد داشت که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در محلتان خرید کنید یا غذا بخورید. تمام واحدها تا سپتامبر 2022 تکمیل می شوند و تمامی مقررات ساختمان دولت ترکیه در آن رعایت شده و با استاندارد بالایی ساخته می شوند.

10800 مترمربع از مساحت زمین به باغچۀ همگانی اختصاص داده شده و با خرید این آپارتمان ها در بیلیک دوزو استانبول امکانات زیر در اختیار ساکنین قرار دارد:

  • استخر روباز
  • استخر کودکان
  • تراس آفتاب گیری
  • استخر گرم سرپوشیده
  • محل بازی کودکان
  • اتاق بازی
  • سونا
  • باشگاه
  • حمام ترکی در هر خانه
  • حوضچه و آب نماهای دکوری
  • گاراژ پارکینگ امن
  • ژنراتور پشتیبان
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • محل نشستن در باغچه ها

برای آرامش خاطر شما عزیزان کل مجتمع توسط دوربین مداربسته و خدمات امنیتی به صورت 24 ساعته محافظت می شود.

قیمت خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول

آپارتمان های 4 خوابه 240 مترمربع قیمت از 7155000 تا 10180000 لیر ترکیه

آپارتمان های 5 خوابه دارای 2 نشیمن 400  مترمربع قیمت از 13000000 تا 13160000 لیر ترکیه

پنت هاوس های 7 خوابه دارای 2 نشیمن 480  مترمربع قیمت از 14400000 تا 14940000 لیر ترکیه

نحوۀ پرداخت خرید خانه در بیلیک دوزو استانبول

تمام واحدها قابل خرید است. خریداران نقدی از 10% تخفیف برخوردار می شوند. در صورتی که تمایل دارید خرید اقساطی انجام دهید، می توانید 50% را به صورت پیش پرداخت و بقیه را در اقساط 12 ماهه بدون سود پرداخت نمایید.

طراحی آپارتمان ها در بیلیک دوزو استانبول

دسترسی خانه ها در هر بلوک از لابی ورودی امنیتی است و راه پله و آسانسور به تمام طبقات وجود دارد. همچنین تمام واحدها آیفون تصویری دارند که خانه ها را به ورودی لابی متصل می کند. هر خانه نیز درب امنیتی فولادی دارد.

تمام آپارتمان ها آشپزخانۀ بسته دارند که دارای کابینت های فراوان و سطوح کاری باکیفیت نیز هستند. همچنین لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آنها نصب شده است.

با خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول آپارتمان ها سیستم گرمایش مرکزی گازی خواهند داشت و تمام نشیمن ها، آشپزخانه ها و اتاق خواب ها زیرساخت نصب تهویۀ را خواهند داشت. در تمام خانه ها سیستم هوشمند خانگی نصب می شود.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و جدیدترین شیرآلات مدرن در آن نصب می شود. هر خانه دارای نور طبیعی فراوانی خواهد بود که از پنجره ها و درب های پاسیوی عریض وارد خانه می شوند. برخی از درب های پاسیو به بالکن های فرانسوی، برخی به  بالکن های شیشه ای بزرگ، بعضی از آنها به تراس های بزرگ باغچه دار و بقیه به تراس های بزرگ روی بام باز می شوند. همۀ واحدها ویوی باغچه، دریای مرمره، ساحل غربی و فضای سرسبز محل را دارند.

به طور خلاصه، این آپارتمان های ساحلی در استانبول تمامی انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. برای خانۀ ویلایی و تفریحات، سفر کاری به شهر و زندگی دائمی با خانواده مناسب هستند و انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود. زیرا اجاره بهای بالایی دارند، دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارند، امکانات محلی بسیاری دارند، سبک زندگی ساحلی را به شما ارائه می دهند و ویوی بی نظیری از دریا، ساحل و طبیعت دارند.

برای خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم و میزان اجاره بها را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه و حتی برای خرید لوازم منزل جدیدتان شما را راهنمایی می کنند.

معرفی کامل منطقه بیلیک دوزو استانبول    

منطقه بیلیک دوزو استانبول با امکانات رفاهی تفریحی و سواحل زیبای خود به یکی از محبوب ترین محله های استانبول در میان گردشگران و افرادی که قصد مهاجرت به استانبول را دارند تبدیل شده است. اگر قصد سفر به ترکیه و اقامت در استانبول را دارید فرصت استفاده از از هوای خوب، تفریحات ساحلی و جاذبه های گردشگری این محله را از دست ندهید.

مساحت آن سیصد و شصت کیلومترمربع و جمعیت آن حدود سیصدهزار نفر است. این منطقه حدودا به طول 12 کیلومتر در امتداد خط ساحلی دریای مرمره قرار دارد.

از زمان های قدیم امپراطوران عثمانی برای گذراندن روزهای تابستانی خود به این منطقه می آمده اند. به همین دلیل به این منطقه بیلیک دوزو به معنی دشت بیگ ها گفته می شود.

البته امپراطوران روم نیز به این منطقه علاقه وافری داشته اند؛ به طوری که در بخش هایی از بافت تاریخی این شهر می توانید نشانه هایی از سبک معماری و ظرافت های طراحی دوران روم بیزانس را پیدا کنید.

بیلیک دوزو از منطقه های نادر استانبول است که فاقد حاشیه نشینی است. بر اساس مطالعات شهرداری بیش از 40 درصد افرادی که در مجتمع های مسکونی و ساختمانهای لوکس این منطقه زندگی می کنند، دارای تحصیلات عالی هستند.

در بیلیک دوزو شهروندان خارجی زیادی ساکن هستند و از جمله مناطقی از استانبول است که ملیتهای مختلف را می توان در آنجا یافت.

منطقه بیلیک دوزو با سرانه 10 مترمربع فضای سبز مطابق با استانداردهای شهرهای اروپایی است و فضاهای سبز آن در حال افزایش است. این منطقه از ده محله به نام‌های عدنان قهوه چی، باریش، بویوک شهیر، جمهوریت، دره آغزی، گور پینار، کاواکلی، مرمره، ساحل و یاکوپلو تشکیل شده است.

در اراضی وسیعی که در بین محله های جمهوریت و عدنان قهوه چی واقع شده است یک پارک گیاه شناسی در حال احداث می باشد.

بیلیک دوزو استانبول کجاست؟

منطقه بیلیک دوزو در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است و در واقع یکی از غربی ترین مناطق شهری می باشد. این منطقه از شمال توسط دریای مارامارا، از جنوب با محله اسن یورت، از شرق با بویوک چکمجه و از غرب با آوجیلار همسایه است. این منطقه به عنوان یکی از خوش آب و هواترین مناطق استانبول شناخته می شود و در میان دو دره بزرگ قرار گرفته است. منطقه بیلیکدوزو در نزدیکی اتوبان اصلی این شهر یعنی اتوبان E-5 قرار دارد و این اتوبان دسترسی را به نقاط مختلف استانبول و فرودگاه را بسیار راحت کرده است.

محله ها

منطقه بیلیک دوزو از 10 محله کوچکتر تشکیل شده است :

📍 عدنان قهوه چی

📍 بویوک شهیر

📍 دره آغزی

📍 باریش

📍 جمهوریت

📍 مرمره

📍 ساحل

📍 گورپینار

📍 یاکوپلو

📍 کاواکلی

امکانات ورزشی در شهر بیلیک دوزو

در این منطقه امکانات ورزشی گسترده ای وجود دارد. در ساحل بیلیک دوزو باشگاه ورزشی بادسواری و مرکز آموزشی ورزشهای زیرآبی موجود می باشد.

در بلوار محله عدنان قهوه چی و ساحل گورپینار مسیر مخصوصی برای دوچرخه سواری در نظر گرفته شده که وسایل نقلیه اجازه ورود ندارند. در سال 2013 مسابقات قهرمانی بادسواری و مسابقات اسکی در این منطقه برگزار شده است.

امکانات رفاهی در شهر بیلیک دوزو

بزودی علاوه بر بیمارستانها و مراکز درمانی مختلفی که در این منطقه وجود دارد ; یک بیمارستان دولتی بسیار بزرگ نیز احداث خواهد شد ; در سال ۲۰۰۹ زمینی به مساحت ده هزار متر مربع برای متمرکز شدن تمامی مراکز تفریحی ; ورزشی ،فرهنگی و … اختصاص داده شد.

ایرانیانی که به دنبال خرید ملک در ترکیه هستند، با خرید خانه در این منطقه، می توانند از مراکز آموزشی مدرن این منطقه برای فرزندانشان استفاده نمایند.

مراکز آموزشی این منطقه کاملا مدرن بوده و روزبروز در حال توسعه می باشند. مدارس ترک دولتی ،غیر انتفاعی و اینترنشنال برای کودکان و نوجوانان ایرانی از دیگر امکانات موجود در این منطقه است .

معرفی ۴ جاذبه های گردشگری منطقه بیلیک دوزو

·         وست مارینا

یکی از بهترین ها در محله بیلیک دوزو، ساحل وست ماریناست. اگر اهل ورزش های آبی هستنید حتما به این ساحل بروید و از امکانات آن لذت ببرید. این ساحل موفق شد در سال ۲۰۱۴ جایزه ماوی بایراک یا پرچم آبی را از آن خود کند.

·         موزه موجودات دریایی – کنعان ماهیگیر

این موزه توسط شخصی به نام کنعان در دهه ۸۰ تاسیس شد. کنعان کارش را از یک فروش ماهی چرخ دستی شروع کرد و امروزه موفق شده یک رستوران زنجیره ای بزرگ دریایی تاسیس کند. موزه موجودات دریایی در کنار رستوران زنجیره ای قرار دارد و می توانید در این موزه هزاران گونه دریایی ۵۰ گرمی تا ۵۰۰ گرمی را مشاهده کنید.

·         بندر آلتاش یاکوپلو

بیش از ۴۲ درصد حمل و نقل کانتری در بندر آلتاش یاکوپلو استانبول انجام می شود و ۷ درصد از درامد ارزی ترکیه توسط این بندر تامین می شود.  این بندر خود را در ردیف ۳۸ مین بنادر بزرگ حما و نقل دریایی جای داده است.

·         مرکز خرید مارمارا پارک

مرکز خرید مارمارا پارک در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد و دارای ۳ طبقه با ۲۰۰ فروشگاه است. در این مرکز خرید اکثر برندهای معروف نظیر  زارا، برشکا، کوتون، پول اند بر و … شعبه دارند و شما می توانید از البسه گرفته تا لوازم خانگی را در مارمارا پارک خریداری کنید.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول

جزئیات

به روز شده در اکتبر 5, 2021 در 9:44 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 7,155,000لیر
  • متراژ ملک: 250 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 4~8
  • سرویس ها: 3~6
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht